سنگ های ماه تولد آذر ماه کدام اند؟
  • 2020-11-09

سنگ های ماه تولد آذر ماه کدام اند؟


متولدین آذر ماه دارای چند سنگ هستند که هر کدام از این سنگ ها  ویژگی و خصوصیات منحصر به فردی دارند. این سنگ ها تأثیرات و مزایای ویژه ای برای متولدین آذر ماه دارند و همراه داشتن آنها در قالب انگشتر، گردنبند یا هر نوع دیگر توسط متولدین این ماه مفید است، در ادامه به بیان هر سنگ و خصوصیات آن می پردازیم.

سنگ فیروزه

 

سنگ فیروزه نشان دهنده سعادت و خوشبختی است، افرادی که در این ماه متولد شده اند با داشتن سنگ فیروزه خوشبختی و سعادتمندی را جذب خواهند کرد. سنگ فیروزه دارای رنگ سبز آبی یا آبی آسمانی است که بهترین این سنگ ها آبی آسمانی هستند و همچنین بهترین سنگ زینتی فیروزه در شهر نیشابور یافت می شود که نمونه اصل فیروزه است، برای تشخیص اصالت این سنگ زمانی که آن را در مدت طولانی در زیر آفتاب قرار بدهیم موجب عوض شدن رنگ آن خواهد شد.


در زمان های گذشته از این سنگ در وسایل پزشکی نیز استفاده می شد کاربرد آن باعث از بین رفتن مواد مضر و سمی در تجهیزات پزشکی بود. استفاده از این سنگ، انرژی های منفی که در افراد متولدین این ماه وجود دارد را به خود جذب می کند و بدین ترتیب این گونه انرژی ها را به صورت کلی از بین می برد.

 

استفاده از این سنگ برای روانشناسان بسیار توصیه می شود زیرا همراه داشتن این سنگ ها موجب ارتباط و تأثیر قوی بر مخاطبان خواهد شد و بهتر می توانند مخاطبان را به سوی خود جذب کنند و آنها را تحت درمان خود قرار داده و روی آنها تأثیر بگذارند تا در نهایت از درمان خود رضایت خاطر داشته باشند.

 

سنگ یاقوت سرخ

 

یکی دیگر از سنگ های متولدین آذر ماه سنگ یاقوت است. این سنگ به صورت قرمز یا روبی است که بسیار با ارزش و گران بها هستند. روبی بیشتر در افغانستان، روسیه و تایلند پیدا می شود، در ساختن روبی از آهن، تیتانیوم و کروم استفاده می کنند. این سنگ در کنار رنگ زیبایی که دارد زمانی که اشخاص استفاده می کنند موجب شادی، خوشحالی، رونق گرفتن در کسب و کارشان می شود، همچنین موجب افزایش آگاهی و اطلاعات اشخاص می شود.


یاقوت قرمز فشارهای وارد شده بر قلب را کاهش می دهد و موجب آرامش روح و روان فرد می شود و همچنین تأثیر بسیار زیادی بر حافظه و مغز افراد می گذارد.
 در زمان گذشته  به افرادی که ازدواج می کردند سنگ یاقوت از جنس روبی  هدیه می دادند تا موجب شادی، خوشحالی، افزایش رزق و روزی آنها شود.


افراد قدیمی اعتقاد داشتند که سنگ یاقوت قرمز سم های موجود در بدن را از بین می برد و هر فردی از این سنگ استفاده کند همیشه سالم می ماند. این سنگ موجب حس جوانی و خوشحالی در شخص می شود همچنین موجب فراوان شدن انرژی درون بدن خواهد شد. سنگ یاقوت با چاکراهای اول و چهارم ارتباط دارد، قلب را تحریک می کند و موجب می شود فرد اشتیاق بیشتری به زندگی داشته باشد.

 

افراد برای رسیدن به ثروت و اهدافی که در نظر دارند از این سنگ استفاده می کنند و معتقدند که با داشتن این سنگ در کنارشان به تمامی اهدافشان می رسند. همچنین سنگ زینتی یاقوت آرامش دهنده روح و جسم است اگر فردی دچار مشکل یا غم شد می تواند با همراه داشتن این سنگ در کنار خود آرامش را به دست آورد همچنین موجب تحرک و هیجان اشخاص می شود و فرد را زیبا می کند و به او قدرت می دهد.

یاقوت زرد

 

سنگ یاقوت زرد یکی دیگر از سنگ های متولد آذر است و این سنگ در بین متولدین آذرماه محبوب است. برای افرادی که مشکلات پوستی دارند بسیار کاربرد دارد و بهتر است برای این نوع مشکلات از سنگ یاقوت زرد استفاده کنند.

 

همچنین به درمان سایر بیماری ها مانند سوء هاضمه، زخم معده، زخم روده ها کمک می کند تا درمان شوند. اضطراب و دلشوره افراد را تحت درمان  قرار می دهد و یقین را در فرد ایجاد می کند. بهبود گردش خون و سینوس و بیماری های ریوی از دیگر مزایای آن است ، همچنین به بهبود التهابات مفاصل و استخوانی کمک می کنند و با داشتن این سنگ این بیماری ها درمان می یابند.

 

سنگ بریل



سنگ بریل

 

سنگ دیگر متولدین آذر ماه  بریل می باشد، این سنگ هم برای متولدین آبان ماه و هم آذر ماه استفاده می شود. وجود ناخالصی ها در این سنگ باعث شده است که این سنگ رنگی مشاهده شود، رنگ های بریل شامل زرد، قرمز، آبی، صورتی است و هر کدام از این رنگ ها اسم مخصوصی دارند. بریل به صورت شفاف، نیمه شفاف وجود دارد داشتن این سنگ موجب افزایش یافتن ایمان شخص می شود و فکر و ذهن را از فکرهای آشفته خارج می کند.


در زمان های قدیم سنگ بریل را برای شفابخشی استفاده می کردند زیرا قدرت آن برای شفا دادن بسیار زیاد است. از این سنگ برای درمان کردن بیماری هایی مانند مثانه و کلیه نیز استفاده می کنند. برای کسانی که زود عصبی می شوند و تحرک کمتری دارند استفاده از این سنگ باعث می شود که عصبانیت خود را کاهش دهند، آرامش یابند و تحرک بیشتری را داشته باشند.

 

کسانی که می خواهند از هوش و حافظه بالایی برخوردار باشند می توانند از این سنگ استفاده می کنند تا با تأثیر آن حافظه بیشتری داشته باشند. یکی دیگر از موارد استفاده از سنگ بریل این است، زمانی که اشیایی را گم می کنیم می توانیم از این سنگ استفاده کنیم تا بتوانیم با همراه داشتن این سنگ اشیای گم شده را زود و در زمان کم پیدا کنیم.

 

سنگ آمیتیست

 

 سنگ آمیتیست هم برای متولدین آذر ماه استفاده می شود. رنگ این سنگ شامل بنفش کم رنگ یا بنفش تیره است، سنگ آمیتیست در کشورهای برزیل، آرژانتین و کشورهای آفریقایی پیدا می شود.  همراه داشتن این سنگ  باعث می شود سنگ انرژی های منفی را به خود جذب کند و آن را از فرد دور کند و به جای آن انرژی های مثبت برای شخص جایگزین شود اینگونه حال شخص خوب و پر از هیجان خواهد شد.

 

برای پیدا شدن وسایل گم شده یا وسایلی که دزدیده شده  است نیز می توان از این سنگ استفاده کرد، این سنگ موجب زیاد شدن طول عمر فرد خواهد شد و متولدین آذر ماه برای طولانی شدن عمر خود می توانند از این سنگ استفاده کنند.

 

برای افراد متولدین آذر ماه  سنگ های زیبا و پر خاصیتی ذکر شد. هر فردی که در این ماه متولد شده است می تواند با توجه به خصوصیت و ویژگی هایی که هر کدام از این سنگ ها دارند سنگی را انتخاب کنند که به آنها در حل مشکلاتشان کمک کند و با همراه داشتن آن اثراتش  را در زندگی خود مشاهده کند.

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

محصولات مرتبط

بیشتر

مقالات مرتبط

سنگ های ماه تولد آبان کدام است؟

متولدین ابان ماه با همراه داشتن سنگ این ماه می توانند انرژی های کیهانی را به سوی خود جذب نمایند و اثرات مثبتی مانند برکت، قدرت، کاهش استرس، و کاهش انرژی های منفی را دریافت نمایند از جمله معروف ترین سنگ های متولدین ابان ماه شامل توپاژ، اکومارین، یاقوت سرخ است.

سنگ های ماه تولد مرداد کدام اند؟

ماه های هر فصل سنگ های مخصوص به خود را دارند مرداد ماه نیز از این امر مستثنی نیست، زبرجد، الماس، سنگ تورمالین،سنگ ساردونیکس،بلور کوارتز شفاف (دُرِّ کوهی)،سنگ اونیکس و عقیق سلیمانی سیاه، سنگ های ماه مرداد می باشند

سنگ های ماه تولد تیر کدام اند؟

متولدین تمام ماهها سنگ های مخصوص خود را دارند، متولدین تیر ماه هم از این امر مستثنی نیستند، یاقوت سرخ، زمرد، الماس و سنگ ماه از اصلی ترین سنگ های این ماه هستند

سنگ های ماه تولد خرداد کدام می باشند؟

ما در این مطلب سعی کردیم شما را با سنگ های متولدین ماه خرداد آشنا کنیم ، سنگ های متولدین این ماه زمرد، مروارید، سیترین، سنگ چشم ببر، الکساندریت، کربزوپراس هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال سنگ مروارید دارای درخشندگی بسیاری می باشد که از خلیج فارس و استرالیا می توان آن را یافت.

سنگ های ماه تولد اردیبهشت کدام است؟

آنچه در این مقاله سعی کردیم به شما بیاموزیم سنگ ماه تولد افراد اردیبهشتی بود این ماه سنگ های متفاوتی دارد که می توان به سنگ های فیروزه، یاقوت کبود، کهربا، مرجان، کوارتز صورتی، مالاکیت، گارنت و زمرد اشاره کرد در بالا به توضیح هر کدام از سنگ ها پرداخته ایم.

سنگهای ماه تولد فروردین ، خواص و خصوصیات آن ها

سنگ های ماه فروردین تاثیرات مثبت روحی و جسمی بر افراد متولدین این ماه دارند، شناخت و همراه داشتن آنها می تواند برای متولدین فروردین مفید باشد. از مهمترین سنگ های تاثیر گذار برای متولدین فروردین الماس و یاقوت است که تاثیرات ویژه ای بر متولدین این ماه دارد.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد