حلقه های ازدواج سلطنتی
  • 2020-10-28

حلقه های ازدواج سلطنتی

حلقه های ازدواج سلطنتی را می توان گرانترین و مشهورترین حلقه های ازدواج در دنیا در نظر گرفت. اگر شما نیز می خواهید با این نوع حلقه ها آشنایی پیدا کنید؛ کافیست ادامه مطلب را با ما همراه باشید.انتخاب حلقه ازدواج یکی از خاطره انگیز ترین و لذت بخش ترین انتخاب ها در طول زندگی است.

 

بسیاری از افراد برای خرید و انتخاب حلقه ازدواج زمان زیادی را صرف کرده و دقت و حوصله زیادی به خرج می دهند. حلقه های ازدواج در شکل های متنوع مناسب تمامی سلیقه ها طراحی شده اند. این حلقه ها می توانند از جنس طلا، پلاتین و نقره باشند.

 

بودجه و سلیقه افراد تعیین کننده این است که برای ازدواج چه حلقه ای را خریداری نمایند. اگر بودجه کافی برای خرید حلقه ازدواج دارید؛ می توانید حلقه های ازدواج سلطنتی را به عنوان یکی از لوکس ترین، زیباترین و چشم نوازترین حلقه های ازدواج انتخاب نمایید. 

 

حلقه های ازدواج با نگین برلیان

 

حلقه های برلیان یکی از حلقه های ازدواج سلطنتی است که طرفداران زیادی دارد.برخی افراد به اشتباه گمان می‌کنند که برلیان همانند الماس و یاقوت یک سنگ و کانی گرانبها است که جواهر سازان از آن برای آذین حلقه های ازدواج بهره می برند؛ در حالی که این تصور کاملا اشتباه بوده و برلیان یک سنگ یا نگین قیمتی نیست!

 

در واقع برلیان نوعی تراش سوئیسی است که بر روی الماس و سایر سنگ های قیمتی مانند یاقوت سرخ، یاقوت کبود، زبرجد و غیره انجام می شود. تراش برلیان به صورت گرد بوده و طوری بر روی سنگ قیمتی می نشیند که بتوانید بیشترین انعکاس نور را از سنگ دریافت کنید.

 

در بین نگین های برلیان، الماس ها بیشترین طرفدار را دارند البته سنگ های الماس از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند.سنگ حلقه های ازدواج سلطنتی برلیان بیشتر از الماس و یاقوت کبود است. این نگین ها را می توانید بر روی حلقه های طلای سفید، طلای زرد، طلای رزگلد و پلاتین سوار نمایید.قیمت این نوع از حلقه های ازدواج  با توجه به نوع نگین، قیراط، وزن حلقه، جنس حلقه، عیار حلقه و دیگر عوامل تعیین می شود. 

 

حلقه های ازدواج الماس

 

الماس که در حال حاضر قیمتی ترین سنگ زینتی شناخته می شود؛ از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و به عنوان نگین حلقه های ازدواج سلطنتی نیز به کار برده می شود. بسیاری از شاهزادگان و ثروتمندان نگین الماس را به عنوان نگین حلقه های ازدواج خود برمی‌گزینند.

 

یکی از زیباترین حلقه های ازدواج با نگین الماس مربوط به حلقه ای است که مایکل داگلاس به کاترین هدیه کرد. نگین های الماس که بر حلقه های ازدواج سلطنتی سوار می شوند؛ در اشکال گوناگون از جمله گرد، بیضی شکل، مارکیز، گلابی شکل، قلبی شکل و با برش زمردی تراش می خورند.

 

بیش از ۷۰ درصد الماس های تراش خورده به شکل گرد یا برلیان تراش می خورند؛ الماس های برلیان شکلی منحصر به فرد داشته و باعث بیشترین انعکاس نور می‌شود. تلالو بی‌نظیر این الماس ها بی نظیر است؛ علت تلالو بی نظیر الماس های برلیان این است که بین تاج، کمر و پایه الماس ۵۸ سطح برش تراش داده می شود.

 

الماس بیضی شکل در دستان کوچک با انگشتان کوتاه جلوه ای بی نظیر ایجاد می نماید؛ اُوال دیاموند نام لاتین الماس بیضی شکل است. الماس مارکیز گرانترین نوع تراش الماس است و به شکل قایق یا چشم تراش داده می شود. این الماس را با الهام از لبخند مادام مارکیز تراش داده‌اند به همین سبب نام این تراش الماس را مارکیز نامیده‌اند. این الماس به سفارش لویی چهاردهم تراش داده شده است.

 

بر روی الماس مارکیز ۵۹ سطح برش ایجاد کرده‌اند و در نتیجه باعث شده تا الماس در نهایت درخشندگی خود ظاهر شود. با وجود گران تر بودن این تراش آن را در حلقه های ازدواج سلطنتی کمتر به کار می برند اما اگر سلیقه شما این نوع تراش را می پسندد می‌توانید به صورت سفارشی بخواهید تا این الماس به صورت تک نگین و یا همراه با الماس های کوچک دیگر بر روی حلقه ازدواج شما سوار شود.الماس قلبی شکل نماد عشق بوده و می تواند گزینه مناسبی برای حلقه‌های ازدواج باشد.

 

حلقه ازدواج یاقوت

 

یاقوت یکی از زیباترین، خوشرنگ ترین و محبوب ترین نگین هایی است که برای حلقه های ازدواج سلطنتی استفاده می شود. جالب است بدانید که در بین یاقوت ها، یاقوت سرخ نمادی از عشق و خوشبختی بوده و به چاکرای ریشه و قلب تعلق دارد به همین سبب می توان یاقوت سرخ را به عنوان نگین حلقه ازدواج یا نامزدی در نظر گرفت.


این سنگ زیبا احساس عشق را به قلب بیننده القا کرده و می تواند به عنوان یکی از عاشقانه ترین هدایا به شمار رود. می توانید حلقه ازدواج خود را یک حلقه ساده در نظر گرفته و برای پشت حلقه، انگشتری با نگین یاقوت را انتخاب نمایید.

 

در برخی از فرهنگ ها مانند هند یاقوت را پادشاه سنگ های قیمتی دانسته و به همین جهت بر روی حلقه های ازدواج از این نگین درخشان و زیبا استفاده می نمایند.زیباترین حلقه های ازدواج در جهان اگر قرار است به زودی نامزد کنید و به دنبال یافتن زیباترین حلقه برای خود هستید و از نظر بودجه و مسائل مالی مشکلی ندارید؛ می‌توانید به جواهر سازان معروف سفارش ساخت حلقه ازدواج خود را دهید.

 

اگر ایده ای برای حلقه ازدواج خود در نظر ندارید؛ می‌توانید با نگاهی به لیست زیباترین حلقه های جهان برای حلقه ازدواج خود ایده بگیرید؛ به همین جهت ما در این مطلب به خاص ترین و زیباترین حلقه های جهان اشاره‌ای نموده ایم.

 

حلقه ازدواج شاهزاده دایانا

 

حلقه ازدواج شاهزاده دایانا

 

حلقه ازدواج شاهزاده دایانا از مشهورترین حلقه های ازدواج سلطنتی است. این حلقه از یاقوت کبود و تعدادی الماس تشکیل شده است. یاقوت کبود به صورت بیضی شکل نگین اصلی حلقه ازدواج را تشکیل داده 14 قطعه الماس نیز این نگین یاقوت کبود را احاطه کرده‌اند. جنس حلقه ازدواج شاهزاده دایانا از طلا سفید است.هم اکنون این حلقه در دست عروس او یعنی کیت میدلتون قرار گرفته است.

 

حلقه ازدواج ستاره تنیس جهان

 

یکی از گران ترین حلقه های ازدواج متعلق به ستاره تنیس جهان یعنی آنا کورنیکوا است. حلقه ازدواج این بانو از یک الماس ۱۱ قیراطی صورتی رنگ تشکیل شده است؛ او این حلقه را از بازیگر مشهور اسپانیایی انرکه ایگلسیاس هدیه گرفته است.

 

حلقه ازدواج جنیفر لوپز

 

حلقه ازدواج جنیفر لوپز از یک الماس ۸ قیراطی آبی رنگ تشکیل شده است که  ارزش آن ۴ میلیون دلار است.

 

حلقه ازدواج ملکه موناکو

 

حلقه ازدواج شاهزاده سوم موناکو یکی از گرانبهاترین حلقه های ازدواج است. این حلقه توسط برند مشهور کارتیر طراحی شده است. این حلقه از یک الماس ۱۰ قیراطی تشکیل شده است. 

 

گرانترین حلقه ازدواج جهان

 

گرانترین حلقه ازدواج جهان متعلق به الیزابت تیلور هنر پیشه آمریکایی است. حلقه از یک الماس بی نظیر ۳۴ قیراطی تشکیل شده و ارزش آن ۹ میلیون دلار است.

 

معروف ترین برند های ساخت حلقه های ازدواج سلطنتی

 

بسیاری از ثروتمندان، سلبریتی ها، متمولان و خاندان سلطنتی ساخت حلقه های ازدواج خود را به برند های معروف می‌سپارند. مشهور ترین برند های دنیا طبق استانداردهای معتبر جهانی اقدام به ساخت جواهرات می نمایند. برند های معروف برای ساخت جواهرات از لوکس ترین، با کیفیت ترین و ممتاز ترین قطعات استفاده می نمایند. روش هایی که برای ساخت جواهرات توسط برندهای معروف به کار گرفته می شود نیز منحصر به فرد است. 

اگر دوست دارید که با معروفترین برند های ساخت جواهرات در دنیا آشنا شوید ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

برند شوپارد

 

برند شوپارد یکی از محبوب ترین و مشهورترین برندهای جواهرات در دنیا است. نام این برند از موسس آن یعنی لوییس اولیس شوپارد اقتباس شده است. این کمپانی مشهور در سال ۱۸۶۰ در شهر سون ویلر کشور سوئد تاسیس شد. این کمپانی تولید کننده لوکس ترین ساعت ها و جواهرات روز دنیا است. 

 

برند میکی موتو

 

برند میکی موتو نیز یکی از مشهورترین برندهای جواهرات در دنیا است. این کمپانی معروف از خالص ترین تکه های الماس در جواهرات خود استفاده می نماید. جالب است بدانید که این کمپانی نادر ترین و کمیاب ترین مروارید های دنیا مانند مروارید های صورتی را کشت داده و در جواهرات خود از این مروارید ها استفاده می نماید. به همین سبب برند میکی موتو را می توان پادشاه مرواریدهای پرورشی جهان دانست.


میکی موتو موسس این برند این جمله زیبا را شعار خود قرار داده بود:من روزی برگردن همه زنان گردنبند مروارید می آویزم. او با تلاش های زیاد خود توانست این شعار را محقق کند و پدر مروارید پرورشی جهان لقب گیرد.اولین کمپانی این برند در شهر کیوتو ژاپن تاسیس گردید.

 

حلقه های ازدواج سلطنتی برند بولگاری

 

حلقه های ازدواج  برند بولگاری جزو گرانترین و خاص ترین حلقه های ازدواج هستند. در ساخت این حلقه ها از خالص ترین و گرانبها ترین سنگ ها استفاده می شود.برند بولگاری یک برند ایتالیایی است که مرکز اصلی آن در شهر رم واقع شده و جواهرات این کمپانی با الهام از منطقه ونتین لاگون طراحی می‌شود. طراحان این برند حلقه های ازدواج را به گونه ای طراحی می نمایند که الماس های آن از هر زاویه ای قابل دیدن باشند.

 

مشخصات حلقه های ازدواج سلطنتی

 

مشخصات حلقه های ازدواج سلطنتی

 

اگر تمایل دارید در خصوص ویژگی‌های حلقه های ازدواج سلطنتی اطلاعاتی به دست آورید؛ ادامه مطلب را مطالعه نمایید.در حلقه های ازدواج سلطنتی از سنگهای گران قیمت استفاده می شود. الماس و یاقوت پرطرفدار ترین نگین در حلقه های سلطنتی هستند. اکثر سنگهای مورد استفاده در حلقه های  سلطنتی دارای تراشه برلیان یا مارکیز هستند و از سایر تراش ها کمتر استفاده می شود.
در حلقه های سلطنتی از خالص ترین و ممتازترین سنگ های قیمتی استفاده می‌شود.


تراش در نگین های این انگشتر ها با فرمول های خاصی انجام می شود؛ به گونه ای که علاوه بر ظاهری منتظم تلالو نور در بیشترین حالت ممکن وجود داشته باشد.بسیاری از خانه های جواهرات حلقه های ازدواج سلطنتی را به شکل تاج طراحی می نمایند؛ در تاج طراحی شده یک یا چند نگین گران قیمت استفاده می شود؛ اصولاً از الماس به عنوان نگین اصلی حلقه ها استفاده می کنند.

 

در حلقه های سلطنتی ممکن است شاهد نگین های نایاب مانند الماس صورتی یا الماس آبی رنگ باشیم.سنگ هایی که در حلقه های سلطنتی استفاده می شود؛ دارای شناسنامه و هولوگرام هستند.
برخی از برندهای جواهر معروف و خوشنام نگین حلقه های ساخته شده را بیمه می کنند؛ یعنی در صورت مفقود شدن نگین ها آنها را با نگین های هم وزن و قیراط جایگزین می نمایند.

 

سفارش حلقه های ازدواج سلطنتی به جواهر سازان

 

اگر قصد دارید به زودی ازدواج کنید و در مرحله انتخاب حلقه هستید؛ می‌توانید حلقه مورد نظر خود را به جواهرسازان سفارش دهید. همانطور که می دانید حلقه های ازدواج سلطنتی بسیار گران هستند به طوری که قیمت بعضی از آنها چند صد میلیون یا چند میلیارد تومان است؛ اگر بودجه کافی برای خرید این حلقه ها ندارید می توانید شبیه این حلقه ها را با متریال ها و سنگ های دیگر سفارش دهید‌.
به عنوان مثال می‌توانید به جای الماس، نگین توپاز را به عنوان نگین اصلی حلقه ازدواج خود انتخاب نمایید.


نگین توپاز در رنگ های مختلف وجود  داشته و دارای زیبایی منحصر به فرد و خیره کننده ای است. توپاز هفت رنگ، توپاز آبی، توپاز زرد، توپاز یاقوت یا قرمز، توپاز سبز و توپاز سفید تعدادی از انواع توپاز هستند که می‌توانند جایگزین سنگهای قیمتی مانند الماس و یاقوت باشند.

 
می توانید طرح گرانترین و لوکس ترین حلقه های ازدواج سلطنتی را به جواهر ساز نشان داده و از او بخواهید تا برای شما حلقه ای با همان شکل اما با قیمت مناسب تری طراحی نماید. 

 

قیمت حلقه های ازدواج سلطنتی

 

همانطور که در سرتیترهای قبل بیان شد حلقه های ازدواج سلطنتی قیمت های چند میلیون دلاری دارند؛ گران بودن این حلقه ها به چندین علت بستگی دارد. نگین هایی که در این حلقه ها استفاده می شود؛ کاملا خالص بوده و هیچ عنصر ناخالصی در آنها دیده نمی شود.  نگین ها تماماً دارای شناسنامه و هولوگرام هستند که این امر باعث افزایش ۳۵ تا ۸۰ درصدی قیمت برخی از نگین ها می شود. دستگاه هایی که با آن نگین ها تراش داده می شود و روش تراش دادن نیز از جمله عوامل وابسته به قیمت است‌.
    
 

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

محصولات مرتبط

بیشتر

مقالات مرتبط

فرق بین الماس و برلیان چیست؟

<p style="text-align: right;">بسیاری از افراد فکر میکنند الماس همان برلیان است اما این تصوری اشتباه است چراکه میان الماس و برلیان تفاوت هایی وجود دارد.</p>

تراش های الماس

الماس‌های درشت را چون جواهر به کار می‌برند. الماس را پیش از آنکه به صورت جواهر درآید تراش می‌دهند و پرداخت می‌کنند. تراش و پرداخت الماس در درخشندگی آن تأثیر فراوان دارد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با انوع برش‌های الماس نظیر برش گرد، بیضی، قلبی شکل، مارکیز و ... آشنا کنیم. همچنین مفهوم تراش و اصطلاحات موجود در این هنر توضیح خواهیم داد.اگر در انتخاب طرح الماس به کار رفته در جواهریا هر چیزی که قصد ترکیب کردن آن با الماس را دارید، مردد هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

تفاوت بین حلقه نامزدی ، نشان و ازدواج در چیست؟

حلقه نامزدی، نشان و ازدواج نوعی از حلقه هایی می باشند که همانطور که از نامشان پیداست، در مناسب های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و همین نشان دهنده تفاوت بین آن هاست که در ادامه به بررسی هر کدام از این موارد خواهیم پرداخت. از این رو تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی را در رابطه با این موضوع به دست بیاورید.

راز استفاده از برلیان برای حلقه ازدواج و نامزدی چیست؟

حلقه ازدواج یکی از زیورالات مهم در نامزدی و ازدواج است که از قدیم تا به امروز در جوامع مختلف مرسوم بوده است. تزئینات حلقه ازدواج اغلب با سنگ برلیان است. برلیان علاوه بر زیبایی خاصی که به آن می بخشد تاریخچه دیرینه دارد و ارزش این انگشترها را بالاتر می برد.

آیا حلقه نامزدی و انواع آن را می شناسید؟

<p style="text-align: right;">انتخاب حلقه های نامزدی گامی هیجان انگیز از پیشنهاد ازدواج است و همچنین بسیاری از افراد این فرایند را امری وحشتناک می دانند. با این وجود انتخاب حلقه مناسب برای شریک زندگی تان همیشه در اولویت اول قرار داشته و از مهمترین و کلیدی ترین نکات است و این مطلب در یافتن حلقه نامزدی مناسب به شما کمک شایانی می کند.</p>

تاریخچه انگشتر و نماد آن چیست؟

به دست کردن انگشتر از زمان های دور در جهان رواج داشته اما برای کاربرد دیگری مثلا بزرگان یک کشور از مهرهای انگشتری استفاده می کردند اما بعد ها به زیورآلات تبدیل شده و زن و مرد هر دو استفاده می کردند اما انگشتر در هر انگشت نمادی را نشان می دهد در این مقاله به این موضوع پرداخته ایم همراه ما باشید.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد