راهنمای انتخاب گردنبند طلا بر اساس فرم صورت
  • 2024-09-22

راهنمای انتخاب گردنبند طلا بر اساس فرم صورت

 

در دنیایی که انواع جواهرات تنها یک اکسسوری زیبا نیستند، بلکه بیانگر شخصیت و سلیقه ما هستند، انتخاب گردنبند طلا یک هنر است. گردنبندی که به درستی انتخاب شود، می‌ تواند زیبایی‌ های چهره شما را دوچندان کند و جذابیتتان را به طرز چشمگیری افزایش دهد. اما چطور می‌ توانیم از میان تنوع بی‌ نظیر گردنبندهای طلا، آن یکی را که با فرم صورتمان هماهنگ است، پیدا کنیم؟

در این مقاله، قصد داریم شما را به سفری هیجان‌ انگیز در دنیای گردنبندهای طلا ببریم و با ارائه نکات کاربردی و تخصصی، راهنمای کاملی برای انتخاب بهترین گردنبند متناسب با فرم صورتتان در اختیارتان قرار دهیم.

 

انتخاب زیورآلات مناسب برای فرم صورت

هنگام خرید زیورآلات طلا ، عوامل زیادی را باید در نظر بگیرید، از سبک شخصی خود گرفته تا رنگ پوست و مدل مو. اما امروز می‌ خواهیم به نکته مهم دیگری اشاره کنیم که باید از آن آگاه باشید. همه ما منحصر به فرد هستیم و صورت ما تنها بخشی از زیبایی است که در خود می‌ بینیم.

دانستن اینکه سبک‌ های مختلف چگونه می‌ توانند فرم صورت ما را تکمیل کنند، به ما کمک می‌ کند تا زیور آلاتی را انتخاب کنیم که ویژگی‌ های ما را بهبود بخشند و متعادل کند و احساس زیبایی و اعتماد به نفس در ما ایجاد شود. بیایید نگاهی به یک راهنمای گام به گام دقیق بیندازیم که می‌ تواند شما را در انتخاب زیور آلات مناسب راهنمایی کند!

 

 

 راهنمای انتخاب گردنبند طلا بر اساس فرم صورت

 

انتخاب گردنبند مناسب برای صورت و خط گردن

گردنبند ها نقطه کانونی هر مجموعه ای هستند و برای هماهنگ کردن سایر زیورآلات مانند گوشواره طلا ، دستبند و انگشتر استفاده می شوند. گردنبند مناسب می تواند ویژگی های جذاب را تقویت و نقص ها را به حداقل برساند. دو نکته مهم در انتخاب یک سبک مناسب، شکل صورت و خط گردن است.

 

گردنبندهایی برای تقویت شکل صورت

ویژگی های صورت هر فرد منحصر به فرد است، اما چندین دسته وجود دارد که اکثر افراد در آن قرار می گیرند. برخی از صورت‌ ها ترکیبی از دو یا چند شکل دارند، اما طرح‌ های کلی بیضی، گلابی، قلبی، مربعی و گرد هستند.

زنان اغلب هنگام انتخاب زیورآلات برای تکمیل ویژگی‌ های طبیعی خود به شکل صورت خود تکیه می‌ کنند. طول و سبک گردنبندهای طلا می‌ توانند صورت‌ های کوتاه را بکشند و از ساختارهای قوی‌ تر بکاهند. برای تعیین شکل صورت، موها را کاملا به عقب بکشید تا خط مو، گونه‌ ها، فک‌ ها و چانه را ببینید.

 

انتخاب گردنبند مناسب برای صورت و خط گردن

 

صورت‌ های بیضی

صورت‌ های بیضی به دلیل تناسب ویژگی‌ هایشان، اغلب به عنوان "الماس صورت‌ ها" شناخته می‌ شوند. این فرم صورت، پیشانی بلند و طولی بیشتر از عرض دارد. خط رویش مو گرد و استخوان‌ های گونه‌ ها در عرض تقریبا برابر با پیشانی هستند. افراد با صورت بیضی تقریبا هر مدل گردنبندی را می‌ توانند بپوشند. از گردنبند های کوتاه و ظریف تا مدل‌ های بلند و چشمگیر، همه بر روی این فرم صورت زیبا جلوه می‌ کنند. برای دریافت اطلاعات از ست کردن جواهرات روزمره روی لینک کلیک نمایید.

بهترین گزینه‌ ها:

 

گردنبندهای بیضی یا اشک‌ مانند: این مدل گردنبندها با تقلید از شکل طبیعی صورت، هماهنگی زیبایی ایجاد می‌ کنند.

 

 

آویزهای هندسی: تضاد بین خطوط منحنی صورت و اشکال هندسی تیز، ظاهری شیک و مدرن به شما می‌ بخشد.
سلبریتی‌ های با صورت بیضی: ریانا، جولیا رابرتس، ساندرا او

 

صورت ‌های گرد

 

صورت‌ های گرد، نرم، منحنی و دارای عرض یکنواخت هستند. استخوان‌ های گونه‌ ها در عرض بیشترین قسمت صورت را تشکیل می‌ دهند و به تدریج به سمت چانه و پیشانی باریک می‌ شوند. چگونه صورت خود را کشیده‌ تر نشان دهیم؟ برای کشیده‌ تر نشان دادن صورت گرد، باید از گردنبندهایی استفاده کنید که طول صورت را بیشتر نشان دهند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب طلا براساس رنگ پوست مقاله ای برای شما عزیزان تهیه کرده ایم روی لینک کلیک نمایید.

 

بهترین گزینه‌ ها:

 

گردنبندهای بلند: گردنبندهایی که زیر استخوان ترقوه قرار می‌ گیرند، خطوط عمودی ایجاد می کنند و صورت را کشیده‌ تر نشان می‌ دهند.

 

● آویزهای V شکل: این مدل آویزها نیز با ایجاد خطوط عمودی، به کشیده‌ تر شدن صورت کمک می‌ کنند.

 

اشکال هندسی مربعی و مستطیلی: تضاد بین خطوط منحنی صورت و اشکال هندسی تیز، تعادل ایجاد می کنند و صورت را کشیده‌ تر نشان می‌ دهد.

 

سلبریتی‌ های با صورت گرد: شارلوت چرچ، گینفر گودوین، اوپرا وینفری

 

صورت‌ های قلبی شکل

 

صورت‌ های قلبی شکل با مشخصه‌ هایی مانند چانه نوک تیز، پیشانی پهن‌ تر از گونه‌ ها و ظاهری شبیه مثلث معکوس شناخته می‌ شوند. برای این نوع چهره، انتخاب گردنبند مناسب می‌ تواند به ایجاد تعادل در صورت کمک کند. چه گردنبند هایی برای صورت‌ های قلبی شکل مناسب هستند؟

 

گردنبندهای کوتاه و گرد: این مدل گردنبندها با ایجاد یک خط افقی در اطراف گردن، به پرتر جلوه دادن این ناحیه کمک و تعادل بین پیشانی پهن و چانه تیز را برقرار می‌ کنند.

 

گردنبندهای لایه‌ دار: لایه‌ های مختلف گردنبند، توجه را از چانه تیز منحرف می کند و به صورت شما را بهتر نشان می دهد.

 

طرح‌ های افقی: هر طرحی که خطوط افقی ایجاد کند، برای صورت‌ های قلبی شکل مناسب است. این طرح‌ ها می‌ توانند توجه را از قسمت بالای صورت به سمت پایین هدایت کنند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب طلا مینیمال مقاله ای برای شما عزیزان تهیه کرده ایم روی لینک کلیک نمایید.

 

گردنبندهای مناسب انواع فرم صورت

 

 

آویزهای قابل تنظیم: اگر به آویز علاقه دارید، مدل‌ هایی را انتخاب کنید که زنجیر قابل تنظیم داشته باشند. این امکان را به شما می‌ دهد تا طول آویز را طوری تنظیم کنید که نزدیک به گردن باشد و به صورت شما حالت V ندهد. چه گردنبندهایی برای صورت‌ های قلبی شکل مناسب نیستند؟

گردنبندهای بلند و فرو رونده: این مدل گردنبندها با ایجاد خطوط عمودی، بیش از حد بر روی چانه تیز تاکید می‌ کنند و به صورت شما حالت کشیده‌‌ تری می‌ دهند.

 

گردنبندهای V شکل: این مدل گردنبندها نیز به دلیل ایجاد خطوط V شکل، چانه را تیزتر نشان می‌ دهند و از تعادل صورت می‌ کاهند. برای دریافت اطلاعات و آشنایی با قانون مالیات طلا روی لینک کلیک نمایید.

 

سلبریتی‌ هایی با صورت قلبی شکل

 

● نائومی کمبل: با چانه تیز و پیشانی پهن، نمونه بارزی از صورت قلبی شکل است.

 

● اسکارلت جوهانسون: ویژگی‌ های ظریف و صورت قلبی شکل او، او را به یکی از زیباترین زنان دنیا تبدیل کرده است.

 

● ریس ویترسپون: با چانه نوک تیز و صورت قلبی شکل، استایلی شیک و جذاب دارد.

 

صورت‌ های مستطیلی

برای صورت‌ های مستطیلی که طول آن ها نسبت به عرض بیشتر است و استخوان‌ بندی قوی‌ تری دارند، انتخاب گردنبند ارزشمند مناسب می‌ تواند به نرم کردن زوایای صورت و ایجاد تعادل کمک کند. گردنبند های کوتاه و گرد مانند چوکرها و گردنبندهای پرنسسی که طول کمتری دارند، بهترین انتخاب‌ ها برای این نوع صورت هستند.

این گردنبند ها با ایجاد یک دایره در اطراف گردن، طول صورت را کمتر نشان می‌ دهند و به تعادل کلی چهره کمک می‌ کنند. همچنین گردنبندهایی با مهره‌ های گرد یا آویزهای گرد مانند مروارید ها یا گردنبندهای بیانی با مهره‌ های بزرگ نیز برای صورت‌ های مستطیلی بسیار مناسب هستند.

این سبک‌ ها با افزودن انحنا و عرض به صورت، زوایای تیز را نرم می‌ کنند و جلوه‌ ای زیبا و متعادل به چهره می‌ بخشند. از گردنبندهای بلند و باریک که طول صورت را بیشتر نشان می‌ دهند، باید پرهیز کرد. سلبریتی‌ هایی مانند آدام لوین و بن افلاک که صورت‌ های مستطیلی دارند، اغلب از این نوع گردنبندها استفاده می‌ کنند تا زیبایی طبیعی چهره‌ شان را بیشتر به نمایش بگذارند. برای دریافت اطلاعات از نحوه عیارسنجی طلا روی لینک کلیک نمایید.

 

 

انتخاب گردنبند مناسب برای صورت‌ های مثلثی

 

انتخاب گردنبند مناسب برای صورت‌ های مثلثی

صورت‌ های مثلثی با پیشانی پهن و چانه‌ ای نوک‌ تیز مشخص می‌‌ شوند. هدف از انتخاب گردنبند برای این فرم صورت، ایجاد تعادل و نرم کردن خط فک است. گردنبندهایی با طول پرنسسی (تا استخوان ترقوه) یا ماتینه (تا بالای سینه) بسیار مناسب هستند. این طول‌ ها انحنای ملایمی را زیر خط فک ایجاد می کنند و صورت را کشیده‌ تر نشان می‌ دهند.

آویزهای گرد انتخابی عالی هستند، شکل گرد، نرمی و لطافت را به خط فک اضافه و تعادل ایجاد می‌ کند. آویزهای V شکل توجه را از چانه تیز به سمت پایین گردن جلب می کنند و صورت را کشیده‌ تر نشان می‌ دهند.

آویزهای منحنی و چرخشی با خطوط زاویه دار فک مقابله  و ظاهر صورت را نرم‌ تر می‌ کنند. از گردنبندهای کوتاه اجتناب کنید، گردنبندهای کوتاه روی چانه تاکید می کنند و آن را برجسته‌ تر نشان می‌ دهند. آویزهای کوچک و ظریف در مقایسه با فک پهن، کوچک به نظر می‌ رسند و تعادل ایجاد نمی‌ کنند. آویزهای هندسی و زاویه‌ دار خطوط فک را تیزتر نشان می دهند و بر زاویه‌ های صورت تاکید می‌ کنند.

 

انتخاب زیورآلات مناسب برای فرم صورت

 

سخن پایانی

انتخاب گردنبند طلا اصل ، مانند انتخاب لباس مناسب، هنر است. با شناخت فرم صورت خود، می‌ توانید این هنر را به کمال برسانید. یادتان باشد، یک گردنبند خوب، نه تنها به زیبایی ظاهرتان می‌ افزاید، بلکه بیانگر شخصیت و سلیقه شماست. پس با دقت و سلیقه، گردنبندی را انتخاب کنید که نه تنها با فرم صورتتان هماهنگ، بلکه با روحیات شما همخوانی داشته باشد.

در نهایت مهم‌ ترین نکته این است که با هر گردن بندی که انتخاب می‌ کنید، احساس اعتماد به نفس و زیبایی داشته باشید. پس از این به بعد، با اطمینان بیشتری به دنیای زیور آلات قدم بگذارید و با انتخاب‌ های آگاهانه، استایلی بی‌ نظیر برای خود خلق کنید. برای دریافت مشاوره از کارشناسان به سایت کافه طلا مراجعه نمایید.

منبع

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

چه نوع طلایی بخریم که بیش‌ترین سود دهی را در سال ۱۴۰۳ داشته باشد؟

افراد زیادی هستند که طلا را به عتدان یک منبع سرمایه گذاری انتخاب می کنند. حال سوال این است که چه نوع طلایی بخریم که پر سود ترین سرمایه گذاری در ستل ۱۴۰۳ باشد؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

معرفی برند طلای ونکلیف

برند طلای ونکلیف یکی از زیباترین، منحصر به فرد ترین و مشهورترین برند طلا و جواهر در دنیاست که جواهراتی خاص، زیبا و بی نظیر را طراحی میکند! در این مطلب به بررسی معرفی برند طلای ونکلیف پرداخته ایم و تاریخچه ای از این برند خدمت شما عزیزان ارائه داده ایم.

نحوه ساخت زیورآلات طلا و نقره

ساخت زیور آلات طلا و نقره یک امر بسیار تخصصی است و نحوه ساخت آن شامل مراحل مختلفی می باشد که در این مطلب به صورت کامل به آن ها پرداخته ایم. ساخت زیورآلات طلا و نقره باید با دقت بالا انجام گیرد و اگر به دنبال یادگیری آن هستید، باید به مراجع معتبر رجوع کنید.

سنگ طلا چیست و روش های تشخیص آن

سنگ طلا جزء کانی‌ها و سنگ‌های ارزشمند و پرکاربردی است که کارایی بسیار زیادی در صنعت پزشکی و الکترونیک دارد. به روش‌های متعددی می‌توان این سنگ را از نمونه‌های دیگر تشخیص و شناسایی کرد، از قبیل بررسی وزن، رنگ، درجه شفافیت و ...

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد