۱۰ روش برای ترکیب کردن جواهرات با لباس
  • 2022-11-21

۱۰ روش برای ترکیب کردن جواهرات با لباس

شیک بودن فقط مربوط به لباس و کفش شما نیست. شما می ‌توانید شیک ‌ترین لباس‌ ها را داشته باشید، اما وقتی ظاهر خود را با جواهرات مناسب تحسین نکنید، این معنای زیادی ندارد. استفاده از جواهرات قدیمی اگر به درستی انجام شود می تواند ظاهر شما را ارتقا دهد. سعی کنید در حین استفاده از جواهرات مختلف، لباس رسمی خود را بهبود بخشید، ظرافت را به لباس شب خود بیافزایید و ظاهر خود را صرفاً با دانستن نحوه سبک دادن به جواهرات قدیمی خود بهبود بخشید. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با 10 روش برای ترکیب کردن جواهرات با لباس لازم است ادامه مطلب را بررسی و دنبال کنید.

 10 روش برای ترکیب کردن جواهرات با لباس

در بررسی 10 روش برای ترکیب کردن جواهرات با لباس باید بدانید که ما می دانیم که چقدر قدرتمند است که به بهترین شکل ممکن در مراسمات و رویدادهای خود ظاهر شوید و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در زیر ایده‌ ها، قوانین سبک و نکاتی را در مورد اینکه چگونه جواهرات قدیمی خود را به بهترین شکل ممکن بهبود بخشید و متناسب با استایل خود استفاده کنید یا ترکیب کنید تا ظاهری پیچیده داشته باشید، خواهید دید.

- مدل دادن به جواهرات قدیمی

وقتی یک جواهر قدیمی استفاده می کنید، دوست دارید احساس باکلاسی داشته باشید. قبل از یادگیری نحوه ترکیب جواهرات قدیمی، عاقلانه است که بدانید چگونه از یک سبک استفاده کنید. ما در مورد پوشیدن انواع خاص جواهرات نکات کلی داریم:

1-دستبند:

تقریباً همیشه باید چند دستبند بپوشید و حتماً تعداد فرد را روی هم قرار دهید. اگر در مورد نحوه استفاده از دستبندهای قدیمی آشنا نیستید، با سه تکه راحت شروع کنید. در حقیقت لباس شما بر روی جواهراتی که باید و نباید بپوشید تاثیر دارد. هنگام انتخاب این اکسسوری ها به آستین های خود توجه کنید. آستین بلندتر به معنای اجتناب از دستبند، یا در صورت لزوم، انتخاب قطعات باریک تر برای زیر آستین است.

2-حلقه ها:

در بررسی 10 روش برای ترکیب کردن جواهرات با لباس باید بدانید که هنگام پوشیدن حلقه، نمادگرایی را در نظر داشته باشید. حلقه های ازدواج و نامزدی را در انگشت حلقه چپ خود بپوشید، اگرچه برخی فرهنگ ها انگشت اشاره سمت راست را برای نوارهای ازدواج انتخاب می کنند. برای حلقه ‌های قدیمی که هیچ ارتباط زناشویی ندارند، آن‌ ها را روی انگشت وسط، شست یا انگشت اشاره چپ خود ببندید. این انگشتان هیچ معنای نمادینی ندارند و انتخاب انگشت اشاره می تواند به بیشتر نشان دادن انگشتر شما کمک کند.

3-گردنبند:

یقه لباس شما در انتخاب گردنبند موثر است. یقه ‌های عمیق به گردنبندهای بلندتر اجازه می ‌دهند، در حالی که چیزی مانند یقه دلبر به قطعات کوتاه ‌تری نیاز دارد. اگر در انتخاب یک گردنبند قدیمی برای پوشیدن مطمئن نیستید، گردنبند لاری (یا گره دار) و آویزهای کوچک به خوبی با هر یقه ای هماهنگ می شوند.

4-گوشواره:

رنگ، طول و شکل گوشواره های شما بر اینکه با ظاهر خاصی کار می کنند یا نه، تاثیر می گذارد. اگر موهای کوتاه تری دارید یا اگر موهایتان حالت دهی خوبی دارد، می توانید از گوشواره های بلندتر و بزرگتر استفاده کنید. با توجه به آداب جواهرات لوکس، اگر گوشواره های وینتیج استیتیج را برای یک شب انتخاب می کنید، از سایر قطعات استیشن خودداری کنید. ممکن است بخواهید به هیچ وجه جواهرات مختلف را بسته به مناسبت و لباس خود نپوشید، که توجه را برای گوشواره های استیشن شما جلب می کند.

 

گوشواره

 

در بررسی 10 روش برای ترکیب کردن جواهرات با لباس باید بدانید که با انتخاب جواهراتی که از آداب لوکس پیروی می کنند، اعتماد به نفس و ظرافت را خود را دوچندان کنید. نکات بالا را هنگام پوشیدن تکه های خاص به خاطر بسپارید و به طور کلی در انتخاب جواهرات قدیمی این عوامل را ارزیابی کنید:

مناسبت

نوع لباس

یقه

مواد به کار رفته در جواهرات

مدل مو

احتمالاً جواهرات قدیمی‌تری را برای رویدادهای رسمی و عصرانه ذخیره خواهید کرد. در حالی که جواهرات گران ‌قیمت برای ظاهری شیک در شب مناسب هستند، نکات بالا را در نظر داشته باشید تا از هرگونه اشتباه جلوگیری کنید.

ترکیب جواهرات با کیفیت بالا

اکنون که روش صحیح پوشیدن تکه های تکی را می دانید، باید بدانید که چگونه جواهرات قدیمی را به بهترین شکل ترکیب کنید. در بررسی 10 روش برای ترکیب کردن جواهرات با لباس باید بدانید که هنگام استفاده از گردنبندها، دستبندها، حلقه ها یا سنجاق های درخشان برای یک شب، این اقدامات را توصیه می کنیم:

5-اختلاط فلزات:

در گذشته، آداب جواهرسازی به هیچ وجه شامل مخلوط نکردن نقره و طلا بود. اگرچه قوانین اخیراً تغییر کرده است. امروز، شما آزادید که طلا، نقره و سایر فلزات را با هم ترکیب کنید تا ترکیبی از جواهرات جدید و منحصر به فرد ایجاد کنید. بسیاری از دستبندهای خود را در یک زمان یا چندین حلقه کوچکتر را بپوشید که هرگز به دلیل جنس آنها با هم ترکیب نکرده اید. با این حال، هنگام ترکیب جواهرات لوکس مراقب باشید. از آنجایی که جواهرات قدیمی ‌تر می ‌توانند شکننده باشند، لذا هنگام استفاده از فلزات مختلف احتیاط کنید. طلای خالص در تماس با فلزات سخت تر یا جواهراتی مانند الماس به راحتی می تواند خراشیده شود، بنابراین قبل از ترکیب این موارد، مواد هر قطعه را در نظر بگیرید.

6-چند لایه گردنبند:

می دانیم که گاهی اوقات استفاده از تعداد زیادی جواهر بیشتر بهتر است. شما به مجموعه پیچیده جواهرات قدیمی خود افتخار می کنید. سعی کنید چند لایه گردنبند بچینید. می توانید از انواع قطعات با رنگ ها، طرح ها و حتی طول های مختلف استفاده کنید. هرچه از لایه های بیشتری استفاده کنید، ظاهر شما چشم نوازتر خواهد بود. گردنبندهای شما بر نوع استایلی که لباس شما تداعی می کند نیز تأثیر می گذارد. مرواریدها حس ظرافت قدیمی را القا می کنند، در حالی که با آویز و زنجیر ظاهر مدرن تری خواهید داشت. ترکیب های مختلف از مجموعه خود را امتحان کنید تا ظاهر اصلاح شده خود را پیدا کنید.

در حقیقت راه‌ های نامحدودی برای ترکیب کردن جواهرات با لباس وجود دارد، زیرا سبک ‌ها، رنگ ‌ها و طرح ‌های زیادی وجود دارد که به راحتی به شما اجازه می ‌دهد خود را بیان کنید. به هر حال، دلیل اضافه کردن جواهرات به لباس ‌هایمان این است که بتوانیم خلاقیت، شخصیت و استایل خود را به بقیه نشان دهیم. یکی از بهترین راه‌ ها برای پوشیدن آن ‌ها این است که لباس‌ های اصلی خود را انتخاب کنید و آن را به ظاهری شیک و مد روز تبدیل کنید، به سادگی با افزودن یک گردن ‌بند پر زرق و برق و با جزئیات جسورانه. همچنین، گردنبندهای استیشن برای استایل کردن با انواع یقه ‌ها مناسب هستند، زیرا می ‌توانند به لباس شما ابعاد ببخشند.

7. گردنبندهای چند لایه برای یک استایل شیک

در بررسی 10 روش برای ترکیب کردن جواهرات با لباس باید بدانید که گردنبندهای چند لایه برای پوشیدن لباس های غیررسمی، مد روز یا شیک عالی هستند. گردنبند استینت لایه لایه برای پوشیدن با یقه V و پیراهن های راه راه یقه ای عالی است تا شکل یقه را متعادل کند. همچنین، می توانید سعی کنید گردنبند جسور خود را با یک کت چرمی و چند شلوار جین تکمیل کنید تا ظاهری جذاب و شیک داشته باشید. اگرچه، این قطعه بسیار جسورانه است، لذا شما می توانید بدون زحمت آن را با لباس های روزمره خود ترکیب کنید.

 

گردنبندهای چند لایه

 

8. برای ظاهری روشن تر و شادتر، رنگی به لباس خود اضافه کنید.

واضح است که برای اکثر ما روزهای گرم آفتابی به پایان رسیده است، اما این بدان معنا نیست که ما باید فقط رنگ های تیره بپوشیم، بنابراین با اضافه کردن یک گردنبند با اجزای رنگارنگ به آنها، ظاهر خود را زنده کنید تا روز شما را روشن کند! با این حال، بهتر است به جای رنگ ‌های روشن و پر زرق و برق، روی رنگ‌ های ثابت تمرکز کنید. یک گردنبند خاص با رنگ های پاپ برای پوشیدن با لباس های دخترانه تر و تاپ های تک رنگ با رنگ های پاستلی یا خاکی عالی است. لباس تمام مشکی همیشه ایده خوبی است زیرا یک مجموعه باکلاس و جاودانه است که می ‌توان به راحتی با استایل خود ترکیب کنید. به سادگی گردنبند خود را با عناصر رنگارنگ اضافه کنید و ظاهری بسیار متمایز و گردنبندی ایجاد کنید که به راحتی قابل توجه خواهد بود. رنگ ‌های طلایی برای ایجاد حسی آرامش، بسیار محبوب هستند و همچنین رنگ‌ های آبی اقیانوسی برای ایجاد حسی خنک اما آرام‌بخش بسیار محبوب هستند.

موارد حائز اهمیت در بررسی ترکیب کردن جواهرات با لباس

در بررسی 10 روش برای ترکیب کردن جواهرات با لباس باید بدانید که در مقایسه با گردنبندهایی که دارای اجزای رنگارنگ هستند، گردنبندهای تک رنگ برای لباس های رنگارنگ عالی هستند. بسیاری از ما هستند که دوست دارند لباس های خود را در تمام طول سال سرزنده نگه دارند، بنابراین گردنبندهای تک رنگ مکمل مناسبی برای لباس های روشن و شاد شما هستند. 

برای داشتن ظاهری کاملا متعادل می توانید گردنبندهای کریستالی خود را با هر لباس رنگی دلخواه خود ترکیب کنید. یک گردنبند درخشان به لباس های روزمره خود اضافه کنید تا آنها را جذاب کنید این شما هستید که تصمیم می گیرید که آیا می خواهید قطعه استیشن شما الهام گرفته از وینتیج باشد یا کاملاً با بدلیجات تزئین شود زیرا هر دو با پوشیدن لباس رنگی مد روز خود برجسته خواهند شد.

9. گردنبند درخشان + لباس های اصلی برای ظاهری شیک

لباس ‌هایی که به صورت روزانه کنار هم می ‌چینیم، واقعاً دیدنی نیستند، اما آیا دوست ندارید با اضافه کردن یک گردنبند زیبا، زنانه و شیک، خود را زیباتر جلوه دهید؟ به این ترتیب شما لباسی را برای خود طراحی کرده اید که می تواند از افرادی که با آنها کار می کنید یا هر روز با آنها ملاقات می کنید، تحسین ها و نگاه های زیادی را به خود جلب کند. بسیاری از افراد در مورد امکان پوشیدن یک گردنبند با لباس های نسبتاً ساده شک دارند، اما همیشه می توانید گردنبندی را انتخاب کنید که خیلی روشن نباشد و بهترین نیازهای شما را برآورده کند.

در بررسی 10 روش برای ترکیب کردن جواهرات با لباس باید بدانید که همه زنان تصویر متفاوتی دارند که آن ها را تعریف می کند، به همین دلیل است که ما هر یک از جنبه های تشکیل دهنده آن را گرامی می داریم، از آرایشی که استفاده می کنیم، لباس ها و کفش هایی که می پوشیم تا جواهراتی که حمل می کنیم. به همین دلیل، باید با در نظر گرفتن تمام ویژگی ها، رنگ ها و طرح هایی که به ما اجازه می دهد، بنا به مناسبت و زمان، همیشه منحصر به فرد و با زرق و برق به نظر برسیم، همیشه باید برای ترکیب و هماهنگی کامل بین هر یک از آنها تلاش کنیم. انتخاب نامناسب هر دو تصویر ما را ارتقا نمی دهد. با این حال، اگر نمی دانید چگونه به آن دست یابید، از طریق نکات زیر نحوه انجام آن را بیابید. می توانید از ترکیب جواهرات و لباس بیشترین بهره را ببرید!

 - گردنبند:

برای یقه گرد، استفاده از گردنبند کوتاه را توصیه می کنیم، زیرا نیم تنه را برجسته می کند. توصیه می شود گردنبندهایی بپوشید که نه خیلی بلند هستند و نه خیلی کوتاه، زیرا اینها استایل ما را بلندتر می کنند. به همین ترتیب، ما باید از گردنبندهای خیلی کوتاه خودداری کنیم، زیرا باعث می شود گردن کوچکتری داشته باشیم. اگر با لباس های تنگ ترکیب کنیم، گردنبندهای بلند برجسته خواهند شد.

حلقه ‌های نقره و طلا هرگز از مد نمی ‌افتند و برای شکل دادن به دست ‌ها ایده‌آل هستند. علاوه بر این، به خوبی با لباس ‌های مشکی و لباس‌ های کم رنگ ترکیب کنید تا به این لباس ‌ها برجستگی بیشتری بدهید. حلقه هایی با سنگ های رنگی برای ترکیب با پیراهن های آستین بلند تیره ایده آل هستند. اگر از لباس های رنگی استفاده می کنیم از حلقه های زیاد خودداری کنید. این برای جلوگیری از بارگذاری بیش از حد ظاهر ما است.

 

دستبند و النگو

 

10-دستبند و النگو:

در بررسی 10 روش برای ترکیب کردن جواهرات با لباس باید بدانید که برای برجسته کردن ساعد، باید از یک یا چند النگو در ترکیب با یک تاپ آستین پهن استفاده کنید. دستبندها به خوبی با یک لباس بدون آستین یا یک تاپ تنگ ترکیب می شوند. برای جلب توجه به دستبند و جلوگیری از اضافه بار، باید فقط از یک دستبند استفاده کنید. خلخال ها با دامن ها و لباس های بلند به سبک بوهمیایی عالی به نظر می رسند. آنها را می توان با صندل یا کفش هایی که پاها را برجسته می کند، کاملاً ترکیب کرد.

سخن پایانی

در مجموع ترکیب کردن جواهرات با لباس  زیبایی شما را دوچندان می کند. سعی کنید مطابق جواهرات متنوع تان لباس انتخاب کنید تا هماهنگی و زیبایی در استایل شما ایجاد گردد.

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

چگونه از کیفیت سنگ جواهر مطمئن شویم؟

سنگ های جواهر زیبایی و درخشندگی خاصی دارند به شرطی که اصل بوده و کیفیت بالایی داشته باشندبرای مطمعن شدن از کیفیت سنگ جواهر به نکاتی باید توجه کرد که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم.

تکنیک تشخیص جواهرات اصل از تقلبی

از منظر یک خریدار و با نگاهی غیر کارشناسانه، می‌توان گفت که تقریباً تمام طلا و جواهرات موجود در بازار، زیبا، فریبنده و اصل به‌نظر می‌رسند. بسیاری از آن‌ها دارای طرح‌های زیبا و درخشندگی خیره کننده‌ای هستند و همگی در زمانی‌که شخصی از آن‌ها استفاده می‌کند، زیبا و خاص به‌نظر می‌رسند.

آیا می دانید فرق طلا و جواهر چیست؟

تفاوت میان طلا و جواهرات در این است که در ساخت طلا هیچ گونه سنگ گرانبهایی استفاده نشده و تنها از طلا استفاده شده است، ولی در جواهرات سنگ های قیمتی در طراحی و ساخت جواهرات استفاده شده است که این سنگ ها شامل سنگ های اتمی و سنگ های اصل است که به ترتیب باعث ساخت جواهرات اتمی و جواهرات اصل می شوند. طلا و جواهر در قیمت و نیز نحوه قیمت گذاری برای خرید و فروش هم با هم تفاوت دارند.

تعمیرات جواهر

رایج ترین تعمیرات جواهرات مربوط به قطعات فرسوده یا شاخک است. در بسیاری از موارد، با یک تعمیر قلاب ساده می توان از جایگزینی کامل سنگ، جواهر یا از بین رفتن مواد اضافی جلوگیری کرد.

تسبیح شاه مقصود

تسبیح شاه مقصود یکی از معروفترین تسبیح ها به شمار می رود، علاوه بر زیبایی فوق العاده چشمگیری که دارد، خواص متعددی را نیز دارا می باشد از جمله جذب انرژی های مثبت.

تسبیح کهربا

تسبیح کهربا یک تسبیح با ارزش است که در کنار زیبایی از خواص متعددی از جمله دفع انرژی های منفی برخوردار است. این تسبیح که از سنگ کهربا ساخته می شود در میان افراد تسبیح شناس در مرتبه بالایی قرار دارد.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد