دستبند کارتیر طلا
  • 2020-04-20

دستبند کارتیر طلا

کمپانی کارتیر توسط لوییس فرانسیس کارتیر در سال ۱۸۴۷در پاریس تاسیس شد. این برند زیور آلات جز پر طرف دار ترین برند در بین بانوان است. این برند زیورآلات دارای  ۲۰۰ شرکت در ۱۲۵ کشور است. قدیمی ترین و تاریخی ترین شعبه های این برند در شهر های معروف پاریس، لندن و نیویورک است و کشور های فرانسه و انگلستان به دلیل زیبایی و قدمت این برند، به کارتیر علاقه خاصی دارند و برند کارتیر توانسته است سال های سال جزء بهترین برند های طلا و جواهر در هر نقطه از دنیا باقی بماند و اصالت خود را حفظ کند. 

 

به دلیل این که این برند از یک خانواده سلطنتی و خاص به وجود آمده است بسیاری از افراد فکر می‌کنند که تنها اشخاص ثروتمند می ‌توانند این برند را داشته باشند و برای افراد معمولی جامعه پیشنهاد نمی شود، در صورتی که چنین نیست و افراد معمولی جامعه نیز می توانند از این برند زیبا و خاص استفاده کنند و لذت ببرند.امروزه زیورآلات و جواهرات بهترین هدیه برای خانم ها محسوب می‌شود. اما از میان این زیورآلات بسیاری از خانم‌ها به دستبند علاقه بسیار زیادی دارند.

 

به این معنی که دستبند به مدت  طولانی در پشت ویترین ‌های طلا فروشی قرار نمی گیرد. دستبند به دلیل ظاهر زیبایی به که دستان خانم ها می دهد مورد توجه همه بانوان قرار دارد و بانوان می توانند با انتخاب جواهر طبق استایل و تیپ بر درخشندگی و زیبایی خود بیفزایند و حتی خانم ها برای خرید جواهر بر اساس فرم صورت خود هم دقت بالایی دارند.

 

به یقین می توان گفت که افراد چه برای هدیه دادن و چه برای سرمایه گذاری در اولین فرصت به سراغ دستبند طلا می روند.هر خانومی در هر جای جهان که باشد، می تواند یک دستبند کارتیر برای خودش دست و پا کند. مارک کارتیر علاوه بر دستبند، انگشتر و گردنبند هم دارد و اگر کسی خواهان آن است که زیور آلات خود را ست داشته باشد این مژده را به آن ها می دهم که مارک کارتیر از زیورآلاتی است که سرویس هم دارد و می تواند یک ست خاص و زیبا در کنار طلا ها و جواهرات شما باشد.

 

گردنبند طلایی کارتیر به نشانه ی عشق و همبستگی هم دیگر را فشرده اند تا گرما و زیبایی بیشتری به گردن شما بدهد. انگشتر کارتیر به گونه ایی طراحی شده است که سبک زندگی امروزی را به نمایش می کشد و می تواند به صورت خیلی ساده بر روی انگشت های شما زیبایی و زندگی را نمایان کند.

 

برای این که این برند بسیار پر طرف دار را داشته باشید، لازم نیست که به پاریس سفر کنید می توانید با مراجعه به فروشگاه ها و یا برخی از سایت‌ها این مارک زیبا را داشته باشید و از آن نهایت لذت را ببرید.شما می توانید از فروشگاه های معتبر دستبند یا سرویس کارتیر را تهیه کنید اما بهتر است که در این زمینه به سایت های معتبر مراجعه کنید که از کیفیت و زیبایی محصول خود اطمینان حاصل کنید و هم چنین بتوانید در انتخاب دستبند یا سرویس کارتیر با طلا فروش خود مشورت کنید.

 

چرا دستبند کارتیر از طرف داران بسیاری بر خوردار است؟

 

کارتیر زیبایی و اعتماد به نفس خاصی را در طرح های مختلف و زیبا برای انگشتر با طراحی خاص، دستبند و گردنبند در نظر گرفته است و می‌تواند به راحتی چشم و دل هر بیننده ای را ببرد. هر قسمت از زیورآلات مارک کارتیر می تواند نشانه ی دوستی و عشق پایدار باشد.کیفیتی که در طراحی برند کارتیر استفاده شده است تصور شما را از داشتن یک طلای معمولی فراتر می برد. دستبند کارتیر طلا به نوعی می‌تواند به دستان شما زیبایی و جذابیت بیش از حدی را هدیه کند به طوری که همه مجذوب دستان شما شوند.

 

دستبند کارتیر به دلیل طراحی خاصی که دارد، می تواند با هر تیپ و استایلی ست شود و زیبایی شما را دو چندان کند، به همین دلیل است که بیشتر بانوان علاقه دارند که از دستبند کارتیر  برای مراسمات رسمی و هم چنین استایل های روزمره خود، استفاده کرده و زیبایی درخشندگی دستان خود را دو چندان کنند.

 

دستبند کارتیر

 

قیمت دستبند طلا کارتیر

 

دستبند کارتیر طلا هم همانند دیگر زیورآلات وزن و عیاری دارد. این دستبند براساس ظریف بودن و یا کلفت بودن، سنگین بودن و سبک بودن طلایی که در آن به کار رفته است، قیمت و ارزش گذاری می شود و مانند همه جواهرات و طلا های دیگر بسته به مقدار وزن طلا به کار رفته در آن قیمت متفاوتی دارد.لازم به ذکر است که مارک کارتیر علاوه بر ساعت های گران قیمت و طلا و جواهرات به مشتریان خود عینک آفتابی، عطر و دفترچه های نفیس نیز ارائه می دهد.

 

یعنی تخصص این شرکت فقط تولید طلا و جواهرات نیست بلکه مارک کارتیر در تولید عطر نیز بسیار معروف بوده است.بنابراین شما می توانید از دیگر محصولات برند کارتیر که فوق العاده لاکچری و زیبا می باشد، در کنار دستبند کارتیر خود استفاده کنید تا ظاهری منحصر به فرد و جذاب را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

دست بند عشق کارتیر

 

یکی از تولیدات منحصر به فرد و خاص برند کارتیر دستبند عشق کارتیر است. این دستبند که توسط آلدو چیپولو طراحی شده است. برعکس دیگر دستبند ها و النگو ها یک مکانیزم بسیار جذاب دارد. یکی از ویژگی‌های این دستبند این است که می توان این دستبند را بر روی مچ سفت یا شل کرد. در هنگام خرید دستبند عشق کارتیر یک پیچ گوشتی نیز به شما داده می شود که بتوانید در باز و بسته کردن دستبند از آن استفاده کنید.

 

شاید همین ویژگی و مکانیزم خاص این دستبند است که آن را در بین افراد بسیار محبوب کرده و طرف داران زیادی را جذب کرده است. برخی می گویند لقب عشق همیشگی ای که به این دستبند کارتیر دادند، شاید به دلیل مکانیزم خاص باز و بسته شدن این دستبند باشد.باید اضافه کرد که دستبند کارتیر طلا فقط ساده و بدون نگین نیست. برخی از مدل‌های آن دارای نگین های بسیار ریزی هستند که به همان نسبت نگین هایی که بر روی دستبند کار شده است، قیمت آن افزایش پیدا می کند.

 

 

دستبند 

 

ویژگی های دستبند عشق کارتیر:

 

دستبند عشق کارتیر طلا ویژگی‌های بسیار خاص و جذابی دارد که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

 

دستبند به شکل بیضی طراحی شده است و معمولاً زوج هایی که با هم نامزد می کنند، این دستبند ها را می اندازد. زیرا به دست بند های عاشقانه آهنین معروف هستند و با پیچ گوشتی باز و بسته می شود.برخی از زیورآلات برای مراسم و مجالس خاصی طراحی شده است و باید با لباس و تیپ خاصی پوشیده بشود

 

اما دستبند عشق کارتیر برای استفاده در روز و شب و حتی در روزمره طراحی شده است و مناسبت و یا لباس خاصی را نمی خواهد.دستبند عشق کارتیر از نقره ساخته شده و روکش طلایی بر روی آن کشیده شده است. اما اکنون شرکت تولیدکننده این دستبند تولید دستبند عشق طلا را نیز آغاز کرده است. پیچ های طراحی شده بر روی این دستبند، از نگین های ساعت مارک کارتیر سرچشمه گرفته است.

 

چگونه می توان  اصل بودن دستبند کارتیر طلا را از تقلبی آن تشخیص داد؟

 

از آن جایی که دستبند های کارتیر در ابتدا دارای شماره سریال نبوده اند بسیاری از سوء استفاده گران دستبند های تقلبی را در بازار عرضه می‌کردند. به همین دلیل شرکت تولید کننده این دستبند تصمیم گرفت تا دستبند های کارتیر خود را سریال دار کند. امروزه دستبند های کارتیر تنها دارای اعداد سریال نیستند، بلکه لوگوی کارتیر و حق کپی رایت و مهر و نشانه عیار ۱۸ نیز بر روی آن ها نقش بسته است.راه تشخیص تقلبی بودن دستبند کارتیر این است که مهرهای نقش بسته شده بر روی دستبند ها ناقص هستند و با دقت انجام نشده است.

  

مهر و لوگوی روی دستبند اصلی بسیار خوانا حک شده است و علاوه بر مهر هیجده عیار ۷۵۰ را نیز دارد، اما دستبند تقلبی فقط مهر ۱۸ عیار را بر روی خود دارد و اصلا خوانا نیست. مشخصه های دیگر در تشخیص اصل بودن دستبند کارتیر این است که دستبند کارتیر معمولا از طلای زرد، طلای سفید، پلاتین و آلیاژ طلا و مس ساخته می شود. الماس در آن بسیار محدود استفاده می‌شود. اما در دستبندهای کارتیر قلابی به جای طلای سفید و پلاتین از نقره ی استرینگ استفاده می‌کنند و ممکن است بر روی آن الماس های تقلبی نیز به کار رفته باشد.

 

 اگر جایی طلای کارتیری را دیدید که رنگ برنج و کرومی دارد و در اطراف نشانه یا مهر لکه وجود دارد، شک نکنید که تقلبیست.نکته ی بسیار واضح و شفاف در تشخیص اصل بودن دستبند کارتیر قیمت آن است. قیمت دستبندهای کارتیر معمولاً بالای ۴۰۰۰ دلار می باشد. پس اگر در سایتی و یا در خرید آنلاین مشاهده کردید که دستبند کارتیر حراج خورده است و یا قیمت آن تنها چند صد دلار است مطمئن باشید که این دستبند تقلبی است.

 

شما می توانید اصل بودن یا تقلبی بودن دستبند کارتیر را از بسته بندی و یا کیفی که دستبند در آن قرار دارد نیز متوجه شوید. دستبند کارتیر اصل در بسته بندی های جذاب و با کیفیتی به بازار عرضه می شود و بسته بندی های بی کیفیت نشان دهنده تقلبی بودن دستبند می باشد.برای این که دستبند های اصل کارتیر را تهیه کنید، باید به فروشگاه ها و سایت های معتبر مراجعه کنید و به نکاتی که در قسمت های قبل ذکر شد توجه داشته باشید تا اصل بودن و تقلبی بودن آن را تشخیص دهید.

 

وقتی به دنبال دستبند کارتیر طلا هستید بهتر است دنبال اصل آن باشید و همان گونه که ذکر کردیم ،به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و از خرید خود  مطمئن باشید. زیرا این دستبند تا آخر عمر با شماست. توصیه می شود که به دلیل دستبند های تقلبی زیاد از سایت ها به صورت آنلاین خرید نکنید. شما در خرید آنلاین نمی توانید جزئیات و مشخصات دستبند را قبل از خرید بررسی کنید.

 

امروزه به دلیل طرح ها و مدل های مختلفی که در بازار وجود دارد خرید طلا به یکی از سخت ‌ترین خریدها تبدیل شده است. از زیورآلاتی که بسیار در دید است و می‌تواند زیبایی ظاهری شما را تضمین کند، دستبند طلا است. شما باید در انتخاب دستبند‌ طلا بسیار دقت داشته باشید. زیرا دستبند همیشه همراه شماست و می تواند با انتخابی که می کنید، ظاهر شما را زیباتر و یا خراب کند.

  

قبل از خرید دستبند طلا مخصوصا دستبند کارتیر باید بدانید که چه مدل دستبند را می خواهید و می خواهید تا چه اندازه هزینه کنید . شما برای تهیه دستبند خود باید به نکات خاصی توجه کنید که در زیر برای شما شرح داده می شود:

 

در انتخاب دستبند باید به رنگ پوست خود نیز توجه کنید که چه رنگی از دستبند را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما هماهنگی داشته باشد.قبل از خرید دستبند به این موضوع فکر کنید که دوست دارید شکل دستبند چه شکلی باشد. منظور از شکل دستبند فقط شکل ظاهری نیست، بلکه منظور این است که مروارید داشته باشد یا ساده باشد و یا ترکیبی از مروارید و نگین باشد و یا فقط یک دستبند ساده با زنجیر نازک داشته باشد.

 

در آخر باید توجه کنید که گرانترین برندها همیشه بهترین و قشنگ ترین و بی نظیرترین مدل ها را ارائه نمی دهند.در انتخاب دستبند خود باید به این مورد توجه کنید که آیا می خواهید دستبندتان با دیگر طلاهای شما ست باشد یا می خواهید سرویس کامل از آن را خریداری کنید.

 

نکته بعدی این است که آیا طلا انتخابی توسط شما به تیپ و استایلتان می آید یا خیر و هم چنین آن را برای روزمره می خواهید استفاده کنید یا برای مراسمات خاص و جشن ها؟

 

پابند کارتیر

 

پابند کارتیر یکی از زیبا ترین پا بند های موجود است و شما می توانید آن را با یک دستبند کارتیر ست کرده و زیبایی ظاهر خود را دو چندان کنید.

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

دستبند کادویی طلا

بسیاری از افراد به هنگام مناسبت های خاص دچار شک و تردید می شوند که برای عزیزان خود چه هدیه ایی تهیه کنند و چه چیزی خریداری نمایند. باید بیان شود که خرید دستبند طلا می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد و عزیزان شما را شگفت زده کند. در این مقاله به صورت کامل به بررسی دستبند کادویی طلا پرداخته ایم.

انواع دستبند طلا و اهمیت شناخت آن‌ها در ست شدن بهتر

انواع دستبند طلا که اغلب به عنوان یک اکسسوری شیک مورد توجه خانم ها است، از فلزات مختلف به همراه انواع سنگ‌ها ساخته می‌شود و در شکل‌ها و سبک‌های متفاوتی موجود است. با وجود این تنوع، سبک لباس و نوع سلیقه شما به هر شکلی باشد؛ دستبند متناسب با آن وجود خواهد داشت.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد