دستبند چرم و طلا انتخابی مشترک
  • 2020-04-04

دستبند چرم و طلا انتخابی مشترک

هر فردی به دنبال شیک دیده شدن است و برای آن موارد خاصی را در نظر می گیرد. دستبند چرم نیز یکی از این موارد بوده است. پس برای آراسته دیده شدن، توصیه می شود تا مطالب زیر را با دقت تمام بخوانید. در آن صورت متوجه جذب افراد متفاوت به سمت خود خواهید شد.

 

به پوست خود توجه بسیاری را داشته باشید

 

پوست یکی از موارد بسیار حائز اهمیت بوده است که می تواند در انتخاب هر چیزی خود را دخیل کند. انتخاب دستبند چرم و طلا نیز از این قاعده مسثنی نیستند. رنگ پوست به دو بخش کلی زیر تقسیم می شود:

 

    رنگ پوست سفید

    رنگ پوست تیره

اگر رنگ پوست شما به صورت سفید و روشن بوده است، بهترین رنگ چرمی که می توانید برای دستبند چرم و طلا خود استفاده کنید، قهوه ای و زرشکی است. این دو رنگ می توانند به شما حس استحکام بالا و قدرتمندی ویژه را ببخشند. همچنین این رنگ ها قادر خواهند بود تا به شما حس آرامش را القا کنند.رنگ پوست تیره با نوع روشن آن متفاوت است. به گونه ای افراد با پوست تیره بهتر است تا از چرم های مشکی و یا قهوه ای پر رنگ بهره ببرند. این رنگ ها نیز نمادهایی را با خود به همراه دارند که مهم ترین آن ها مرموز بودن، قدرت، حس استحکام و مهم تر از همه سلطه است.

 

خانم ها استفاده کننده هر دو نوع چرم هستند ولی بیشتر آقایان ترجیح می دهند تا از رنگ های تیره برای دستبند چرم و طلا خود بهره ببرند. زیرا از آنجایی که بیشتر مردان به دنبال نشان دادن سلطه و ابهت خود به دیگران هستند، به دنبال دستبندهایی با رنگ تیره می باشند.البته یک ایده بسیار ویژه که آقایان می توانند از آن پیروی کنند این است که رنگ دستبند چرمشان را با دیگر لوازم اکسسوری از جمله کمربند و همچنین بند ساعت ست نمایند. البته این مورد را نیز خانم ها می توانند عملی کنند. به گونه ای که اگر کیف و یا کفش شما چرم هستند، آن ها را با دستبند خود یکی کنید. این هماهنگی در رنگ ها جذابیت و درخشش خاصی را  به تیپ شما می دهد و ایجاد کننده یک تعادل است.

  

به نوع استخوان بندی خود توجه کنید

 

لاغری و یا توپر بودن دستان شما تاثیر مستقیمی در انتخاب نوع دستبند شما دارد. اگر مچ دستان شما توپر است، دستبند چرم و طلا شما باید به صورت پهن باشد. همچنین اگر دستان شما از ظرافت بالایی برخوردار است، در هنگام خرید دستبند باید به این موضوع توجه کنید که فرم آن نازک باشد.رعایت این نکات تاثیر کاملا مثبتی بر شیک تر دیده شدن شما دارند. پس از این موضوع غافل نشوید و با دید بازتری شروع به انتخاب کنید. همچنین اگر برای فردی این کادو را در نظر می گیرید، به مچ دست او نیز دقت لازم را کنید.

 

 دست راست و چپ; کدام؟

 

شاید یکی از مواردی که در صنعت مد برای آن هیچگونه قانونی و یا مورد خاصی تعریف نشده است این است که دستبند چرم و طلا را در کدام یک از دستانتان بیندازید. چیزی که باید به آن اهمیت بدهید این بوده که بهتر است دستبند و ساعت خود را در یک دست مشترک  با یک دیگر نیندازید. زیرا علاوه بر اینکه می تواند باعث وارد شدن آسیب به دستبند شما شود و هم اینکه زیاد نمای جالبی را نداشته باشد.البته هر چیزی بستگی به سلیقه شما دارد و اگر علاقه به اینگونه ترکیب ها هستید، هیچ ممانعتی در رابطه با آن وجود ندارد. فقط هدف از بازگو نمودن، دادن نکاتی در رابطه با شیک پوشی است. البته بسیاری از مردان ترجیح می دهند تا ساعت و دستبند خود را در داخل یک دست مشترک باشد.

 

اگر دستبند چرم و طلا دارید، نکات زیر را درباره نگهداری آن در نظر بگیرید

 

اگر می خواهید دستبند چرم و طلا شما مانند روز اول نو دیده شود، انگار که تازه آن را خریداری کرده اید، باید با راهکارهای نگهداری آن به طور کامل آشنا شوید و از رعایت کردن هیچ کدام از آن ها غافل نشوید.

 

 اجازه ندهید دستبند چرم و طلا شما با آب برخوردی داشته باشد

 

دستبند چرم در بین وسیله هایی قرار می گیرد که اگر در تماس با آب باشد، به مرور زمان بافت های موجود در آن از بین می رود. به همین علت باید از بروز این مشکل جلوگیری کنید. پس به هیچ عنوان با دستبندتان دوش نگیرد و قبل از شستن دستتان آن را حتما در بیاورید.اگر دستبند چرم و طلا شما به هر دلیلی دچار کثیفی و یا آلودگی شد باید با استفاده از روش های درست اقدام به تمیز کردن آن ها کنید. پارچه بهترین گزینه برای از بین آلودگی های موجود است. البته چند قطره صابون و آب نیز آسیبی به چرم و طلای شما وارد نخواهد کرد.

 

هنگای که قصد پاک کردن دستبند را دارید، باید آن را به صورت خیلی ملایم بر روی چرم موجود بکشید. در نهایت برای اینکه بتوانید کف موجود را از بین ببرید، یک پارچه نم دار کافی است. همچنین برای اینکه نم دستبند چرم و طلای شما از به طور کامل از بین برود، نیاز است تا آن را بر روی حوله قرار دهید تا عملیات خشک شدن به خوبی انجام گیرد.البته اگر تمام موارد بالا را رعایت کردید و بعد مدتی دستبند شما به سرعت خراب شد، به احتمال قوی دستبند چرم شما کیفیت لازم را نداشته است. به همین علت در ابتدا باید از یک فروشگاه کاملا معتبر عملیات خرید خود را انجام دهید.

 

 

دستبند طلا مردانه

 

ایده ای ناب برای دستبند چرم و طلا

 

اگر می خواهید دستبند چرم و طلا شما بسیار شیک و خاص دیده شود، می توانید از ایده های بسیار ناب بهره ببرید. به عنوان مثال بهتر است که  اسم خود را به صورت سفارشی با طلا ساخته شود و پس از آن بر روی چرم آن را نصب کنید. این مورد یکی از ترندهای برتر است که شاهد استفاده از آن توسط بسیاری از افراد هستید. اسم شما هم می تواند به صورت لاتین و هم با زبان فارسی نوشته شود. به سلیقه شما بستگی دارد که کدام یک از آن ها را انتخاب کنید.

 

استفاده از دستبند چرم و طلا به عنوان هدیه

 

از دستبند چرم و طلا می توان به عنوان یک هدیه بسیار با ارزش از آن یاد شود. زیرا بسیاری از افراد به محصولات چرمی علاقه بسیاری را نشان می دهند. به همین علت می توانید به منظور ارزش بخشیدن به آن می توانید از طلا نیز بهره ببرید. موارد مختلفی وجود دارند که می توانید با استفاده از آن به شیک تر کردن چرم بپردازید.

 

به عنوان مثال می توانید از نماد تولد فرد برای اینکار بهره ببرید و یا اسم شخص مورد نظر را به صورت کاملا سفارشی بر روی چرم حک کنید. این هدیه می تواند لبخند رضایت شخص متقابل شما را به همراه داشته باشد. پس با ایده پردازی های نابی که در ذهن دارید، اقدام به تزئین کردن دستبند چرم خود با استفاده از طلا کنید.

 

انواع دستبند چرم و طلا

 

دستبند چرم و طلا انواع مختلفی را می تواند به خود اختصاص دهد که هر فردی متناسب با جایگاه و یا علاقه ای که دارد، یکی از آن ها را برای خود انتخاب می کند. به همین دلیل بهتر است با انواع این دستبندها آشنا شوید:

 

    دستبند باریک

    دستبند پهن

   دستبند طرح دار

اگر به مهمانی هایی دعوت شده اید که رسمی نمی باشند و حالت غیر رسمی را به خود اختصاص داده اند، استفاده از دستبند چرم و طلا پهن مناسب ترین گزینه می باشد. البته اگر مچ های بزرگی دارید، بهتر است از این نوع استفاده کنید. همچنین این دستبندها به دلیل میزان چرمی که در آن ها استفاده شده است، معمولا دوام بالاتری را دارند.

 

دستبند چرم و طلا باریک در بین گزینه هایی قرار دارد که می تواند در مراسم رسمی و غیر رسمی مورد کاربرد قرار گیرد. انتخاب آن بستگی به سلیقه شما دارد. پس با دید بازتری شروع به انتخاب کنید و اگر مچ دست شما کوچک تر باشد، به شیک پوشی و زیبا دیده شدن بسیار نزدیک خواهید شد. دستبندهای طرح دار نیز در هر مراسمی می تواند استفاده شد. همچنین طرح های آن به صورت سفارشی نیز بر روی چرم چاپ خواهد شد. از این رو با ایده هایی که خود در ذهن دارید، می توانید دست به خلاقیت بزنید و دستبند طرح داری متفاوت تر از هر نوع دیگری سفارش دهید.

 

سخن آخر

 

دستبند چرم و طلا به صورت مشترک در بین خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به مراسمی دعوت شده اید می توانید آن را به عنوان یک هدیه انتخاب کنید و اگر می خواهید شیک تر دیده شوید، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. پس با یک انتخاب ویژه دست به انقلابی بزرگ در خود بزنید.

 

 

 

منبع1

 منبع 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

محصولات مرتبط

بیشتر

مقالات مرتبط

دستبند چرمی طلای زنانه یکی از دستبند های پر طرفدار است که امروزه توسط اکثر خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد، این دستبند ها در طرح های متنوعی ارائه می شود که توانسته نظر همگان را به خود جلب کند، زیبایی منحصر بفرد در کنار قیمت مناسب این نوع دستبند ها باعث استقبال بی نظیر از آن ها شده است.

انواع دستبند طلا که اغلب به عنوان یک اکسسوری شیک مورد توجه خانم ها است، از فلزات مختلف به همراه انواع سنگ‌ها ساخته می‌شود و در شکل‌ها و سبک‌های متفاوتی موجود است. با وجود این تنوع، سبک لباس و نوع سلیقه شما به هر شکلی باشد؛ دستبند متناسب با آن وجود خواهد داشت.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد