هر آنچه باید در مورد انگشتر عقیق مردانه بدانید
  • 2020-04-04

هر آنچه باید در مورد انگشتر عقیق مردانه بدانید

 

انگشتر عقیق مردانه یکی از انواع انگشترهای مختلف بوده است که توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جذب نماید. به همین علت شکل ها و رنگ های مختلفی از آن در حال حاضر در بازار وجود دارند که هر کدام از آن ها استفاده کنندگان خاص خود را دارد. به دلیل تقاضا و عرضه بالای این انگشتر عقیق در ادامه قصد داریم نکات مهمی را در رابطه با انگشتر عقیق مردانه و انواع آن بگوییم.

 

انواع انگشتر عقیق مردانه

 

انگشتر عقیق مردانه انواع مختلفی را به خود اختصاص داده اند که هر کدام از این موارد زیبایی منحصر به فردی را دارا می باشند. به همین علت هر مردی می تواند یک نمونه از آن ها را داشته باشد. انگشتر عقیق گستردگی بسیاری را دارد و انواع آن می توانند شامل موارد زیر باشند:

   انگشتر عقیق زرد

    انگشتر عتیق سیاه

    انگشتر عقیق سبز

    انگشتر عقیق یمنی

    انگشتر عقیق سرخ

  انگشتر عقیق حکاکی شده

 

تمامی مدل های ذکرشده زیبایی و جذابیت ویژه ای را دارند و در صورت استفاده از آن ها می توانید به دستان خود درخشش خاصی را هدیه دهید. همچنین اگر خودتان استفاده کننده این گونه از انگشترهای عقیق نیستید، می توانید به دوستان و یا پدر خودتان یکی از آن ها را به عنوان کادو تقدیم کنید.

  

با خواص انگشتر عقیق آشنا شوید

 

انگشتر عقیق مردانه یکی از انواع انگشترها بوده است که در روایات و کتاب های دینی مختلف به استفاده از آن توصیه های بسیاری شده است. به همین علت اگر شما نیز از این گونه انگشترهای مردانه بهره می برید، بهتر است با خواص آن آشنایی پیدا کنید.استفاده از عقیق مردانه این امکان را به شما می دهد تا  بتوانید تمام انرژی های منفی را از خود دور  کنید.

 

اگر این انگشتر را در دست خود داشته باشید، قادر خواهید بود تا از چیزی تحت عنوان فقر دور شوید. اگر می خواهید چشم زخم را از بین ببرید و انرژی آن را به سمت خود جذب نکنید، استفاده از انگشتر عقیق مردانه به شدت توصیه شده است.

 

همچنین به منظور داشتن سفری ایمن می توانید از انگشتر مردانه بهره مند شوید. دعا بخش مهمی از زندگی هر آدمی است و برای آنکه به استجابت آن برسید، انگشتر عقیق مردانه می تواند کمک بزرگی برای شما باشد.تمام موارد ذکرشده در روایات آمده است و چیزی خارج از دانش شخصی در آن گفته نشده است.

 

ارزش انگشتر عقیق مردانه

 

انگشتر عقیق مردانه بسیار ارزشمند شناخته شده است و دلیل آن نیز استفاده از سنگ های نسبتا گران قیمت در آن است. این سنگ ها انواع مختلفی را دارند که به خاطر رنگ های متعددی که از آن ها بهره مند هستند، انواع مختلف این انگشتر به وجود می آیند و ساخته می شوند. سپس شما بر اساس سلیقه خاصی که دارید، نمونه ای از آن ها را برای دستان خود انتخاب کنید.

 

انگشتر عقیق یمنی

 

انگشتر عقیق یمنی یکی از زیباترین انگشترهای مردانه بوده است که به دلیل ویژگی ها و طبعی که دارد، افراد بسیاری در جهت استفاده از آن متمایل می شوند. طبع این انگشتر به صورت گرم و مرطوب بوده است. به همین دلیل اثرات ویژه ای را بر روی بدن فرد می گذارد. تمامی این آثار در آزمایشگاه ها مورد آزمایش ها فراوان قرار گرفته اند. از این رو به قطعیت کامل رسیده اند.

 

به طور کلی انگشتر عقیق یمنی شامل ویژگی های منحصر به فرد زیر بوده است:

 

    عقیق یمنی می تواند انرژی فراوانی را به سمت شما جذب نماید. از این رو در صورت استفاده همیشه حال خوب و تفکرات مثبت با شما همراه است.انرژی های منفی می توانند سبب اتفاقات ناگوار در ذهن و انتهای قلب شما شوند.

 

به همین علت اگر انگشتر عقیق یمنی مردانه را در دستان خود داشته باشید، تمامی آن ها را از محیط اطراف خود دور خواهید کرد.اگر نقاط مختلف شما ضعف هایی را به خود اختصاص داده باشد، انگشتر یمنی مردانه قادر به بهبود و تقویت آن خواهد بود. اگر همیشه از شادابی و آرامش بهره مند هستید، با در دست داشتن انگشتر عقیق مردانه می توانید این ویژگی ها را در خود بیشتر از هر وقتی افزایش دهید.

 

    هیچ وقت نباید به قلب خود اجازه ورود ناراحتی های بسیاری را دهید. زیرا آن ها می توانند شما را از زندگی حقیقی تان به دور کند. به همین علت اگر قصد دارید غم  و ناراحتی را در وجود خود برطرف کنید، یکی از مناسب ترین گزینه بهره مندی از انگشتر عقیق یمنی مردانه است. با در دست داشتن این انگشتر نگران خون ریزی های شدید در خود نباشید، زیرا می تواند مانع از شدت آن شود. همچنین به منظور برقرار کردن تعادل و هماهنگی در بدنتان عقیق یمنی بسیار کمک کننده خواهد بود.

 

از انگشتر عقیق مردانه به عنوان یک هدیه استفاده کنید

 

مناسبت های مختلفی در ایران وجود دارند که هر فردی برای انتخاب هدیه مورد نظر خود ساعت ها وقت می گذارد ولی به نتیجه خاصی در رابطه با آن نمی رسد و اگر هم هدیه ای را برگزینند در خوب و با ارزش بودن آن دچار شک و تردید می شوند.

 

به همین علت برای اینکه بتوانیم به شک ها و ساعت های جستجوی شما پایان دهیم، یک پیشنهاد منحصر به فرد را برای شما آماده کرده ایم انگشتر عقیق مردانه همان گزینه مخصوصی است که برای شما در نظر گرفته ایم. این انگشتر به دلایل طرح ها و رنگ های بسیار ویژه و متعددی که دارند،

 

هر گروه سنی را می توانند به سمت خود جذب نمایند و مردان بسیاری در صدد تهیه آن هستند. به همین علت اگر فرد مورد نظرتان اهمیت بالایی را برای شما دارد، با انتخاب این انگشتر می توانید برق شادی را در چشم های آن ها ببینید و به طور حتم این کار شما برای آن ها بسیار با ارزش خواهد بود

 

مناسبت هایی همچون روز پدر، تولد، ساگرد ازدواج و در نهایت روز عشق بهترین فرصت برای شماست تا بتوانید عشق و احساس خود را با این هدیه ناب به آن ها بیان کنید. پس کادو انگشتر عقیق مردانه را در اولویت تمامی پیشنهادات خود قرار دهید و مطمئن باشید که از این کار خود پشیمان نخواهید شد.

 

با معنای هر کدام از انگشت‌هایی که قرار است انگشتر عقیق را در آن قرار دهید، آشنا شوید

 

اگر انگشتر مردانه تان را بدون هیچ منظوری در انگشتان خود می اندازید ولی با مفهوم های آن ها آشنایی ندارید، ادامه مطلب را با دقت دنبال کنید.

 

با مفهوم کوچک ترین انگشت خود آشنا شوید

 

مردان بسیار زیادی وجود دارند که انگشت کوچک خود را برای انگشترهای خود انتخاب می کنند و دلیل آن نیز راحتی است که در وارد و یا خارج کردن این زیورآلات وجود دارد. این انگشت می تواند انگشتر عقیق شما را بهتر از هر مورد دیگری نشان دهند. این انگشت هیچ مفهوم خاصی را دنبال نمی کند ولی می تواند نشان دهنده هوش و عقیده ای باشد که به آن پایبند هستید.

 

انگشت چهارم; نشان دهنده تاهل

 

تقریبا این فرهنگ در تمامی کشورها جا افتاده است که انگشت چهارم تاهل فرد را نشان می دهد. به همین علت اگر شما انگشتر عقیق مردانه تان را در این انگشت جای می دهید، پایبند بودن خود به فرد دیگری را نشان می دهید. البته این نکته نیز باید ذکر شود که انگشت دست چپ شما این مفهوم را به دیگران انتقال می کند که شما ازدواج کرده اید ولی اگر آن را در دست راست خود داشته باشید، بیان کننده نامزدی شما است. همچنین نماد این انگشت می تواند زیبایی و خلاقیت را در وجود شما ابراز کند.

 

انگشت وسط; نامعمول ترین انگشت برای داشتن انگشتر عقیق مردانه

 

افراد محدودی را می توانید پیدا کنید که انگشتر عقیق مردانه خود را در انگشت وسط خود می اندازند. زیرا در آوردن و انداختن آن کمی دشوار به نظر می رسد. البته مردان با انداختن انگشتر خود در انگشت میانی حس تسلط و فرمانروایی را در خود ایجاد می کنند. به همین دلیل ترجیح می دهند تا مدتی این احساس در مرکز بودن را به خود القا نمایند.

 

انگشت اشاره; پر استفاده ترین انگشت

 

انگشت اشاره از آن جایی که در بین پر استفاده ترین انگشت ها قرار می گیرد، توصیه می شود که در آن هیچ گونه انگشتری قرار ندهید. ولی مردان تمایل بسیاری را دارند تا انگشتر عقیق مردانه خود را در انگشت اشاره قرار دهند. مردانی که مجرد هستند این انگشت را برای انگشترهای مختلف خود استفاده می کنند. همچنین نمادی که آن با خود به همراه دارد، رهبری و قدرت است.

 

انگشت شست; جای دهنده چندین انگشتر

 

اگر می خواهید چندین انگشتر را در دست خود قرار دهید، انگشت شست مناسب ترین گزینه برای شما است. همچنین افرادی که این انگشت را انتخاب می کنند، می خواهند ثروت، نفوذ، تعامل و دوستی خود را ابراز کنند.

 

انگشتر عقیق

 

سخن آخر

 

در این مقاله در رابطه با هر آنچه که باید در مورد انگشتر عقیق مردانه بدانید، گفته شد. این انگشتر می تواند انگشتان شما را به صورت قابل توجهی زیباتر نشان دهد و نگاه های بسیاری را به سمت خود جذب کنید. پس با انتخاب یک انگشتر عقیق شیک پوشی را به خود هدیه و با برگزیدن انگشت مورد نظر خود نماد خود را به دیگران نشان دهید.

منبع1

منبع2

 منبع 

برای خرید طلا قسطی آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

محصولات مرتبط

بیشتر

مقالات مرتبط

عقیق خزه ای چیست و چه خواصی دارد؟

کلمه عقیق خزه ای در حقیقت به نوع بیرنگ ونیمه شفاف کلسدونی گفته می شود. این سنگ دارای خواص و ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشد که در این مقاله می توانید این ویژگی ها را بخوانید

انگشتر سنتی

انگشتر سنتی از نمونه انگشترهایی است که از قدیم تا به امروز وجود داشته و امروزه بسیاری از افراد به آن علاقه مند شده اند، بر همین اساس طرح های متنوعی از انگشتر های سنتی در بازار وجود دارد که می توان به نگین های حکاکی شده یا طرح های اسلیمی اشاره کرد.

خواص انگشتر عقیق برای زنان

از جمله انگشترهای محبوب بین خانمها عقیق است، اما قبل از استفاده از آن باید بدانیم انگشتر عقیق زنانه چه خواصی دارد؟

سرویس نقره عقیق

سرویس نقره از جمله زیورالات زیبا و پر طرفدار است این زیبایی چند برابر می شود اگر با سنگ های عقیق تزیین شده باشد، سرویس نقره عقیق را می توان یه نوع هدیه خاص در نظر گرفت.

راهنمای انتخاب و خرید انگشتر طلا مردانه

اغلب خرید هدیه برای آقایان کاری دشوار است؛ برخی از مردان به جواهرات و طلا علاقه دارند، در این مقاله راهنمای انتخاب و خرید انگشتر طلا مردانه برای شما فراهم شده است.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد