چگونگی ست کردن گردنبند و دستبند طلا با لباس‌های مجلسی
  • 2022-12-28

چگونگی ست کردن گردنبند و دستبند طلا با لباس‌های مجلسی

در گذشته انواع طلاهایی که وجود داشتند، به صورتی نبودند که به راحتی بتوان آنها را با انواع لباس های مجلسی ست کرد. ولی امروزه با توجه به طلاهای مینیمال و مدرنی که طراحی شده و در بازار موجود هستند، به راحتی می توان آنها را با لباس مجلسی در یک مهمانی ست کرد. گردنبند و دستبند از جذاب ترین انواع طلا می باشد که اگر آنها را به درستی انتخاب کنید، می توانید مانند یک ملکه در جشن و مهمانی ها استایل جذابی داشته باشید. تنها با داشتن یک سلیقه به روز می توانید به راحتی گردنبند و دستبند خود را با لباس مجلسی ست کنید. در این راه بهتر است که با چگونگی ست کردن گردنبند و دستبند طلا با لباس های مجلسی آشنا شوید.

 

برای این کار ترفندهایی وجود دارند که به شما این امکان را می دهند تا بتوانید یک انتخاب درست و لوکس داشته باشید. زیورآلات باید به صورتی ست شوند تا بتوانند چشم نوازترین حالت را داشته باشند. در این رابطه باید با اصول زیباشناسی و رنگ شناسی آشنا شوید تا بتوانید زیباترین استایل را داشته باشید. بهتر است که در ادامه با ترفندهای ست کردن گردنبد و دستبند طلا با لباس مجلسی آشنا شوید. در این باره راهکارهای مهمی وجود دارند که به شما کمک می کنند بتوانید در مد و پوشاک همیشه به روز باشید. 

 

ترفندهای ست کردن گردبند و دستبند طلا با لباس مجلسی

 

شاید در گذشته به دلیل کم بودن تنوع انواع دستبند و گردنبند طلا امکان ست کردن آنها به راحتی ممکن نبود. ولی امروزه با توجه به طراحی های به روز و جذاب انواع طلا به راحتی می توان با چند ترفند ساده به یک استایل جذاب دست پیدا کرد. از جمله مهمترین این ترفندها به صورت موارد ذکر شده در زیر می باشند:

 

ست کردن طلا با رنگ لباس 

 

بهتر است که اگر لباس شما دارای رنگ های جیغ می باشد، از زیور آلات و طلا ساده استفاده کنید. طلای ساده و مات بهترین انتخاب است که ظاهر شما را از شلوغی در می آورد. 

 

ست کردن طلا با ظاهر لباس

 

لباس های ساده معمولا نیاز به زیور آلات بزرگ تر دارند که جلوه و نمای بیشتری داشته باشند. 

 

ست کردن طلا با طرح لباس 

 

اگر برای مجالس به دنبال لباس های طرح شلوغ رفته اید، بهتر است که از زیور آلات و طلاهای کوچک و ساده استفاده کنید. 

 

طلای ساده استفاده کنید.

 

همیشه زیبایی با سادگی همراه است. به همین دلیل بهتر است که از جواهرات و طلاهای ساده و زیبا و ظریف استفاده کنید تا دلزده نشوید. بهتر است که از بستن هر گونه جواهرات خودداری کنید، چرا که جلوه زیبایی ندارد. 

 

ست کردن طلا با مدل یقه 

 

ست کردن طلا با طرح یقه از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که باید به اندازه یقه دقت کنید. از آنجایی که هر لباسی یقه مخصوص به خودش را دارد، باید به نوع یقه در استفاده از طلا و جواهرات دقت کنید. با توجه به اینکه یقه دارای انواع خشتی، گرد، لوزی و ... است، گردبندی که انتخاب می کنید، باید با نوع یقه لباس به صورتی ست شود که قابل دیدن باشد. بهتر است بداند که برای یقه های هفتی گردبند بلند و برای یقه های گرد و قلبی بهتر است از گردنبند کوتاه استفاده کنید که بیشتر خودنمایی می کنند.

 

ست کردن رنگ طلا با لباس

 

رنگ نگین طلا و جواهراتی که دارید با لباس از اهمیت زیادی برخوردار است. به این منظور اگر نگین طلای شما قرمز است، می توانید به سراغ لباس هایی بروید که با رنگ قرمز همخوانی دارند. طلایی با نگین های رنگی در کنار لباس های ساده تر بیشتر جلوه می کنند. 

 

ست کردن گردبند و دستبند طلا با لباس مجلسی

 

چه مشکلاتی در ست کردن گردنبند و دستبند طلا با لباس مجلسی وجود دارد؟

 

طلا و جواهرات همانطور که می دانید از زیورآلات گران قیمتی هستند که نمی توانیم آنها را برای هر لباس مجلسی تهیه کنیم که با آن ها همخوانی داشته باشند. به همین دلیل است که همه خانم ها دلهره ست کردن طلا با لباس مجلسی را دارند و نمی دانند که چه کاری باید انجام دهند. به این منظور ساعت ها به دنبال لباس هایی می گردیم که بتوانیم با طلا و جواهرات خود ست کنیم. 

 

بهتر است که در خرید لباس مجلسی، ابتدا نوع طلا و رنگ نگین های آن را مدنظر قرار دهید و سپس به دنبال لباسی بروید که بتوانید با طلا و جواهرات خود ست کنید. به این صورت است که می توانید یک استایل جذاب در مهمانی ها داشته باشید. بهتر است به دنبال لباس های مجلسی بروید که یقه باز داشته باشند و بتوانند طلا و جواهرات شما را به نمایش بگذارند. 

 

نکات مهم در ست کردن گردنبند و دستبند طلا با لباس های مجلسی

 

ست کردن گردنبند و دستبند طلا با لباس مجلسی نیازمند رعایت نکات مهمی می باشد که بهتر است آنها را برای داشتن یک انتخاب صحیح رعایت کرده و مدنظر قرار دهید. بهتر است به این نکات توجه کنید:

• گردبند و دستبند را متناسب با نوع مناسبت و مجالس خود هماهنگ کنید. به این منظور بهتر است که در انتخاب جواهرات خود دقت کرده و به سراغ ظریف ترین ها بروید. بهتر است بدانید که برای مهمانی های رسمی جواهراتی شیک و ظریف داشته باشید. 

• گردبند باید متناسب با نوع یقه لباس و دستبند با توجه به نوع آستین تهیه و انتخاب شود. 

• گردبند بلند با لباس یقه گرد و یقه هفت و یقه قایقی بهترین ست است.

• گردبند بلند 76 تا 83 سانتی متری بهترین گزینه برای لباس های مجلسی با یقه ایستاده می باشند.

• انتخاب دستبند متناسب با فرم و سایز دست ها باید صورت بگیرد تا بتوانید در کنار لباس شما جلوه جذابی داشته باشد. اگر انگشت های دست شما کوتاه  است، برای کشیده تر به نظر رسیدن آن ها بهتر است از حلقه های ظریف استفاده کنید و برعکس. اگر مچ دست شما ظریف است، بهتر است به سراغ دستبندهای با طرح ظریف بروید که جلوه و نمای جذاب تری دارند. 

• رنگ پوست خود را در ست کردن گردنبند و دستبند طلا در نظر بگیرید. اگر فردی هستید که پوست شما روشن است، بهترین رنگ طلا که می تواند استایل شما را زیباتر کند، رنگ های نقره ای، پلاتین و سفید می باشد. همچنین اگر پوست شما تیره است، بهتر است به سراغ طلاهای رزگلد و طلایی تر بروید. 

• فرم اندام، قد و هیکل خود را مورد توجه قرار دهید. به این ترتیب اگر جثه ریزی دارید، به سراغ جواهرات بزرگ نروید چرا که جلوه جذابی ندارند. همچنین بهتر است که اگر درشت هیکل هستید، از جواهرات ریز استفاده نکنید. 

• طلا و جواهرات خود را با جزئیات لباس مجلسی که بر تن دارید ست کنید. توجه داشته باشید که رنگ های جزئی که در  لباس شما به کار برده شده اند چه رنگ هایی هستند. به این صورت به سراغ تهیه طلا بروید. برای نمونه اگر لباس شما دارای گل های آبی و صورتی می باشد، می توانید از انواع اکسسوری های صورتی و آبی استفاده کنید. 

 

ست کردن گردبند و دستبند طلا با لباس مجلسی

 

چرا ست کردن گردنبند و دستبند طلا با لباس های مجلسی اهمیت دارد؟

 

از آنجایی که زیور آلات و طلا از تاثیر چشم گیری در داشتن یک استایل جذاب بهره مند هستند، استفاده از آن ها بسیار حائز اهمیت است. بنابراین بهتر است که بهترین انواع طلا و جواهرات را برای مهمانی های خود انتخاب کنید. بارها شده که از استایل و ست گردنبند و دستبند طلا و لباس مجلسی یک فرد در مهمانی لذت برده اید و با خود فکر کرده اید که چطور می توان چنین استایل جذابی داشت. حتی فکر کرده اید که هرگز نمی توانید مانند آن ها باشید.

 

ولی نگران نباشید با استفاده از ترفندهای ذکر شده در بالا به راحتی می توانید یک استایل جذاب داشته باشید و در مهمانی ها بدرخشید. استفاده از جواهرات تا حد زیادی در استایل شما تاثیر گذار است، به همین دلیل است که به روی استفاده از آن ها تاکید می شود. اگر به دنبال خاص بودن هستید، بهتر است که اهمیت استفاده از طلا و جواهرات را جدی بگیرید و بهترین تصمیم را در انتخاب آن ها داشته باشید. به این صورت می توانید خاص و منحصر به فرد باشید. 

 

کلام آخر

 

یکی از آیتم های مهمی که در استایل شما تاثیر گذار است، استفاده از انواع طلا و جواهرات به روز و مدرن می باشد. به همین دلیل بهتر است که در انتخاب کردن آن ها دقت کنید و از ترفندهای ذکر شده کمک بگیرید. با کمک این ترفندها می توانید یک ست جذاب داشته و مانند یک ملکه بدرخشید. استفاده از طلا و جواهرات مخصوصا گردنبند و دستبند الزامی نیست ولی به خاص بودن شما کمک می کند. بهتر است در این انتخاب به طرح و رنگ لباس و سبک جواهراتی که انتخاب می کنید دقت کنید. 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

چرا گردنبندها با ارزش ترین جواهرات هستند؟

گردنبندها نه تنها یکی از اکسیوری های جذاب هستند بلکه از بهترین سرمایه گذاری ها روی زیبایی افراد محسوب می شوند و به جرات میتوان از گردنبندها به عنوان زیباترین و خاصترین جواهرات یاد کرد.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد