شیر آلات طلا
  • 2021-02-13

شیر آلات طلا

انواع مختلف شیر آلات از مهم ترین تاسیسات در همه ساختمان ها به شمار می روند. این شیر آلات معمولا از جنس فلز ساخته شده اند و نوع عملکرد آن ها برای باز و بسته کردن شیر آب گرم و سرد و هم چنین تنظیم دمای آب است. علاوه بر این شیر آلات در بعضی قسمت های ساختمان مانند آشپزخانه و سرویس های بهداشتی، نقش مهمی در دکوراسیون خانه و یا محل کار دارند.

با توجه به این نکته، انتخاب شیر آلات مناسب از روی تنوع آن ها و نیز متناسب با نیاز و نوع دکوراسیون آن مکان و هم چنین از روی کیفیت و مرغوبیت آن ها، بسیار مهم است. شیرالات طلا را می توان یک انتخاب منحصر بفرد محسوب کرد که زیبایی خاصی به منزل و محل کار شما می بخشد.


انواع شیر آلات :


با این که کارایی همه شیر آلات مانند هم است و باید توزیع آب انجام دهند، اما بسته به نوع مکان استفاده شده مانند آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، هم چنین نوع محل کار، در انواع مختلفی تولید می شوند.


_ شیر ظرف شویی:

 

شیر ظرف شویی آشپزخانه یکی از متداول ترین و پر کاربردترین شیر آلات است که به دلیل استفاده فراوان از آن باید دارای کیفیت و دوام بالا باشد. از نمونه های جدید و کاربردی این نوع شیر آلات می توان انواع اهرمی آن را نام برد. در شیر آلات واشری شما خودتان می توانید واشر یا مغزی شیر را عوض کنید ولی در شیر آلات اهرمی شما برای عوض کردن کارتریج نیاز به تکنسین دارید.


_ شیر روشویی و توالت:

 

شیر آلات سرویس بهداشتی یکی از فاکتورهای مهم در بهداشت است که امروزه مدل های لوکس و فانتزی زیادی از آن ها در بازار موجود است. یکی از انواع آن ها که در مکان های عمومی و یا ادارات کاربرد فراوان دارد نوع لمسی و چشمی شیر آلات است که استفاده از آن می تواند رعایت بهداشت را بالا ببرد. شیر آلات چشمی بدون تماس دست کار می کنند و با کمک بلاتور هوا را داخل آب کرده و آب را به صورت حباب بیرون می ریزد.


_ دوش حمام:

 

قسمت های مختلف شیر آلات حمام دارای تنوع مختلفی است که با توجه به سلیقه هر خانواده استفاده می شود. این شیر آلات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوان از دوش بعد از یک روز کاری سخت و یا آغاز یک روز خوب لذت کامل را برد. دوش حمام معمولا دارای تنظیم فشار آب در سایزها و مدل های مختلف مانند دوش تلفنی یا دوش چراغ دار است.


_ شیر تصفیه آب:

 

یکی از شیر آلاتی که امروزه کاربرد زیادی دارد به خصوص در آشپزخانه که در کنار شیر ظرف شویی نصب می شود و دلیل استفاده از آن اهمیت به آب آشامیدنی سالم و بدون املاح است که بعضی خانواده ها به آن اهمیت می دهند و از سنگ کلیه نیز جلوگیری می کند.

 

انواع شیر آلات


انواع شیر آلات از نظر جنس:


شیر آلات بخش مهمی از خانه است که نقشی در دکوراسیون خانه نیز دارد. امروزه خاص ترین شیر آلات را با ویژگی های مختلف می توانید در بازار پیدا کنید.


_ شیر آلات طلا :


یکی از لوکس ترین شیر آلات موجود در بازار، شیر آلات از جنس طلا می باشد. این شیر آلات لوکس از روکش آب طلا ساخته شده اند و با توجه به قطر طلای به کار رفته در آن ها، قیمت متفاوتی دارند. قیمت بالای آن ها باعث شده است که شما بتوانید این شیر آلات را به صورت تکی تهیه کنید. معمولا شیر آلات طلا با برندهای آلمانی و ایتالیایی در بازار موجود هستند.


_ شیر آلات مسی :


برای خاص بودن شیر آلات علاوه بر جنس طلای آن ها، می توانید از شیر آلات مسی استفاده کنید که با طرح های کلاسیک و قدیمی که دارند، جلوه زیبایی به سرویس های شما می دهند. شما می توانید با قیمت پایین تری از جنس طلا دکوراسیون لوکسی داشته باشید.


_ شیر آلات استیل :


این نوع شیر آلات در دو نوع مات و براق در بازار موجود هستند که از نظر قیمتی از انواع دیگر مناسب ترند و به دلیل تنوع بالا می توان با استفاده از آن ها جلوه زیبایی به دکوراسیون خانه داد. شیر آلات استیل مات زیبایی خاصی دارند و از مهم ترین ویژگی های آن ها این است که لک نمی شوند و برای خانم های حساس خانه بسیار مناسب است. زیرا تمیز کردن شیر آلات با دقت فراوان هم در نهایت لک می شود. هم چنین این شیر آلات در برابر پوسیدگی نیز مقاوم ترند.

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

محصولات مرتبط

بیشتر

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد