سنگ های ماه تولد اردیبهشت کدام است؟
  • 2021-04-17

سنگ های ماه تولد اردیبهشت کدام است؟

ماه اردیبهشت نزدیک است و شاید بخواهید که به آشنایان و عزیزان خود که در ماه اردیبهشت متولد شده اند کادو و هدیه ای بدهید.  بهترین هدیه ای که میتوان به یک نفر داد این است که به آن سنگ مورد علاقه اش را هدیه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت طلا زوی لینک کلیک نمایید.

اما اگر میخواهید کمی هدیه تان هیجان انگیزتر و خاص تر باشد، میتوانید سنگ ماه تولدشان را هدیه دهید که حتی از لحاظ روانشناسی و فیزیکی هم فواید بسیاری را برای فرد  داشته باشد.

 

همانطور که متوجه شده اید هر ماه برای خود یک سنگ مخصوص را دارا هستند و با توجه به بررسی هایی که انجام شده است متوجه شده ایم که استفاده از سنگ ماه تولد خود میتواند فواید بسیار زیادی هم در فیزیک و بدن فرد داشته باشد و هم از طرفی خلق و خوی فرد را تحت تاثیر خود قرار دهد.

 

در این پست توضیحات کاملی را در اختیار شما دوستداران سنگ ماه اردیبهشت قرار خواهیم داد.درست متوجه شده اید، در این پست قصد داریم تمامی سنگ های ماه اردیبهشت را معرفی کنیم و ویژگی های آن ها را به صورت کامل توضیح دهیم تا بتوانید در انتخاب خود دقت بیشتری را به خرج دهید.

 

همانطور که میدانید سنگ ها با توجه به خاصیت هایی که دارند ویژگی های ظاهری بسیار متنوعی دارند.رنگ ها و نقش هایی که در سنگ ها وجود دارد میتواند بسیار متفاوت باشد. پس نگران نباشید برای همه سلیقه ها میتوان یک نوع سنگ خاص جدا کرد.

 

جواهرات و سنگ های قیمتی که با ستاره شما هم تراز باشند، می توانند سبب افزایش انرژی و بهبود خلق و خوی شما شوند. بسیاری از خانم ها ارتباط و وابستگی عمیقی با سنگ‌ ماه تولد خود دارند و برای نشان دادن اهمیت مراحل بزرگ زندگی خود نظیر ازدواج و تولد نوزاد از سنگ های ماه تولد استفاده می کنند.سنگ های ماه تولد را عامل ایجاد برخی خصوصیات در شخص استفاده کننده از آن ها دانسته اند و علاوه بر انرژی زایی و اینگونه مسائل قدرت حفاظت نیز از خصوصیات این سنگ ها است.

 

شاید شناسایی سنگ های ماه تولد کمی برای شما گیج کننده باشد و گاهی چندین سنگ به یک ماه خاص نسبت داده شده است. گاهی نیز سنگ‌ ماه تولد شما که تصور می کنید حاصل هزاران سال خرد و رمز و راز عرفانی و مطالعات نجومی است حاصل یک پدیده مدرن است.با ما همراه باشید تا شما را با خصوصیات متولدین اردیبهشت ماه و سنگ های متولدین این ماه آشنا کنیم.

 

خصوصیات متولدین اردیبهشت

 

افراد متولد این ماه محکم و پایدار هستند اما به شدت لجباز می باشند و به ندرت عصبانی می شوند اما اگر عصبانی شوند طوفانی را به پا خواهند کرد. این افراد ظاهر و باطن یکسانی دارند و به سختی می توانند احساسات خودشان را پنهان کنند.افراد متولد اردیبهشت به سختی سخن افراد دیگر را قبول می کنند و بسیار خود رای می باشند ، جذابیت فوق العاده آن ها سبب می شود تا جنس مخالف را به سمت خود جذب کنند و در این راه بسیار موفق هستند، این افراد خواهان زندگی با آرامش و آسوده می باشند. به همین علت به گل و گیاه بسیار علاقه دارند.

 

افراد متولد ماه اردیبهشت خوش بین و خوش غذا هستند. به همین علت نسبت به سایر افراد بیشتر به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا می شوند. این افراد اهل ورزش نمی باشند.از دیگر ویژگی های آنها می توان به خون گرم و شوخ طبع بودن اشاره کرد و علاقه ی بسیار زیادی به پول دارند و برای به دست آوردن آن بسیار تلاش می کنند ، متولدین این ماه بسیار خوش شانس و خوش اقبال می باشند و اصطلاح دست به خاک زدن و طلا شدن برای این افراد بسیار به کار می رود.رنگ مورد علاقه اردیبهشتی ها رنگ آبی، سبز، قهوه ای و صورتی است و این رنگ ها برای آنان بسیار آرامش بخش می باشد ، شم اقتصادی افراد اردیبهشتی بسیار بالاست. این افراد در انتخاب همسر بسیار وسواس دارند اما افرادی با محبت اند.

 

سنگ ماه تولد آقایان اردیبهشتی

 

سنگ های مناسب مردان اردیبهشتی زمرد می باشد که از این سنگ به عنوان الهه جواهرات یاد می شود. از دیگر سنگ ها می توان به الماس، یاقوت آبی، عقیق، گارنت اشاره کرد اما زمرد طرفدار و خواهان بسیار بیشتری دارد. سنگ ماه تولد زن اردیبهشتی زنان اردیبهشتی به سنگ های زینتی و قیمتی بسیار اهمیت می دهند و سنگ های زمرد، یاقوت، کهربا ، فیروزه، الماس از سنگ های متولدین این ماه می باشد.از آنجا که بانوان اردیبهشتی به جواهرات اهمیت زیادی می دهند زمرد را از میان دیگر سنگ ها بیشتر می پسندند و آن را بیشتر استفاده می کنند.

 

خصوصیات سنگ های متولدین اردیبهشت چیست؟

 

اردیبهشت همانند دیگر ماه ها دارای سنگ های مخصوص این ماه می باشند که از این سنگ ها می توان به زمرد، سنگ الماس، یاقوت آبی، عقیق و گارنت و فیروزه و کهربا اشاره کرد. در زیر به توضیح هریک از موارد می پردازیم و خصوصیات و ویژگی های هریک از سنگ ها را برای شما عزیزان بازگو می کنیم:

 

•     سنگ زمرد

•     سنگ آونتورین سبز

•     سنگ گارنت

•     سنگ مالاکیت

•     سنگ یاقوت کبود

 

•     سنگ زمرد

•     سنگ کوارتز صورتی

•     سنگ کهربا

•     سنگ فیروزه

 

سنگ زمرد

 

  1. سنگ زمرد جزو خانواده بریل می باشد و سنگ آکوامارین نیز در همین گروه جای دارد و این دو سنگ بسیار به هم شباهت دارند.
  2. زمرد به رنگ سبز می باشد و علت این رنگ سبز عناصر کروم و آهن است. زمرد سنگی سخت محسوب می شود و درجه سختی آن ۸ می باشد. بلورهای سنگ زمرد به صورت منشورهای شش گوشه است. زمرد دارای خواص دو رنگی و گاهی زرد و گاهی آبی می باشد ‌.
  3. سنگ زمرد تقریبا در سرتا سر جهان یافت می شود اما بیشترین محل تولید آن در برزیل و کلمبیا است.
  4. زمرد ممکن است به صورت مصنوعی ساخته شود که از شفافیت آن کاسته می شود.

 

انرژی و خواص درمانی سنگ زمرد

 

رنگ سبز در روانشناسی گفته شده که سبب افزایش خلاقیت می شود. این سنگ سبب بهبود روابط زناشویی می شود و سنگ احساسی است ‌.

از خواص درمانی این سنگ می توان به زایمان بدون درد و آسان برای زنان باردار اشاره کرد. گذشتگان بر این باور بوده اند که اگر فردی دندان درد داشت و سنگ زمرد را در دهان خود قرار می داد دندان درد وی برطرف می شد و این سنگ سبب تقویت دندان ها می شود، به شما توصیه می کنیم که اگر فردی شما را طلسم کرده سنگ زمرد را با خود به همراه داشته باشید تا طلسم را باطل کنید. این سنگ انرژی منفی چشم و یا به اصطلاح چشم زخم را از فرد دور می کند، روح فرد را تقویت می کند و باعث تعادل روحی وی می شود. این سنگ برای متولدین اردیبهشتی بسیار خوش شانسی می آورد و شما با داشتن آن می توانید به هر چیزی که دلتان می خواهد برسید.

 

سنگ آونتورین سبز

 

از دیگر سنگ های متولدین اردیبهشتی آونتورین می باشد. این سنگ که جزو خانواده سنگ های قیمتی سبز رنگ می باشد  قدمتی بسیار طولانی دارد به طوری که انسان ها میلیون ها سال است که از آن استفاده می کنند. عناصر تشکیل دهنده آن کروم می باشد و علت اصلی رنگ سبز آن نیز همین عنصر کروم است.رنگ های دیگر آونتورین ممکن است قهوه ای، قرمز، نقره ای باشد اما رنگ سبز آن بسیار یافت می شود و طرفداران بسیار زیادتری دارد. از جمله مکان هایی که این نوع سنگ یافت شده اند می توان به تبت، هند، شیلی، برزیل، اسپانیا و روسیه اشاره کرد. همچنین ممکن است این سنگ را با یشم سبز اشتباه بگیرند.

 

خواص درمانی و انرژی سنگ آونتورین سبز

 

از این سنگ به عنوان سنگ شانس استفاده می کرده اند و برای رفع سحر و جادو نیز بسیار کاربرد داشته است. این سنگ به عنوان سنگ قمارباز در مسابقات شناخته می شود. از ویژگی های این سنگ می توان به ایجاد حس آرامش در افراد اشاره کرد و اضطراب و ناراحتی را از فرد دور می کند و انرژی مثبت را در خانه افزایش می دهد‌.از خواص درمانی آن می توان به کاهش التهابات معده و کاهش عوارض پوستی و مشکلات روده ای اشاره کرد. این سنگ همچنین آلرژی و سردردهای میگرنی را کاهش می دهد. برای بسیاری از مشکلات ناباروری به فرد توصیه می شود تا سنگ آونتورین را نیز به همراه خود داشته باشد. این سنگ  در درمان سیستم عصبی و غدد بسیار موثر است.

 

سنگ آونتورین سبز

 

سنگ گارنت

 

سنگ گارنت از دیگر سنگ های متولدین این ماه می باشد که به رنگ قرمز کم رنگ تا پر رنگ می باشد. عناصر تشکیل دهنده این سنگ منیزیم و آهن و کلسیم است و جزو سنگ های سخت محسوب می شود و درجه سختی ۷ تا ۸ را به خود اختصاص داده است. این سنگ ممکن است به رنگ های زرد، قرمز، سیاه و سبز کم رنگ تا پررنگ دیده شود. این سنگ هم به صورت شفاف و هم به صورت کدر یافت می شود. بسیاری از کلیساهای قدیمی با سنگ گارنت تزیین شده اند.

 

انرژی و خواص درمانی سنگ گارنت

 

سنگ گارنت را سنگ عشق و دوستی و وفاداری و ایمان و انرژی می دانند. این سنگ افراد را در مقابل ارواح حفظ و محافظت می کند و اگر فردی هر شب کابوس می بیند این سنگ را به همراه خود بر بستر خواب ببرد دیگر خبری از کابوس های وی نمی باشد. این سنگ سبب تعادل جنسی می شود و به باروری بسیار کمک می کند. این سنگ الهام بخش تعهد و پایداری در ازدواج است.از خواص درمانی آن می توان به تقویت دیواره رگ ها و جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی و کاهش دردهای قاعدگی و درمان افسردگی و درمان چشم اشاره کرد.

 

سنگ یاقوت کبود

 

یاقوت کبود به رنگ آبی بسیار خوش رنگی می باشد و از آن به عنوان دومین کریستال سخت یاد می کنند. هرچه رنگ این سنگ خوش رنگ تر باشد، انرژی بیشتری را برای افراد فراهم می آورد. از معادن تولید سنگ یاقوت کبود می توان به کشورهای استرالیا، برزیل، تایلند، آفریقا اشاره کرد.یاقوت کبود از نظر قدمت بسیار کهن است و سنگ با دوامی است و یک سنگ بخت آور بوده است و در میان خانواده های سلطنتی برای محافظت و جلوگیری از چشم زخم استفاده می شده است.

از جمله خواص درمانی آن می توان به بهبود تیروئید، بهبود عروق قلب، کاهش فشار خون اشاره کرد.این سنگ باعث شادی افراد می شود و استرس را از فرد دور می کند. سنگ یاقوت کبود با دیگر ماه های شهریور، اردیبهشت، اسفند و مهر مشترک می باشد.

 

سنگ مالاکیت

 

این سنگ بسیار گران می باشد و دارای سختی ۴ است. رنگ این سنگ سبز تیره است. استفاده از این سنگ از سال های بسیار دور است و جزو سنگ های زینتی و گران بها محسوب می شود. این سنگ به فرد کمک می کند تا احساسات خود را بروز دهد و انرژی های منفی را از خود دور کند.این سنگ سبب درمان بیماری های روحی و روانی می شود و همچنین سبب کاهش دردهای قاعدگی می گردد. از این سنگ در درمان آسم و بیماری های تنفسی و شکستگی استخوان بسیار استفاده می شود.

 

سنگ کوارتز صورتی

 

همانطور که از نامش پیداست دارای رنگ صورتی می باشد اما رنگ های صورتی کم رنگ ، سرخ تا سرخ پر رنگ هم از آن دیده شده است، سنگ نسبتا سختی می باشد و درجه سختی ۷ را دارد. علت رنگ صورتی آن عناصر منگنز و تیتانیوم است.

 

انرژی و خواص درمانی سنگ کوارتز برای متولدین اردیبهشت

 

کوارتز صورتی سبب بهبود روابط عاطفی افراد می شود و رنگ صورتی آن آرامش بخش دهنده است و سبب تسکین دردها می شود و باعث رواج عشق، آسودگی از غم و غصه می گردد.کوارتز صورتی سبب پایان یافتن خشم، تنفر، استرس، ترس و سوءظن می شود.

 

 

سنگ مرجان

 

مرجان موجودی دریایی می باشد و دارای بدنی تو خالی است  و دارای پایه ای بر روی صخره های دریایی است، پایه این حیوان به عنوان مرجان گوهری به شکل زینت آلات استفاده می شود، سنگ مرجان نماد قدرت است و از جواهر مرجان برای حفاظت در مقابل انرژی منفی و چشم زخم استفاده می شود.

اگر فردی دارای کم خونی باشد رنگ سنگ مرجان قرمز کم رنگ تر و رنگ پریده می شود.اگر رنگ مرجان پر رنگ تر باشد دارای تاثیرات گرما دهنده، زندگی بخش و افزایش گردش خون و برانگیخته کننده همه اعضای بدن می باشد.سنگ مرجان سبب بهبود حافظه می شود و باعث می گردد تا مطالب را آسان تر به خاطر بسپارید. اگر فردی هستید که دچار سوء تغذیه و افسردگی و اضطراب هستید از این سنگ استفاده کنید.

 

 

 

سنگ کهربا

 

سنگ کهربا سنگی است زرد رنگ که از صمغ درختان فسیل شده به وجود آمده است. کهربا به صورت نیمه شفاف می باشد. ممکن است به رنگ قهوه ای و سرخ و سفید نیز مشاهده شود. اگر حباب های داخل این سنگ زیاد باشد آن را حرارت می دهند تا حباب ها از بین بروند و حالت شیشه سان پیدا کند. در این نوع سنگ ممکن است بقایای موجودات نیز دیده شود؛ زیرا این موجودات در صمغ گیر افتاده اند.کهربا بیشتر در چک، آلمان، آمریکا، آمریکا جنوبی یافت می شود.

 

 انرژی و خواص درمانی سنگ کهربا برای متولدین اردیبهشت

 

انرژی سنگ کهربا سبب دفع طلسم و جادو می شود. انرژی منفی و چشم بد را خنثی می کند، این سنگ برای زنانی که بچه دار نمی شوند بسیار موثر می باشد و این سنگ سبب بچه دار شدن آن ها می شود.این سنگ سبب تقویت سیستم گوارشی و قلب و می شود و بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.

 

سنگ فیروزه

 

فیروزه از دیگر سنگ های متولدین اردیبهشت ماه می باشد که دارای رنگ آبی تا سبز است و بر اساس عناصر موجود در آن یعنی مس و آهن ممکن است رنگش تغییر کند.مس ماده ای کلیدی برای ساخت فیروزه است. به این صورت که ماده معدنی درون صخره های اولیه با مواد گرم مذاب گشوده و به سطح زمین می آید.

فعالیت های گرمابی ایجاد شده توسط گرمای حاصل از ماگما باعث درهم شکستن فلوسپار مجاور خود و جدا شدن آلومینیوم می شود. پس از آن سنگ در مجاورت آب قرار می گیرد و با طی مراحل دیگری سنگ فیروزه را تشکیل می دهند سنگ فیروزه به علت رنگ آبی آسمانی خود جزو زیباترین سنگ ها می باشد. این سنگ علاوه بر متولدین اردیبهشت طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

 

انرژی و خواص درمانی سنگ فیروزه برای متولدین اردیبهشت

 

سنگ فیروزه را جزو سنگ های با قدرت فراوان می دانند و این سنگ برای مقابله با بیماری های روحی و روانی بسیار مفید می باشد، سنگ فیروزه سبب ثروت و شادی می شود ، هدیه مناسبی برای افراد می باشد. از این سنگ برای بهبود روابط زناشویی نیز استفاده می کنند. برخی ها می گویند که اگر فردی بیماری داشته باشد رنگ سنگ فیروزه کم رنگ تر می شود.سنگ فیروزه برای رفع غم و غصه و اضطراب و نگرانی بسیار مفید است. اگر دلتان می خواهد تا حافظه قوی داشته باشید این سنگ را به همراه خود داشته باشید. سنگ فیروزه برای تقویت حافظه و معده و کلیه و پانکراس بسیار مفید می باشد.

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

محصولات مرتبط

بیشتر

مقالات مرتبط

سنگهای ماه تولد فروردین ، خواص و خصوصیات آن ها

سنگ های ماه فروردین تاثیرات مثبت روحی و جسمی بر افراد متولدین این ماه دارند، شناخت و همراه داشتن آنها می تواند برای متولدین فروردین مفید باشد. از مهمترین سنگ های تاثیر گذار برای متولدین فروردین الماس و یاقوت است که تاثیرات ویژه ای بر متولدین این ماه دارد.

سنگ های ماه تولد خرداد کدام می باشند؟

ما در این مطلب سعی کردیم شما را با سنگ های متولدین ماه خرداد آشنا کنیم ، سنگ های متولدین این ماه زمرد، مروارید، سیترین، سنگ چشم ببر، الکساندریت، کربزوپراس هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال سنگ مروارید دارای درخشندگی بسیاری می باشد که از خلیج فارس و استرالیا می توان آن را یافت.

سنگ های ماه تولد مرداد کدام اند؟

ماه های هر فصل سنگ های مخصوص به خود را دارند مرداد ماه نیز از این امر مستثنی نیست، زبرجد، الماس، سنگ تورمالین،سنگ ساردونیکس،بلور کوارتز شفاف (دُرِّ کوهی)،سنگ اونیکس و عقیق سلیمانی سیاه، سنگ های ماه مرداد می باشند

سنگ های ماه تولد آبان کدام است؟

متولدین ابان ماه با همراه داشتن سنگ این ماه می توانند انرژی های کیهانی را به سوی خود جذب نمایند و اثرات مثبتی مانند برکت، قدرت، کاهش استرس، و کاهش انرژی های منفی را دریافت نمایند از جمله معروف ترین سنگ های متولدین ابان ماه شامل توپاژ، اکومارین، یاقوت سرخ است.

سنگ های ماه تولد آذر ماه کدام اند؟

سنگهای متولد آذر تاثیرات ویژه ای بر افزایش انرژی های مثبت در متولدین این ماه دارد، از جمله سنگ های معروف متولدین آذر فیروزه و یاقوت است.

سنگ های ماه تولد دی کدام است؟

برای هر ماه سنگ هایی معرفی می شود که می توان از آن ها در موقعیت های مختلفی استفاده کرد. در این بین سنگ های ماه تولد دی، گارنت، یاقوت سرخ، اونیکس و لاجورد هستند. این سنگ ها علاوه بر زیبایی، خواص زیادی هم دارند.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد