دستبند کادویی طلا
  • 2021-01-16

دستبند کادویی طلا

طلا یکی از فلزات گران بها می باشد که از دیرباز تا کنون برای ساخت زیورآلات استفاده می شود. زیورآلات طلا درخشندگی و زیبایی بسیاری دارند و همه افراد در سرتاسر دنیا به آن علاقه داشته و همچنین در پی خرید انواع زیورآلات می باشند. بسیاری از افراد عقیده دارند که طلا باعث خوش یمنی خواهد شد و برخی دیگر برای سرمایه گذاری پول خود، طلا را خریداری می کنند.

 

یکی از گزینه های مناسب برای کادو دادن یا هدیه دادن به عزیزان، طلا می باشد که می تواند در قالب دستبند، گردنبند، گوشواره و ... باشد. لازم به ذکر است که برخی از بانوان علاقه دارند که طلا را به عنوان یک کادو زیبا به مردان هدیه دهند و برای این کار می توانند از انواع دستبندهای طلا استفاده کنند. باید بیان شود که در این مقاله از وب سایت کافه طلا به بررسی دستبند کادویی طلا می پردازیم، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هدیه دادن طلا :

 

هدیه دادن طلا به بانوان و آقایان می تواند بسیار خاص باشد و آن ها را شگفت زده کند به دلیل آن که بسیاری از افراد به زیور آلات طلا علاقه بسیاری دارند و از آن استفاده می کنند. هدیه دادن طلا برای مردان می تواند مناسبت های گوناگونی داشته باشد، مانند روز مرد، سالگرد ازدواج، روز تولد و ... و همچنین هدیه دادن طلا می تواند در مناسبت های بسیار خاص بانوان را شگفت زده کند، مانند دادن هدیه طلا در روز زن و زاد روز تولد.

 

لازم به ذکر می باشد که قدردانی و پاس داشت زحمات بانوان از مواردی است که اکثر آقایان به دنبال آن می باشند. تنها مناسبتی که جهت قدردانی از مقام و منزلت بانوان و پاس داشت زحمات آن ها در نظر گرفته شده است، روز زن تلقی می شود؛ به عبارتی روز زن از مهم ترین و برجسته ترین روزهای سال به حساب می آید. آقایان می توانند در این روز برای مادر یا همسر خود از زیور آلات طلا هدیه دهند تا باعث شادی و سر زندگی مادر یا همسر خود شوند.

 

انتخاب و خرید هدیه مناسب با قیمت مقرون به صرفه از دغدغه های ذهنی قریب به اکثر آقایان در نزدیکی مناسبت های خاص به حساب می آید و همچنین این موضوع دغدغه و درگیری فکری بانوان برای خرید هدیه های طلا نیز می باشد، به عبارتی خرید هدیه ای که سلیقه، رنگ و علاقه وی را شامل شود، فرآیند بسیار دشوار و زمان بری است.

 

شایان ذکر است که طلا از هدایای مورد علاقه تمامی بانوان و آقایان محسوب می شود. از این رو که علاوه بر هدیه خاصیت سرمایه گذاری نیز دارد؛ به خصوص در شرایط اقتصادی امروزه که شاهد تورم روزانه هستید، بهتر است، بدانید که طلا در حجم های متفاوتی در بازار وجود دارد و شما می توانید نسبت به بودجه خود برای خرید طلا اقدام نمایید.

 

فواید هدیه دادن طلا :

 

هدیه دادن یا کادو دادن طلا می تواند فواید بسیاری داشته باشد و به عنوان یک کادو بسیار خاص تلقی شود، از جمله مهم ترین فواید هدیه دادن طلا می توان به موارد زیر اشاره داشت :

 

طلا پس اندازی امن و قابل اعتماد

 

از نکات بسیار مهمی که هنگام خرید کادو در مناسبت های خاص باید در نظر بگیرید، پس انداز است. به عبارتی باید هدیه ای را انتخاب و خریداری کنید که به عنوان پس انداز نیز تلقی شود. شایان ذکر است که طلا به عنوان سلطان فلزات ارزش مادی و روز افزون بسزایی دارد و شما با دادن طلا می توانید یک کادو با ارزش را به عزیز خود هدیه دهید که علاوه بر ارزش معنوی از ارزش مادی بسیاری نیز برخوردار می باشد.

 

به عبارتی یکی از دلایل علاقه خاص همه افراد به طلا ارزش بسیار بالای آن محسوب می شود؛ همچنین خاصیت پس انداز را نیز در زندگی دارد. از این رو که بانوان به دلیل مدیریت اقتصادی خانه امکان حفظ و در عین حال استفاده این پس انداز امن را دارند. آقایانی که به پس انداز نیز می اندیشند از گرفتن هدیه طلا بسیار خوشحال می شوند به دلیل آن که ارزش این فلز خاص به صورت روز به روز افزایش می یابد.

 

لازم به ذکر می باشد که پس انداز کردن امروزه با شرایط و تورم موجود فرآیند بسیار دشواری به حساب می آید؛ به همین سبب قریب به اکثر افراد به دنبال خرید طلا جهت جمع آوری پس اندازی امن هستند و همچنین طلا می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری بسیار ایمن به حساب بیاید به دلیل آن که قیمت آن به صورت روز افزون در حال افزایش است. اگر شما هم قصد خرید هدایایی به عنوان پس انداز را دارید، می توانید از انواع زیور آلات طلا استفاده کنید و آن ها را به عنوان هدیه ای خاص و زیبا به عزیزانتان کادو دهید.

 

هدیه دادن طلا

 

تضمین سلامتی بانوان

 

باید بیان شود که در اسلام و علم به فواید استفاده طلا توسط زنان اشاره شده است. به عبارتی طلا جنبه سلامتی نیز در بانوان دارد. منظور از تضمین سلامتی، سلامتی جسم و روح است. به طور کل طلا منجر به آرامش بانوان می شود. همچنین شایان به ذکر می باشد که طلا باعث کاهش فشار خون که از عارضه های شایع امروزی است، می شود. بهتر است، بدانید که طلا خواص شگفت انگیزی در کاهش پیری پوست دارد که محققان تازه به آن دست یافته اند. آگاهی از این موضوع نیز دارای اهمیت بسزایی است که طلا در کاهش بیماری های قلبی نیز تأثیر چشم گیری دارد.

 

آقایان محترم اگر از پرس و جوهای بیهوده و تندخویی های غیر قابل تحمل خود رنج می برید، برای بانوان به عنوان هدیه و کادو طلا تهیه کنید. از نظر طب سنتی اسلامی استفاده از طلا توسط بانوان منجر به القای احساس آرامش به آن ها می شود؛ بنابراین اگر به دنبال آرامش هستید، از خرید طلا برای بانوان امتناع نکنید.

 

البته از نظر اسلام استفاده از طلا برای آقایان منع شده است به دلیل آن که ضرر دارد اما امروزه معمولاً برای آقایان از دستبندهای چرمی که بر روی آن ها طلا قرار گرفته شده است استفاده های بسیاری می شود، که در این صورت طلا به طور مستقیم با پوست بدن آن ها در تماس نیست و به راحتی می توانند از آن ها بهره ببرند، از طرف دیگر استفاده از طلا به صورت مداوم و روزانه برای آقایان مضر است و اگر به صورت مداوم نباشد، خطری نخواهد داشت.

 

طلا هدیه ای خاص، زیبا و شیک

 

اگر به دنبال خرید هدیه ای خاص، شیک و زیبا به مناسبت های مختلف هستید، خرید طلا بهترین گزینه می باشد. نکته دیگری که خرید طلا را به عنوان هدیه و کادو بسیار مناسب تلقی می کند، زیبایی و جلوه بی نظیر آن محسوب می شود؛ به عبارتی هنگام خرید هدیه برای مناسبت های خاص، زیبایی اولین رکن به حساب می آید.

 

بهتر است، بدانید که زیبایی طلا در جنسیت آن تلقی می شود؛ بدین معنا که مدل، طرح و نوع طلایی که خریداری می کنید، تأثیر چندانی بر زیبایی و خاصی آن نمی گذارد. این فلز محبوب زیبایی و جلوه بی نظیری دارد. در نهایت جهت خرید هدیه ای شیک، زیبا و خاص زیورآلات از جنس طلا را انتخاب کنید.

 

دستبند کادویی طلا :

 

یکی از اکسسوری های بسیار جذاب و دوست داشتنی برای هدیه دادن، دستبند طلا می باشد. دستبند طلا می تواند به راحتی با استایل های مورد نظر ست شود و ظاهری زیبا و خاص را برای آقایان و بانوان به ارمغان بیاورد. باید بیان شود که اگر به دنبال یک هدیه جذاب و زیبا هستید، می توانید دستبند طلا را انتخاب کنید. دستبند های طلا هم برای بانوان مدل های بسیار مختلفی دارد و هم برای آقایان دارای طرح های بسیار خاصی است و به عنوان یک اکسسوری بسیار زیبا تلقی می شود.

 

همچنین ست کردن دستبند با ساعت می تواند بسیار جذاب باشد و ظاهری منحصر به فرد را برای شما رقم بزند. دستبند های طلا انواع و اقسام مختلفی دارند که با توجه به وزن طلا و همچنین مقدار کاری که بر روی دستبند انجام شده است قیمت گذاری می شوند البته برای تمام رِنج ها و بودجه های مختلف دستبند کادویی طلا وجود دارد و اگر بودجه شما برای خرید دستبند کادویی طلا محدود است می توانید از انواع دستبندهای طلا با گرم پایین بهره ببرید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید .

 

از انواع طرح های به روز دستبند طلا که می توانید به عنوان کادو و هدیه انتخاب کنید، به صورت زیر می باشد :

 

دستبند های طلا زنجیره ای

 

لازم به ذکر می باشد که دستبندهای زنجیره ‌ای معمولاً دارای الماس، مروارید یا سنگ ‌های قیمتی دیگری نمی باشند و نسبت به دستبندهای دیگر مقرون به صرفه تر هستند و به معنای واقعی کلمه ساده و ظریف هستند، این نوع دستبندها برای هدیه به بانوان بسیار مناسب است به دلیل آن که ظاهر آن همیشه به روز است و به راحتی با استایل های خاص ست می شود.

 

این دستبند معمولاً از طلای ۱۸ عیار ساخته می ‌شوند و به دلیل تفاوت نوع بافت زنجیره آن ها به نام‌ های دستبند زنجیره ‌ای مهره‌دار (Bead chain)، بیزانس (Byzantine chain)، کابل (Cable chain)، رولو (Rolo chain)، طرح طناب (Rope chain)، طرح مار (Snake chain) و غیره شناخته شده ‌اند.

 

دستبند طلا النگویی :

 

می توان بیان کرد که دستبند النگویی به صورت النگو دورتا دور مچ دست قرار می‌ گیرد و به ‌تنهایی و یا به همراه چند النگو جلوه زیبایی دارد. در حال حاضر دستبند طلا النگویی به همراه الماس، از محبوب‌ترین انواع دستبند طلا است. نوعی از دستبندهای کارتیه که امروزه بسیار پر طرف دار می باشد؛ از این نوع دستبندها است.

 

دستبندهای طلا النگویی انواع مختلفی دارند که معمولاً نوع کارتیه آن ها برای مردان نیز طراحی شده است، البته این نوع از دستبندها به دلیل گرم بالای طلا معمولاً گران تر از انواع طلا های ساده هستند و به بودجه های بیشتری برای خرید این دستبند زیبا نیاز می باشد.

 

دستبند طلا مرواریدی :

 

در ساخت این نوع دستبندها از مروارید در اندازه‌ها و رنگ‌های متنوع، از رنگ سفید خالص گرفته تا مشکی درخشان، بین زنجیره طلا استفاده می‌شود. وجود مروارید به آنها ظاهری جذاب و براق می‌دهد و معمولاً در میان خانم‌ها پرطرفدار است. یکی از دستبند های بسیار شیک و ظریف برای کادو دادن، دستبندهای مرواریدی می باشند که دارای پلاک های بسیار خاص نیز هستند.

 

این نوع دستبندها برای مردان نیز طراحی و تولید شده اند به صورتی که به جای مروارید از سنگ های خاص در آن ها استفاده شده است که زیبایی بی نظیری دارند. این سنگ ها معمولاً به رنگ مشکی یا قهوه ای هستند که به راحتی با استایل های مختلف قابل ست شدن می باشد.

 

برای بانوان نیز معمولاً از مروارید استفاده می شود که سفید رنگ بودن آن ظاهری بسیار جذاب را برای بانوان به ارمغان می آورد. لازم به ذکر می باشد که بسیاری از دختر خانم های اهل مد، به نوعی از دستبندها علاقه بسیاری دارند، بنابراین به عنوان یک کادو گزینه بسیار مناسبی است.

 

دستبندهای چرمی طلا :

 

یکی از زیباترین و به روزترین و خاص ترین انواع دستبند طلا دستبند چرمی می باشد که در میان بانوان و آقایان از طرف دارهای بسیاری برخوردار است. این دستبند به راحتی هم با استایل های اسپرت و هم با استایل های کلاسیک قابل ست شدن می باشد و هم برای مردان و هم برای زنان طراحی و تولید شده است.

 

بر روی این دستبند ها یک پلاک بسیار زیبا قرار گرفته است که در بیشتر مواقع شما می توانید طرح مورد نظر را به طلا ساز حرفه ای بسپارید تا بر اساس سلیقه شما پلاک این دستبند را طراحی کند.

 

نکته بسیار مهم :

 

در هنگام خرید طلا به رنگ پوست افراد توجه داشته باشید.

 

باید بیان شود که تناژ رنگ پوست هر فرد متفاوت با دیگری است و معمولاً به سه دسته زیر تقسیم بندی می شود :

 

  • گرم (Warm

برای افرادی با تناژ رنگ پوست گرم، معمولاً دستبندهای از جنس طلا زرد و سفید (با مروارید) یا پلاتین گزینه عالی است. سنگ ‌های قیمتی با رنگ‌ های قهوه‌ای، نارنجی، سبز، زرد، هلویی و فیروزه‌ای نیز انتخاب مناسبی برای بین زنجیره دستبند هستند.

  • سرد (Cool)

برای افرادی با تناژ رنگ پوست سرد، بهتر است دستبندهایی از جنس طلا سفید، نقره یا پلاتین انتخاب شود. وجود الماس و مروارید یا سنگ‌های قیمتی با رنگ‌های صورتی، بنفش، آبی، قرمز و سرخابی در بین زنجیره دستبند فکر عالی است.

  • خنثی (Neutral)

افراد با رنگ پوست خنثی نیز می توانند از هر نوع طلا و با هر رنگی استفاده نمایند.

 

 

در هنگام خرید طلا به رنگ پوست افراد توجه داشته باشید. 

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

انتخاب دستبند نقره

دستبند نقره یکی از زیورالات مورد علاقه خانم ها است که این روزها با ارائه طرح های مردانه نظر اقایان را نیز جلب کرده است، استفاده از دستبند نقره اصل زیبایی منحصر به فردی به استایل خانم ها می بخشد و طرح های متنوع آن هر نوع سلیقه ای را راضی میکند.

دستبند چرمی طلای زنانه

دستبند چرمی طلای زنانه یکی از دستبند های پر طرفدار است که امروزه توسط اکثر خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد، این دستبند ها در طرح های متنوعی ارائه می شود که توانسته نظر همگان را به خود جلب کند، زیبایی منحصر بفرد در کنار قیمت مناسب این نوع دستبند ها باعث استقبال بی نظیر از آن ها شده است.

دستبند طلای چشم نظر

طلای چشم نظر انواع مختلفی دارد که دستبند طلای چشم نظر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. وجود زیورآلات با نماد چشم زخم از گزشته های دور تا به امروز محبوب بوده و برای آن احادیث و روایات متعددی وجود دارد.

چگونه سایز دستبند را تعیین کنیم؟

دستبند کارتیر طلا

<p dir="rtl"> کمپانی کارتیر توسط لوییس فرانسیس کارتیر در سال ۱۸۴۷در پاریس تاسیس شد. این برند زیور آلات جز پر طرفدار ترین برند در بین بانوان است. این برند زیورآلات دارای  ۲۰۰ شرکت در ۱۲۵ کشور است. قدیمی ترین و تاریخی ترین شعبه های این برند در کشورهای پاریس، لندن و نیویورک است. به دلیل اینکه این برند از یک خانواده سلطنتی به وجود آمده است بسیاری از افراد فکر می‌کنند که تنها اشخاص ثروتمند می ‌توانند این برند را داشته باشند و برای افراد معمولی جامعه پیشنهاد نمی شود، در صورتی که چنین نیست.</p> <p> </p>

انواع دستبند طلا و اهمیت شناخت آن‌ها در ست شدن بهتر

انواع دستبند طلا که اغلب به عنوان یک اکسسوری شیک مورد توجه خانم ها است، از فلزات مختلف به همراه انواع سنگ‌ها ساخته می‌شود و در شکل‌ها و سبک‌های متفاوتی موجود است. با وجود این تنوع، سبک لباس و نوع سلیقه شما به هر شکلی باشد؛ دستبند متناسب با آن وجود خواهد داشت.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد