گوشواره ایرکاف چیست؟
  • 2024-07-01

گوشواره ایرکاف چیست؟

 

سالیان سال است که استفاده از کوشواره در سرتاسر دنیا رایج است و گوشواره نوعی از زیور آلات است که همه افراد جامع هبه آن علاقه مند هستند. در ایران باستان نیز استفاده از گوشواره های مختلف در زنان و مردان رایج بود و هر نوع گوشواره ای، نشانه خاص خود را داشت. امروزه گوشواره ها از متریال مختلفی مانند طلا، نقره، پلاتین، تیتانیوم، استیل و ... طراحی و ساخته می شوند که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.

در این میان گوشواره های طلا نسبت به سایر گوشواره ها از زیبایی و ارزش بالاتری برخوردار بوده و انواع و اقسام بسیار مختلفی از آن وجود دارد. یکی از انواع گوشواره های بسیار زیبا و خاص که هم طلا و هم از سایر فلزات دیگر آن را طراحی می کنند، گوشواره ایرکاف است.

این گوشواره ها چند سالی است که طراحی و ساخته شده و طرفداران خاص خود را دارد. در این مقاله از وب سایت کافه طلا نیز قصد داریم تا به بررسی گوشواره ایر کاف بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. برای مطالعه بیشتر بررسی و خرید طلای کم اجرت به صورت آنلاین روی لینک کلیک نمایید.

 

 

گوشواره ایرکاف چیست

 

ممکن است بسیاری از شما با مراجعه به جواهر فروشی‌های مختلف، گوشواره هایی را دیده باشید که برای استفاده، نیازی به سوراخ کردن گوش ندارند! این گوشواره ها زیبایی خاص خود را داشته و به گوشواره ایرکاف مشهور هستند. به صورت کلی باید اشاره داشت که گوشواره ایرکاف نوعی از گوشواره به شمار می آید که بدون نیاز به سوراخ کردن گوش، بر روی حاشیه گوش قرار گرفته و ظاهری بسیار زیبا و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می آورد.

به صورت کلی این نوع از گوشواره های بسیار خاص با استفاده از فلزات نرم و انعطاف پذیر طراحی و ساخته می شوند و  با چندین پایه یا پره بر روی حاشیه گوش قرار می گیرند.

در زیر به برخی از موارد تکمیلی در خصوص گوشواره ایرکاف اشاره کرده ایم:

 

  • مدل گوشواره ایرکاف برای افرادی که به دلیل حساسیت به فلزات یا ترس از درد، نمی ‌توانند گوش خود را سوراخ کنند، مناسب است.
  • گوشواره مدل ایرکاف می ‌تواند به عنوان یک اکسسوری بسیار زیبا، شیک و جدید برای تکمیل لباس ‌های رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار بگیرد.
  • گوشواره ایرکاف در انواع مختلفی از جمله طرح دو نوک، طرح دایره‌ ای و طرح گل و برگ و ... تولید می ‌شود.
  • اگر به دنبال مدل های بسیار خاص از گوشواره هستید، ایر کاف گزینه ای مناسب خواهد بود.

 

 

 

گوشواره ایرکاف چیست

 

 

نکات مهم درباره گوشواره ایرکاف

 

برای آن که بتوانید با این مدل گوشواره زیبا و خاص آشنایی بسیار بیشتری را پیدا کنید، باید یک سری نکات را درباره گوشواره بچگانه و بزرگانه ایرکاف بدانید که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم:

 

  • گوشواره ایرکاف، جواهراتی زیبا و مدرن هستند که برای تزئین بخش بالایی گوش طراحی شده اند.

 

  • گوشواره ایرکاف نیازی به سوراخ کردن گوش نخواهد داشت و به راحتی به لاله گوش می چسبند.

 

  • با تنوع طرح ها و متریال هایی مانند ایرکاف طلا، نقره و جواهرات تزئینی، ایرکاف ها می توانند هم به عنوان یک اکسسوری روزمره و هم به عنوان یک قطعه خاص برای مراسم های بسیار خاص مورد استفاده قرار بگیرند و استایل شما را تکمیل نمایند.

 

  • طراحان مد و جواهرات، گوشواره های ایرکاف را به عناصری خلاقانه و نوآورانه در دنیای مد تبدیل کرده اند که نمونه های ان را می توان در گوش بازیگران هالیوود و سالن های مد و فشن دید.

 

  • گوشواره ایرکاف نمادی از شخصیت و سلیقه فردی هستند و به هر کسی اجازه می دهند تا با استفاده از آن ها، حس منحصر به فرد بودن خود را بیان کند.

 

 

انواع گوشواره ایرکاف کدام است؟

 

حال که درباره گوشواره ایرکاف اطلاعاتی را به دست آوردید، برای آن که با این نوع از گوشواره بیشتر آشنا شوید، باید به بررسی انواع گوشواره ایرکاف نیز بپردازیم.

شایان ذکر است که انواع و اقسام مختلفی از گوشواره های ایر کاف روانه بازار شده اند. این نوع از گوشواره ها نوعی گوشواره زنانه می باشند که به وسیله یک مگنت یا سیستم قفل دار به گوش متصل می گردند و همان گونه که بارها بیان کرده ایم، برای استفاده هیچ گونه نیازی به سوراخ کردن گوش ندارند. خوشبختانه در باراز گوشواره های ایرکاف مدل های بسیار متنوعی دارد که برای تمامی سلیقه ها مناسب است. در ادامه به بررسی انواع گوشواره های ایرکاف می پردازیم. با ما همراه باشید.  برای اطلاعات بیشتر از انگشترهای تک نگین روی لینک کلیک نمایید.

 

 

1) مدل ایرکاف شن HearO

 

این مدل یکی از زیباترین انواع طرح های گوشواره ایرکاف است که طرفداران خاص خود را دارد. در واقع این گوشواره نوعی گوشواره قابل تنظیم از نوعی مگنت برخوردار هستند که به کمک آن به گوش متصل می گردند. بعلاوه از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار بوده و می توان در مراسنات مختلف از آن ها استفاده کرد

 

 

2) مدل CrossWave

 

  • این مدل به کمک یک سیستم قفل دار به گوش متصل می گردد.
  • از قابلیت انتخاب میان چندین اندازه مختلف را دارا می باشد.
  • برای استفاده در ورزش ‌هایی مانند شنا، بدنسازی و ... مناسب هستند.

 

 

3)  مدل EarDial

 

این مدل گوشواره ایرکاف نیز از طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار است و به وسیله یک سیستم قفل دار به گوش متصل شده و خوشبختانه انواع و طرح های بسیار مختلفی از آن در بازار موجود است.

 

 

4) مدل Loop

 

مدل لوپ یکی از نمونه های کوچک گوشواره ایرکاف است و با استفاده از یک مگنت به گوش متصل می شود.

 

 

5) مدل Aftershokz

 

اگر به دنبال یک ایرکاف مناسب برای همه رنج سنی ها هستید، باید بدانید که این مدل متعلق به شماست! این مدل از ایرکاف طراحی های بسیار متنوعی دارد و تمامی سلیقه ها را شامل می شود. اگر نمی دانید چه ایرکافی برای شما مناسب است، این مدل را انتخاب کنید!

 

 

انواع گوشواره ایرکاف

 

 

6) مدل Bose SoundSport Free

 

نوع از گوشواره های ایرکاف دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند موارد ذکر شده در زیر می باشند:

 

  • ضد حساسیت
  • ضد آب
  • قابل استفاده در موارد مختلف

 

 

گوشواره ایرکاف طلا

 

همان گونه که در ابتدای این مقاله نیز اشاره کرده ایم، یکی از زیباترین و منحصر به فردترین انواع گوشواره های ایرکاف، گوشواره هاییی هستند که از طلا ساخته شده باشد. به صورت کلی باید اشاره داشت که گوشواره ایرکاف طلا، یک نمونه از انواع گوشواره ‌های با کیفیت و لوکس محسوب می ‌شود که افراد بسیاری به آن علاقه دارند.

شایان ذکر می باشد که مانند سایر ایرکاف هایی که در بازار موجود است، گوشواره های ایر کاف طلا از ظاهر بسیار لوکسی برخوردار بوده و همچنین برای استفاده نیازی به سوراخ کردن گوش ندارند! از جمله نکات بسیار مهمی که درباره گوشواره ایرکاف طلا باید بدانید، به صورت زیر است:

 

  • افرادی که ممکن است به دلیل موارد مختلفی مانند حساسیت در بخش سوراخ گوش یا عدم تمایل به داشتن سوراخ در گوش‌ ها، داشته باشند و همچنین قصد دارند تا یک گوشواره طلای بسیار زیبا و جذاب را برای خود تهیه کنند، می توانند از انواع گوشواره ایرکاف بهره ببرند.
  • گوشواره طلا ایرکاف، به دلیل استفاده از طلا به عنوان متریال اصلی، دارای زیبایی و ارزش بیشتری می ‌باشد و همچنین حساسیتی برای شما ایراد نمی کند.
  • این گوشواره‌ ها به‌عنوان یک جزء زیبای مجلسی و با توجه به قیمت گوشواره ایرکاف طلا همچنین به‌عنوان یک جواهرات ارزشمند معرفی می ‌شوند.

 

اگر به دنبال خرید گوشواره های ایرکاف طلا هستید، باید به فروشگاه‌ های  معتبر و معروف جواهرات و طلا فروشی‌ ها مراجعه فرمایید. تا بدین ترتیب اطمینان حاصل کنید که طلا مورد استفاده در گوشواره ایرکاف اصلی و با کیفیت باشد. از سوی دیگر طرح ها و مدل های متنوعی ز آن در فروشگاه موجود باشد تا بتوانید طرح مورد علاقه خود را خریداری فرمایید.

 

 

نحوه استفاده از گوشواره ایرکاف چگونه است؟

 

استفاده از ایرکاف گوش بسیار ساده است و همه افراد می توانند به سادگی آن را بر روی گوش خود نصب کنند. برای استفاده از گوشواره ایرکاف از هر متریالی که باشد، می توانید بر اساس موارد ذکر شده در زیر عمل کنید:

  • ابتدا باید ایرکاف گوشواره را با دقت بر روی حاشیه گوش قرار داد.
  • سپس با در نظر گرفتن پایه‌ ای که برای نگهداری از گوشواره قرار داده شده، بر روی حاشیه گوش فشار دهید تا به طور ثابت بر روی گوش قرار گیرد.

 

 

نکات بسیار مهم:

 

  • زیور آلات ایرکاف دخترانه بر روی حاشیه بالایی گوش قرار می ‌گیرد، اما با توجه  به طرح و اندازه آن، ممکن است بر روی حاشیه پایینی نیز قرار گیرند.

 

  • برای استفاده از این نوع گوشواره دخترانه ، نیاز به دقت بیشتری نسبت به زیور آلات دیگر است.

 

  • برای استفاده از این نوع زیور آلات باید به این اطمینان برسید که به درستی در نقطه مورد نظر قرار گرفته است و همچنین به طور مناسب و محکم روی گوش نگه داشته می ‌شود.

 

 

مدل گوشواره های ایرکاف کدام است؟

 

در بخش های گذشته درباره انواع گوشواره های ایرکاف اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم. در این بخش نیز قصد داریم تا به بررسی مدل های مختلف گوشواره بپردازیم. به صورت کلی گوشواره های ایرکاف در طرح‌ ها و اشکال مختلفی طراحی و ساخته می شوند، اما بیشتر آن ها به دو صورت زنانه و مردانه به بازار عرضه خواهند شد که البته مدل های زنانه بسیار بیشتر از مدل ای مردانه است.

شایان ذکر است مدل های زنانه گوشواره های ایرکاف به صورت طرح های زیر است:

 

 

این مووضع درحالی است که  در حالی که گوشواره های مردانه ایرکاف شامل طرح ‌هایی با شکل حلقه‌، مهره‌، شکل ‌های هندسی، سنگ‌ های قیمتی، فلزات سرد و... خواهند بود. نکته حائز اهمیت این است که این نوع تقسیم بندی گوشواره ایرکاف به جنس و متریال ساخت و همچنین به جنسیت خاصی بستگی ندارد و می تواند برای هر سلیقه ای مناسب باشد. از سوی دیگر باید اشاره داشت که انواع مدل گوشواره های ایرکاف در بازار به صورت زیر است:

 

  • پروانه ای
  • بخیه ای و  آویزدار
  • بال فرشته و اژدها
  • برگ
  • دولاین و دوریس
  • روبی و ستاره ای
  • صلیب و سوزنی و ...   

 

 

مشخصات ایرکاف گوش

 

مشخصات ایرکاف گوش به شکل کلی با توجه به نوع و مدل آن ‌ها ممکن است با یک دیگر متفاوت باشند. از جمله مهم ترین مشخصات گوشواره ایرکاف می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • عدم نیاز به سوراخ کردن گوش
  • قابلیت تنظیم
  • ضدآب بودن

 

 

قیمت گوشواره ایرکاف

 

 

قیمت گوشواره ایرکاف

 

شایان ذکر است که انواع گوشواره های ایرکاف به دلیل طراحی منحصر به فردف زیبایی و راحتی در استفاده، انتخابی بسیار محبوب در میان علاقه مندان به جواهرات محسوب می شوند. به خاطر داشته باشید که این گوشواره ها یکی از خاص ترین انواع گوشواره در دنیاست و افرادی که به سوراخ کردن گوش خود علاقه ای ندارند، بیشتر از این گوشواره استفاده می کنند. گوشواره ایرکاف در بازار با قیمت های بسیار متنوعی دارد و بیشتر این تفاوت قیمت به دلیل متریالی است که برای ساخت گوشواره مورد استفاده قرار می گیرد.

به صورت کلی قیمت گوشواره ایرکاف طلا در مقایسه با مدل هایی با جنس تیتانیوم یا آبکاری طلا و نگین های زیر بالاتر بوده و از ارزش بسیار بیشتری برخوردار است. اما زیبایی دیگری نسبت به سایر گوشواره های ایرکاف را به شما هدیه می دهد و قاعدتا خاص تر از سایر گوشواره های ایرکاف است.

علاوه بر این، برندهای معتبر و طراحی های دست ساز به صورت معمول قیمت ایرکاف گوش بیشتری را به خود اختصاص خواهند داد. ممکن است برخی از افراد به دلیل گران بودن ایرکاف طلای سنگین، به دنبال طلای مدل های ظریق تر باشند که این موضوع انتخاب ایرکاف ظریف بستگی به سلیقه شخصی، بودجه و مناسبت استفاده دارد. با توجه به تنوع گسترده ای که در بازار وجود دارد، خریداران می توانند گزینه ای را پیدا کنند که هم با سبک آن ها هماهنگ باشد و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.  

 

 

تفاوت گوشواره ایرکاف و گوشواره کراس چیست؟

 

گوشواره ایرکاف و گوشواره کراس هر دو نسل جدید گوشواره هستند که می توانند روی قسمت های مختلف گوش نصب شده و دارای طرح های مختلفی هستند. با توجه به شباهت هایی که این گوشواره ها دارند، دارای تفاوت هایی نیز می باشند که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم:

 

  • برای استفاده از گوشواره ایرکاف اصلا نیازی به سوراخ کردن گوش یا وجود سوراخ روی گوش نیست.

 

  • گوشواره کراس برای قرار گرفتن روی گوش حداقل به یک سوراخ روی لاله گوش نیاز دارد.

 

  • گوشواره کراس دارای طرح و نقش هایی است که روی یک سیم نازک متصل شده اند.

 

  • گوشواره ایرکاف محدودیتی از لحاظ شکل ظاهری ندارد.

 

  • گوشواره کراس حتما باید روی قسمت غضروفی بالای گوش متصل شود.

 

  • گوشواره ایرکاف را می توان را در هر قسمت از گوش متصل نمود.

 

سخن پایانی:

 

در این مقاله سعی کردیم تا به بررسی گوشواره ایرکاف بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کافه طلا مراجعه کرده و با کارشناسان در این خصوص مشورت فرمایید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

محصولات مرتبط

بیشتر

مقالات مرتبط

نحوه تمیز کردن گوشواره طلا

گوشواره یکی از زیباترین انواع اکسسوری می باشد و به دلیل استفاده زیاد ممکن است کدر یا آلوده شود. اما نگران نباشید زیرا با استفاده از روش های خاص خانگی می توانید این زیور آلات زیبا را تمیز کنید. در این مطلب به بررسی نحوه تمیز کردن گوشواره طلا پرداخته ایم.

انتخاب گوشواره طلا و نقره با توجه به فرم صورت و رنگ پوست و مو

انتخاب گوشواره طلا و نقره متناسب با رنگ پوست و مو و همچنین فرم صورت می تواند زیبایی چهره را افزایش دهد و استایل شیک و جذابی به شما هدیه دهد.

گوشواره جواهر بلند برای چه افرادی مناسب است؟

گوشواره ها از جمله محبوب ترین زیورآلات برای خانم ها به شمار می روند. امروزه گوشواره ها در مدل های متنوعی طراحی و ارائه می شوند که هر یک از آن ها زیبایی خاصی دارند. گوشواره جواهر را می توان به عنوان یکی از گران ترین و لوکس ترین انواع گوشواره ها معرفی کرد.

انواع گوشواره جواهر را بشناسیم

گوشواره جواهر معمولا از فلزات گرانبها و انواع سنگ های قیمتی مانند مروارید، الماس، کهربا و... تشکیل می شوند این زیورالات جذب در مدل های مختلف طراحی و ساخته می شود که زیبایی منحصر به فردی دارد.

انتخاب مدل گوشواره متناسب با مدل مو

گوشواره یکی از پرمخاطب ترین زیورالات در بین خانم ها است که در شکل ها و جنس های مختلف در بازار وجود دارد اما انچه در هنگام شرکت در مراسم و میهمانی ها بسیار اهمیت دارد انتخاب گوشواره متناسب با مدل موهای فرد می باشد تا بتواند زیبایی چند برابر را به فرد هدیه دهد..

انواع گوشواره نقره

گوشواره های نقره انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها زیبایی خاصی را با خود به همراه دارند که در ادامه این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد