جدیدترین مدل های انگشتر جواهر
  • 2023-11-29

جدیدترین مدل های انگشتر جواهر

یکی از جواهرات پر طرفدار حلقه و انگشتر است که هرکس با توجه به سلیقه خود مدل خاصی را انتخاب  و خریداری می‌ کند. این قطعات به دلیل ظاهری زیبا و مجلل، ارزش هنری و اجتماعی، وجود سنت و فرهنگ، استفاده در مراسم ها و رویداد ها از دیرباز مورد علاقه افراد قرار گرفته است.

امروزه با توجه به پیشرفت فناوری در زمینه طراحی و تولید جواهرات، مدل های جدید و زیباتری به بازار عرضه شده است. به همین سبب در این مقاله قصد داریم شما را با  جدیدترین مدل های انگشتر جواهر آشنا کنیم. پس با ما همراه شوید.

 آشنایی با جدید ترین مدل های جدید انگشتر جواهر

انگشتر کوکتل

اندازه انگشتر کوکتل نسبتا بزرگ تر از انگشتر های معمولی است یعنی با نگین و سنگ های درشت تزئین شده است. در واقع این مدل از انگشتر ها برای خانم هایی که به انگشتر های بزرگ و پر زرق و برق علاقه دارند بسیار مناسب است. انگشتر کوکتل را معمولا در دست راست می‌گذارند. همچنین در مهمانی و مراسم های بسیار پر کاربر است.

 انگشتر خوشه ای

انگشتر های خوشه ای جز زیبا ترین مدل های انگشتر هستند که دارای سنگ و نگین های مختلف بود و در رنگ و اندازه های متنوع طراحی و تولید می شوند. این نوع انگشتر ها معمولا برای جشن، مهمانی  های خاص استفاده می شود. پس توجه کنید که انگشتر خوشه ای برای استفاده روزمره در خانه و محیط کار مناسب نیستند.

 انگشتر های طرح تیفانی

انگشتر های تیفانی از لوکس ترین و گران قیمت ترین زیور آلات در جهان به شمار می روند که به دلیل داشتن قطعات با کیفیت و طراحی بسیار جذاب طرفداران بسیار زیادی را به سوی خود جذب کرده است‌. از نمونه های متنوع انگشتر های تیفانی در مدل های نگین دار و ساده را می توانید در فروشگاه های سراسر جهان  پیدا کنید.

 انگشتر زمرد

این انگشتر از زمرد خالص و طبیعی ساخته می شود و به دلیل رنگ سبز زیبایی که دارد تاثیرات خاصی بر روی روح و روان افراد می گذارد و توجه آن ها را به خود جلب می کند.

 

انگشتر الماس

 

انگشتر الماس

این انگشتر نیز جز جواهرات با ارزش و لوکس محسوب می شود زیرا دارای طراحی متنوع و چشم گیری است. الماس ها در بیشتر مواقع به صورت قطعات برش دار در انگشتر ها قرار می گیرند به همین سبب براقیت و طراحی ظاهری آن ها از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 انگشتر مروارید

مروارید از گونه های ویژه در جواهرات به شمار می رود زیرا گوهری منحصر به فرد است. انگشتر های مروارید به دلیل طراحی زیبا و آرامش بخش و کاربردی بودن آن از لحاظ فرهنگی و مذهبی توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

انگشتر سایر

این نوع انگشتر از سنگ سایر طراحی و تولید می شود و به دلیل رنگ زیبا و لایه های گوناگون بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد. در واقع سایر به صورت قطعات برش داشته و طراحی مختلفی دارد.

 انگشتر زیتون

این انگشتر از سنگ زیتون تولید می شود و به دلیل رنگ دلربا و فریبنده اش ظاهری جذاب را از خود به نمایش می گذارد.انگشتر زیتون همچنین از معنویت بالایی برخوردار است که این معنوی بودن بر روی افراد تاثیر بسزایی می گذارد.

 انگشتر تاپاز

انگشتر تاپاز از سنگ تاپاز تولید می شود و به دلیل رنگ پذیری و طلایی بودن، ظاهری خیره کننده دارد. انگشتر تاپاز معمولا به صورت حلقه ای  یا برجسته  طراحی خواهد شد.

  انگشتر آمیتیست

این انگشتر از سنگ آمیتیست تولید می شود و به دلیل رنگ بنفش زیبا آرامش خاصی به روح افراد منتقل می کند. انگشتر آمیتیست همچنین می تواند به عنوان مسکن خوبی برای خواب عمل کند.

 انگشتر سولیتر

این انگشتر جز رایج ترین نوع انگشتر است که سنگ گران قیمت بزرگی در مرکز انگشتر است. در واقع انگشتر ها بیش تر با الماس استفاده شده اما می توانید از سنگ های متنوع دیگر مانند زمرد، روبی، تانزانیا و ... استفاده کنید.

 

انگشتر سولیتر

 

 انگشتر هالو

این انگشتر دارای سنگ مرکزی است که با دایموند های کوچکی که در اطراف قرار دارد درخشندگی انگشتر را بیشتر می کند.

 انگشتر تریلیون

این انگشتر نیز در مرکز خود یک سنگ قیمتی دارد. همچنین دو سنگ کوچک در فاصله دو سمت آن است که طرح آن را به شکل مثلث می کند.

 انگشتر مارکیز

این سنگ قیمتی به شکل بیضی است که باعث تاثیر بزرگتر و طولانی تر شدن آن می شود.

 انگشتر پرنسس

این انگشتر دارای یک سنگ مربعی است که ظاهری ساده و شیک به آن می بخشد.

 طراح معروف جواهرات

استاد میثم فتاحیان یکی از طراحان و سازندگان  با تجربه در زمینه جواهرات است.  او در صنعت جواهرات بیش از ۳۰ سال تجربه دارد و به عنوان یکی از پیشروان مطرح کشور به شمار می رود.استاد فتاحیان با تخصص و مهارت خود در این زمینه توانسته اثر های بی نظیری در جواهرات طراحی و تولید کند. او به خوبی درک می کند که هر تکه از جواهر دارای صفات و ویژگی های خاص خود است تا بهترین کاربرد ها را از آن ها دریافت کند.

او یکی از طراحانی است که با استفاده از فنون طراحی منحصر به فرد مخصوص خود توانسته تکه های جواهر را به قطعات زیبا و جذاب تبدیل کند. استاد فتاحیان علاوه بر طراحی در زمینه ساخت و قالب بندی جواهرات هم تجربه زیادی دارد و توانسته مراحل ساخت و تولید جواهرات را به طور کامل گسترش دهد.

استاد فتاحیان در صنعت جواهرات از طراحی تا ساخت نقش زیادی ایفا می کند در واقع از انتخاب مواد اولیه با کیفیت تا ایجاد طرح های جذاب و هوشمندانه دست ساز با کیفیت برتر نیز توجه می کند.همچنین او به عنوان استاد در دانشگاه کار کرده و به دانشجویان خود نحوه ساخت جواهرات را آموزش می دهد.

  فواید انگشتر های جواهر

 زیبایی

  استفاده از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در طراحی انگشتر های جواهر سبب شده تا  زیبایی آن ها دو چندان شود. همچنین این انگشتر ها را می توان با هر لباس یا سبکی ست کرد و به دلیل طرح و رنگ های زیبا توجه افراد را جلب کرد.

 استفاده در طب سنتی

در سیستم های درمانی سنتی از انگشتر های جواهر جهت تسکین درد، تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سلامت روحی استفاده می کنند. برخی از سنگ های قیمتی همچون زمرد، عقیق در سلامت بدن جایگاه ویژه ای دارند.

 

فواید انگشتر های جواهر

 

 عناصر معنوی

برخی از انگشتر های جواهر بر اساس اعتقادات افراد مختلف به معنای نماد یکی و کالایی هستند که معمولا با طراحی های خاص و نمادین گربه، دست خدا، قلب ساخته می شوند. همچنین برای تقویت ثبات عواطف و حذف انرژی منفی مورد استفاده قرار می گیرند.

  ارزش ذخیره سازی

انگشتر های جواهر علاوه بر ارزش و زیبایی و داشتن معنی مختلف، دارای ارزش ذخیره سازی نیز هستند. زیرا انگشتر های جواهر به عنوان یک نوع سرمایه قابل حمل که خرید و فروش آن ها بسیار آسان است محسوب می شوند. همچنین می‌توانند با عنوان یک سرمایه گذاری مورد اطمینان استفاده شوند.

 زنانگی و اعتماد به نفس

انگشتر های جواهر در خانم ها اعتماد به نفس و حس زنانگی را افزایش می دهد. این انگشترها می توانند به زنان احساس زیبایی و جذابیت بیشتری القا کنند و موجب شادابی روح آنها شوند.

 شکل ظاهری انگشتر جواهر

شکل انگشتر های جواهر به طراحی و سبک مورد استفاده در ساخت وابسته است زیرا انگشتر های جواهر هم برای مردان و هم برای زنان تولید می شود. از انواع انگشتر های جواهر می توان به انگشتر با روکش طلا، نقره، پلاتین، گرد و مستطیل اشاره کرد. همچنین طرح های خاص متعددی می توان در طراحی آن استفاده کرد. در واقع از طرح های ساده گرفته تا کلاسیک، و مدرن در طراحی انگشتر های جواهر به کار برده می شود.

 

کلام اخر

همانطور که در مطالب بالا بیان کردیم انگشتر های جواهر جز پر طرفدار ترین زیورآلات به شمار می ایند که از انواع و مدل های مختلفی برخوردار هستند. در واقع هر مدل از این انگشتر ها ظاهری زیبا و جذاب دارند که هر سلیقه ای را به خود جذب می کنند. اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که به انگشتر های جواهر علاقه دارید حتما به مطالب درون این مقاله توجه کنید.

 

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

جواهرات

جواهرات از جمله زیورالات قیمتی هستند که از گزشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته اند. این زیورالات له انواع انگشتر، دستبند، گردنبند، گوشواره و ... اطلاق می شود که از جنس طلا یت نقره بوده و اصولا با سنگهای گرانقیمت تزیین شده اند.

تاریخچه ساخت و طراحی جواهرات

جواهرات یک شکل جهانی از تزئینات هستند. جواهرات ساخته شده از پوسته، سنگ و استخوان از دوران ماقبل تاریخ باقی مانده است. این احتمال وجود دارد که از همان اوایل به عنوان محافظتی در برابر خطرات زندگی یا به عنوان علامت مقام یا رتبه استفاده می شدند

انگشتر زنانه فیروزه

امروزه کارخانه های زیادی به وجود آمده است که به تولید انواع انگشتر فیروزه زنانه مشغول هستند. انگشتر فیروزه زنانه دارای جایگاه بالایی برای بانوان می باشد و میان آن ها بسیار پر طرفدار می باشد. یکی از جواهراتی که خانم ها علاقه بسیاری دارند از آن استفاده کنند انگشترهای فیروزه می باشد. از مهمترین نگین ها که در این دسته از جواهرات برای افرودن زیبایی، استفاده می شود نگین فیروزه نیشابور می باشد که در فروشگاه های جواهرات زیادی این نوع جواهرات به فروش میرسد.

انگشتر یاقوت

یکی از انواع سنگ های قیمتی که در ساخت جواهر و زیور آلاتی مانند انگشتر و گردنبند و ... کاربرد دارد، سنگ یاقوت برمه می باشد. نام گذاری یاقوت برمه به دلیل آن است که در این منطقه سنگ های اصل و گران بهای یاقوت وجود دارد. در این مقاله به صورت کامل به بررسی سنگ یاقوت برمه و انگشتر آن پرداخته ایم.

راهنمای خرید انگشتر سولیتر

دنیای حلقه ها و انگشترهای زنانه بسیار متنوع است و مدل های متفاوتی با طرح های ظریف و زیبا در بازار وجود دارند. حلقه های پهن، انگشترهای کوکتل، انگشترهای تک نگین و حلقه های ساده که از جنس های طلا، نقره، پلاتین و سایر فلزات هستند، تنها برخی از مدل های رایج در دنیای گسترده زیورآلات می باشند.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد