جواهرات مناسب فصل پاییز کدام اند؟
  • 2020-11-14

جواهرات مناسب فصل پاییز کدام اند؟

طیف رنگی و همچنین تنوع رنگ ها در فصل پاییز بسیار زیاد است و به همین دلیل بسیاری از افراد فصل پاییز را پادشاه رنگ ها می نامند. با شروع فصل پاییز و هم زمان با تغییر شکل و شمایل طبیعت، استایل و نوع پوشش و همچنین نوع و مدل جواهرات افراد نیز با الهام گرفتن از طبیعت شروع به تغییر می کنند.

 

در طی چند سال اخیر و با توجه به افزایش افراد با استعداد و ورود طراحان صاحب سبک و خلاق به عرصه طراحی و ساخت جواهرات، زیورآلات و اکسسوری های شیک و متنوع مناسب هر فصل توسط این افراد تولید و روانه بازار شده است.

 

همان طور که می دانید طیف رنگی فصل پاییز سبز، زرد، نارنجی، قرمز و... می باشد که در این بین رنگ قرمز بیشتر از سایر رنگ ها به چشم می خورد. هماهنگ کردن زیورآلات با نوع پوشش و همچنین انتخاب جواهرات مناسب و برگرفته از المان های فصل پاییز می تواند یک استایل شیک و بی نظیر برای شما ایجاد کند. در ادامه به نوع و مدل جواهرات مناسب فصل پاییز و همچنین المان های تأثیرگذار در آن اشاره خواهد شد. 

الهام گرفتن از برگ و شاخه درختان :

 

ریزش برگ درختان و زرد شدن تدریجی آن ها، از بارزترین مشخصه های فصل پاییز به شمار می رود. بنابراین با الهام گرفتن از چنین المان هایی می توان به راحتی جواهرات مناسب این فصل را انتخاب کرده و خریداری نمایید. در واقع شما باید از جواهراتی استفاده کنید که علاوه بر هماهنگ بودن با نوع پوشش شما، در نگاه اول یادآور فصل پاییز باشد.

 

استفاده از گوشواره ها و گردنبند طرح برگ با رنگ هایی مانند زرد و طلایی می تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین می توان جهت افزایش جلوه و زیبایی آن، از ترکیب رنگ خاکستری متمایل به نقره ای نیز همراه با آن استفاده نمود .

 

جواهرات طرح میوه مخصوص پاییز :

 

فصل پاییز همچون سایر فصل ها، میوه مخصوص خود را دارد. در واقع هر میوه ای فصل خاصی از سال را در ذهن مخاطب تداعی می کند. انار یکی از محبوب ترین میوه های فصل پاییز بوده و با توجه به رنگ قرمزی که دارد حس گرمی و صمیمیت را به خوبی منتقل می کند. بنابراین استفاده از جواهراتی که در آن ها طراحی های میوه مخصوص فصل پاییز به خصوص انار استفاده شده است،  خالی از لطف نیست در این زمینه می توان از طرح انار کامل و یا دانه های آن استفاده نمود جواهراتی مانند یاقوت سرخ گزینه مناسبی در این انتخاب است.

بهره گرفتن از المان های انتزاعی

 

فصل پاییز علاوه بر طیف رنگی متنوع و هوای سردی که دارد، المان هایی همچون آب و باران نیز در آن مشاهده می شود و در واقع این دو واژه از جمله پر تکرارترین المان های این فصل از سال محسوب می شوند. بنابراین اگر می خواهید از استایلی بی نظیر و مناسب این فصل بهره مند شوید، از جواهرات الهام گرفته از آب و باران غافل نشوید. در حقیقت استفاده از چنین طرح هایی، حس خیس شدن و نمناک بودن را می تواند به طرف مقابل منتقل کند. در این زمینه می توان از سنگ های به رنگ آبی مانند سنگ توپاز به همراه ترکیبی از طلا و نقره استفاده نمود. 

 

استفاده از المان شب و سیاهی

 

استفاده از ست کامل ساخته شده از سنگ های سیاه رنگ مانند سنگ اونیکس نیز می تواند جلوه بی نظیری برای استایل و نوع پوشش شما ایجاد کند. همان طور که می دانید با شروع این فصل از سال، شب ها به تدریج شروع به طولانی شدن کرده و از طرفی دیگر، طول روزها نیز کوتاه تر می شود. بنابراین شما با استفاده از زیورآلات سیاه رنگ که نماد سیاهی شب می باشند، می توانید حس و حال فصل پاییز را به بیننده منتقل کنید.

 

استفاده از طرح حیوانات

 

یکی دیگر از المان هایی که یادآوری فصل پاییز را در ذهن مخاطب پررنگ جلوه می دهند، حیوانات هستند. در این مورد حیواناتی که پوست و یا پوشش آن ها به رنگ قرمز و نارنجی است مانند روباه، می تواند تداعی گر فصل پاییز باشد.

 

بهره گرفتن از المان های انتزاعی

 

نوع و مدل زیور آلات پاییزی

 

در این فصل از سال به دلیل کاهش دمای هوا، اغلب زنان و دختران جوان، از پالتو استفاده می کنند. بنابراین زیورآلات نیز باید به گونه ای انتخاب شوند که با نوع پوشش شما ست شده و به خوبی دیده شوند. استفاده از ست های کامل نقره می تواند جلوه ای بسیار چشم نواز برای استایل شما به ارمغان بیاورد.

 

چرا که نقره از درخشش فوق العاده بالایی برخوردار بوده و می تواند زیبایی خیره کننده ای به شما ببخشد. در ادامه به نکات مهمی در مورد انتخاب نوع جواهرات این فصل پرداخته خواهد شد.

 

گردنبند:

 

در این زمینه نوع و مدل گردنبند نمی تواند چندان مهم باشد اما بهتر است از گردنبندی استفاده کنید که ابعاد بزرگی داشته باشد و لباس های پر حجم شما مانع از دیده شدن آن نگردد. پیشنهاد می شود از گردنبند های با زنجیرهای نسبتاً بلند استفاده نمایید. 

 

گوشواره:

 

برای بهتر دیده شدن گوشواره هایتان، بهتر است از سایزهای بسیار بلند و آویزان استفاده کنید. البته بلند و یا کوتاه بودن گوشواره های شما به نوع پوشش و لباس شما نیز بستگی دارد. 

 

النگو و دستبند:

 

طبیعتاً استفاده از جواهراتی همچون  النگو و یا دستبند بر روی این حجم از پوشش می تواند مانع از دیده شدن جواهرات شما گردد. اما برای این کار بهتر است که النگو و یا دستبند را بر روی کت و پالتو استفاده نمایید. بسیاری از افراد به دلیل گیر کردن جواهرات به لباس خود، از پوشیدن آن اجتناب می کنند. اما اگر از النگو و دستبند ساده و بدون آویز استفاده نمایید، می توانید این مشکل را نیز به راحتی برطرف کنید.

 

سنجاق سینه:

 

بسیاری از افراد به سنجاق سینه علاقه فراوانی دارند اما در فصل پاییز و با توجه به افزایش حجم لباس ها، نمی دانند چگونه از آن استفاده نمایند. برای بهتر دیده شدن سنجاق سینه، بهتر است آن را روی پالتو و یا لباس تان استفاده نمایید. 

 

سخن پایانی 

 

نوع و مدل جواهراتی که در بالا به آن اشاره شد، در فضاهای باز و خیابان که نوع پوشش شما پرحجم بوده، می تواند مناسب باشد و در فضای داخل منزل که از لباس های معمولی استفاده می کنید، از هر نوع جواهر و زیورآلات ظریفی که تداعی کننده پاییز باشند می توانید استفاده نمایید. 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

آموزش جواهر سازی

از زمان طلوع تمدن، انسان ها به هر طریقی به دنبال تزیین و زیبایی خود بوده اند و نسل های جواهرساز و طلافروش برای ارضای این خواسته، انواع مختلفی از جواهرات را ایجاد کرده اند.

سرویس جواهر

خرید سرویس جواهرات یکی از علایق دیرینه خانم ها بوده و هست. این سرویس ها در مدل های مختلف وقیمت های متنوع ارائه می شوند که با تزیین انواع سنگ های قیمتی از جمله یاقوت، زمرد، الماس و... زیبایی چند برابری را کسب کرده اند.

اصول خوش‌تیپ بودن با استفاده از طلا و جواهرات

<p>استفاده از زیورآلات نقش بسیار مهمی در استایل هر فردی را ایفا می‌کند و شما با یک گردنبند یا یک انگشتر می‌توانید تاکید بیشتری بر تیپ خود داشته باشید. در این مقاله تلاش داریم تا با نکاتی اصول خوش‌تیپ بودن با استفاده از طلا و جواهرات را برای شما توضیح دهیم.</p>

رابطه فرم صورت با انتخاب جواهرات

<p>جواهرات متناسب با فرم صورت و اندام اهمیت ویژه‌ای دارد. شاید برای شما هم پیش آمده که هنگام انتخاب زیورآلات و جواهرات مورد نظرتان گم راه شده باشید و نگران این باشید که این انتخاب مناسب شما هست یا نه؟ همراه ما باشید تا با استفاده از روشهای صحیح و آزموده این انتخاب را برای شما آسانتر کنیم. در ابتدا یک قانون مهم و کلی را به شما گوشزد میکنیم: اضافه کردن هر شکلی از زیورآلات به ظاهر و استایلتان، آن شکل را در بدن شما تشدید و تقویت می­کند؛ برای مثال اگر گوشواره‌های دایره‌­ای استفاده کنید، این گوشواره صورت شما را گردتر نشان خواهد داد.</p> <p> </p>

کدام لباس به کدام جواهر می آید؟

<p>انتخاب جواهرات یکی از سخت ترین کارها است. استفاده از جواهرات در مراسمات رسمی و غیر رسمی تواند بر استایل شما تاثیر گذاشته و باعث شود بیشتر به چشم بیایید. یکی از مهم ترین نکات در انتخاب جواهرات شما برای مراسم هایی که در آن ها شرکت می کنید هماهنگی این جواهرات با لباس های شما است که می  تواند در بازخورد جمع نسبت به شما تاثیر داشته باشد.  انتخاب نوع جواهرات بسته به رنگ پوست و لباسی که می پوشید می تواند در بهتر نشان دادن شما بسیار موثر واقع شود. در این مقاله تلاش کرده ایم تا مهم ترین جواهرات و سنگ های قیمتی را به شما معرفی کنیم و در ضمن بگوییم که برای هر کدام از آن ها چه نوع و چه رنگ لباسی مناسب می باشد.  در نهایت شما با استفاده از این مقاله و مطالعه دقیق آن می توانید بسیار زیباتر و جذاب تر از همیشه در مجالس بدرخشید.</p>

شناخت خانم ها از روی جواهرات

<p>شخصیت خانم ها را تا حد قابل توجهی می توان از نوع جواهراتی که استفاده می کنند تشخیص داد، درواقع هر نوع شخصیتی به جواهرات خاصی علاقه مند است که روحیات وی را بازگو می کند.</p>

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد