معرفی جدیدترین سرویس های زیورآلات عروس (طلا و نقره)
  • 2022-12-28

معرفی جدیدترین سرویس های زیورآلات عروس (طلا و نقره)

خرید سرویس های زیور آلات عروس از جمله مواردی است که در تدارکات مراسم عروسی انجام می شود و با همه جذابیتی که دارد در عین حال چالش برانگیز نیز هست. برای خرید سرویس طلا و نقره عروس باید صبر و حوصله به خرج بدهید تا در آخر بتوانید زیباترین و جدیترین سرویس را خریداری کنید. خرید سرویس باید هم ست با لباس عروس و همچنین سلیقه او خریداری شود. با توجه به اهمیت سرویس زیور آلات طلا و نقره عروس ما در این مقاله قصد داریم جدیدترین سرویس های زیور آلات عروس را برای شما بیان کنیم و از طرفی به برخی از نکات مهم در خصوص خرید زیور آلات عروس اشاره کنیم. اگر شما هم قصد تدارک دیدن مراسم عروسی را دارید به شما پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای مقاله همراه شوید.

 

نکات مهم و ضروری در خصوص خرید سرویس زیورآلات عروس

 

سرویس زیور آلات یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در تدارک دیدن مراسم عروسی باید به آن توجه ویژه ای داشت. مهم ترین نکته ای که باید در زمان خرید سرویس طلا و نقره عروس توجه داشته باشید این است که با پوشیدن سرویس طلا و نقره احساس راحتی کنید. پیشنهاد اول ما به شما این است که در ابتدا سرویس های پایه را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قصد خرید سرویس نقره را دارید به جای گوشواره های سنگین می توانید گوشواره های میخی با سنگ های گرانبها کار شده بر روی آن را انتخاب کنید یا اینکه یک جفت گوشواره های ظریف و زیبا نیز انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

 

نکته دومی که باید در زمان خرید سرویس طلا و نقره به آن توجه داشته باشید این است که با توجه به لباس عروس خود ست زیور آلات خود را انتخاب کنید. اگر لباس عروس شما زرق و برق بیشتری دارد انتخاب سرویس ساده تر بسیار مناسب تر خواهد بود و اگر لباس عروس شما ساده است بهتر است از زیور آلات با طراحی مینیمال را انتخاب کنید.


به هم خوانی قطعات زیور آلات خود توجه داشته باشید در واقع برخی از قطعات طلا همچون گردنبند و دستبند باید هم ست با هم انتخاب شوند تا زمانی که آن ها را می پوشید خودشان را به زیبایی نشان دهند. هم ست بودن قطعات اهمیت بالایی دارد به این دلیل که اگر قطعات زیور آلات هم ست با هم نباشند از هماهنگی لازم برخوردار نیستند و در عین گران قیمت بودن هم زیاد به چشم نمی آیند به همین خاطر همیشه در تلاش باشید قطعات زیور آلاتی که انتخاب می کنید هم ست با یکدیگر باشد تا زیبایی خود را نمایان کند.

 

زیورآلاتی با سبک کلاسیک


زیور آلات کلاسیک آن دسته از زیور آلات هستند که مربوط به هیچ دوره زمانی نیستند و در طراحی آنها از الماس ها و مرواریدهای گرانبها کار شده است. اغلب این سبک کلاسیک سرویس محبوبیت بالایی در بین خریداران دارد. این مدل از سرویس بیشتر مختص افراد زیبا پسند و خاص است که می خواهند در مراسم عروسی به زیبایی هر چه تمام تر دیده شوند.

زیورآلات با سبک رمانتیک

 

در سبک رمانتیک بر روی زیور آلات نقش های گل ها و سایر جزئیات کار شده است تا به زیبایی هر چه تمام تر دیده شود. در این سبک از سنگ های کریستال و قیمتی برای زینت دادن زیور آلات کار شده است.
زیورالاتی پر زرق و برقهمان طور که از نام این سبک پیداست نسبت به سایر سبک های زیور آلات از زرق و برق بیشتری برخوردار است. این مدل سبک زیور آلات طرفداران زیادی دارد که مایل هستند در مراسم عروسی به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشند.

 

زیورآلاتی با سبک بوهو

 

در طراحی سبک بوهو تغییرات زیادی بر روی سنگ اعمال نشده است بلکه سنگ قیمتی کار شده بر روی این زیور آلات به شکل طبیعی خود نزدیک است و در فرآیند آن از بهسازی حرارتی استفاده نشده است.

 

خرید سرویس زیورآلات عروس

 

معرفی جدیدترین زیور آلات عروس

 

دنیای مد هم همچنان با سایر موارد دیگر همچنان رشد چشمگیری داشته و مدهای جدید و به روزی طراحی و روانه بازار می شود. برای اینکه در مراسم عروسی به زیبایی بدرخشید بهتر است به جای زیور آلات با طراحی قدیمی تر به دنبال مدل های جدیدتر سرویس بگردید و زیباترین مدل را انتخاب کنید. در این قسمت از متن ما به برخی از جدیدترین زیور آلات  طلا و نقره عروس اشاره می کنیم تا شما با بهره مندی از این اطلاعات زیباترین و در عین حال جدیدترین سرویس را انتخاب کنید.

 

زیور آلات وینتیج

 

خرید زیور آلات وینتیج این روزها بسیار رایج شده است در واقع این سبک زیور آلات عروس از زیبایی بی نظیری برخوردار است که در طراحی آن از مرواریدهای زیبا به همراه دیگر جزئیات کار شده است.

 

سرویس زنانه نقره پاپیون و مروارید از کافه طلا


گوشواره های بزرگ از جمله انتخاب عروس  خانم هایی است که ترجیح می دهند در مراسم عروسی گوشواره بزرگی بپوشند. در این مدل سبک در طراحی زیور آلات از سنگ های قیمتی الماس، مروارید ، زمرت و یاقوت کار شده است . 

 

سرویس چوکر


یکی از جدیدترین سرویس طلا و نقره عروس سرویس چوکر است که طراحی بی نظیری دارد و شکل ظاهری آن به صورت V است. این سرویس طراحی بی نظیری دارد و بر روی یقه لباس عروس شما به زیبایی خود را نمایان خواهد کرد.

 

گوشواره نقره حلقه و گل


برخی از عروس  خانم مایل هستند با پوشیدن گوشواره های بزرگ ، گردن خود را پوشش دهند پس توصیه ما برای این دسته از عروس خانم ها این است که زیور آلات حلقه و گل را انتخاب کنند.

 

خرید و انتخاب سرویس نقره

 

یکی از بخش های اصلی مراسم عروسی خرید سرویس طلا و نقره عروس است. این روزها با نوسانات اخیر در بازار از همچنان طلا قیمت بالاتری نسبت به سایر فلزها دارد به همین دلیل بیشتر عروس خانم ها به سمت خرید سرویس نقره روی می آورند. سرویس نقره هم زیبایی و جذابیتت خاص خود را دارد که اگر مطابق با لباس عروس انتخاب شود در مراسم عروسی به زیبایی می درخشد. همان طور که می دانید یکی از شیرینی ترین قسمت ها در مراسم عروسی همان خرید کردن سرویس عروس است که در عین جذابیتی که دارد بسیار چالش بر انگیز است.

 

به همین دلیل انتخاب یک سرویس طلا و نقره مطابق با بودجه شما بهترین گزینه در مراسم عروسی به حساب می آید. این روزها هم خرید سرویس نقره برای عروس خانم ها بسیار متداول شده است به این خاطر که با در نظر گرفتن بودجه لازم به راحتی می توان یک سرویس نقره هم ست با لباس عروس انتخاب کرد. همان طور که می دانید نقره از دیر باز تا کنون خاصیت درمانی داشته و برای بدن مفید است. پوشیدن زیور آلات نقره موجب آرامش خاطر در انسان می شود و افکار درونی انسان را نیز بهبود می بخشد.

 

با پوشیدن این نوع از زیورآلات قدرت ایمنی در بدن انسان نیز بالا می رود از طرفی احساس کسالت آور بودن را از انسان دور می کند و احساس امید و نیرومندی را در انسان شعله ور می کند. علاوه بر این خاصیت درمانی دارد و به ترمیم پوست بدن نیز کمک می کند جالب است بدانید این نوع فلز به عنوان یک ضدعفونی کننده عمل می کند با این وجود پیشنهاد ما به شما این است که حتما این مدل از زیور آلات را بپوشید.

 

نکات طلایی خرید سرویس نقره عروس 

 


نقره نیز همانند طلا بیش از هزاران مدل طراحی بی نظیری دارد که اغلب دارای زرق و برق، ساده و به همراه سنگ های قیمتی هستند که  اغلب عروس خانم ها مایل هستند به جای سرویس طلا از سرویس نقره در مراسم عروسی خود استفاده کنند. در زمان خرید سرویس نقره نیز باید به برخی از نکات مهم در زمان خرید توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین و جدیدترین سرویس نقره را انتخاب و خریداری کنید.

 

انتخاب زیور آلات هم ست


لباس و سرویس عروس باید هم ست باشد و با یکدیگر مطابقت داشته باشد تا در مراسم عروسی بر تن عروس خانم زیبا دیده شوند. به عنوان مثال اگر لباس عروس شما یقه شلوغی دارد می توانید از گردنبندهای ساده تر و دور گردنی استفاده کنید تا ظاهری خیره کننده به شما بدهد.

 

متناسب با رنگ پوست

 

رنگ پوست نیز از جمله نکاتی است که باید در زمان خرید سرویس نقره به آن توجه داشته باشید.  اگر با توجه به رن پوست سرویس نقره همراه با سنگ ها و نگین های متنوع را انتخاب و خریداری کنید مطمئن باشید که سرویس نقره به زیبایی خود را نشان خواهد داد در واقع ست کردن سرویس نقره با رنگ پوست جلوه ویژه ای به سرویس شما می دهد.

 

ست کردن سرویس نقره با یقه

 

بهتر است قبل از اینکه به سراغ خرید سرویس نقره بروید اول از هر چیز لباس عروس خود را انتخاب کنید. بدین دلیل که بهتر است با توجه به یقه لباس گردنبند را انتخاب کنید. اگر لباس عروس شما یقه دار است انتخاب گردنبند آویز یا چوکر گزینه مناسبی است که با پوشیدن ست لباس عروس استایل شما کامل تر می شود. به همین خاطر ست کردن سرویس نقره با یقه لباس اهمیت ویژه ای دارد که نباید نادیده گرفته شود.


برای اینکه خرید رضایمتندی داشته باشید بهتر است از برند معتبر سرویس های موجود در بازار خرید کنید و همچنین برای خرید و سفارش سرویس عروس خود به فروشگاه معتبر مراجعه کنید. اصالت داشتن سرویس حرف اول را می زند به همین خاطر به یاد داشته باشید که از فروشگاه معتبری خرید کنید که خدمات گارانتی محصول را هم به شما ارائه دهند تا در صورت تعویض سرویس در آینده دچار مشکل نشوید.


همان طور که شاهد نوسانات اخیر در بازار طلا و ارز هستیم همچنان قیمت طلا رشد صعودی دارد و همچنان در حال افزایش قیمت است. سرویس نقره نیز این روزها طرفداران زیادی دارد و یک انتخاب عالی و مقرون به صرفه در تدارک دیدن مراسم عروسی است. سرویس نقره یک انتخاب هوشمندانه ای است که علاوه بر اینکه مقرون به صرفه است دارای طراحی های بی نظیری نیز هست که هر چه تمام تر بر زیبایی شما در مراسم عروسی می افزاید. این روزها با توجه به اینکه در طراحی سرویس نقره از سنگ های قیمتی و گرانبها استفاده می شود شاهد ترکیب های زیبایی از سرویس نقره به همراه سنگ های قیمتی خواهیم بود .

 

خرید سرویس زیورآلات عروس

 

سخن پایانی


به طور مسلم انتخاب سرویس طلا و نقره عروس از جمله قسمت های شیرین و جذاب در تدارک دیدن مراسم عروسی است. این روزها با پیشرفت دانش بشری در زمینه طراحی زیور آلات طلا و نقره انواع مدل های زیبایی از سرویس های طلا و نقره در بازار موجود است که هر کدام طراحی بی نظیری دارد. ما در این مقاله به چند مورد از سرویس طلا و نقره عروس اشاره کردیم و شما به راحتی می توانید با مشاهده سرویس های طلا و نقره و همچنین با مقایسه کردن قیمت ها جدیدترین و در عین حال زیباترین سرویس را انتخاب و خریداری کنید.

 

درخشندگی سرویس طلا و نقره به نسبت سایر سرویس های استیل نظیر استیل و تیتانیوم بیشتر است و همچنین دوام و عمر بالایی دارد به همین خاطر قیمت گران تری نیز دارند. سرویس نقره قیمت پایین تری از سرویس طلا را دارد و برای عروس خانم های زیبا پسند انتخاب مناسبی محسوب می شود.


سرویس زیور آلات یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در تدارک دیدن مراسم عروسی باید به آن توجه ویژه ای داشت. مهم ترین نکته ای که باید در زمان خرید سرویس طلا و نقره عروس توجه داشته باشید این است که با پوشیدن سرویس طلا و نقره احساس راحتی کنید. پوشیدن سرویس طلا و نقره جذابیت خاصی به شما می بخشد و زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد.

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

مهم ترین نکات خرید سرویس جواهر کدام اند؟

برای خرید سرویس جواهر باید برخی نکات را رعایت کنیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را طبق سلیقه خود داشته باشیم.

چگونه سرویس جواهر انتخاب کنیم؟

جواهرات در فرهنگ های مختلف بصورت های مختلفی استفاده می شود؛ مثلا در اروپا انواع انگشتر، گردنبند و گوشواره های ساده و سبک مرسوم بوده، درحالیکه در کشورهای آسیایی نظیر هند و کشورهای عربی، زیورآلات سنگین و پرکار و نیز زیورهای بینی و مچ پا کاربرد فراوای دارد.

سرویس جواهر

خرید سرویس جواهرات یکی از علایق دیرینه خانم ها بوده و هست. این سرویس ها در مدل های مختلف وقیمت های متنوع ارائه می شوند که با تزیین انواع سنگ های قیمتی از جمله یاقوت، زمرد، الماس و... زیبایی چند برابری را کسب کرده اند.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد