فروش اقساطی طلا و جواهر
  • 2024-04-26

فروش اقساطی طلا و جواهر

فروش اقساطی طلا و جواهر یکی از رایج ترین روش هایی است که امروزه بسیار متداول شده و افراد بسیاری طبق این روش به خرید آنلاین اقدام می کنند. به دلیل تنوع بی شماری که در فروش اقساطی وجود دارد، شما می توانید در سایت های فروشگاهی طلا و جواهر، طیف بی شماری از مدل های مختلف را ببینید و یک مقایسه کلی با محصولات دیگر داشته باشید و سپس اقدام به خرید نمایید. کارشناسان متخصص در این حوزه به عنوان یک مشاور خبره همیشه در کنار شما هستند تا به بهترین شکل ممکن شما را هدایت و راهنمایی کنند.

شرایط خرید قسطی طلا و جواهر

همان طور که می دانید، شرایط اقساطی طلا و جواهر بسته به نوع و مدل انتخابی محصول شما متفاوت است. اگر خواستار خرید طلای نو هستید، باید بدانید که به صورت قسطی یک سوم مبلغ موردنظر را پرداخت کنید و باقی مانده آن را تا 5 ماه قسط بندی نمایید. 

شرایط خرید قسطی طلای کم اجرت کمی متفاوت است، به این صورت که شما نصف مبلغ طلا را به صورت نقدی پرداخت خواهید کرد و باقی مانده آن را طی 5 ماه قسط بندی می کنید. حتی می توانید به صورت چک به خرید طلای موردنظر خود اقدام نمایید.

عوامل موثر در فروش اقساطی طلا و جواهر

برای اینکه بتوانید به صورت قسطی طلا و جواهر خود را بخرید لازم است به فاکتورهای مهمی که در ادامه ذکر می شود، دقت نمایید.

1. خرید طلا از فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد

اولین عاملی که باید در خرید طلا در نظر داشته باشید، پیدا کردن یک فروشگاه مطمئن و قابل اعتماد است، چرا که تاثیر زیادی در کیفیت محصول موردنظر شما دارد. 

2. دقت در نحوه محاسبه خرید قسطی طلا

عامل بعدی که باید در فرایند فروش اقساطی طلا و جواهر در نظر داشته باشید، نحوه محاسبه خرید طلا به صورت اقساطی است. چه بخواهید انگشتر، گردنبند، گوشواره یا هر چیز دیگری را خریداری کنید، در وهله اول باید میزان محاسبه آن به صورت قسطی را بررسی داشته باشید.  در فرایند محاسبه باید این موارد توجه کنید:

• در فرایند فروش اقساطی قیمت افزایش پیدا می کند.

• به محض آگاهی از این موضوع، سعی کنید تفاوت اصلی طلای موردنظر خود را با قیمت قسطی آن مقایسه نمایید.

• در فروش قسطی پیش پرداختی برای خرید طلای موردنظر خود خواهید داشت.

3. بررسی نوع قرارداد قبل از هر گونه امضا جهت خرید قسطی

در این گونه موارد، سعی کنید حتما نگاهی به قرارداد خود داشته باشید تا ازکم وکاست آن جهت پرداخت وجه اطلاع پیدا کنید. قبل از هر گونه پرداخت وجه، شرایط خرید اقساطی را حتما مطالعه داشته باشید تا از روند پرداختن پول آگاهی کسب کنید.

4. خرید حضوری یا آنلاین طلا و جواهرات

در فروش اقساطی طلا و جواهر، هم می توانید به صورت حضوری به خرید خود اقدام نمایید و هم اینکه می توانید به صورت آنلاین طلای موردنظر خود را انتخاب و به صورت چندماه به پرداخت وجه آن اقدام کنید. با توجه به اینکه اکثر طلاروشی هایی که این کار را انجام می دهند، بسیار اندک هستند، لذا سعی کنید به سراغ وب سایت های مختلف بروید تا از شرایط آنان آگاهی کسب کنید.

 

عوامل موثر در فروش اقساطی طلا

 

5. توجه و دقت به اجرت طلا و جواهرات خود

مورد بعدی که در فروش اقساطی طلا و جواهر باید در نظر داشته باشید، توجه به اجرت کار است. یکی از فاکتورهایی که برای بسیاری از افراد خیلی خوب به نظر می رسد، خرید طلا با اجرت کم است. با توجه به اینکه کلاهبردارن زیادی در این حوزه هستند که می خواهند سود زیادی را از آن خود کنند، لذا سعی کنید 

• ار فروشگاه های معتبر خرید نمایید

• سابقه فروشنده جهت خرید اقساطی و نقدی را بررسی کنید

• فاکتور و رسید معتبر از فروشنده حتما بخواهید

• کد طلای خود را بررسی کنید

• از کارشناسان مجرب و آگاه کمک بخواهید

6. به نو یا دست دوم بودن جواهرات خود توجه داشته باشید

اکثر افراد طرفدار خرید طلای نو هستند، اما با این حال بسیاری از افراد هم هستند که تمایل دارند به خرید طلای دست دوم اقدام کنند. این دسته از افراد چون طلای دست دوم را خریداری می کنند، هزینه ای بابت اجرت پرداخت نمی کنند، لذا این امر می تواند در درازمدت برای آن ها سود و بازدهی زیادی را به همراه داشته باشد.

نکات مهم در رابطه با فروش اقساطی طلا و جواهر

وقتی جواهری را چه برای خود یا به عنوان هدیه می‌خرید، جنبه‌های خاصی وجود دارد که می‌خواهید از آن مطمئن شوید. فراتر از ظاهر زیبای یک قطعه، فاکتورهای مهم دیگری مانند کیفیت، قیمت و نحوه ساخت آن وجود دارد که در هنگام خرید یک قطعه جواهر باید در نظر بگیرید. طلا و جواهرات منحصر به ‌فرد را برای فروش اقساطی بررسی کنید و با نکات زیر درباره مواردی که می خواهید، اطلاعات خود را افزایش دهید.

1. مواد

مواد مورد استفاده در جواهرات بر دوام، کیفیت و توانایی آن در حفظ رنگ تأثیر می گذارد. متداول ترین مواد مورد استفاده در جواهرات طلا، نقره و سایر فلزات گرانبها هستند، اما ممکن است با جواهرات ساخته شده از چوب، کریستال و شیشه نیز برخورد کنید.

جواهرات ساخته شده از فلزات گرانبها مانند طلا و نقره با ارزش ترین هستند، زیرا بادوام هستند و ارزش خود را در طول زمان حفظ می کنند. جواهرات ساخته شده از شیشه، کریستال یا چوب بسیار جذاب هستند، اما به اندازه فلز بادوام و براق نیستند.

2. شکل

شکل جواهرات از این جهت مهم است که به تکمیل ویژگی های صورت فرد کمک می کند. به عنوان مثال، حلقه ای به شکل مربع یا مستطیل برای افرادی که صورت مربعی دارند ایده آل است. همچنین باید قبل از انتخاب شکل، در نظر بگیرید که قصد دارید جواهرات را با چه چیزیست کنید.

3. طراحی

شکل و طرح جواهرات چیزی است که آن را منحصر به فرد می کند و بنابراین از بقیه متمایز می شود. شما باید در طرحی که انتخاب می کنید فکر کنید، زیرا بر ظاهر کلی شما تأثیر می گذارد. به عنوان یک قاعده کلی، شما فقط باید جواهراتی بخرید که مکمل بقیه لباس های شما باشد.

 

نکات مهم در رابطه با فروش اقساطی طلا

 

4. قیمت

قیمت جواهرات در فروش اقساطی طلا و جواهر یکی از نکات مهم است، زیرا می خواهید بهترین ارزش را نسبت به پول خود داشته باشید. قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه چیزی بخرید، باید طراحی، جنس و سایر جنبه ها را در نظر بگیرید. 

وقتی صحبت از ارزش پولی به میان می‌آید، خرید جواهرات با سایر چیزهایی که می‌خریم کمی متفاوت است. این به این دلیل است که قطعات ساخته شده از فلزات گرانبها، حاوی الماس و سنگ های ارزشمند هستند.

به طور کلی این جواهرات نه تنها یک لوازم جانبی زیبا بلکه یک سرمایه گذاری ماندگار محسوب می شوند. به عبارت دیگر در مواقع ضروری می توان این قطعات را به یک خریدار معتبر جواهرات فروخت.

این را نیز می توان در صورتی انجام داد که آنها به سادگی انتخاب نادرستی برای شما باشند. هنگام صحبت در مورد قیمت جواهرات باید این را نیز در نظر بگیرید.

5. کیفیت

کیفیت جواهرات در فروش اقساطی طلا و جواهر نیز مهم است، زیرا به تعیین مدت زمان ماندگاری و همچنین ارزش آن کمک می کند. با این حال، جواهرات ساخته شده از فلزات گرانبها مانند طلا یا نقره احتمالا ارزش و کیفیت خود را در طول زمان حفظ می کنند. 

6. وزن

وزن جواهرات فاکتور مهمی است که باید در نظر گرفته شود، زیرا بر راحتی شما در هنگام استفاده تأثیر می گذارد. جواهراتی که وزن سبکی دارند راحت ترند، اما زودتر خراب می شوند.

7. رنگ 

رنگ جواهرات نیز در فروش اقساطی طلا و جواهر ضروری است، زیرا ظاهر کلی شما را تعیین می کند. شما فقط باید جواهراتی بخرید که مکمل پوست شما هستند و همچنین با لباس های دلخواه شما ست می شوند. 

سخن پایانی

زیورآلات همیشه یک راه عالی برای اضافه کردن زیبایی به استایل شما هستند. چه به دنبال هدیه ای برای شخص خاصی باشید، چه بخواهید برای خود هدیه ای گرانبها تهیه کنید، می خواهید مطمئن شوید که بهترین جواهرات را دریافت می کنید. نکات بالا به شما کمک می کند تا بهترین جواهرات را با قیمت مناسب و از طریق فروش اقساطی طلا و جواهر پیدا کنید.

برچسب ها : خرید قسطی طلا
: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

خرید انلاین طلا بدون اجرت

وقتی فردی طلا های دست دوم خود را برای فروش به جواهر فروشی می برد، اگر طلا های دست دوم قدیمی نباشد و قابل تعمیر باشد، طلا فروشی ها آن را تعمیر کرده و با آبکاری آن را مانند طلای نو می کنند. زمانی که جواهر سازان طلا را از مشتریان خریداری می کنند، تنها به ازای مقدار طلای استفاده شده در آن محصول (وزن خالص طلای محصول) پرداخت می کنند و پس از بازیابی طلا، هزینه ای برای طراحی و ساخت پرداخت نمی کنند. بنابراین طلایی که برای فروش گذاشته می شود قیمتی مستقل از هزینه های تولید یا همان دستمزد دارد و به آن طلای غیر مزدی یا طلای کم دستمزد می گویند. البته با توجه به توضیحاتی که دادیم، مصنوعات طلای آزاد معمولا طرح های قدیمی دارند و ممکن است کیفیت تولید آنها از طلای نو کمتر باشد. معمولا هدف از خرید طلای دست دوم برای افراد تنها استفاده از محصول و زیبایی آن نیست، بلکه قصد دارند با خرید این نوع طلا ها سرمایه خود را پس انداز کنند.

باید ها و نباید های خرید انلاین طلا بدون اجرت

امروزه با پیشرفت روزافزون وب سایت ها و دنیای وب، فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که محصولات خود را به صورت آفلاین و آنلاین به فروش می رسانند. یکی از انواع این فروشگاه ها خرید اینترنتی طلا بدون اجرت می باشد که طلای مستعمل را به فروش می رسانند این فروشگاه ها علاوه بر فروش طلا بدون اجرت اقدام به فروش طلای نو نیز می نمایند. برای خرید اینترنتی طلا و جواهرات بدون اجرت باید نکاتی را در نظر بگیرید زیرا امروزه افراد سودجو در این زمینه هستند که به جای طلاهای مستعمل طلاهای تقلبی را به مشتریان می دهند.

طلای کم اجرت و بدون اجرت

طلای کم اجرت و بدون اجرت یکی از مواردی است که شناخت آن می تواند سود خوبی هنگام خرید نصیب خریدار نماید.

اجرت طلا چیست؟

همه افراد به هنگام خرید طلا با واژه اجرت طلا برخورد کرده اند. باید بیان شود که اجرت طلا به معنای هزینه ساخت زیور آلات می باشد و هر چه طلا ظریف تر بوده و زمان بیشتری برای ساخت آن صرف شده باشد، قطعا از اجرت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. در این مقاله به بررسی کامل اجرت طلا و طلای کم اجرت می پردازیم.

خرید طلا

خرید طلا یکی از کارهای جذابی می باشد که می تواند همراه با نکات بسیار زیاد باشد. این نکات بسیار ضروری هستند و رعایت هر کدام از آن ها می تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی خرید شما بگذارند. به همین علت قصد داریم تا در ادامه به بررسی کامل این نکات بپردازیم. از این رو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

خرید طلای دست دوم

این روزها بازار طلای دست دوم داغ است چراکه به دلیل اجرت کم یا حتی بدون اجرت مردم می توانند صاحب طلا شوند. اجرت به این معنی می باشد که شما هزینه ساخت آن طلا را به طلافروش می پردازید اما در طلای دست دوم این مورد حذف می شود چراکه یکبار اجرت طلا پرداخته شده است.با این مقاله همراه باشید تا تفاوت طلای نو با دست دوم را دریابید.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد