تعیین سایز در خرید طلا
  • 2020-03-24

تعیین سایز در خرید طلا

در این مقاله قصد داریم چگونه اندازه گیری سایز انگشتر را برای خرید حلقه طلا به شما آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

 

1. تعیین سایز انگشتر و یا حلقه طلا :

 

برای تعیین سایز انگشتر طلا، با استفاده از یک نخ و خط کش می توان به راحتی این کار را انجام داد. نخ را به دور انگشت خود بپیچید و زمانی که دو انتهای نخ به هم رسیدآن نقطه را علامت بزنید. سپس نخ را روی خط کش پهن کنید تا طول آن را به میلیمتر بدست آورید.

اکنون براحتی میتوانید بر اساس اندازه بدست آمده، طبق تصویر زیر جدول سایز بندی کامل در طلا سایز انگشتر طلای مورد نظر خود را مشخص کنید .

 

تعیین سایز انگشتر

 

 

2. تعیین سایز دستبند طلا :

 

برای تعیین سایز دستبند طلا، می توان از یک تکه نخ و یک خط کش کمک گرفت. نخ را به دور قسمت انتهایی مچ دست خود بپیچید و زمانی که دو انتهای نخ به هم رسید آن نقطه را علامت بزنید. سپس نخ را روی خط کش پهن کنید تا طول آن را به سانتی متر  بدست آورید.

اکنون براحتی می توانید بر اساس اندازه بدست آمده، طبق تصویر زیر سایز دستبند  طلای مورد نظر خود را مشخص کنید .

 

 

3. تعیین سایز زنجیر یا آویز طلا  :

 

بر اساس اینکه شما بخواهید زنجیر طلا یا هر گردن آویز دیگری چگونه در بدن شما نمایش داده شود می توانید طول زنجیر های متفاوتی را انتخاب نمایید . همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید هر کدام از این حالت ها هم نامی دارد که به طور مختصر به معرفی آن میپردازیم.

 

شما بر اساس سایز بدن و اندازه جثه و نوع ایستادن زنجیر در بدن خود یکی از این موارد را انتخاب نمایید

 

در مدل طوق زنجیر و گردن آویز کاملا به دور گردن شما می چسبد و تقریبا در قسمت بالایی گردن می ایستد.مدل چاکر شبیه مدل طوق است ولی در قسمت ابتدایی و پایین گردن قرار می گیرد. متداول ترین گردنبند برای خانم ها مدل شاهزاده است که در تصویر میتوانید نمایش آن را مشاهده نمایید. سایر مدل ها مانند ماتیک، اپرا و ریسمان مدلهایی هستند که طول زنجیر به ترتیب بیشتر می شود و مدل های غیر رسمی تری هستند که بر اساس سلیقه شما و متناسب با نوع مراسم یا مهمانی شما قابل انتخاب هستند.

 

 

4. تعیین سایز پابند طلا :

 

پابند طلا معمولا برای تزئین مچ پا استفاده می شود. برای زیبایی و راحتی بیشتر هنگام راه رفتن، معمولا زیر قوزک پا قرار می گیرد.

 

رای اندازه گیری درست سایز پابند کافی است با استفاده از یک متر خیاطی دور مچ پای خود را از زیر قوزک پا اندازه بگیرید. در اندازه گیری دقت نمایید که متر نه خیلی به مچ پای شما بچسبد و تنگ باشد و نه خیلی گشاد. برای راحتی بیشتر می توانید از یک نخ معمولی هم استفاده نمایید و آن را همانطور که پیش تر گفته شد به دور مچ خود بگیرید و محل تلاقی دو سر نخ را علامت زده، سپس نخ را روی یک خط کش بصورت صاف و کشیده بگذارید تا اندازه دور مچ شما بدست آید.

 

بهر حال از هر طریقی که اندازه دور مچ خود را به سانتی متر بدست آوردید، یک سانت به آن اضافه کنید و مطابق جدول ذیل سایز پای خود را برای خرید پابند طلا بدست آورید. توجه نمایید برای اطمینان اگر عدد شما دقیقا با اعداد جدول تطابق نداشت می توانید سایز بزرگتر را انتخاب نمایید تا هنگام پوشیدن پابند، آسیبی به مچ پای شما وارد نشود.

 

 

امیدوارم این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد. می توانید برای خواندن مقالات دیگر در ارتباط با طلا و جواهر به صفحه وبلاگ ما مراجعه کنید.

منبع1

منبع2

 منبع

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

محصولات مرتبط

بیشتر

مقالات مرتبط

راهنمای خرید طلای بچه گانه

اولین جواهراتی که برای کودکتان می‌خرید تا سالیان سال برای آن‌ها یادآور خاطرات خوش دوران کودکی است. پس سعی کنید برای خرید اولین هدایا دقت بیشتری داشته باشید.

عیار سنجی طلا چیست و چگونه انجام می شود؟

طلای خالص استخراج شده از معادن طلا برای استفاده در صنعت بسیار نرم است. برای حل این مشکل فلز طلا را با آلیاژهای دیگر ترکیب کردند و سختی آنها را افزایش دادند. افزودن آلیاژ به طلا باعث افزایش شکل پذیری این فلز گرانبها شده و امکان استفاده از آن را در صنایع مختلف فراهم می کند.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد