آشنایی با سرویس جواهرات الماس
  • 2023-11-13

آشنایی با سرویس جواهرات الماس

هدیه دادن و گرفتن لذت بخش‌ترین کار در این دنیا می‌باشد به شرط اینکه شما بتوانید یک هدیه مخصوص و مورد نیاز را برای طرف مقابل تهیه کنید. سرویس جواهرات الماس گزینه مناسبی برای هدیه دادن به دیگران می‌باشد چون هر بانوی ایرانی علاقه خاصی به جواهرات از جمله الماس دارد.

علت اینکه اکثر بانوان علاقه خاصی به جواهرات الماس دارند این است که این جواهر نماد ابراز عشق و قدردانی از طرف مقابل می‌باشد و همین نماد به تنهایی می‌تواند محبت دو طرف را پایدار کند. علاوه بر اینکه سرویس جواهرات الماس می‌تواند احساسات دو طرف را نشان دهد از نظر زیبایی و ماندگاری نسبت به جواهرات دیگر در سطح بالایی می‌باشد از این رو ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با این سرویس زیبا بیشتر آشنا کنیم.

انواع الماس به کار رفته در سرویس جواهرات:

الماس انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها در صنایع و موارد گوناگونی به کار می‌رود که در ادامه به بعضی از آنها اشاره می‌کنیم.

الماس طبیعی از معادن استخراج می‌شود و در صنایع گوناگون از جمله جواهرسازی برای ساخت سرویس‌ها به کار می‌رود و بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند که انگشترهای خود را از این گونه از الماس‌ها سفارش دهند.

الماس سنتزی ویژگی زیادی دارد که یکی از آنها این است که قابلیت برش بالا در صنعت جواهرسازی را به خود اختصاص داده و شما برای ساخت گوشواره‌ها می‌توانید از این گونه الماس‌ها استفاده کنید.

شبه الماس یکی دیگر از الماس‌های موجود می‌باشد که در ساخت سرویس جواهرات از آن استفاده می‌شود و بهتر است بدانید که به عنوان تازه‌ترین محصول در جواهر فروشی‌ها شناخته شده است.

خواص جسمی و روانی الماس چیست؟

۱_ برای درمان آکنه‌های پوستی توصیه می‌شود و همچنین یک گزینه مناسبی برای رفع چین و چروک‌های پوستی و جوش‌های سرسفید و سرسیاه است و در کل معجزه برای پوست شما است.

۲_ با استفاده از الماس می‌توانید حافظه خود را تقویت کنید و همچنین اضطراب و استرس را از خود دور کنید و در شب خواب راحتی داشته باشید و همچنین به بالا بردن انرژی بدن کمک بسیار زیادی می‌کند.

 

خواص جسمی و روانی الماس چیست؟

 

چند مدل پرطرفدار سرویس جواهرات الماس:

همانطور که گفتیم سرویس جواهرات الماس مدل‌ها و طرح‌ها و حتی قیمت‌های گوناگونی دارد اما برخی از این مدل‌ها به دلیل جذابیت و زیبایی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند که در زیر به چند مورد از سرویس‌های پرطرفدار و پرفروش می‌پردازیم.

سرویس طلا باروک: به دلیل زیبایی منحصر به فرد و داشتن ظرافت خاص در بین بانوان جوان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است و شما می‌توانید انواع مختلفی از الماس‌های کوچک و بزرگ را در این سرویس مشاهده کنید. رنگ‌هایی که در این گونه است سرویس به کار رفته متنوع است و بنابر سلیقه افراد تهیه می‌شود.

سرویس طلا طرح تراش: یکی از مدل سرویس جواهرات الماس که در بین بانوان و عروس خانم‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است، طرح تراش است و به دلیل جذابیت و ظاهری بسیار شیک توانسته در سال‌های اخیر به عنوان پرفروش‌ترین سرویس شناخته شود. گردنبند این گونه از سرویس ها برعکس انگشتر بسیار ظریف است.

 

با انواع تراش های الماس آشنا شوید!

انواع تراشه های الماس وجود دارد که هر کدام از آنها در بازارها به فروش می‌رسد و بنا بر سلیقه و نوع زیبایی و حتی قیمت مورد خرید قرار می‌گیرند که در زیر به چند مورد از این تراشه ها می‌پردازیم.

۱_ برلیان: یکی از تراشه های الماس به نام،برلیان می‌باشد که در بازار به نام برلیان گرد شهرت پیدا کرده و بیشتر در سرویس‌های ظریف و دخترانه به کار می‌رود و از نظر قیمت نسبت به تراش های الماس دیگر کمی بالاتر می‌باشد.

۲_ تراش الملس مارکیز: این نوع از الماس‌ها به شکل برگ است و به دلیل داشتن طرفدار زیاد با گرانی قیمت مواجه می‌شوید. این نوع تراش بیشتر برای انگشتر به کار می‌رود و از نظر سلیقه مورد پسند خانم‌های میانسال است.

۳_ تراش اوال: این نوع از تراش الماس نام دیگری به نام بیضی دارد و به عنوان زیباترین تراش‌ها در جواهرات الماس شناخته شده است و در اکثر سرویس‌های ظریف و سنگین به کار می‌رود.

نکات مهم در هنگام تهیه خرید سرویس جواهرات الماس:

هیچ شکی در زیبایی خیره کننده سرویس جواهرات الماس وجود ندارد اما شما در هنگام انتخاب و خرید این سرویس زیبا باید بعضی از نکات مهم را در نظر داشته باشید. مهمترین نکاتی که مورد توجه بیشتر بانوان در هنگام خرید قرار می‌گیرد طرح و رنگ می‌باشد که این موضوع بنابر سلیقه و رنگ پوست و حتی نوع لباس شما تهیه می‌شود و باید به این مورد توجه کنید که شما می‌خواهید این سرویس را در چه مکان و مناسبتی استفاده کنید. طرح و مدل سرویس جواهرات الماس بسیار زیاد می‌باشد که شما باید در هنگام خرید به فرم صورت نیز توجه کنید. همه این موارد در هنگام خرید راهنمای مناسبی برای شما خواهند بود.

 

 خرید سرویس جواهرات الماس

 

نکته مهم دیگری که در هنگام خرید سرویس جواهرات الماس وجود دارد این است که شما باید به شکل قفل گردنبند و دستبند و حتی گوشواره توجه کنید تا از سالم بودن آن مطمئن باشید و همچنین بهتر است فاکتور را با درج وزن و عیار تهیه کنید.

این مورد را به شما توصیه می‌کنیم که همیشه به دنبال سرویس‌های ظریف‌تر بروید چون بسیار پرطرفدار و شیک هستند و همچنین قابل استفاده در مناسبت‌ها و مکان‌های گوناگون می‌باشند.اگر شما در هنگام خرید سرویس طلا الماس تجربه ندارید بهتر است از افراد مطمئن کمک بگیرید که گاهی اوقات فروشندگان قابل اطمینان هستند پس گزینه مناسبی است که از این افراد برای خرید کمک بخواهید.

 

با ویژگی های خاص سرویس الماس آشنا شوید:

الماس یک سنگ گران قیمتی است که در شرایط خاص از نظر دما و فشار بالا ایجاد می‌شود و به دلیل دوام فوق العاده در برابر مواد شیمیایی و عوامل‌های اسیدی به عنوان ارزشمندترین جواهر شناخته شده است. ویژگی‌های بی‌نظیر دیگری برای سرویس الماس در نظر گرفته شده که مهمترین آن وزن است و شما می‌توانید یک جواهرات زیبا ولی در عین حال با یک وزن متعارف داشته باشید. سرویس الماس بسیار شفاف می‌باشد و این ویژگی به دلیل نبودن ناخالصی‌ها در درون سنگ الماس است.

سرویس‌های الماسی که در جواهر فروشی‌ها ارائه می‌شوند به دو صورت بی‌رنگ و یا رنگی هستند و شما می‌توانید رنگ‌هایی از جمله قهوه‌ای یا زرد را مشاهده کنید و همچنین بعضی از الماس‌ها دارای رنگ‌های فانتزی هستند. ویژگی زبانزد دیگری که در این سرویس وجود دارد این است که ظریف ولی در عین حال زیبا است و شما در هر مکانی و یا هر لباسی می‌توانید آن را استفاده کنید و همچنین بهتر است بدانید که دوام و مقاومت بالایی دارد و به مرور زمان کدر و تیره نمی‌شود. تنوع در طرح‌های سرویس الماس فراوان است و همین تنوع بالا موجب شده تا مشتریان با سلیقه‌های متعدد قادر به خرید این گونه سرویس‌ها باشند.

قیمت انواع سرویس الماس:

سرویس الماس از نظر قیمت به دو دسته قیمتی و نیمه قیمتی تقسیم می‌شود و از این رو شما در هنگام خرید باید به این موضوع توجه کنید. قیمت این گونه از جواهرات ثابت نیست و به عوامل‌های مختلفی بستگی دارد که هر کدام از آنها قیمت نهایی را کاهش و یا افزایش می‌دهد.

 

قیمت انواع سرویس الماس

 

شما باید با توجه به بودجه خود نوع سرویس خود را متناسب با مدل و طرح خریداری کنید. مهمترین عاملی که می‌تواند روی قیمت‌ تاثیربگذارد رنگ، تعداد سنگ‌هایی که روی طلا به کار رفته ،میزان ناخالصی سنگ‌ها ،وزن و نوع تراشه‌ها است. مکانی که شما این سرویس را تهیه می‌کنید نیز می‌تواند روی قیمت‌ها تاثیرگذار باشد و بهتر است سرویس الماس را بدون واسطه و به صورت مستقیم از خود جواهرفروشی های معتبر تهیه کنید.

سخن پایانی

جواهرات استاد میثم فتحیان به عنوان بهترین سرویس‌های جواهرات الماس شناخته شده و با توجه به انواع مدل‌های این سرویس آماده خدمت رسانی به شما هستند و شما به راحتی می‌توانید بهترین سرویس را برای خود خریداری کنید. تنوع سرویس جواهرات الماس بسیار بالا می‌باشد و هر کدام از آنها بنا بر سلیقه افراد و نوع لباس و تیپ آنها طراحی شده و شما در هنگام خرید با مشکل تنوع مواجه نیستید.

شما برای خرید انواع بهترین سرویس جواهرات می‌توانید از جواهرات استاد میثم فتحیان دیدن کنید و بهتر است بدانید که در هنگام خرید دیگر نیاز نیست به نکات اولیه در این جواهر فروشی توجه داشته باشید چون از قبل تمام موارد توسط این این فرد و جواهر فروشی برنامه‌ریزی شده است.

 
: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

اهمیت استفاده از الماس در جواهرات

حلقه نامزدی الماس نشان دهنده عشق و تعهد است. اولین بار حلقه نامزدی الماس توسط کدوک ماکسیلیان اتریشی در سال 1477 به مریم بورگوندی اهدا شد. این روند در سراسر اروپا توسط خانواده‌های اشحلقه نامزدی الماس نشان دهنده عشق و تعهد است. اولین بار حلقه نامزدی الماس توسط کدوک ماکسیلیان اتریشی در سال 1477 به مریم بورگوندی اهدا شد. این روند در سراسر اروپا توسط خانواده‌های اشرافی ادامه داشت تا اینکه سرانجام در مناطق مختلف جهان گسترش یافترافی ادامه داشت تا اینکه سرانجام در مناطق مختلف جهان گسترش یافت

قیمت جواهرات الماس

الماس یکی از با ارزش ترین و کمیاب ترین سنگ های قیمتی است که درخشندگی و سختی فوق العاده ای دارد. این سنگ قیمتی متشکل از کربن خالص است که به طور منظم با هم فشرده شده و بنابراین بسیار مقاوم است. انتشار نور فوق العاده الماس و مقاومت بسیار زیاد آن، آن را به یکی از سخت ترین و با ارزش ترین مواد طبیعی در جهان امروز تبدیل کرده است. این سنگ قیمتی در بسیاری از جواهر سازی استفاده می شود. به همین منظور قصد داریم شما را با انواع و ویژگی های الماس و همچنین خواص الماس آشنا کنیم.

محل پیدایش الماس و تاریخچه آن

الماس یکی از جواهراتی است که در افسانه ها و خرافه ها بسیاری وجود داشته است . الماس از استحکام بالایی برخوردار است و مقاومت فشاری زیادی را تحمل می کند. این سنگ باارزش ترین و قیمتی ترین سنگ می باشد.

تراش های الماس

الماس‌های درشت را چون جواهر به کار می‌برند. الماس را پیش از آنکه به صورت جواهر درآید تراش می‌دهند و پرداخت می‌کنند. تراش و پرداخت الماس در درخشندگی آن تأثیر فراوان دارد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با انوع برش‌های الماس نظیر برش گرد، بیضی، قلبی شکل، مارکیز و ... آشنا کنیم. همچنین مفهوم تراش و اصطلاحات موجود در این هنر توضیح خواهیم داد.اگر در انتخاب طرح الماس به کار رفته در جواهریا هر چیزی که قصد ترکیب کردن آن با الماس را دارید، مردد هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

شناخت خصوصیات منحصر به فرد الماس

<p style="text-align: right;"><span dir="RTL" lang="AR-SA">سالیان سال حتی قرن هاست که سنگ الماس مورد توجه انسان ها است، ولی پیش از قرن بیستم اطلاعات علمی زیادی در مورد آن در دست نبود.</span></p>

جواهرات

جواهرات از جمله زیورالات قیمتی هستند که از گزشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته اند. این زیورالات له انواع انگشتر، دستبند، گردنبند، گوشواره و ... اطلاق می شود که از جنس طلا یت نقره بوده و اصولا با سنگهای گرانقیمت تزیین شده اند.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد