انگشتر کادویی طلا
  • 2021-01-17

انگشتر کادویی طلا

طلا در جوامع امروزی یکی از پر کاربرد ترین زیور آلات روزمره محسوب می شود. مردان و زنان با خرید انواع طلا مانند انگشتر طلا، دستبند طلا و گردنبند طلا، در کنار افزایش جذابیت، از آن به عنوان یک سرمایه برای آینده ی خود استفاده می کنند. از همین رو، با هدیه دادن انگشتر کادویی طلا به دیگران، میزان علاقه مان را به طرف نشان می دهیم.

 

خرید انگشتر کادویی طلا

 

از گذشته تا به اکنون خرید طلا برای خود یا جهت کادو دادن به کسی از ارزش خاصی برخوردار بوده است. ما برای نشان داده علاقه، عشق و یا ابراز محبت از کادو دادن طلا استفاده می کنیم.از جمله هدایایی که می توانیم به عزیزان مان تقدیم کنیم، انگشتر کادویی طلا است. البته خرید انگشتر طلا نیازمند رعایت نکاتی است تا خریدی عالی داشته باشید.

 

نکات مورد نیاز برای خرید انگشتر کادویی طلا

 

در هنگام خرید انگشتر طلا، تنوع بسیار در مدل و رنگ آن را بیننده هستیم. از همین رو لازم است تا انگشتر کادویی طلا را با دقت انتخاب کنیم. انتخاب بهترین انگشتر نیازمند رعایت چند نکته است.

 

تقلبی نبودن انگشتر کادویی طلا

 

اصل اول در خرید انگشتر کادویی طلا اصل بودن آن است. سعی کنید در خرید طلا به عنوان زیور آلات گران قیمت دقت لازم را به عمل آورید تا جنس تقلبی را به جای جنس اصل به شما قالب نکنند.برای جلوگیری از خرید طلای تقلبی می توانید از فروشگاه های صاحب اعتبار طلا بخرید. در صورتی که در اصل بودن طلای خریداری شده خود شک دارید از روش های تشخیص طلای اصل از طلای تقلبی کمک بگیرید.

 

اگر می خواهید انگشتر طلای کادویی خرید شده خریداری شده را به کسی هدیه دهید پس اصل بودن آن اهمیت ویژه ای پیدا می کند. مثلاً اگر فرد مقابل برای تعویض انگشتر کادویی طلا به طلا فروشی مراجعه کند و متوجه اصل نبودن آن شود، اعتمادش به شما را از دست می دهد.

 

سایز انگشتر

 

چه برای خودتان انگشتر طلا خریداری می کنید چه برای فرد دیگر، لازم است تا در انتخاب سایز انگشتر طلا دقت کنید. اگر قرار است برای کسی انگشتر کادویی طلا بخرید حتماً قبل از مراجعه به طلا فروشی از اندازه ی انگشت او اطلاع پیدا کنید.اگر انگشتر طلا کادویی تنگ باشد، یا از سایز انگشتان بزرگ تر باشد، در آینده تأثیر مخربی بر شکل انگشتان دست خواهد گذاشت.

 

انگشتر کادویی متناسب با سلیقه ی شخصی

 

قبل از خرید برای عزیزان تان لازم است که به تیپ و نوع پوشش فرد مقابل دقت کنید تا متناسب با سلیقه شخصی او خرید کنید. به عنوان مثال بعضی افراد به انگشترهای جواهر و بعضی دیگر به انگشترهای تک نگین یا پرنگین علاقه مند هستند.ممکن است کسانی به انگشتری علاقه داشته باشند که نگین آن بالاتر از سطح حلقه قرار گرفته است و اطرافش را نگین های کوچک احاطه کرده اند. اگر کادو دادن انگشتر طلا به فردی خوش استایل و برون گرا مد نظرتان است، بهتر است برای او چنین هدیه ای بگیرید.

 

کسانی که مشتاقانه گشت و گذار در طبیعت را می پسندند، انگشتری با طرحی از گل و گیاه و طبیعت آن ها را به وجد می آورد. خرید این مدل انگشتر کادویی طلا برای بانوانی که روزانه کار بسیاری انجام می دهند و جنب و جوش فراوانی دارند، مناسب است.برای کادو دادن به افراد رمانتیک و عاشق از انگشترهایی با طرح آنتیک و قدیمی بسیار مناسب است. پیشنهاد می شود برای این افراد از انگشترهای ظریف اما در عین حال پیچیده ایده بگیرید.

 

برای هدیه به افرادی که زندگی شان بر پایه ی مد و فشن می چرخد، انگشتر طلایی هدیه دهید که بی هیچ نظم و ترتیبی باشد. این افراد عاشق بروز ترین وسایل هستند، پس انگشتر نا متقارن یا برگرفته از تخیل می تواند انگشتر کادویی طلای مورد نظر آنها باشد.

 

سطح داخل انگشتر طلا

 

بخش داخلی انگشتر کادویی طلا بهتر است که صاف باشد. در صورت یک دست نبودن سطح داخلی، فرورفتگی ها و برآمدگی های داخلی انگشتر، روی دست به جا می مانند.همچنین اگر انگشتر دارای دو رکاب باشد، مراقب باشید که پوست دست تان در بین آنها گیر نکند.

 

دقت در انتخاب رکاب انگشتر کادویی طلا

 

هر انگشتر شامل حلقه ای است که دور دست را فرا می گیرد که به آن رکاب انگشتر گفته می شود. انتخاب انگشتری که به انگشت شما اجازه دهد به خوبی خم و راست شود بسیار مهم است.اگر انگشتر کادویی طلا را برای فردی با بند های مفصلی کوچک می خرید، دقت کنید که رکاب انگشتر طلا پهن نباشد. در صورت استفاده دائم از انگشتر، پهن بودن حلقه ی انگشتر نسبت به بند انگشت، مانع از فعالیت های روزانه می شود.

 

انتخاب انگشتر کادویی طلا متناسب با انگشتان فرد

 

اگر انگشتر کادویی طلا برای عزیزی می خرید به نوع دست و انگشتان او توجه کنید. بعضی افراد انگشتان تپل دارند که به این دسته توصیه می شود از انگشتری که نگین مستطیل شکل دارد استفاده کنند. همچنین کسانی که انگشتانی لاغر و کشیده دارند بهتر است از انگشترهای با نگین گرد استفاده کنند.

 

در نظر گرفتن مناسبت خرید انگشتر طلا

 

اصولاً افراد برای مهمانی ها و دورهمی ها از انگشترهای قیمتی و گران بها استفاده می کنند. انگشتر کادویی طلا برای مناسبت های خاص را می توان از بین انگشترهای منقش به خاتم کاری، سیاه قلم و یا دارای سنگ زینتی و نگین انتخاب کنید.

 

هزینه خرید انگشتر طلا

 

معمولاً انگشترهای دارای سنگ های زینتی یا نگین نسبت به انگشترهای ساده گران قیمت تر هستند.با توجه به بودجه ای که برای انگشتر کادویی طلا در نظر گرفته اید مدل آن را انتخاب کنید. البته گاهی به دلیل علاقه به انگشترهای سنگی و نگینی هزینه ی بسیاری را متحمل می شوید. همچنین فاکتور خرید انگشتر طلا را نزد خود نگه دارید تا اگر تصمیم به فروش آن داشتید، آن را به طلا فروشی عرضه کنید.

 

انتخاب رنگ انگشتر کادویی طلا

 

انگشترهای طلای رنگارنگی در طراحی فروشی ها به مردم عرضه می شوند. طلا در رنگ های مختلف مثل: طلای زرد، طلای نقره ای و طلای رزگلد در فروشگاه ها یافت می شود. طلای رزگلد یکی از جدیدترین انواع طلا است که سهم بسیاری را در دنیای مد و فشن در دست دارد.

 

سعی کنید رنگ انگشتر کادویی طلا را به گونه ای انتخاب کنید که در دستان صاحب انگشتر بدرخشد. افرادی که پوست گرم دارند طلا با رنگ های زرد، طلایی، قرمز و صورتی می آید. افراد دارای پوست تیره نیز طلا در رنگ های سفید یا نقره را می توانند استفاده کنند. برای پوست های خنثی هر رنگ طلا که مورد استفاده قرار گیرد مناسب است.

 

زمان خرید انگشتر طلا

 

وقتی که صبح از خواب بیدار می شویم، به دلیل سردی هوا، انگشتان سایز کوچک تری دارند. بهترین زمان برای حساب کردن اندازه گیری سایز دست، بعد از ظهرها می باشد.جدا از خرید انگشتر کادویی طلا، اگر قصد داشتید حلقه یا انگشتر طلا برای خود بخرید، سعی کنید هنگام عصر به طلا فروشی ها مراجعه کنید.

 

تشخیص سایز انگشتر کادویی طلا

 

برای اندازه گیری سایز انگشتر می توانید از مقداری نخ استفاده کنید. نخ را دور انگشت خود پیچیده و قسمتی که به هم می رسند را نشانه گذاری کنید.سپس با استفاده از خط کش طول نخ نشانه دار را اندازه گیری کنید. طول به دست آمده را با جدل زیر تطابق دهید تا سایز انگشتر را به دست آورید.

سایز بندی انگشتر

طول به میلی متر (mm)

سایز ۴.۵

۱۴.۸

سایز ۵

۱۵.۶

سایز ۵.۵

۱۶.۰

سایز ۶

۱۶.۴۵

سایز ۶.۵

۱۶.۹

سایز ۷

۱۷.۳

سایز ۷.۵

۱۷.۷

سایز ۸

۱۸.۲

سایز ۸.۵

۱۸.۶

سایز ۹

۱۹.۰

سایز ۹.۵

۱۹.۴

سایز ۱۰

۱۹.۹

سایز ۱۰.۵

۲۰.۲

سایز ۱۱

۲۰.۶

سایز ۱۱.۵

۲۱.۰

سایز ۱۲

۲۱.۴

سایز ۱۲.۵

۲۱.۸

سایز ۱۳

۲۲.۲

 

کدام انگشت دست به عنوان انگشت حلقه ازدواج انتخاب می شود؟

 

از دیرباز مرسوم است که از انگشت چهارم دست چپ به عنوان انگشت حلقه استفاده می شود. این انگشت مبنی بر افسانه ای رومی به عنوان انگشت حلقه انتخاب شد. طبق آن گفته می شود که رگ عشق از این انگشت عبور کرده و به قلب می رسد‌. حدود ۴ قرن است که انگشت حلقه، منزلگاه حلقه های ازدواج است.

 

برای هر نوع انگشت چه انگشتری مناسب است؟

 

  • همانطور که گفتیم در انتخاب انگشتر کادویی طلا لازم است تا به نوع انگشتان دست نیز دقت کنیم.
  • کسانی که انگشت های کشیده و لاغر دارند بهتر است از حلقه هایی با نگین گرد و کوچک استفاده کنند‌.
  • انگشت های با نگین بزرگ برای دست های بزرگ بهترین هستند.
  • کسانی که دست های کوچک دارند، امکان انتخاب های بیشتری نیز دارند. برای درخشش هر چه بیشتر دست، می توانند از انگشترهای نگین لوزی، نگین قلبی، نگین بیضی و مربع استفاده کنند.
  • همچنین برای دست های چاق و پهن، انگشتر های نگین لوزی، دایره و خوشه مانند مناسب هستند.و اگر کسی که قرار است از شما انگشتر کادویی طلا را هدیه بگیرد انگشتانی کوتاه دارد، انگشترهای مستطیل شکل، نگین لوزی و اسکی مانند ایده خوبی برای خرید هستند.
 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

محصولات مرتبط

بیشتر

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد