روش های استایل کردن با دستبند نقره
  • 2024-09-14

روش های استایل کردن با دستبند نقره

 

در دنیای امروز، استایل کردن بیش از پیش رواج پیدا کرده است. استایل کردن به این معنی است لباس ها، کفش و کیف و… المان های دیگر را به گونه ای انتخاب کنیم که بین آنها هماهنگی و هم‌خوانی وجود داشته باشد. یکی از این المان ها، اکسسوری ها هستند. برای مشاهده و خرید انواع طلا روی لینک کلیک نمایید.

اکسسوری ها نیز شامل چیزهایی هستند که شاید به تنهایی نتوان از آنها استفاده خاصی کرد اما وقتی به یک استایل اضافه می‌شوند، آن استایل را خاص تر و شیکتر می‌کنند. در دسته ی اکسسوری ها نیز می‌توان به گردنبند، دستبند نقره ، گوشواره و… اشاره کرد. از فلزات مختلفی برای ساخت اکسسوری ها استفاده می‌شود که هرکس بنا بر سلیقه ی خود، یکی از آنها را برای استایل خود برمی‌گزیند.

جنس ساخت اکسسوری ها عبارتند از: استیل، نقره، تیتانیوم، طلا و… . از پرطرفدار ترین نوع اکسسوری می‌توان اکسسوری های نقره را نام برد که امروزه بسیار پرطرفدار شده اند. اکسسوری های به این دلیل پرطرفدارند که رنگشان برای سال های طولانی ثابت است و به آسانی تغییر رنگ نمی‌دهد.

 

 روش های استایل کردن با دستبند نقره

 

 

از دیگر ویژگی های این نوع اکسسوری ها این است که به راحتی با هر نوع استایلی ست می‌شوند و زیبایی و جلوه ی خاصی دارند. اکسسوری های نقره به دلیل تطبیق پذیری بالای خود با انواع سبک استایل ها، به انتخاب اول برای خرید اکسسوری تبدیل شده اند. اکسسوری های نقره با هر نوع استایلی، چه رسمی و غیر رسمی و چه روزمره به راحتی مچ می‌شوند.

همچنین اکسسوری های نقره، گزینه ی بسیار مناسبی برای کادو دادن به افراد محسوب می‌شود زیرا تا سال های سال ماندگار هستند و هدیه ای خاص به شمار می‌روند. در ادامه بیشتر راجع به اکسسوری نقره و نحوه ی ست کردن آن با هر استایل های مختلف توضیح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

 

چگونه دستبند نقره را با لباس های رسمی ست کنیم؟

بهتر است برای انتخاب لباس و اکسسوری، ابتدا سبک سلیقه ی خود را مشخص کنیم تا راحت تر بتوانیم آن ها را برای استایل خود انتخاب کنیم. برای ست کردن دستبند نقره با لباس های رسمی بهتر است چندین نکته را رعایت کنیم تا اکسسوری و لباس های ما با هم هماهنگی داشته باشند و در تضاد نباشند.

برای مثال، دستند نقره ی مناسب لباس های رسمی، نباید شکل ظاهری شلوغ و تجملاتی داشته باشند. این گونه دستبند ها باید شکل ظاهری ساده و مینیمال و ظریفی داشته باشند تا به بولد ترین آیتم استایل تبديل نشوند. یکی از مهم ترین نکات در استفاده از دستبند نقره اصل این است که طیف رنگی لباس خود را به گونه ای انتخاب کنیم که با آن دستبند هارمونی و هماهنگی داشته باشد. البته می‌توان از اکسسوری های نقره به عنوان یک اکسسوری انعطاف پذیر یاد کرد که با انوع استایل ها و رنگ ها ست می‌شوند.

اما یک سری رنگ ها هستند که اگر در کنار اکسسوری نقره از آنها استفاده کنیم، استایل رسمی ما زیباتر و خاص تر می‌شود. این رنگ ها عبارتند از: آبی، سبز، سورمه ای و هر رنگی که دارای تناژ آبی می‌باشد. همچنین رنگ های سفید و مشکی چون رنگ های پس زمینه و خنثی هستند، انتخابی عالی برای استایل کردن با دستبند نقره می‌باشند.

همچنین بهتر است برای انتخاب دستبند نقره ی متناسب با استایل رسمی، بهتر فصول سال را هم درنظر بگیریم. برای مثال در فصول گرم و نسبتا گرم سال، بهتر است دستبند انتخابی ما بسیار ظریف و ساده باشد اما در فصول سرد سال می‌توانیم از دستبند های کمی پر زرق و برق و شلوغ نیز استفاده کنیم.

 

 

چگونه دستبند نقره را با لباس های رسمی ست کنیم؟

 

استفاده از دستبند نقره در استایل های مینیمالیستی

استفاده از اکسسوری های نقره در هر استیلی، می‌تواند زیبایی آن استایل را تا چندین برابر افزایش دهد. قبل از پرداختن به استفاده از دستبند نقره در استایل مینیمال، خوب است که با هر دوی آنها آشنا شویم تا بتوانیم از گزینه های مناسب در استایل خود استفاده کنیم. استایل های مینیمالیستی جزو آن سبک استایل هایی است که جزئیات بسیار کمی در آن به کار می‌رود. برای اطلاعات بیشتر در زمینه کاربرد نقره در عکاسی مقاله ای برای شما عزیزان تهیه کرده ایم در صورت تمایل روی لینک کلیک نمایید.

این سبک استایل کردن با نقره بسیار ساده است و در آن بیش از دو رنگ را به کار نمی‌برند که آن دو رنگ هم جزو رنگ های نود و خنثی به شمار می‌روند. مانند : رنگ های سفید، مشکی، قهوه ای، استخوانی، کرمی و رنگ هایی در این تناژها. پس در استفاده از اکسسوری برای استایل مینیمال، اصلا نباید زیاده روی کنیم چون استایل مینیمال استایلی است که نباید چیزی در آن بولد و چشمگیر باشد. این سبک از استایل بسیار ساده و به دور از تجملات است. برای استفاده از دستبند در استایل مینیمالیسم، باید یک سری قوانین را رعایت کنیم تا بتوانیم با استفاده از آن دستبند به شیک‌ بودن و زیبا بودن استایل خود بیفزاییم.

برای مثال دستبندی که انتخاب می‌کنیم باید خیلی نازک و ظریف باشد. اما اگر تمایل دارید که اکسسوری های بیشتری در استایل خود به کار ببرید، بهتر است که از یک ساعت خیلی ظریف یا یک النگوی نقره در کنار دستبند خود استفاده کنید. یکی از اکسسوری هایی که می‌توان از آن در کنار دستبند های ظریف نقره استفاده کرد، بنگل ها یا همان دستبند الگو ها می‌باشند. برای استایل های مینیمال و ساده بهتر است نوع نازک بنگل ها را انتخاب کنیم تا با استایل ما در تضاد نباشد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ظرف نقره مقاله ای برای شما عزیزان تهیه کرده ایم در صورت تمایل روی لینک کلیک نمایید.

نوع دیگری از دستبند که با استایل های مینیمال ست می‌شوند و جلوه ی خاصی به این سبک از استایل می‌بخشند، دستبند های تنیس می‌باشند. این نوع دستبند ها بسیار ظریف هستند که معمولا برای دیزاین آنها از سنگ های تزئینی استفاده می‌شود.

 

 

ایجاد توازن در استایل با استفاده از چندین دستبند نقره

 

ایجاد توازن در استایل با استفاده از چندین دستبند نقره

استفاده از چندین اکسسوری در کنار هم، امروزه به یک موضوع پر طرفدار در جهان تبدیل شده است. برای مثال افرادی هستند که تمایل دارند چندین دستبند یا چندین گربند را در کنار هم و با هم استفاده کنند. استفاده از چندین اکسسوری در کنار هم، می‌تواند به صورت منحصر به فرد شخصیت هر فرد را بیان کند. بسیاری از استایلیست های مطرح جهان، استفاده از چندین اکسسوری در کنار هم را نوعی تصمیم جسورانه می‌دانند زیرا استفاده از چندین اکسسوری که همه‌شان از یک کتگوری می‌باشند، ممکن است موجب شلختگی استایل شود.

پس لازم است نکاتی را برای استفاده از چندین اکسسوری در کنار هم رعایت کنیم تا این موارد به وجود نیایند. همانطور که پیش تر بیان کردیم، اکسسوری های نقره مانند دستبند، انگشتر نقره، گوشواره و… امروزه به دلیل اینکه به راحتی با هر استایلی ست می‌شوند و رنگشان ثابت است، به اکسسوری های پر طرفداری در جهان تبدیل شده اند که جزو اولویت اول انتخاب های هر فرد در خرید اکسسوری می‌باشند. یکی از رایج ترین استفاده ها از دستبند نقره این است که چندین دستبند نقره را با هم در یک استایل به کار می‌برند و به نوعی می‌توان گفت که آنها را با هم ترکیب می‌کنند.

برای این کار مستلزم رعایت قوانینی هستیم تا به نحوه ی درست و صحیحی بتوانیم از ترکیب چندین دستبند نقره استفاده کنیم. یکی از نکات کلیدی که در این موضوع مهم است و باعث موفق شدن و زیبا شدن استایل ما می‌شود این است که از سبک ها، بافت ها و رنگ های مختلفی که با هم هماهنگی و هارمونی دارند استفاده کنیم. ما نمی‌توانیم هر نوع دستبندی را در کنار یکدیگر به کار ببریم زیرا همین کار ممکن است سبب شلختگی و به هم ریختگی استایل ما شود. یا ممکن است آنقدر بولد و چشمگیر شود که سایر جزئیات یک استایل به چشم نیایند. برای مطالعه بیشتر در زمینه فرمول قیمت گذاری نقره روی لینک کلیک فرمایید.

 

 

انتخاب دستبند های مختلف نقره

 

 

پس هنگام انتخاب دستبند های مختلف برای اینکه با هم از آنها استفاده کنیم، باید به سبک این دستبند ها و همچنین تناژ رنگی آنها دقت لازم را به عمل آوریم. کلید تعادل در استفاده از چندین دستبند در کنار یکدیگر این است که از سایز های مختلف در کنار یگدیگر استفاده کنیم. ما باید سعی کنیم دو سایز دستبند نقره ی نازک و ضخیم را در کنار یکدیگر به کار ببریم تا به نوعی بتوانیم تعادل را در بین دستبند ها ایجاد کنیم. بعد از اینکه دستبند های نقره ی متناسب با یکدیگر را انتخاب کردیم، نوبت به چیدن ترتیب آنها می‌رسد. باید دستبند های نقره ی خود را به گونه ای پشت سر هم بچینیم که هر کدام با یکدیگر تناسب و هماهنگی داشته باشند.

یکی از راه هایی که به وسیله ی آن می‌توان از انواع دستبند های نقره ی مختلف را به یکدیگر ربط داد این است که یک تناژ رنگ را به عنوان رنگ پایه در نظر بگیریم و سایر دستبند ها را با توجه به آن تناژ رنگ انتخاب کنیم.  برای این کار لازم است که یکی از دستبند ها را به عنوان کانون یا مرکز انتخاب کنیم و با توجه به آن دستبند، بقیه را در پشت سر یا جلوی آن استایل کنیم.

در همین حین باید به این موضوع توجه داشته باشیم که فاصله ی هر دستبند با دستبند های کناری را رعایت کنیم تا باعث شلختگی و به هم ریختگی استایل ما نشوند. استفاده از چندین دستبند در کنار هم که از آن به عنوان انباشته کردن نیز یاد می‌کنند، در استایل های رسمی کاربردی ندارد و در سبک استایل های مینیمال نیز خیلی کم از آنها استفاده می‌شود. برای دریافت مشاوره با کارشناسان کافه طلا روی لینک کلیک نمایید.

منبع

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

کاربرد نقره در عکاسی

نقره یک فلز گرانبها و بسیار با ارزش است که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله صنایعی که نقره در آن کاربردهای فراوانی دارد، می توان به صنعت عکاسی اشاره داشت. در این مطلب به بررسی کاربرد نقره در عکاسی پرداخته ایم.

کاربرد نقره در پزشکی و سلامت

نقره فلزی است که از دیرباز تا کنون به یک ماده طبیعی برای درمان بیماری ها و همچنین ضد عفونی کننده بسیار قوی، شناخته شده و مزیت ها و فواید بی شماری برای بدن دارد. این فلز می تواند عفونت ها، ویروس ها و باکتری های بدن انسان را از بین ببرد و همچنین برای ضد عفونی کردن سطوح مفید باشد. در این مطلب به بررسی کاربرد نقره در پزشکی و سلامت پرداخته ایم.

نحوه ساخت زیورآلات طلا و نقره

ساخت زیور آلات طلا و نقره یک امر بسیار تخصصی است و نحوه ساخت آن شامل مراحل مختلفی می باشد که در این مطلب به صورت کامل به آن ها پرداخته ایم. ساخت زیورآلات طلا و نقره باید با دقت بالا انجام گیرد و اگر به دنبال یادگیری آن هستید، باید به مراجع معتبر رجوع کنید.

10 راهکار تشخیص نقره اصل از بدل

اگر شما نیز به مصنوعات یا زیور آلات نقره علاقه دارید، باید بتوانید نقره اصلی از تقلبی را تشخیص دهید تا سود جویان از شما کلاهبرداری نکنند. در این مطلب به بررسی 10 راهکار تشخیص نقره اصل از بدل پرداخته ایم.

انتخاب گوشواره طلا و نقره با توجه به فرم صورت و رنگ پوست و مو

انتخاب گوشواره طلا و نقره متناسب با رنگ پوست و مو و همچنین فرم صورت می تواند زیبایی چهره را افزایش دهد و استایل شیک و جذابی به شما هدیه دهد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت انگشتر نقره

اگر قصد خرید انگشتر نقره را دارید و از تنوع و تفاوت قیمت ها در بازار سردرگم شده اید، مجموعه ما پیشنهاد می کند مقاله زیر را به دقت مطالعه کنید تا به درک درستی از نحوه قیمت گذاری انگشتر نقره دست یابید. مجموعه ما با رعایت سلیقه و در نظر گرفتن بودجه مالی مشتریان و ارائه متنوع ترین سنگ ها و همزن های انگشتری نقره با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت شما را در این سرمایه گذاری یاری خواهد کرد.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد