جواهرات مناسب دختران و نوجوانان کدامند؟
  • 2023-12-03

جواهرات مناسب دختران و نوجوانان کدامند؟

هدیه دادن به دختر خانم های جوان یکی از پر دغدغه ترین موارد می باشد، خصوصا اگر قصدمان نشان دادن رابطه ای دوستانه با آنها باشد . بیشتر افراد از طلا و جواهرات بعنوان هدیه ای با ارزش و ماندگار به عزیزان خود استفاده می کنند، حال باید بررسی کنیم که از چه طلا و جواهرات دخترانه ای برای هدیه دادن استفاده کنیم تا موردپسند و جوانان باشد؟

همانطور که میدانید دوران نوجوانی و جوانی دورانی سرشار از نشاط و شادابی، ظرافت و زیبایی است و دختران در این سن نیاز به تأیید، عشق و ارزش گذاشتن دارند، پس با هدیه دادن طلا و جواهرات متناسب با سنشان می توانید آنها را خوشحال تر کنید.

ویژگی های طلا و جواهرات دخترانه

طلا و جواهرات هدیه ای ارزشمند و ویژه برای کادو دادن هستند اما انتخاب و نحوه خرید آنها، بسیار مهم است، نمی توان هر طلا و جواهری را برای دختران انتخاب کرد. در این بخش همراه ما باشید تا چند ویژگی مهم طلا و جواهرات مناسب برای یک دختر خانم جوان را برای شما ارائه دهیم.

در واقع شما با هدیه مناسب به دختر خود به او نشان میدهید که او را خوب می شناسید، و آنچه برای او مهم است برای شما نیز اهمیت دارد؛ پس کمی فکر کنید که هدیه شما چه معنا و مفهومی را به او انتقال میدهد و توجه کنید برای دختر خانم های جوان مناسب است باید شیک و مطابق روز باشد تا بتواند به خوبی او را جذاب و زیبا جلوه دهد.

انتخاب طلا و جواهر مناسب هر سن

طلا و جواهرات جزو زیورالاتی هستند که استفاده از آن‌ها در سراسر دنیا رایج است و در صنعت مد و زیبایی جایگاه ویژه‌ای دارند. طلا و جواهرات از سنین مختلف نوزادی و کودکی، نوجوانی و جوانی، میانسالی و پیری کاربرد دارند . برای هر کدام از این سنین طلا و جواهرات خاصی در بازار وجود دارند که ما در ادامه به راهنمایی انتخاب هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم‌

طلا و جواهرات مناسب نوجوانی و جوانی

از آنجایی که نوجوانان و جوانان به ظاهر و استایل خود اهمیت زیادی می‌دهند و حساسیت بیشتری برای انتخاب جواهرات به خرج می‌دهند بنابراین بهتر است که طلا و جواهرات آن‌ها کاملا مناسب و بدون عیب و نقص انتخاب شود.علاوه‌ براین طلا و جواهرات نوجوانان و جوانان تنوع بالایی دارند و این امر انتخاب گزینه مناسب و کاربردی را سخت تر می‌کند اما با در نظر داشتن برخی ازمعیارها می‌توان انتخاب درستی داشت.

برای مثال با در نظرداشتن هیکل و جثه نوجوانان و جوانان می‌تواند در انتخاب طلا و جواهرات کمک‌کننده باشد.  نوجوانان و جوانانی که از هیکل و جثه بزرگی برخوردار هستند بهتر است که از زیورآلات که ظاهر درشتی دارند استفاده کنند که جلوه زیبایی برای آن‌ها داشته باشد. اما نوجوانان و جوانانی که دارای جثه‌ای لاغر و ظریف‌تر هستند بهتر است که از طلا و جواهراتی ظریف و کم حجم مانند گردنبند لاو استفاده کنید.

یکی از بهترین و مناسب ترین مدل‌های طلا و جواهرات برای سنین نوجوان و جوان، طلا و جواهرات مینیمال و ساده هستند. که جلوه خاص و زیبایی را برای آن‌ها به ارمغان می آورد. همچنین مسئله مهم دیگری که می‌تواند در انتخاب طلا و جواهرات در این سن تاثیر گذار باشد، توجه به فرم صورت و رنگ پوست است.

 

طلا و جواهرات مناسب نوجوانی

 

برای مثال افرادی که پوست سفید و روشن دارند می‌توانند از طلا و جواهرات رنگ سفید مانند گوشواره تک نگین استفاده کنند. همچنین نوجوانان و جوانانی که دارای پوست تیره و سبزه هستند بهتر است که از جواهرات رنگ زرد استفاده نمایند و افرادی که پوست خنثی دارند می‌‌توانند انواع مختلف رنگ طلا و جواهرات را انتخاب کنند.

نکات مهم در انتخاب زیورآلات دخترانه

با توجه به این‌که اکثر دختر خانم‌ها از انواع زیورآلات استفاده می‌کنند باید در انتخاب و خرید این نوع اکسسوری دقت داشته باشید تا بهترین زیورآلات را برای آن‌ها انتخاب نمایید.توجه به برخی از نکات و ویژگی‌ها باعث می‌شود که در انتخاب ست جواهرات دخترانه تصمیم و انتخابی مناسب داشته باشید. در ادامه به معرفی مهمترین نکات و ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

سبک و راحت بودن جواهرات

از نکات مهم در انتخاب این زیورآلات برای دخترها سبک و راحت بودن آن است.به این دلیل که بیشتر دختر خانم‌ها از این اکسسوری‌ها به صورت روزمره در مدرسه، خانه، کلاس‌های و حتی تمرین‌های ورزشی استفاده می‌کنند باید سبک و راحت باشدتا افراد اذیت نشوند.

در حقیقت این نوع جواهرات باید مطابق با زندگی پرمشغله نوجوانان انتخاب شوند. از انتخاب زیورآلات تنگ و یا بزرگتر برای فرزندان خود خودداری کنید زیرا به آن‌ها آسیب رسانده و یا ممکن است گم شوند.به عنوان نمونه استفاده از گوشواره‌هایی با وزن بالا می‌تواند به لاله گوش فرزند شما آسیب برساند و مشکلاتی را برای شما به وجود آورد.

فاقد هرگونه مواد حساسیت زا

از جمله موارد مهم در انتخاب ست جواهرات دخترانه که باید حتما مورد توجه قرار گیرد استفاده از زیورآلاتی است که ضد حساسیت باشد. انتخاب جواهرات ضد حساسیت بهترین انتخاب برای این افراد است. همانطورکه می‌دانید فلز طلا نسبت به سایر فلزها حساسیت کمتری را در بدن افراد ایجاد خواهد کرد.اما با توجه به آلیاژهای به کار رفته در انواع زیورآلات برخی ممکن است سبب بروز حساسیت در بدن شود. بدین ترتیب در هنگام خرید از فروشنده در مورد خاصیت ضد باکتری و ضد حساسیت بودن انواع زیورآلات سوال فرمایید.

ظریف و شیک بودن

نکته دیگر در انتخاب زیورآلات دخترانه ظریف و در عین حال شیک بودن است. با توجه به تنوع بسیار زیادی از انواع اکسسوری‌های دخترانه در فروشگاه‌های مختلف و اما همچنان انتخاب یک ست زیورآلات ساده و ظریف برای دختران همواره جذابیت خاص خود را خواهد داشت.

جالب است بدانید در حقیقت انتخاب ست و نیم‌ست های دخترانه با ترکیبی از گردنبند، گوشواره، دستبند و پابند ظریف با نگین‌های رنگی جذابیت و زیبایی بسیاری برای این افراد خواهد داشت.البته زیورآلات و جواهرات ظریف همواره طرفداران و محبوبیت خاص خود را در میان بانوان دارد. لازم به ذکر است طلاهای استاد میثم فتحیان با توجه به علایق و شخیصت دختران و نو جوانان طراحی و اجرا می شود. بنابراین بهترین انتخاب برای شما عزیزان خواهد بود. 

 

انتخاب زیورآلات دخترانه

 

توجه به سن

توجه به سن از موارد مهم دیگر در انتخاب ست جواهرات دخترانه می باشد.اگر دختر شما کودک است می‌توانید از انواع ست‌های کارتونی و یا مینیاتوری که معمولا از یک دستبند، یک گردنبند و یک جفت گوشواره و در مواقعی از یک انگشتر تشکیل شده در رنگ‌های متنوع استفاده کنید که جذابیت زیادی برای کودکان خواهد داشت.

در غیر این صورت می‌توانید از انواع جواهرات با نمادهایی از طبیعت و حیوانات، گل‌ها و یا نمادی از ماه تولد، یک ست زیبا را برای دختر خود انتخاب نمایید.بهتر است از سلیقه و نظر شخصی فرزند خود نیز استفاده نمایید. برای دختر خانم‌های جوان و نوجوان پابند دخترانه ظریف و یا دستبند ظریف نیز انتخاب مناسب می باشد.

متناسب با شخصیت 

همانطور که می‌دانید ظاهر همه انسان‌ها بیانگر شخصیت درونی آنهاست. ممکن است دختر شما استایل مخصوص به خودش را داشته باشد، پس سعی کنید احوالات او را هم در نظر بگیرید. برای مثال سنگ‌های رنگی، اکسسوری در مدل و سایزهای مختلف انتخاب کنید.

همچنین اگر طرفدار چیز خاصی است سنبلی از آن تهیه کرده و آن را خوشحال کنید. همیشه لازم نیست همه‌ی دخترها کلاسیک باشند، عده‌ای هم طرفدارای زیورآلات رنگارنگ و سرگرم‌کننده اند. پس هنگام خرید طلا برای دختر خود به شخصیت او دقت داشته باشید.

طلا معنی‌دار

قشنگ‌ترین و دلبرترین هدیه‌ها آنهایی هستند که در زندگی فرد معنی و مفهومی دارند. برای نمونه اگر دختر شما احساساتی است هدیه‌ای به او بدهید که معنی عمیقی از عشق دارد نظیر آویزهایی با کلمات “آرزو” یا “خوشحالی” که در هر لحظه همراهش باشد.

یا اگر فردی مذهبی است جواهری به او بدهید که بیانگر اعتقادات و ایمان قلبی او باشد. همچنین او با دیدن این هدیه همیشه به یاد شما می‌افتد و خوشحال می شود علاوه‌بر این اگر او برای شما مانند یک پرنسس در زندگی‌تان است پس هنگام خرید طلا برای دختر خود با انتخاب شکل‌های قلب ثابت کنید که بداند چقدر برای شما ارزشمند و مهم است.

سلیقه

نوجوانان سلیقه‌های خاص و متفاوتی دارند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا نیاز باشد قبل از خرید هدیه به علایق و سلیقه آن‌ها توجه داشته باشید. اگر شناخت کافی از فردی که می‌خواهید برایش هدیه بخرید، ندارید می‌توانید با پرس‌و‌جو کردن از اطرافیان اطلاعاتی هر چند محدود در رابطه با او به دست آورید و بر اساس اطلاعات به دست آمده تصمیم بگیرید که کدام یک از هدایای موجود گزینه مناسب‌تری برای خرید شما می باشد.

 

 خرید طلا برای نوجوانان

 

استایل

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید طلا برای نوجوانان باید به آن توجه داشته باشید، استایل شخصی فرد مورد نظر است.از آنجایی که اکسسوری‌های ساخته شده از طلا هر کدام با یک سری استایل‌های خاص مطابقت دارند، ضروری است که به استایل نوجوان توجه داشته باشید و سپس با توجه به بودجه خود تصمیم بگیرید که کدام هدیه ساخته شده از طلا بیشتر برای نوجوان شما مناسب است‌.

قیمت طلا

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید طلا باید به آن توجه داشته باشید قیمت آن است. برخی از افراد به اشتباه فکر می‌کنند حتما برای خرید طلای هدیه باید هزینه زیادی صرف کنند. در حالی که امروزه طلا فروشی‌ها امکان خرید انواع اکسسوری با وزن کم را برای علاقه‌ مندان را فراهم کرده‌اند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا افراد با بودجه‌های محدودتر نیز بتوانند طلا مناسب را به عنوان هدیه خریداری کنند.فراهم بودن امکان ساخت طلای سفارشی یکی از عواملی است که باعث می‌شود تا افراد بتوانند طلای دلخواه و پسند خود را با بودجه درنظرگرفته شده تهیه کنند

سخن پایانی

تنوع بسیاری از انواع زیورآلات دخترانه از جمله ست و نیم‌ست طلا و جواهر، گوشواره، پابند، انگشتر و دستبند طلا وجود دارد که در فروشگاه‌های مختلف به چشم می‌خورند.جواهرات از دسته اکسسوری‌هایی هستند که برای بانوان به خصوص خانم‌های جوان و یا دختران اهمیت زیادی دارند. انتخاب یک زیورآلات مناسب، جذاب، زیبا و البته با قیمت مناسب همواره مورد توجه همه بانوان بوده است. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کافه طلا مراجعه نمایید.

 

 
: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

راهنمای خرید طلا و جواهرات

سرمایه گذاری در دنیای امروز جایگاه ویژه ای پیدا کرده است؛ بازار طلا به عنوان کم ریسک ترین سرمایه گذاری شناخته می شود؛ در این مطلب نکات خرید طلا و جوهرات را بررسی می کنیم.

خرید طلا

خرید طلا یکی از کارهای جذابی می باشد که می تواند همراه با نکات بسیار زیاد باشد. این نکات بسیار ضروری هستند و رعایت هر کدام از آن ها می تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی خرید شما بگذارند. به همین علت قصد داریم تا در ادامه به بررسی کامل این نکات بپردازیم. از این رو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

جواهرات

جواهرات از جمله زیورالات قیمتی هستند که از گزشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته اند. این زیورالات له انواع انگشتر، دستبند، گردنبند، گوشواره و ... اطلاق می شود که از جنس طلا یت نقره بوده و اصولا با سنگهای گرانقیمت تزیین شده اند.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد