دستبند چرمی طلای زنانه
  • 2020-09-29

دستبند چرمی طلای زنانه

دستبند یکی از زیورآلات بسیار زیبا می باشد که از گذشته های دور تا به حال مورد استفاده انسان‌ ها قرار گرفته است. حتی امروزه در بسیاری از موزه ها و یا مکان های باستانی دستبند هایی که با استفاده از ابزارآلات قدیم ساخته شده اند یافت می شود. همچنین در گذشته با استفاده از پوست حیوانات و دندان های آن ها دست بند هایی طراحی و ساخته شده است که زنان مورد استفاده قرار می دادند، گاهی گیاهان و هسته میوه ها را نیز برای ساخت دستبند ها به کار می بردند.

 

انسان در همه مواقع به زیبایی و آرایش خود اهمیت می دهد و استفاده از دستبند نیز یکی از این موارد می باشد. تلاش افراد برای آراستن خود اهمیت بسیار زیادی دارد، گاهی استفاده از دستبند با جنس های متفاوت به دلیل اعتقادات خاصی بوده است و نماد های متفاوتی را  با دستبند ها به نمایش می گذاشتند. گاهی اوقات برخی دستبند ها با جنس های متفاوت برای افراد مقدس بوده اند، همچنین باید بگوییم استفاده از دستبند های چرم توسط زنان در گذشته مرسوم بوده است.


امروزه نیز دستبند یکی از زیورآلات بسیار مهم می باشد که توسط ابزار آلات زیادی ساخته می شود، یکی از مواد اولیه برای ساخت دستبند، چرم است که با تزیینات طلا روی آن زیبایی خیره کننده ای را ارائه می دهد، دستبند چرمی طلای زنانه در طرح های متنوعی وجود دارد و استقبال زیادی از آن ها می‌ شود. زیبایی و تنوع این دستبند ها باعث علاقه‌  زیاد خانم‌ ها به انها شده است.  زمانی که طلا با چرم ترکیب می‌ شود طرح های بی نظیری خلق شده و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می گیرد. در واقع  طرح و اشکالی مختلف از جنس طلا روی چرم کار می شود و به شکل دستبند هایی در می آیند که بسیار جذاب و دیدنی هستند و مخاطب را به خود جذب می کنند که آن ها را خریداری کند.

انواع دستبند چرمی طلای زنانه

 

دستبند های چرمی طلای زنانه دارای انواع مختلفی هستند و مدل های متفاوتی دارند. هر کدام از این مدل ها مخاطبان خاص خود را دارد و جلوه ویژه ای نیز ارائه می دهد، ما در این جا برخی از انواع دستبند های چرم طلای زنانه را نام می بریم و در ادامه درباره  آن ها توضیحات لازم را ارائه می دهیم.

 

  • دستبند چرمی طلای زنجیری
  • دستبند چرمی طلای النگویی
  • دستبند چرمی طلای مچ دستی
  • دستبند چرمی طلای آویز دار
  • دستبند چرمی طلای مرواریدی

 

دستبند چرمی طلای زنجیری

 

دستبند چرمی طلای زنجیری

 

این مدل از دستبند ساخته شده از چند زنجیر در هم بافته شده است که  بر روی تکه ای از چرم قرار می گیرد و به همین سادگی زیباترین دستبند را برای جوان ها و خاص پسندان می سازد. این مدل در هیچ زمانی از مد نمی افتد و همیشه قابل استفاده است، همچنین گاهی اوقات خانم ها یک جفت از این مدل دستبند را در کنار هم می پو شند و زیبایی آن را افزایش می دهند.


 امروزه این مدل دستبند ها بسیار ترند هستند، زنجیری که بر روی چرم قرار می‌گیرد باید کوچک و نازک باشد تا ظرافت خاصی را به دست بدهد. درضمن چرمی که در زیر این زنجیره کوچک قرار می‌ گیرد باید رنگی متناسب با رنگ زنجیر داشته باشد. یعنی اگر زنجیر طلایی می باشد چرم زیر آن باید قهوه ای باشد و اگر زنجیراز طلای‌ سفید است چرم زیر آن باید مشکی باشد.

 

دستبند چرمی طلای النگویی

 

این نوع دستبند چرم به حالت دایره ای و النگویی می باشد که در قسمت بالای آن تکه ای النگو مانند از طلا نصب شده است. گاهی اوقات این دستبند ها ضخیم هستند و کل مچ دست را می پوشانند.استفاده از این محصول می تواند به جای النگو نیز صورت بگیرد.  دست کردن النگو و بیرون آوردن آن بسیار سخت و زمان گیر است اما این دستبند بسیار راحت و با یک قفل کوچک باز و بسته می شود و شما می توانید در هر زمانی که می خواهید  آن را دربیاورید و یا در دست خود بیاندازید.


دستبند چرمی طلای آویز دار

 

این نوع دستبند مانند دیگر دستبند های چرمی نمی باشد و علاوه بر تکه چرم زیرین و طلای کار شده بر روی سطح آن که ممکن است به هر شکلی باشد، آویز هایی نیز دارد که آن را خاص تر می کند. آویز های این دستبند می توانند اشکالی که توسط طلا برش لیزری می‌ خورند باشد و یا مهره و سنگ هایی باشد که شما به آن علاقه دارید که می توانید برای این کار دستبند خود را در اختیار طلا ساز قرار دهید تا مهره ها و سنگ های زینتی لازم را برای شما به آن آویزان کنند.

 

ویژگی های دستبند چرمی طلای زنانه

 

دستبند طلای چرمی مچ دستی

 

این دستبند ها از یک نوار چرمی تشکیل شده که با تکه های طلا تزیین شده است و در سایز دست افراد ساخته میشود و دور مچ فیکس میشود و بسیار زیبا و پر طرفدار است.

دستبند چرمی طلای مرواریدی

 

این نوع دستبند علاوه بر تکه چرمی که دارد، قسمت رویی آن توسط مروارید و طلا پوشانده شده است. مروارید نیز مانند طلا بسیار گران بها است. اما زمانی که طلا در کنار آن به کار می رود ارزشش چند برابر می شود، مروارید ها و اشکال طلا با نخ هایی خاص و جوش هایی از طلا کنار یک دیگر قرار می گیرند سپس بر روی دستبند چرم نصب می شوند. زیبایی خیره کننده این نوع دستبند موجب شده است که مشتریان بسیاری به سراغ خرید آن بروند.

 

ویژگی های دستبند چرمی طلای زنانه

 

به طور کلی دستبند های چرمی طلای زنانه ویژگی های بسیار زیادی دارند که ما در این قسمت به برخی از آن ها می پردازیم.

 

  • جدید ترین  دستبند ها هستند.
  • در طرح های مختلف و متفاوتی ساخته می شوند.
  • طلای به کار رفته شده در آن ها ۱۸ عیار است.
  • گاهی از نماد ماه تولد، حروف فارسی یا لاتین و یا اسم و نماد های مختلف در آن ها استفاده می شود.
  • چشم نواز و خیره کننده هستند.
  • توسط افراد هنرمند و با ذوق و سلیقه خاصی  ساخته شده اند.
  • جالب هستند و هرگز از مد نمی افتند.
  • قیمت مناسبی دارند و همچنین مناسب برای هدیه دادن هستند.
  • کاردبرد زیادی برای استفاده روزانه دارند.
  • با هر پوشش و استایلی ست می شوند.
  • کیفیت بسیار بالایی دارند.
  • قفل آن ها گاهی طلا و گاهی استیل ضد آب است.
  • هر  چه بخواهید می توانید بر روی آن ها حک کنید.

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

محصولات مرتبط

بیشتر

مقالات مرتبط

امروزه استفاده از دستبند طلا برای آقایان بسیار ترند شده است و آن ها سعی دارند که با هر تیپ یا استایل خود از دستبند طلا مردانه استفاده کنند. انتخاب یک دستبند مناسب برای آقایان کمی پیچیده می باشد و لازم است که در هنگام خرید به نکات مهمی توجه کنید. در این مقاله تمامی نکاتی که برای خرید یک دستبند مردانه نیاز دارید ،جمع آوری شده است.

بسیاری از افراد به هنگام مناسبت های خاص دچار شک و تردید می شوند که برای عزیزان خود چه هدیه ایی تهیه کنند و چه چیزی خریداری نمایند. باید بیان شود که خرید دستبند طلا می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد و عزیزان شما را شگفت زده کند. در این مقاله به صورت کامل به بررسی دستبند کادویی طلا پرداخته ایم.

انواع دستبند طلا که اغلب به عنوان یک اکسسوری شیک مورد توجه خانم ها است، از فلزات مختلف به همراه انواع سنگ‌ها ساخته می‌شود و در شکل‌ها و سبک‌های متفاوتی موجود است. با وجود این تنوع، سبک لباس و نوع سلیقه شما به هر شکلی باشد؛ دستبند متناسب با آن وجود خواهد داشت.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد