معرفی برند طلای ونکلیف
  • 2024-06-29

معرفی برند طلای ونکلیف

 

اگر شما نیز به جواهرات بسیار لوکس و برندهای مشهور در زمینه تولید طلا و جواهر علاقه داشته باشید، قاعدتا نام برند طلا ونکلیف را شنیده اید و یا در رابطه با ان اطلاعاتی دارید. امروزه در هر طلا فروشی که وارد می شوید، چندین نمونه از طرح های مختلف ونکلیف که زیبایی بسیاری دارد را مشاهده می کنید.

البته در طلا فروشی ها، تنها طرحی از جواهرات ونکلیف به چشم خواهد خورد و زیور آلاتی که میبینید، ساخته برند ونکلیف نیست! به صورت کلی باید اشاره داشت که برند طلای ونکلیف از جمله برندهای بسیار قدیمی و محبوب در سرتاسر جهان است که تاریخچه ‌ای نسبتا طولانی دارد و به دلیل طرح های بی نظیری که در زمینه مد و جواهرات دارد، بسیار مشهور است.

شایان ذکر است که برند طلای ونکلیف از جمله برندهای بسیار خاص و منحصر به فرد محسوب می گردد که جزء جواهرات لاکچری بوده و بیشتر جواهرات طراحی شده توسط این برند را می توان در دست افراد مشهور هالیوود دید!

در واقع برند طلای ونکلیف یکی از گران ترین انواع برندها در جهان است به دلیل آن که  طراحی فوق ‌العاده‌ای را روی طلا و جواهرات خود پیاده می‌ کند و به کنترل کیفیت زیور آلات نیز توجه بسیاری نشان می دهد! در این مقاله از وب سایت کافه طلا قصد داریم تا به بررسی برند طلای ونکلیف بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

برند ونکلیف و آرپلز

 

 

تاریخچه ونکلیف

برای انکه بتوانیم برند طلای ونکلیف را بهتر مورد بررسی قرار دهیم، لازم است که در ابتدا تاریخچه ای از این برند خدمت شما عزیزان توضیح دهیم. به صورت کلی استر آرپلز دختر یک دلال سنگ ‌های قیمتی و خواهر یک جواهر فروش بود و با آلفرد ون کلیف یک یک الماس تراش مشهور هلندی بود، ازدواج کرد. پدر سنگ فروش آرپلز در سال 1906 از دنیا رفت و پس از آن آلفرد ون کلیف به همراه ۲ برادر خود، برند تجاری ونکلیف اند آرپلز را تاسیس کردند.

مغازه ای که این افراد راه ‌اندازی کرده بودند در محله ون دام واقع شده بود و خدماتی مانند خرید سنگ ‌های قیمتی، مینا کاری و… را در ابتدا انجام میداندند. باید اشاره شود که در سال ‌های ۱۹۰۹ الی ۱۹۳۹ در مکان ‌های محبوبی مانند نیس، دوویل و مونت کارلو ،آلفرد ون کلیف این بار به همراه برداران خود مغازه های دیگری را نیز راه اندازی کرد.

بعد از مدتی کوتاه دو برادر استل با نام های جولین و لوئیس نیز به گروه اضافه شدند تا یک فعالیت کاملاً خانوادگی شکل بگیرد. اما طولی نکشید که از دنیا رفت و پس از ان نیز مدیریت کمپانی خود را به دخترش یعنی رنه ریچل پیزانت سپرد. رنه ریچل پیزانت ۲۰ سال با رنه سیم لاکز که طراح معروفی بود، همکاری خوبی داشت.  

 

باید اشاره شود که برند طلای ونکلیف یک برند طلا و جواهر بسیار گران در سرتاسر دنیاست. به دلیل آنکه این برند با طراحی جواهرات فوق العاده و استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه، ارزش خود را به شکل باور نکردنی حفط می کند. زمانی که شما طلا و جواهرات برند ونکلیف را مشاهده میکنید، محو زیبایی، طراحی فوق العاده، کیفیت بی نظیر و منحصر به فرد بودن آن خواهید شد. به همین دلیل جواهرات و طلاها و زیور آلات برند ونکلیف آرپلز را می توانید در دست بسیاری از افراد مشهور دنیا مانند هالیوودی ها مشاهده کنید.

در واقع بازیگران مشهور دنیا برای آن که بر روی فرش قرمز بدرخشند و استایل خود را تکمیل کنند، انواع دستبند طلا و جواهرات و غیره خود را از برندهای معروف دنیا تهیه می کنند. در این میان برند ون کلیف نیز یکی از پرجم داران صنعت مد و ساخت جواهر در دنیاست و محصولاتی بی نظیر و بسیار ارزشمند را تولید می کند.

 

 

برند ونکلیف و آرپلز

حال که در خصوص تاریخچه برند ونکلیف اطلاعاتی را به دست آوردید، باید درباره خود برند طلای ونکلیف  نیز با شما صحبت کنیم. همان گونه که می دانید، جواهر سازی یک اثر هنری است! این آثار هنری از زمانی که طراحی می شوند تا زمانی که ساخته شده و معرفی می گردند، ممکن است سال ها به طول بیانجامد!

جواهرسازان کاملا عاشقانه هنر دست خود را بر روی طلا پیاده سازی می کنند! داستان برند طلای ونکلیفنیز یک داستان عاشقانه خاص است به صورتی که افراد دنیا بر این باور اند که برند ونکلیفاز یک داستان کاملا عاشقانه شکل گرفته است و این موضوع تنها به یک داستان بین جواهر ساز و کار او محدود نمی شوند. بلکه نام کلی این برند از نام زن و شوهر موسس این برند برگرفته شده است! همین موضوع نشان می دهد که افتتاح این برند داستان عاشقانه ای دارد و بسیاری از عاشقان در دنیا، برای ابراز محبت خود به سراغ ست های جواهر بسیار زیبای ونکلیف خواهند رفت.  

 

 

افتخارات ثبت شده برند ون کلیف

همان گونه که در این مقاله از وب سایت کافه طلا اشاره کرده ایم، برند طلای ونکلیف یکی از مشهورترین و زیباترین برندهای طلا و جواهرات در دنیاست که در خصوص طراحی جواهرات ساعت و اکسسوری خاص شهرت دارد. این برند تاکنون افتخارات بسیاری را از آن خود کرده است که در ادامه آن ها را خدمت شما عزیزان شرح خواهیم داد:

  • تأسیس van cleef & arpels در سال 1906
  • اولین افتتاحیه در محل وندوم در پاریس ؛ 1925
  • پیروزی در نمایشگاه بین المللی هنرهای تزئینی ؛ 1933
  • ثبت حق اختراع   Passe Partout 1939
  • سبک مدرن  Watch Cadenas 1938
  • ثبت اختراع  Minaudiere
  • راه اندازی اولین عطر با نام  First 1998
  • راه اندازی مجموعه هایی مانند: Pierres de caractere ، L ‘atlantide و …
  • طراحی و ساخت عطر ادکلن ون کلیف اند آرپلز با نام مورمور  Van Cleef & Arpels Murmure 2002 عطری خنک و شیرین، زنانه و کلاسیک

 

به صورت کلی چیزی که سبب افتخار آفرینی برند طلای ونکلیف و شهرت بی حد و اندازه آن شده است، طراحی منحصر به فرد در هر زمینه مد و جواهر و کیفیت بی نظیر محصولاتی است که به بازار عرضه میکند! از جمله محصولاتی که توسط این برند تولید می شود، می توان به انواع جواهرات گران قیمت، جواهرات مخصوص عروس، ساعت های مچی و رومیزی لوکس و عطرهای بی نظیر و ... اشاره داشت.

تمامی این محصولات نام برده شده، در کنار ویژگی های این نام تجاری از جمله، کیفیت بالا، نوآوری، ارائه هنر واقعی و ایده پردازی، شهرت و قیمت بسیار بالایی دارند. این برند خاص با همین محصولات و کیفیت بی نظیری که ارائه می دهد، جایگاه یکی از بهترین و زیباترین برندهای طلا و جواهر در دنیا را از آن خود کرده است.  از سوی دیگر داشتن 67 بوتیک در سراسر جهان و در مناطق اصلی کشورهایی در اروپا، آسیا و ایالات متحده آمریکا نشان دهنده محبوبیت و اصالت این برند است.

 

 

ست ونکلیف

 

ونکلیف نماد چیست؟

حال که در خصوص برند طلای ونکلیف اطلاعاتی را کسب کردید، لازم است که به سوال پر تکرار شما عزیزان یعنی ونکلیف نماد چیست؟ پاسخ دهیم! همان گونه که در بخش های قبل اشاره کردیم، ونکلیف یک برند بسیار مشهور و پر آوازه است که در زمینه طراحی و ساخت ساعت و جواهرات لوکس در فرانسه تاسیس شده است. شهرت این برند تا حدی است که همه افراد نماد آن که دارای دو شکل متفاوت می باشد را به راحتی شناخته اند. از جمله نمادهای مشهور برند طلای ونکلیف به شرح زیر می باشد:  

 

 

1) شکل VC

اولین شکل بسیار مشهور این برند با اصالت، شکل VC میباشد که طراحی بسیار خاص و زیبایی دارد. از جمله مواردی که در خصوص این شکل مشهور باید بدانید، به شرح زیر می باشد:

  • حروف VC به صورت گردان و دوار نمایش طراحی و ساخته شده‌اند
  • این شکل فلسفه برند ونکلیف را به نمایش میگذارد
  • حرف V در این برند به طور مشخص و کامل برجسته نشان داده شده است که اعتماد و ارزشمندی برند ونکلیف را نشان می دهد.

 

2) گل چهار پر

دمین نماد بسیار مشهور و زیبای برند ونکلیف، گل چهار پر می باشد که با طراحی منحصر به فرد در کنار اسم برند قرار گرفته است و زیبایی بی نظیری دارد. از جمله نکات و مواردی که در خصوص این طراح و شکل معروف از برند ونکلیف باید بدانید، به شرح زیر است:

  • الماس‌ های مورد استفاده برای این گل شامل یاقوت، زمرد، برلیان و … خواهد بود.
  • الماس ها و سنگ های به کار رفته در این جواهرات زیبا، علاوه بر تزئین جواهرات، شکوه و زیبایی قطعات تولیدی این برند را به نمایش می ‌گذارد.
  • این نماد بیشتر به گل شبدر نیز مشهور است.

 

نکته حائز اهمیت این است که هر دو نماد این برند چه به شکل حروف VC و چه به شکل گل شبدر برای ساخت ساعت ‌های لوکس و جواهرات در سطح بین المللی جهت تعامل با مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

ست ونکلیف چیست؟

به طور قطع زمانی که به طلا فروشی ها مراجعه می کنید، ست ونکلیف در تمام آن ها به چشم می خورد! باید اشاره داشت زمانی که طراحی طلا و جواهرات این برند را به صورت ست در کنار یک دیگر استفاده می کنید، استایل خود را کامل کرده و ظاهری جذاب و دل نشین را برای خود به وجود می آورید! به همین دلیل است که بسیاری از افراد مشهور به خصوص هالیوودی ها به این برند زیبا علاقه دارند. از سوی دیگر ترکیب این برند با سایر برندهای طلا و جواهر نیز می تواند زیبایی استایل شما را دو چندان کرده و ظاهری متفاوت را برایتان به ارمغان بیاورد!

 

 

اجزای ست ونکلیف

 

اجزای ست ونکلیف :

زمانی که صحبت از ست ونکلیف می شود، بسیاری از افراد علاقه دارند تا بدانند این ست زیبا و دوست داشتنی، شامل چه اجزایی خواهد شد. به صورت کلی ست کردن این جواهرات در کنار یک دیگر و این که شما به هنگام خرید چه اقلامی را انتخاب کنید، به سلیقه شما بستگی خواهد داشت/. در واقع ست زیبای ونکلیف با توجه به سلیقه شخصی فرد و طراحی کالکشن می ‌تواند قطعات متفاوتی را در برگیرد. در این راستا باید اشاره داشت که زا جمله مهم ترین و زیبا ترین اجزای ست ونکلیف به شرح زیر است:

 

 

1) گردنبند ون کلیف

یکی از زیباترین و خاص ترین و منحصر به فردترین اجزای ست ونکلیف، گردنبند آن می باشد. به صورت کلی می توان اذعان داشت که گردنبند این برند زیبا، همیشه جزء یکی از جواهراتی است که در مرکز توجه قرار دارد. همچنین برند طلای ونکلیف به دلیل طراحی و ساخت گردنبندهای ویژه بسیار معروف و محبوب خواهد بود. از جمله مواردی که برای انتخاب گردنبند ونکلیف باید بدانید، به صورت زیر است:

  • این گردنبند با طراحی خاص، نقوش پیچیده و چیدمان سنگ های قیمتی، جذابیت و زیبایی خارق العاده ای به فرد می ‌بخشد
  • این گردنبند نماد عشق، ثروت و سلامتی است.

 

 

2) دستبند ون کلیف

یکی دیگر از اجزای ست ونکلیف، دستبند این برند است که البته جزء المان های بسیار مهم این برند محسوب می شود. دستبندهای ون کلیف به دلیل طراحی خاص و زیبایی بی نظیری که دارند، در دنیا از جذابیت و محبوبیت بسیاری برخوردار می باشند. همچنین باید بدانید کهن دستبندهای مختلفی از دستبند کاف گرفته تا دستبند بنگل توسط این برند طراحی و تولید می گردد.  برای تشخیص اعیار طلا و اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک نمایید.

 

 

3) انگشتر ون کلیف

ممکن است که گردنبند و دستبند ون کلیف را تهیه فرمایید، اما آیا به دنبال تکمیل کردن ست ونکلیف هستید؟ جهت تکمیل کردن ست برند طلای ونکلیف به یک انگشتر با طراحی همین لگو نیاز دارید تا به کل مجموعه و دستان شما احساس زیبایی و شیک بودن ببخشد.

البته باید اشاره داشت که انگشتر این برند لوکس و زیبا، در طرح ها و مدل ‌های مختلفی طراحی و ساخته می شود و شما می توانید بر اساس طرح انتخابی گردنبند و دستبند خود، ان را انتخاب کنید! نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که برخی از این انگشترها با سنگ‌ های قیمتی و تراش خورده همچون برلیان تزئین می‌شوند که معنای واقعی شیک و لاکچری بودن زیورآلات را به نمایش می‌گذارند.

 

 

انگشتر ون کلیف

 

4) ساعت ون کلیف

همان گونه که بارها در این مطلب بیان کرده ایم، برند بسیار منحصر به فرد و زیبای ونکلیف زیورآلات متعددی را طراحی و تولید می ‌کند که ساعت با همین الگو از این قاعده مستثنی نبوده و یکی از شیک ترین و خاص ترین جواهراتی که تولید میکند، ساعت‌های جواهر زیبا و گران قیمت است. شایان ذکر است که:

  • سطح کیفیت ساعت ‌های این برند به اندازه سایر جواهرات بالا است و یک ست کامل را برای مشتریان خاص پسند به ارمغان می ‌آورد.
  • این ساعت در کنار دستبند آن یک ست ساعت و دستبند زنانه شیک و زیبا به وجود می آورد.

 

 

سخن پایانی:

در این مقاله از وب سایت کافه طلا سعی کردیم تا به بررسی برند طلای ونکلیف بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان در این خصوص مشورت فرمایید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

عیارسنجی طلا چیست و چگونه انجام می شود؟

هنگام در نظر گرفتن خرید یا فروش طلا درک عیارشناسی طلا و تشخیص تغییرات آن بسیار مهم است. این راهنما ابتدا به دنبال آگاه سازی شما جهت تشخیص علائمی است که باید به آنها توجه کنید و سپس سیستم‌های درجه‌بندی تعیین‌شده را معرفی می‌کند که چه زمانی می‌تواند به ارزیابی وضعیت یک طلا کمک کند.

انتخاب گوشواره طلا و نقره با توجه به فرم صورت و رنگ پوست و مو

انتخاب گوشواره طلا و نقره متناسب با رنگ پوست و مو و همچنین فرم صورت می تواند زیبایی چهره را افزایش دهد و استایل شیک و جذابی به شما هدیه دهد.

تشخیص زنجیر طلا از بدل

روش های مختلفی برای تشخبص زنجیر طلا از بدل وجود دارد مانند استفاده از آمونیاک، سنگ محک و ... که در این مقاله به توضیح کامل می پردازیم.

ساعت نقره

هر ساعت با هدف خاصی ساخته شده است. برای مناسبت های رسمی، سادگی حرف اول را می زند. یک ساعت ساده به سبک کلاسیک و بند چرمی مشکی، هرگونه اعتراضی را دفع می‌کند. اما برای کت و شلوارهای رسمی، ساعت هایی با بدنه ظریف و بند چرمی باریک و براق مناسب خواهند بود.

ساعت طلا

ساعت طلا همانند جواهرات دیگر در بین مردم از جایگاه خاصی برخوردار است و خیلی از بانوان و آقایان تمایل به خرید آن دارند، برند های مختلفی در جهان وجود دارد به به تولید ساعت می پردازند اما از مهمترین و مشهورترین برندهای مطرح جهان رولکس و امگا است

چگونه ساعت طلای اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

یکی از چالش‌هایی که در خرید طلا وجود دارد تشخیص طلاست. برخی مواقع اتفاق می‌افتد که فروشندگان، طلای تقلبی را به جای طلای اصل به خریداران می‌فروشند.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد