پلاک های ریز مردانه
  • 2020-10-11

پلاک های ریز مردانه

در دوره های پیشین آقایان معمولا علاقه خاصی به زیورآلات نداشتند یا دست کم در ایران معدود مردانی از زیورآلات استفاده می کردند. اما امروزه آقایان نیز به استایل شخصی خود اهمیت فراوانی می دهند و از زنجیر، دستبند و پلاک های ریز مردانه استفاده می کنند.

اما در انتخاب پلاک های ریز مردانه باید به نکاتی توجه داشت که در این مقاله به این مورد پرداخته ایم.

پلاک اسم فارسی یا انگلیسی؟

 

اولین سوالی که در خرید پلاک اسم پیش می آید فارسی یا انگلیسی بودن حروف آن می باشد. پلاک اسم انگلیسی دارای جذبه و نمایی خاص و شیک است که معمول تر بوده و با عموم سلیقه ها همخوانی دارد مخصوصا برای هدیه دادن به آقا یا خانم. به همین دلیل اگر به دنبال تهیه هدیه برای شخصی هستید که سلیقه او را نمی دانید، پلاک اسم انگلیسی راه حل مناسبی است.

 

اما اخیرا گردنبند های اسم فارسی هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. مخصوصا که به تازگی برخی شرکت های معتبر ایرانی تولید کننده منسوجات طلا دست به ابتکارات جالبی زده اند. اگر به دنبال یک کار کاملا خاص و ویژه و البته جدید می باشید، پلاک های اسم فارسی را هم مدنظر داشته باشید

 

 چه وزن و ابعادی برای پلاک اسم مناسب است؟

 

یک پلاک اسم استاندارد بسته به زنانه یا مردانه بودن و طرح طولی و عرضی، معمولا دارای اندازه ای بین 3 تا 6 سانتیمتر است؛  اما نکته مهمی که باید به آن توجه شود وزن کار می باشد. بسیاری از فروشندگان گردنبند طلای اسم، با توجه به بستن مالیات آنها بر طلای خام و سود بیشتر، به خریدار میگویند که امکان ساخت پلاک مثلا زیر 3 گرم وجود ندارد، این در حالیست که حتی با یک گرم طلا امکان ساخت یک پلاک اسم با سایز و استحکام استاندارد وجود دارد و همینطور باید به این نکته توجه داشت که آقایان به پلاک های ریز مردانه بیشتر علاقمند هستند زیرا زیاد به چشم نمی آید و در ذوق نمی زند.پس می توان حتی با یک گرم پلاک های ریز مردانه تهیه کرد.

 

پلاک ساده یا ترکیبی؟

 

یکی دیگر از امکان های شما در انتخاب گردنبند اسم، پلاک های دو اسم ترکیبی است که با دو اسم درهم تنیده ی زیبا، آنها را گزینه بسیار مناسبی برای هدیه به همسر یا کسی که دوستش دارید ،می کند. این نوع پلاک اسم، نشان ازعشق ابدی بوده و با توجه به ترکیب طلای مات و براق، از زیبایی خاصی برخوردار می باشد و زوج ها می توانند به نشانه ی عشق از این پلاک ها برای خود تهیه کنند.

پلاک اسم یا ایده های جدید تر؟

 

 سوالات عمده که در خرید پلاک اسم پیش می آید این است که آیا پلاک اسم تنها گزینه است؟ البته که نه! همانطور که پیش تر نیز گفته شد، پلاک اسم تنها یکی از انواع طلاهای شخصی سازی شده می باشد.علاوه بر اسم، شما می توانید مثلا تاریخ آشنایی، متن های خاص، شعر یا هر جمله خاطر انگیزی را به صورت گردنبند در بیاورید. به علاوه، گوشواره اسم، دستبند چرم و اسم و انگشتر اسم از دیگر انتخاب های شما خواهند بود.

 

پلاک اسم یا ایده های جدید تر؟

 

پلاک های ریز مردانه با اشکال هندسی

 

اما بهترین انتخاب برای یک پلاک مردانه پلاکی است که شکل هندسی دارد که شامل:مستطیل،مکعب و ... می باشد که می توان نام مورد نظر یا حتی شعر یا تاریخ آشنایی و تولد را روی آن حک کرد.

 

اما بعد از بررسی پلاک های ریز مردانه به نکات مهم هنگام خرید زنجیر طلا می پردازیم:

 

  • نوع زنجیر: 

 

اولین نکته ای که هنگام خرید زنجیر طلا باید به آن توجه کنید، این است که آیا کالای زینتی مورد نظر شما تمام از جنس طلا ساخته شده است و یا اینکه با فلز دیگری طراحی و با روکشی از طلا همراه شده است که در این حالت بایستی به توپر و یا توخالی بودن زنجیر مورد نظرتان نیز توجه داشته باشید.

 

  • عیار طلا:

 

 نکته دوم در خصوص انتخاب و خرید زنجیرهای طلا توجه به عیار طلای به کار رفته در ساخت آن ها می باشد. یادتان باشد هرچه عیار یک زیور طلایی بالاتر باشد، میزان مقاوم آن کمترو جنس آن نرم تر خواهد بود؛ پس توصیه می کنیم اگر به دنبال زنجیری هستید که بصورت روزانه از آن استفاده کنید، حتما به سراغ محصولات زینتی بروید که با عیار کمتری ساخته و پرداخته شده اند.

 

  • طول زنجیر:

 

 برای خرید هر نوع زنجیری به طول و اندازه آن دقت کنید. طول یک زنجیر نشان دهنده این است که محصول زینتی بر روی چه قسمتی از بدن شما قرار خواهد گرفت؛ مثلا اگر به دنبال زنجیری می باشید که بر روی سینه شما قرار بگیرد، باید به دنبال زنجیرهای بلند و اگر هم می خواهید تنها زنجیر طلایتان بر روی ناحیه گردنی واقع شود به سراغ زنجیرهای کوتاه بروید.که معمولا برای آقایان زنجیرهای بلند مناسب تر می باشد چرا که اکثرا پلاک زنجیر خود را زیر پیرهن قرار می دهند.

 

نکته ی قابل توجه برای انتخاب رنگ پلاک و زنجیر

 

  • هماهنگی با رنگ پوست:

 

 همانطور که می دانید طلا دارای سه تِم رنگی زرد، سفید و رزگلد است که بهتر است افراد تیره پوست از طلای زرد، افرادی با رنگ پوست برنزه از طلای سفید و بقیه نیز از طلای رزگلد استفاده کنند. اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که بیشتر آقایان رنگ زرد را نمی پسندند. رنگ طلای زرد بیشتر انتخاب خانم ها می باشد.

سخن پایانی

 

بسیاری از آقایان اصلا از زیورآلات طلا استفاده نمی کنند و از انداختن آن امتناع می کنند ، اما ما پیشنهاد می کنیم ، با آبکاری گردنبند به رنگ سفید ماهیت طلا بودن آن را از بین ببرید. آقایان می توانند با پلاک های ریز مردانه و دستبند هایی با پلاک های اسم یک استایل شخصی برای خود بسازند.

 

نکته ی قابل توجه برای انتخاب رنگ پلاک و زنجیر

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

پلاک های آویز مردانه

استفاده از زیورآلات به ویژه پلاک آویز طلا برای آقایان به ویژه در چند سال اخیر دیگر به عنوان ضد فرهنگ محسوب نمی شود و آقایان هم همانند بانوان به راحتی می توانند از زیورآلات استفاده کنند، پلاک آویز مردانه در شکل های مختلف در طلا فروشی ها یافت می شود و به راحتی قابل دسترسی می باشد

دستبند چرمی مردانه

دستبند چرمی مردانه یکی از زیورالات زیبا و خاص آقایان است که طرفداران زیادی دارد. این دستبند ها مخصوصا اگر از چرم طبیعی تهیه شده باشند می توانند زیبایی ،دوام و حتی خواص بی نظیری ارائه دهند. تزیین طلا روی این دستبندهای چرمی زیبایی و ارزش آن را چند برابر می کند.

هر آنچه باید قبل از خرید پلاک اسم طلا بدانید

گردنبند طلا در بین همه افراد محبوب است، حال می توان برای ردنبند ها طراحی های خاصی را انجام داد. یکی از این طراحی ها گردنبند با پلاک اسم می باشد که بسیار زیبا و منحصر به فرد است. پلاک اسم می تواند با حروف انگلیسی و هم چنین حروف فارسی بر اساس سلیقه شما ساخته شود، می توان برای ساخت پلاک اسم از دیگر حروف زبان های دنیا نیز بهره برد، اما در میان افراد حروف انگلیسی و هم چنین حروف فارسی از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

راهنمای انتخاب و خرید انگشتر طلا مردانه

اغلب خرید هدیه برای آقایان کاری دشوار است؛ برخی از مردان به جواهرات و طلا علاقه دارند، در این مقاله راهنمای انتخاب و خرید انگشتر طلا مردانه برای شما فراهم شده است.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد