سرویس آینه و شمعدون نقره
  • 2021-01-05

سرویس آینه و شمعدون نقره

در حال حاضر آینه و شمعدان نقره تنها در سفره های عقد و عروسی گذاشته نمی شود، بلکه می توان از آن ها به جهت برکت و روشنایی که به دنبال دارند، در ورود به خانه جدید هم استفاده نمود. زیرا از گذشتگان فلسفه های زیادی درباره استفاده از آن ها نقل شده است،

 

به عنوان مثال: آینه نمادی از زیبایی و روشنایی و خوشبختی عروس و داماد است که معمولاً در سفره های عقد و عروسی در مقابل زوجین قرار می دهند تا تصویر زیبای خود را در آن ببینند و پاکی و راستی و شفافیت دو طرف را نشان می دهد و شمعدان هم می تواند نشان از صمیمیت و گرمی دو طرف باشد که قرار دادن هر دوی این ها کنار هم موجب خوش بختی و خوش عاقبتی زوج ها می شود.

 

در حال حاضر هم این سنت دیرینه هنوز هم پابرجاست و در تمامی مجالس عقد و عروسی انجام می گیرد و این امر موجب شده بسیاری از افراد به آن پایبند باشند و این سنت را هم چنان ادامه دهند.

 

مدل های مختلف آینه و شمعدان نقره

 

امروزه طرح ها و نمونه های متنوعی از آینه و شمعدان نقره در بازار موجود است که افراد بنا به سلیقه خود اقدام به خرید آن می کنند. هنگام خرید آینه و شمعدان نکات مهمی وجود دارد که عروس و داماد باید بدان توجه نموده و سپس اقدام به خرید آن کنند:

 

1- وزن آینه و شمعدان:  بهتر است آینه و شمعدانی انتخاب کنید که سبک باشد، زیرا سنگینی آن ها علاوه بر اینکه باعث گران بودن هزینه آن می شود، از طرفی موجب می شود در حمل و نقل، شما به درستی نتوانید آن را حمل کنید و مشکلاتی ایجاد کند. در نتیجه تا حد امکان سعی کنید آینه و شمعدان سبک و خوش دست را انتخاب کنید و از حمل آن احساس راحتی کنید.

 

2- زیبایی و جذابیت آینه و شمعدان نقره:  بهتر است عروس خانم های عزیز آینه و شمعدانی را انتخاب کنند که با گل کاری های نقره و سنتی آمیخته شده باشد، زیرا جذابیتی چشم نواز به آینه و شمعدان می بخشد و موجب می شود هیچ گاه هم از مد نیفتد و زیبایی آن تا سال ها حفظ شود و از طرفی نمای بهتری را به خانه شما می بخشد.

 

3- استفاده از پایه برای آینه و شمعدان:  سعی کنید تا حد امکان هنگام خرید آینه و شمعدان نقره خود، پایه مناسب و زیبایی را همرنگ آینه و شمعدان خود انتخاب کنید، زیرا این امر موجب می شود علاوه بر اینکه پایه مناسبی را برای آن انتخاب کرده اید، در نمای زیبای آن هم توجه کرده و موجب ست بودن آن با وسایل خود شوید.

 

4- رنگ آینه و شمعدان:  معمولاً بسیاری از عروس خانم های عزیز تمایل دارند برای آینه و شمعدان خود از رنگی استفاده نمایند که هیچ گاه دچار از مد افتادگی نشود، در همین راستا بیشتر آن ها آینه و شمعدان نقره را انتخاب می کنند، زیرا از طرفی هم زیبایی چشم نوازی دارد و هم دوام بالایی دارد که این امر موجب استفاده از آن ها در طولانی مدت می شود. فقط نکته خیلی مهم در استفاده از آینه و شمعدان نقره این است که، سعی کنید حتماً نمونه اصل آن را خریداری کنید، زیرا نمونه های فیک آن به راحتی تغییر رنگ می دهند و زیبایی و جلوه خود را از دست می دهند.

 

- معمولاً رنگ های طلایی آینه و شمعدان هم در بازار موجود هستند اما چون از طرفی هزینه های بالایی را شامل می شوند و به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارند معمولاً سلیقه های محدودی را می طلبند.

 

- رنگ های سنتی و نمونه های قلم کاری شده آینه و شمعدان هم طرفداران مخصوص به خود را دارد. این نمونه ها هم نشان از اصالت و زیبایی آن است و استفاده از نگین های فیروزه و سنگ های قیمتی و درخشنده در این نوع آینده و شمعدان موجب می شود جلوه آن دو چندان شود.

 

مدل های مختلف آینه و شمعدان نقره

 

نکات مهم در استفاده از آینه و شمعدان نقره :

 

- معمولاً آینه و شمعدان نقره در انواع متنوعی وجود دارند که این می تواند دکوراسیون اتاق شما را زیباتر کند. انتخاب های زیادی برای خرید وجود دارد، که این امر به سلیقه افراد مرتبط است. حتی در بعضی از موارد می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش داده و طراحی کنید. ممکن است این ایده خوبی باشد، اما سعی کنید قبل از آن هم هزینه های خود را بسنجید و هم این کار را به فرد خبره و متخصص واگذار کنید.

 

- قبل از شروع نصب آینه و شمعدان نقره، بهتر است از قبل جای آن را مشخص کنید، زیرا تأثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون شما دارد. معمولاً اشیای شیشه ای به راحتی آسیب می بینند، پس سعی کنید تا حد امکان آن ها را در جایی قرار دهید که خیلی در دسترس نباشند و دچار آسیب دیدگی و شکستگی نشوند.

 

- در هنگام خرید آینه و شمعدان نقره سعی کنید از سالم بودن خرید خود مطمئن شوید، زیرا در صورت آسیب دیدگی و خراب شدن ممکن است زمان طولانی برای تعمیر آن سپری شود. برای همین قبل از خرید دقت کنید تا قاب، شیشه های آن و طراحی های نقره کاری آن سالم، بدون خراش و آسیب دیدگی باشد.

 

- کیفیت در خرید آینه و شمعدان یکی از موارد اصلی است که باید در هنگام خرید به آن دقت کنید، زیرا شما می خواهید سال ها از آن ها استفاده کنید و در منزل خود آن را داشته باشید، پس به دنبال نمونه های با کیفیت و با دوام آن باشید که با گذشت زمان دچار تغییراتی از نوع رنگ نشوند و هم چنان زیبایی خود را حفظ کنند، که این یک عامل مهم و مؤثر در انتخاب افراد است.

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

خرید ظروف نقره

ظروف نقره از جمله ظروف تزئینی هستند که امروزه مورد توجه بسیاری از خاص پسندان قرار گرفته است . هنگام خرید ظروف نقره توجه به قیمت و کیفیت و ظرافت ساخت آن اهمیت بسزایی دارد.

سرویس نقره

امروزه زیورالات نقره بسیار مورد توجه قرار گرفته است، زیبایی این فلز در کنار قیمت مناسب آن نسبت به طلا و همچنین مقاومت و ثبات رنگ آن باعث افزایش توجه به آن شده است. انواع سرویس نقره در طرح های متنوع به بازار عرضه شده است و تنوع طرح متناسب با هر نوع سلیقه ای یافت می شود.

عیار نقره چیست و چگونه آن را تشخیص دهیم؟

عیار نقره نشان دهنده درصد خلوص این فلز است بالا ترین عیار نقره 999 است که نشان دهنده بیشتر ین خلوص یعنی 99 درصد است اما به طور کلی در ساخت اشیاء و زیورالات و دیگر لوازم نقره از عیار پایینتری استفاده می شود چرا که فلز نقره بسیار نرم است و برای ساخت این وسایل باید با دیگر فلزات ترکیب شود و به این صورت عیار نقره کمی پایینتر می آید. عدد 925 روی اکثر زیورالات نشان دهنده عیار نقره است.

نقره چیست؟

نقره یکی از فلزهای ارزشمند یافت شده در طبیعت است که تاریخچه پیدایش ان به قرنها قبل بازمی گردد. کاربرد این فلز در صنایع مختلف همچنین در تولید انواع زیورالات باعث شد انسان ها از گزشته تا به امروز توجه ویژه ای به این فلز داشته باشند.

آبکاری نقره چگونه انجام می شود؟

آبکاری نقره (Silver plating) روشی است که به دلایل و اهداف مختلف به صورت تکی یا در مقیاس تجاری انجام می شود. گاهی اوقات به منظور تقویت جذابیت زیبایی شناختی سایر فلزات انجام می شود. این روش اغلب برای افزایش ویژگی هدایت الکتریکی فلزات دیگر به خصوص در وسایل الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد نقره در صنایع وعلوم مختلف

نقره فلزی نرم، سفید رنگ و بسیار زیبا است . به طور کلی کاربرد نقره در صنایع و علوم مختلف زیاد است .این فلز انعطاف پذیر و درخشنده که جزء عنصر های شیمیایی اصلی به شمار می رود، فلزی گرانبها به حساب می آید که در صنایع و علوم مختلفی مانند دندانپزشکی، داروسازی، جواهرات و زیورآلات و دیگر لوازم تزئینی و... کاربرد بسیاری دارد. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع فواید و کاربرد نقره در صنایع و علوم مختلف آشنا کنیم.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد