آلیاژ نقره و طلا و اثرات آن روی بدن انسان
  • 2020-11-29

آلیاژ نقره و طلا و اثرات آن روی بدن انسان

هنگام مطالعه انرژی، متوجه می شویم که در برخی از جوامع قدیمی و کشورهای قدیمی، از اثرات آلیاژ طلا و نقره روی بدن انسان، برای بهبود بیماری ها استفاده می کردند، زیرا متوجه خواص درمانی آن شده بودند. در آن زمان اگر شخصی آلیاژ طلای خالص را برداشته و آن را روی عفونت یا محل زخم قرار می داد، گفته می شد که به بهبود زخم و کنترل عفونت کمک می کند.

 

اما امروزه در نظر گرفته شده که طلا دارای انرژی است که ارتعاشات گرم و تسکین دهنده ای را به بدن می رساند تا به بهبودی و درمان بیماری ها کمک کند، زیرا وقتی بدن شل می شود، رگ های خونی سلول ها منقبض نمی شوند، درنتیجه خون می تواند به راحتی در فضاهای بافتی حرکت کند. از آنجا که بهبود و رشد سلول های جدید جایگزین سلول های مرده است، درنتیجه بدن بسیار بهتر و سریع تر بهبود می یابد.

 

همچنین در مطالعه کاربردها و اثرات مختلف آلیاژ طلا و نقره در هنرهای درمانی، متوجه می شویم که در هزاران سال پیش هم متخصصان طب سوزنی از سوزن های نقره و طلا استفاده می کردند. گفته شده که طلا، دارای انرژی گرم و تحریک کننده است در حالی که نقره حاوی یک عامل مهار کننده سرما است. زیرا نقره تمایل دارد بافت های فرد منقبض شود و به بهبود بیماری کمک کند.

 

اثرات آلیاژ نقره و طلا روی بدن انسان

 

1- آلیاژ طلا گرم است و باعث گشاد شدن بافت ها و شل شدن محل آسیب دیده می شود و اجازه می دهد ترمیم کمی سریع تر انجام شود. بعضی از پادشاهان و ملکه ها تاجی از طلا بر روی سر خود قرار می دادند یا یک نوار طلا می پوشیدند که بتوانند انرژی های آن را دریافت کنند.

2- در مطالعه رفلکسولوژی و طب سوزنی متوجه می شوید که نصف النهارهای الکتریکی بدن، مدارهای الکتریکی بدن هستند و تحت تأثیر طلا هستند. همچنین اعتقاد بر این است که آلیاژ طلا اثر آرامش بخشی دارد.

3- آلیاژ طلا و دیگر فلزات و سنگ های قیمتی در ابتدا برای زینت ساخته نمی شدند، بلکه به عنوان یک روش پیشگیری و همچنین به عنوان عاملی کمک کننده برای درمان استفاده می شدند و به آن ناحیه از بدن که دارای مشکلات سلامتی است انرژی می افزایند و به بهبود آن ناحیه کمک می کنند.

4- امروزه به این نکته پی برده شده است که مقدار کمی از آلیاژ نقره در بدن همه انسان ها و حیوانات وجود دارد. ما به طور معمول روزانه بین 70 تا 88 میکروگرم نقره دریافت می کنیم که نیمی از این مقدار از رژیم غذایی ماست.

5- به نظر می رسد اثرات خفیف و مشاهده شده انسان بر اثر قرار گرفتن در معرض آلیاژ نقره، از فردی یا موقعیتی به فرد دیگر با موقعیت متفاوت بسیار متغیر است؛ دانشمندان همچنین مضراتی برای استفاده از نقره بر روی بدن انسان شناسایی نکرده اند.

بنابراین، می توان به این نکته پی برد که انرژی ها وجود دارند. آنها روی بدن تأثیر می گذارند. طلا و نقره گرانبها هستند و قدرت و انرژی آن قابل احساس می باشد. فقط اگر مقداری از آن را داشته باشید متوجه می شوید که از نظر روحی، روانی و جسمی احساس خوبی دارید. با این حال، دانش در مورد انرژی ها و چگونگی تأثیر آنها بر سلامتی شما از طلا با ارزش تر است.

 

چگونه اثرات آلیاژ های نقره و طلا می تواند برای سلامتی شما مفید باشد؟

 

چگونه اثرات آلیاژ های نقره و طلا می تواند برای سلامتی شما مفید باشد؟

 

امروزه می توان از اثرات آلیاژ طلا و نقره برای درمان موارد زیر استفاده کرد:

 

  • علائم آرتروز را تسکین دهید

 

شاید بیشترین تحقیق پزشک در مورد آلیاژ طلا برای کاهش علائم آرتریت روماتوئید باشد. استفاده از طلا به طور مستقیم در برابر پوست به بهبود این علائم بیماری برای درصد قابل توجهی از مبتلایان کمک کننده بوده است.

 

  • کاهش درد

 

گفته می شود که استفاده از طلا روی یک محل زخم یا عفونت به بهبود زخم کمک می کند. زیرا تصور می شود که طلا اثر آرامش بخشی بر رگهای خونی دارد و باعث می شود خون آزادتر جریان یابد. این افزایش گردش خون باعث تنظیم اکسیژن در بدن میشود و به بهبودی کمک می کند.

 

  • تنظیم دمای بدن

 

گفته می شود که آلیاژ طلا به تنظیم درجه حرارت بدن کمک می کند. دمای پایدار سیستم ایمنی بدن فرد را بهبود می بخشد. این به ویژه برای کسانی که لرز، تعریق شبانه و یا گرگرفتگی دارند، بسیار مفید است.

 

  • درمان مراقبت از پوست

 

در دوران رومی ها از آلیاژ طلا و ذرات تشکیل دهنده آن، برای درمان بیماری های پوستی و عفونت ها استفاده می کردند. در حالی که پیشرفت های پزشکی بسیار فراتر از این اقدامات ابتدایی بوده است، اما اساس تأثیرات مثبت طلا بر روی پوست باقی مانده است. امروز شما می توانید طلای خالص را در انواع محصولات زیبایی و درمان های پوستی پیدا کنید.

 

یکی از خواص و اثرات مفید آلیاژ نقره در پزشکی، خواص ضدباکتریایی آن می باشد.

 

خاصیت ضد باکتریایی نقره باعث شده در صنایع دارویی و بهداشتی بسیار پر کاربرد باشد و در ترکیب با فلزات دیگر مورد استفاده قرار گیرد. در واقع نقش اصلی این فلز، خاصیت میکروب کشی آن می باشد که می تواند در درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

 

  • از آلیاژ نقره در حوزه پزشکی می توان برای پرکردن دندان ها استفاده نمود.

در واقع از ترکیبات موجود در این فلز امروزه می توان در دندانپزشکی برای پرکردن دندانها، کاشت دندانها استفاده نمود.

  • هم چنین آلیاژ نقره مثل طلا می تواند اثرات آرامش بخشی را برای بدن ایجاد کند و در بهبود و درمان بیماری مختلف مؤثر باشد.

 

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

عیار نقره چیست و چگونه آن را تشخیص دهیم؟

عیار نقره نشان دهنده درصد خلوص این فلز است بالا ترین عیار نقره 999 است که نشان دهنده بیشتر ین خلوص یعنی 99 درصد است اما به طور کلی در ساخت اشیاء و زیورالات و دیگر لوازم نقره از عیار پایینتری استفاده می شود چرا که فلز نقره بسیار نرم است و برای ساخت این وسایل باید با دیگر فلزات ترکیب شود و به این صورت عیار نقره کمی پایینتر می آید. عدد 925 روی اکثر زیورالات نشان دهنده عیار نقره است.

نقره چیست؟

نقره یکی از فلزهای ارزشمند یافت شده در طبیعت است که تاریخچه پیدایش ان به قرنها قبل بازمی گردد. کاربرد این فلز در صنایع مختلف همچنین در تولید انواع زیورالات باعث شد انسان ها از گزشته تا به امروز توجه ویژه ای به این فلز داشته باشند.

آبکاری نقره چگونه انجام می شود؟

آبکاری نقره (Silver plating) روشی است که به دلایل و اهداف مختلف به صورت تکی یا در مقیاس تجاری انجام می شود. گاهی اوقات به منظور تقویت جذابیت زیبایی شناختی سایر فلزات انجام می شود. این روش اغلب برای افزایش ویژگی هدایت الکتریکی فلزات دیگر به خصوص در وسایل الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد نقره در صنایع وعلوم مختلف

نقره فلزی نرم، سفید رنگ و بسیار زیبا است . به طور کلی کاربرد نقره در صنایع و علوم مختلف زیاد است .این فلز انعطاف پذیر و درخشنده که جزء عنصر های شیمیایی اصلی به شمار می رود، فلزی گرانبها به حساب می آید که در صنایع و علوم مختلفی مانند دندانپزشکی، داروسازی، جواهرات و زیورآلات و دیگر لوازم تزئینی و... کاربرد بسیاری دارد. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع فواید و کاربرد نقره در صنایع و علوم مختلف آشنا کنیم.

نقره شکسته و قیمت آن

نقره یکی از فلزات زیبا و درخشان می باشد که در صنعت جواهرسازی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل قدمت بسیار بالایی نیز دارد. نقره شکسته با استفاده از روش لحیم کاری تعمیر می شود که تخصص خاصی در این زمینه نیاز است. از این رو در ادامه این مطلب شما را به طور کامل با این موضوع آشنا خواهیم کرد. از این رو همراه ما باشید.

۷ تفاوت طلا و نقره کدام است؟

طلا و نقره به عنوان دو فلز محبوب و گرانبها برای تهیه انواع زیور آلات کاربرد دارند ولی این دو فلز تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد