جعبه ساعت
  • 2021-02-15

جعبه ساعت

وقتی که ساعت مچی با برندی معتبر خریداری می‌کنیم جای خالی یک جعبه لوکس که شایستگی این ساعت را داشته باشد حس می شود. هزینه‌ای که برای این جعبه پرداخت می‌شود اغلب در مقابل ساعت مبلغ ناچیزی است. بعلاوه برخی از افراد علاقه به نگهداری کلکسیون ساعت مچی دارند تا در مناسبتهای مختلف یکی از آنها را استفاده کنند. استفاده از جعبه ساعت چندتایی برای این ساعتها که اغلب گران قیمت نیز هستند، می‌تواند حس لوکس بودن را نیز به آنها اضافه کند.


با توجه به افزایش روز افزون تقاضا برای خرید ساعت مچی در کشور و استفاده از این وسیله به عنوان اولین انتخاب برای هدیه دادن و با توجه به این که این محصولات تماما بدون جعبه عرضه می شوند نیاز به تولید جعبه با کیفیت برای این هدیه ماندگار بیش از پیش حس می شود.حال با توجه به این که این ساعت های کپی به دلیل صرفه جویی در هزینه بدون جعبه وارد می شود واردکنندگان را بر این داشته تا جعبه ساعت های مختلف را به صورت جداگانه وارد نمایند.


ویژگی های یک جعبه ساعت با کیفیت:

 

ظاهر جعبه


از آنجایی که ساعت یک کالای سرمایه ای و گرانبها محسوب می شود، بسته بندی این نوع محصول باید ظرافت های خاصی داشته باشد. متاسفانه در بازار ایران، بسیاری از فروشندگان ساعت به این مسئله اهمیت نمی دهند و بر این گمان اند که چون کالای گرانبهایی می فروشند و ارزش ذاتی محصول شان بالاست، دیگر نیاز به هزینه کردن برای بسته بندی ندارند.

 

در حالی که شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از فروشندگان ساعت خوش فکر و خلاق به بسته بندی های جذاب و خاص هم اهمیت می دهند و با سفارش جعبه هایی با روکش های لوکس و جذاب، سعی در ایجاد وفاداری در مشتریان خود دارند. زیبایی ظاهری جعبه ساعت فرق بین یک فروش موفق و ناموفق است. یک فروش حرفه ای یعنی رعایت تمامی اصول زیبایی شناسی.

 

ویژگی های یک جعبه ساعت با کیفیت

 

کیفیت ظاهری

 

شاید جعبه های زیادی را بتوان پیدا کرد که از دور ظاهر جذاب و خیره کننده ای دارند اما وقتی از نزدیک نگاه کنید، متوجه ایرادات زیادی شوید که باعث شود آن جعبه از چشم بیننده بیفتد. در کنار ظاهر خوب و استفاده از روکش های جذاب و خاص برای جعبه ساعت ، کیفیت ظاهری جعبه نیز از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است. شاید فکر کنید که وقتی مشتری ساعت مورد نظرش را خرید کار تمام است! اما این طور نیست.تمامی ظرافت ها و حساسیت های شما نسبت به کیفیت ظاهری محصولی که ارائه می دهید در شکل گیری دید مشتری نسبت به کسب و کار شما موثر هستند.

 

کیفیت ساخت


استفاده از مواد اولیه با کیفیت و محکم در ساخت یک جعبه ساعت یعنی انتقال حس زیبایی، دوام و کیفیت به محصول و حتی خریدار آن محصول. تمام مفهوم فروش در ایجاد یک حس واقعی و خوب خلاصه شده است. حتی اگر محصول تان نتواند در بلند مدت رضایت مشتری شما را جلب کند، ایجاد حس خرید خوب، می تواند باعث بازگشت همان مشتری به شما شود. همینکه مشتری حس کند با کسب و کاری طرف است که به حرف او گوش می دهد و دغدغه های او را می داند، باعث ایجاد حس دلگرمی در مشتری می شود.

 

کیفیت ساخت جعبه ساعت  هم یکی از همان فاکتور های انتقال دهنده حس خوب به مشتری است. مشتری تان را با ارائه جعبه ای با کیفیت، دلگرم کنید و به او نشان دهید که برایش ارزش قائلید. باور کنید این ها تئوری نیستند و دنیای فروش بر همین مبانی به اصطلاح ساده استوار است. به کارگیری مدیریت کیفیت در ارائه محصول تان در تمامی مراحل ارائه خدمات تان می تواند باعث ایجاد یک جامعه از مشتریان وفادار برای کسب و کارتان شود.

 

کیفیت ساخت جعبه ساعت

 

لوکس بودن

 

واژه لوکس یا لاکچری تنها به همین واژه منتهی نمی شود و باید دید که بزرگان این صنعت به چه صورت این مفهوم را ارائه داده اند. اگر بخواهیم خیلی ساده و عملی این مفاهیم را در صنعت ساخت جعبه و هارد باکس نشان دهیم، به این مسئله می رسیم که تقریبا در تمامی هارد باکس های لوکس، از مخمل برای پوشش داخلی جعبه استفاده شده. یک جعبه ساعت  که ذاتا باید حس لوکس بودن را منتقل کند، باید روکش خاصی هم داشته باشد.

 

استفاده از یک روکش لوکس هزینه بسیار کمی را به جعبه سخت مورد نظر شما اضافه می کند، اما تفاوت ظاهری که ایجاد می کند خیلی موثر است و نسبت به یک روکش استاندارد، می تواند جذابیت فوق العاده بیشتری را ایجاد کند. جعبه های لوکس، براق و پر زرق و برق هستند. برای درج لوگو روی این جعبه ها از پلاک های فلزی به رنگ های نقره ای و طلایی استفاده می شود و در کمترین حالت سعی می شود تا از طلاکوب های با کیفیت برای درج لوگو روی یک جعبه لاکچری استفاده شود.

 

جعبه ساعت نوعی از بسته بندی است که برای نگهداری ساعت ها به این نوع جعبه ها نیاز است . جعبه های مخصوص ساعت معمولا در ابعاد مختلفی طراحی و تولید میشوند.زیرا این نوع ساعت ها به شکل های مختلفی مانند : طرح گرد , مربع و یا مستطیل ساخته میشوند . این نوع جعبه ها معمولا برای محافظت از ساعت استفاده میشود.پس باید از مقاومت نسبتا خوبی برخوردار باشند. این نوع جعبه ها به صورت اختصاصی قابل سفارش نیز میباشد و میتوانید با سلیقه خود انواع جعبه ساعت را سفارش دهید.شما می توانید نام خود و یا شرکت خود را بر روی این نوع جعبه ها چاپ کنید.


قیمت جعبه ساعت

 

جعبه های مقوایی پر استفاده ترین نوع بسته بندی میباشند . همانطور که از اسم این جعبه مشخص است جنس آن فقط از مقوا بوده و ترکیب دیگری مانند جعبه های لمینتی در آن استفاده نمیشود . گاهی برای استحکام بیشتر جعبه از روکش سلفون استفاده میکنند که هزینه جعبه را تا حدودی بالاتر میبرد . بیشترین مقوای مصرفی در این نوع جعبه ها مقوای پشت طوسی که در گرماژ و سایز های مختلفی در بازار موجود میباشد استفاده میشود ، اما صرفاً برای اینکه جعبه ی قرص و محکمی به نسبت جعبه با مقوای پشت طوسی داشته باشیم باید از مقوای اینوربرد استفاده کنید.

 

قیمت جعبه ساعت دیواری بستگی به متریال و نوع آن دارد ، در بعضی از جعبه ساعت ها نیز قیمت جعبه با توجه به ویژگی ها آن جعبه ساعت تغییر میکند .و با توجه به خواسته و سلیقه شما قیمت گذاری میشود . برای مثال : جعبه ساعت قفل دار یا بدون قفل ، درصورتی که نیاز داشته باشید به جعبه ساعتتان قفل اضافه کنید قیمت آن با توجه به نوع قفل بیشتر خواهد شد . یا جعبه ساعتی که درب آن به شکل خاصی باز میشود و ویژگی مخصوص به خود را دارد ، در این شرایط مطمئنا قیمت جعبه ساعت شما متغیر خواهد بود.

 

انواع جعبه ساعت

 

انواع جعبه ساعت

 

تولید کارتن های مخصوص بسته بندی ساعت برای حفاظت از این محصول در انواع مختلف به صورت سه لایه و پنج لایه تولید میشوند . این نوع کارتن ها را در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی میکنند تا با توجه به نیاز مشتری مصرف شود.

 

چاپ روی کارتن نیز از مهمترین موارد در فروش محصولات شما میباشد .به خاطر توجیح اقتصادی شما می توانید برروی جعبه خود بیشترین خدمات تکمیلی چاپ کارتن و جعبه مانند : طلاکوب و نقره کوب ، برجسته کاری ، یووی ، و یا چاپ متالایز را انجام بدهید که باعث شکیل شدن جعبه می گردد .اگر وزن محصولات شما زیاد باشد باید از چاپ کارتن لمینتی و کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه استفاده کنید .جعبه کارتن ساعت برای حفاظت از ساعت در ابعاد مختلف به صورت سه لایه و پنج لایه تولید می شوند. اگر قصد دارید محصولی با ظاهری جذاب به بازار عرضه کنید.


اکثر مجموعه ها برای طرحی , تولید و فروش محصولات خود نیاز به جعبه و بسته بندی شیک و خاص دارند , جعبه مقوایی , گلاسه و … نوع دیگری از محصولات میباشد که در صنایع جعبه سازی و بسته بندی آریانوس ساخته میشود . از جعبه های مقوایی و کارتنی در انواع بسته بندی ها و محصولات مختلف و ساخت انواع جعبه های لوکس میتوان استفاده کرد و حتی می توانید روی این نوع جعبه ها از روکش کرافت، کاغذ سفید و روکش اختصاصی , استفاده کنید و یا اینکه میتوانید از هیچ روکشی استفاده نکنید.

 

روکش ها به صورت جدا گانه تهیه میشوند و شما میتوانید انواع طرح ها را با سلیقه خود و به صورت اختصاصی چاپ کنید . جعبه ساعت دیواری دارای رنگ بندی های مختلف و متناسب با ساعت ها میباشد و این نوع جعبه ها در طرح ها و مدل های مختلف در بازار عرضه میشود که برای فروشندگان مزیت خوبی محسوب میشود تا جعبه هایی که با یکدیگر متفاوت بوده و یا همه یک رنگ و یک شکل بوده و روی آن ها لوگو های متفاوتی چاپ میشود.


چاپ جعبه ساعت

 

چاپ اختصاصی بر روی انواع جعبه های ساعت از نوع چاپ سیلک و چاپ افست بوده و بیشترین نوع مقوا که در تولید جعبه مقوایی استقاده می شود نوع خاصی از مقوا می باشد که به آن مقوای ایندربرد , گلاسه و مقوای پشت طوسی استفاده میشود این نوع مقوا دارای سطح صاف و یک دست میباشند هر دو سمت این مقوا سفید بوده و قابلیت چاپ تمام رنگی با چاپ افست را دارد اما معمولا قسمت پشت (داخل) مقوا را فقط چاپ تک رنگ و یا دورنگ انجام میدهند.

 

انواع مقوا در ضخامت های مختلف موجود میباشد مقوا ایندربرد به دلیل تراکم بالا موارد تشکیل دهنده آن دارای بافت بسیار محکم تری نسبت به دیگر انواع مقوا میباشد و میتوان گفت جعبه های تولید شده از این نوع مقوا نسبت به دیگر جعبه ها بسیار محکم تر هستند چون در تولید این مقوا از بهترین مواد اولیه مرغوب استفاده شده و این مواد بازیافتی نمی باشند در تولید جعبه های محصولات غذایی ، آرایشی و بهداشتی از این مقوا استفاده میشود تمام خدمات پس از چاپ ماننده : چاپ رنگ پنجم، مرکب های خاص و یا فلزوسنت نقره ای ، طلایی و پنتون ، طلاکوب و نقره کوب ، برجسته کاری ، یووی ، سلفون کشی به دلیل ویژگی های خاص مقوا که سطح صاف آن میباشد بسیار جلوه بیشتری نسبت به دیگر کارتن و مقوا ها دارد.

 

چاپ جعبه ساعت

وایندر ساعت چیست؟

 

جعبه گردان ساعت یا همان وایندر باعث می شود علاوه بر ارزشمندتر نشان داده شدنِ مجموعه ساعت های شما  حس زیبای داشتن مجموعه ای از ساعت های مختلف را در وجودتان حس کنید و حس خوب همان چیزی است که همه ما به آن نیاز داریم. ضمن به همراه داشتن این حس خوب میتوانید اطمینان داشته باشید که ساعت مورد علاقه شما همیشه آماده پوشیدن است و به سرعت میتوانید آن را پیدا کنید. علاوه بر این، خش نیفتادن شیشه ساعت های ارزشمند شما یکی دیگر از محاسنی است که داشتن یک وایندر زیبا برای شما به همراه خواهد داشت.

 

طراحی زیبای وایندر علاوه بر اینکه جلوه ای زیبا به دکوراسیون اتاق شخصی و یا اتاق نشیمن شما(اگر کلکسیونر هستید) خواهد بخشید، به سالم ماندن ساعت های ارزشمند شما از جنبه ای دیگر نیز کمک خواهد کرد.


ساعت های بند چرمی تا حد ممکن نباید در کنار رطوبت باشند که عملا این مورد درباره ساعت های بند فلزی شما هم صدق میکند، هم رطوبت و هم ضربه های متعدد دشمن ساعت های زیبای شما هستند و ما قطعا دوست نداریم برای بار هزارم ساعت ارزشمندمان را از دست بدهیم.طراحی وایندرها اعم از طرح چوب طبیعی و یا رنگ هایی که با پوشش رنگ پلی استر و پلی اورتان درخشش ویژه ای پیدا میکنند و در کنار توکاری جیر بسیار زیبا با تکه هایی از چرم که در طراحی آنها استفاده شده است زیبایی منحصر به فردی را تقدیم چشمان شما میکند.

 

در برخی وایندر ها به دلیل ایجاد جذابیت و جلوه های بصری خاص ، پشت پایه های گردان ساعت چراغ هایی تعبیه شده است که به صورت رقص نور درخشش بسیار زیبایی را برای ساعت های ارزشمند شما ایجاد خواهد کرد.علاوه بر این ساعت های اتوماتیک از حرکت های فیزیکی شما شارژ میشوندو آنها هنگامی که بر روی وایندر قرار میگیرند در بهترین حالت خود قرار دارند.

وظیفه وایندر ساعت، نگه داشتن کوک یک ساعت مکانیکی در زمانی است که از آن استفاده نمی شود. در این مقاله، درباره مزایای گذاشتن ساعت روی یک وایندر بحث می کنیم. کلکسیونرهای ساعت  ساعت سازان، درباره این موضوع خیلی بحث می کنند که آیا یک مزیت مکانیکی واقعی در گذاشتن یک ساعت اتوماتیک روی یک وایندر وجود دارد یا نه.


این افراد ادعا می کنند که روغن/روان کننده های یک موتور، به گونه ای طراحی شده اند تا با اصطکاک تازه بمانند، لذا کار کردن ساعت اطمینان می دهد که روان کننده ها تازه بوده و به طور یکنواخت در موتور پخش شده اند. این مساله هم به نوبه خود باعث طولانی شدن مدت زمان موردنیاز بین دوره های سرویس کردن ساعت می شود.

 

آنهایی که مزایای یک وایندر ساعت را ناچیز می شمارند، استدلال می کنند که روان کننده های جدید، مصنوعی بوده و عمر مفید آنها 3 تا 5 سال است، حتی اگر ساعت برای مدت زمان بیشتری کار کرده باشد و روان کننده ها خراب نشده باشند. به علاوه، حتی اگر مزیت کمی برای کار کردن یک ساعت مکانیکی وجود داشته باشد، کوک کردن یا پوشیدن ساعت یکبار در هفته هم کفایت می کند تا روان کننده ها خراب نشوند. بنابراین، واقعا نیازی نیست که ساعت همواره در حالت کار کردن قرار داشته باشد.

 

با این وجود، چیزی که همه روی آن توافق دارند، این است که یک وایندر به عنوان لوازم جانبی، یک مزیت عملی دارد.به نظر ما اگر تنها یک ساعت دارید، خرید یک وایندر ساعت می تواند در رده خرید لوازم جانبی باشد، نه یک ضرورت. اما اگر 2 یا 3 ساعت دارید، دیگر یک لوازم جانبی ساده نبوده و لوازم جانبی مناسب است. بااین حال، زمانیکه کلکسیون تان به بیش از 2 تا 3 ساعت می رسد، یا اینکه اگر ساعتی دارید که چند اجزای جانبی تقویم دارد، به دو دلیل، دیگر لوازم جانبی مناسب نبوده و  لوازم جانبی ضروری است.

 

  • مناسب: برای صرفه جویی در زمان تنظیم مجدد چند ساعت یا تنظیم های متعدد در ساعت تان.
  • پیشگیرانه: برای جلوگیری از آسیب تصادفی به موتور درحال تنظیم مجدد اشتباه یک ساعت پیچیده.

 

وایند ساعت چگونه کار می کند؟

 

وایند ساعت چگونه کار می کند؟

 

ساعتهای اتوماتیک: ساعت به یک سر چرخان وایندر بسته می شود، و کار حرکت دست را تقلید می کند. امروزه، اکثر وایندرها بالشتی برای ساعت دارند که ساعت دور آن بسته می شود، و سپس آن بالشت در یک قوطی چرخان موتور دار قرار می گیرد. روشهای دیگری هم هست، همچون وایندر با طراحی آسیاب بادی که یک فنر کشیده فلزی C شکل دارد که ساعت به آن بسته می شود.

 


ساعتهای کوک دستی: تا آنجا که می دانیم، تنها وایندر با کیفیت برای یک ساعت با کوک دستی، Sempre Winder Orbita Corporation است. این ساعت روی یک غلاف قرار گرفته و یک چنگک کوچک فنری به آرامی دور پیچ بسته شده است. این چنگک، پیچ را می گیرد، و به آرامی و آهستگی پیچ کوک ساعت را می چرخاند. یک میکروپردازشگر با یک سنسور بسیار حساس، با فشرده شدن شاه فنر، متوجه افزایش کشش شده و همانطور که کوک ساعت پر می شود، متوقف می گردد.از اینجا به بعد، روی نگه داشتن کوک ساعتهای اتوماتیک تمرکز می کنیم.

 

به چه نوع وایندر ساعتی نیاز دارید؟

 

قبل از خرید یک وایندر، باید چه چیزی درباره ساعت اتوماتیک بدانید؟ابتدا، شما را با مشخصات موتور ساعت تان آشنا می کنیم:جهت کوک روتور: بدانید که روتور، در چه جهتی شاه فنر ساعت تان را کوک می کند:

 

در جهت عقربه های ساعت
خلاف جهت عقربه های ساعت
در هر دو جهت

 

چقدر در روز می چرخد: چند بار در روز باید روتور را بچرخانید تا ساعت تان کامل کوک شود؟

 

یک وایندر قابل برنامه ریزی به کاربر اجازه می دهد تا یک یا هر دو ویژگی ضروری را برنامه ریزی کند: جهت چرخیدن وایندر (دو طرفه، در جهت عقربه های ساعت یا خلاف جهت عقربه های ساعت) و یا انتخاب مقدار دورهای چرخیدن در روز. اگر قصد خرید وایندری با چند سر دارید، مطمئن شوید که هر کدام از آنها را جداگانه می توان برنامه ریزی کرد یا حداقل سرها را به صورت گروهی برنامه ریزی کرد یا نه.

 

نحوه انتخاب یک وایندر

 

نحوه انتخاب یک وایندر:

 

همانطور که قبلا اشاره کردیم، یک وایندر برای ساعت تان ضروری است، زمانیکه تصمیم گرفتید یک وایندر تهیه کنید، باید ویژگیهای موردنیازتان را در نظر بگیرید. سپس، باید ببینید که آیا واقعا برای شما مفید است، یا اینکه می خواهید کمی از ساعت استفاده کنید؟ وایندرهای ساده ای موجود هستند که زرق و برق اضافی ندارند. این وایندرها، مقرون به صرفه بوده و خوب کار می کنند. اگر می خواهید یک وایندر فانتزی داشته باشید، یک سری وایندرهای واقعا خوب موجود هستند که از یک سری مواد و پرداخت ها ساخته شده اند. بااین حال، هرچقدر که وایندر با شکوه تر باشد، قیمتش هم بالاتر می رود.


در پایان، درباره آن فکر کنید. اگر قصد گسترش کلکسیون ساعت تان را در آینده نزدیک دارید، شاید باید به فکر خرید یک وایندر چند سر باشید تا برای خریدهای آتی تان کفایت کند.خلاصه مطلب اینکه شما با داشتن یک وایندر عالی، زیبایی و امنیت را برای کلکسیون و مجموعه ارزشمند ساعت هایتان تامین کرده اید. کلکسیونر های ساعت با کلکسیون ساعت های ارزشمند قدر یک وایندر زیبا و پیشرفته را به خوبی میشناسند.

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

معرفی معروف ترین ساعت های طلا

ساعت یکی از اکسسوری های شیک و جذاب است که اغلب افرادی که به استایل خود اهمیت میدهند مخصوصا سخصیت های معروف سعی می کنند نمونه های برند آن را انتخاب کنند. از این میان ساعت طلا بسیار پرطرفدار است و ما در این مقاله به معرفی معروفترین ساعت های طلا می پردازیم

چگونه ساعت طلای اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

یکی از چالش‌هایی که در خرید طلا وجود دارد تشخیص طلاست. برخی مواقع اتفاق می‌افتد که فروشندگان، طلای تقلبی را به جای طلای اصل به خریداران می‌فروشند.

ساعت زنانه

امروزه شرکت های تولید کننده ساعت بیشتر بر خطوط تولید ساعت زنانه تمرکز کرده اند و در حال حاضر بیشتر از همیشه ساعت های زنانه تولید می کنند. اما اگر قصد خرید ساعت مچی زنانه را دارید باز هم باید به نکاتی توجه کنید که در این مطلب به نکاتی اشاره کرده ایم که در خرید ساعت مچی زنانه باید به آنها توجه کنید.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد