تاج عروس ، تاج طلا
  • 2022-12-28

تاج عروس ، تاج طلا

استفاده از تاج طلا از دیرباز مرسوم بوده و گاها به عنوان میراث خانوادگی برای نسل بعد نگهداری می‌شد. امروزه در طراحی استایل عروس یکی از مهم‌ترین المان‌هایی که به کار برده می‌شود تاج طلا است. برای مراسمات عروسی و جشن های عقد یکی از زیباترین وسایل و تجهیزات یکه همه عروس ها به آن علاقه دارند، تاج است.

همه دختر خانم ها دوست دارند که در روز عروسی شان تاجی زیبا بر سر داشته باشند.برای مراسمات و جشن عروسی باید همه چیز را لیست کنیم تا فراموش نکنیم، چرا که مقدار وسایل و تجهیزاتی که برای مراسم و جشن عروسی و عقد باید فراهم شود بسیار زیاد است و حتی برخی از وسایل ها و تجهیزات به مقداری ریز است که شاید کاملا فراموش شود.

 

به هر حال عروسی یک بار اتفاق می افتد و همه خانم ها دوست دارند که بسیار زیبا به نظر برسند. درست است که هزینه های بسیار زیادی را باید انجام داد اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که شما هر روز ازدواج نمی کنید و هیچ اشکالی ندارد که برای یک اتفاق بسیار زیبا میتوانید برای خود خرج و هزینه کنید. 

 

 درست است که لوازم آرایش و لباس عروس بسیار در زیبایی و با شکوهی تاثیر گذار هستند اما نیمتوان تاثیر تاج عروس را نادیده گرفت.تنها با گذاشتن یک تاج زیبا و باشکوه بر روی سر متوجه این زیبایی میشوید.در ادامه قصد داریم تا توضیح دهیم که چند نوع تاج عروس داریم و چگونه میتوانید زیباترین تاج عروس را خریداری کنید؟ اگر به دنبال قیمت تاج عروس هستید این پست را تا آخر مطالعه کنید.

 

مواردی که در این پست مورد بررسی قرار می گیرند:

 

  • حلقه های ازدواج سلطنتی سنگ های ماه تولد آبان
  •  
  • تجهیزات مورد استفاده عروس
  • اهمیت تاج عروس
  • ویژگی تاج عروس
  • انواع تاج طلا
  • انتخاب تاج عروس

 

حلقه های ازدواج سلطنتی سنگ های ماه تولد آبان کدام است؟

 

همانطور که در قسمت فوق ذکر شد، مراسم عروسی یکی از مهمترین و با ارزش ترین مراسم برای عروس و داماد است به همین دلیل بهتر است این مراسم را هر چه با شکوه تر برگزار نمود و تا آنجا که در توان خانواده ها است از چیزی کم نگذارند.

 

برگزاری با شکوه و جلال هر چه بیشتر یک مراسم ازدواج و عروسی، چیزی است که تمامی دختر بچه ها روزی آن را در خاطرشان برای خود مجسم می کردند و به امید به حقیقت پیوستن و متجلی شدن آن رویا، قدم در راه ابراز محبت و عاشقی  می گذارند تا بتوانند به این رویای خود جامه  عمل بپوشانند.

 

شاید پیش خود فکر کنید، قیمت تاج عروس بسیار زیاد است و هنگفت است، درست حدس زدید اما میتوانید تاج های عروس بسیار متنوع و زیبا را سفارش دهید که قیمت های مناسب داشته باشند.حال باید به این دختر بچه ها که اکنون به سن ازدواج رسیده  و همتای خود را یافته اند، حق داد که انتظار برآورده شدن آرزوهای دیرینه خود به همراه تمام جزئیاتی که در ذهنشان پرورش میدادند داشته باشند.این خواسته ها می تواند تمام لوازم مورد نیاز عروس باشد از جمله تاج عروس، لباس عروس، کفش و سرویس طلای عروس، گل و .... که همه آنها اگر به درستی انتخاب شود می تواند شبی به یاد ماندنی و زیبا خلق نماید.

تجهیزات مورد استفاده  عروس

 

موارد بسیار زیادی هستند که همه دختر خانم ها برای روز ازدواج خود احتیاج به وسایل و تجهیزات بسیاری هستند که با استفاده از آن ها میتوانند زیبا تر و باشکوه تر به نظر برسند.

هر جا صحبت از عروس می شود، اولین چیزی که در ذهن و ناخوآگاه یک فرد عادی شکل می گیرد اصولا ظواهر، زیبایی و تجملات مورد استفاده  او می باشد. هر چه عروس از ملاک های زیبایی  و به کارگیری صحیح هر یک از لوازم زیبایی  در سر جای خود و به اندازه استفاده کند، از نظر عموم جذاب تر و گیرا تر به نظر خواهد آمد.

 

در کنار تهیه  لباس مناسب و زیبا و سایر ضمائم آن، امروزه اکسسوری های مورد استفاده توسط عروس هم به اهمیتی غیر قابل انکار رسیده است. این اکسسوری ها می توانند ست کامل گردنبند، دستبند، گوشواره، حلقه ازدواج و یا تاج عروسی را در بر بگیرند که  هر کدام اهمیت خاص خود را دارند. تاج عروس یکی از موارد انکار ناپذیر در لوازم عروس است که  زیبایی آن تاثیر مستقیم روی زیبایی چهره عروس دارد و باید دقت زیادی در انتخاب آن نمود.

 

اهمیت تاج عروس

 

آن چه مراسم ازدواج دو زوج علاقه مند و عاشق پیشه را به یاد ماندنی می کند، یادگاری ها و خاطراتی است که از آن جشن بر جای می مانند که بعد ها، این خانواده خوشبخت به همراه فرزندانشان به مرور و یادآوری آن ها خواهند پرداخت و تک تک لحظات شاد سپری شده در کنار یکدیگر در جلوی چشمانشان خواهد آمد، گویی که همین دیروز بود برای اولین بار یکدیگر را ملاقات کرده بودند.

 

در این میان یکسری لوازم مانند: تاج عروس و یا سرویس طلای عروس برای سالهای متمادی باقی می ماند و نه تنها ارزش مادی خود را حفظ می کند بلکه می تواند به عنوان یک شئ خاطر انگیز تلقی شود. تاج طلا یک اکسسوری ارزشمند و بسیار زیبا برای عروس خانم های امروزی است که می تواند زیبایی و شکوه عروس خانم را چند برابر نماید.

 

جلا و درخشش یک تاج اهمیت بسزایی در جذاب تر شدن چهره عروس خانم دارد و به وضوح این شکوه را می توان در عکس ها و فیلم های عروسی نیز مشاهده  نمود. انتخاب تاج طلا می تواند یک انتخاب بسیار بی نقص باشد، چرا که علاوه بر زیبایی که در شب عروسی به عروس خانم هدیه میدهد، می تواند یک سرمایه و پس انداز نیز محسوب  شود که در آینده ارزش چند برابری داشته باشد.

 

 

اهمیت تاج عروس

 

 

ویژگی تاج عروس

 

تاجی که عروس برای خود بر می گزیند، از آن جایی که بر روی سر  قرار می گیرد  در نگاه اول، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند، بنابراین باید به درستی و متناسب با لباس و ست عروس انتخاب شود.

 

تاج نمونه ای از انواع اکسسوری های یک عروس است که می تواند جذابیت و جلب توجه های فزون تری را برای او به ارمغان آورد بنابراین انتخاب تاج متناسب با وضعیت لباس، میکاپ، مدل مو، رنگ چشم، مدل لباس، هیکل عروس و.... صورت می گیرد که حتما باید این موارد را مد نظر قرار داد. تاج می تواند در جنس های بدل، نقره یا طلا باشد که نمونه طلای آن ماندگارتر و صدالبته زیباتر و لاکچری تر است. 


انواع تاج طلا

 

تاج از جنس طلا می تواند به دو رنگ طلای سفید یا زرد دیده شود همچنین در طرح ها و نمونه های گوناگون و شکل ها و ابعاد متنوع و گسترده ای وجود دارد که طیف انتخاب وسیعی را پیش روی عروس خانم ها میگذارد. همچنین به کار گیری رنگ های مختلف و انواع متعددی از سنگ های قیمتی در ساختار تاج ها نیز این طیف محصولات را گسترده تر می کند. تنوع تاج طلا انتخاب را برای هر نوع سلیقه ای امکانپذیر نموده است.

 

انتخاب تاج عروس

 

با توجه  به عوامل گوناگون و متنوعی از جمله رنگ پوست، تاج مناسب برای هر خانم نیز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر پوست فرد گندمی باشد، برای جلوه گری بیشتر و پدیدار شدن زیبایی واقعی جواهرات، می توان از تاج طلا با رنگ زرد به همراه سایر جواهرات به رنگ قرمز استفاده کرد تا نقاط زیبای صورت عروس در میان این جواهرات درخشنده بیشتر مشخص شده و جزئیات آن برجسته تر به نظر آید. همچنین اگر رنگ پوست عروس خانم سفید است، استفاده از طلای سفید توصیه میشود تا جلوه و نمای پوست صورت جذابتر شود.

 

لازم است هنگام خرید تاج به وزن آن هم توجه ویژه ای شود. اگر تحمل اشیا زیاد و سنگین روی سر خود را ندارید و نگه داشتنشان باعث آزارتان می شود، حتما از تاج های سبک تراستفاده کنید تا در طول مراسم دچار سردرد نشوید  و حمل یک تاج سنگین خستگی و کلافگی شما را به دنبال نداشته باشد.

 

همچنین تزئینات روی تاج از اهمیت ویژه ای برخوردار است یک تاج طلا زمانی زیبایی خود را نمایان می کند که ساخت آن توسط جواهر سازان و طلاسازان حرفه ای با در نظر گرفتن تزئینات بی نظیر انجام شود. تاج طلا با تزئین سنگ های قیمتی جلال و شکوه عروس خانم را به اوج خود می رساند یک  تاج عروس زیبا میتواند زیبایی عروس خانم را چند برابر کرده و شبی به یاد ماندنی خلق نماید.

 

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت تاج طلا

 

تاج طلا از جمله محصولاتی بوده که در مجموعه کافه طلا نیز موجود و دارای  تنوع فوق‌العاده‌ای است. فاکتورهایی بر قیمت تاج طلا در ایران تاثیرگذار است. قیمت طلا به شکل لحظه‌ای در حال تغییر است و این تغییرات روزانه به صنف طلافروشان اعلام می گردد. بنابراین نوسانات قیمت را ابتدا چک کنید و سپس اقدام به خرید کنید. از جمله فاکتورهای دیگری که قیمت تاج طلا عروس را تحت تاثیر قرار می ‌دهد وزن تاج طلا است، هر چه وزن طلای استفاده شده در تاج طلا بیشتر باشد و سنگ و نگین بیشتری در آن استفاده شده باشد قطعا قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

البته افزایش قیمت به عیار طلا هم بستگی دارد، بدین معنی که عیار 21 نسبت به عیار 18 قیمت بیشتری دارد. در جواهری حقانی تمام محصولات با عیار 18 تولید می‌شود و در صورت درخواست مشتری با طلای 21 عیار هم قابل اجرا می باشند. نکته موثر بعدی  که بر قیمت طلا تاثیرگذار است اجرت ساخت تاج طلا است. تاج طلا از جمله جواهراتی است که تنوع و طراحی فوق‌العاده‌ای دارد.

 

انتخاب تاج عروس

 

 

نکات مهم  انتخاب تاج با توجه به نوع صورت

 

همانطوری که برای انتخاب مدل موی مناسب به فرم صورت توجه می شود، باید برای خرید تاج هم به این ویژگی دقت داشته باشید. با این حال هیچ قانونی وجود ندارد که شما را اجبار کند که دست روی چه نوع تاجی بذارید اما بهتر است انتخابی داشته باشید که فرم صورت شما را کامل کند.

اگر صورت شما قلبی شکل است، باید تاج عروس روی پیشانی (به شکلV) بخرید. با پوشیدن این تاج، این خطای دید به وجود می‌آید که شما چهره کشیده‌تری دارید.

 اگر صورت کشیده‌ای دارید، نباید تاج بلند و نوک تیز انتخاب کنید. تاج شما باید بدون ارتفاع (یا با ارتفاع کم) باشد.

و اگر فرم صورت شما بیضی است، خوشبختانه می‌توانید اکثر تاج‌ها را بر سر کنید. تنها تاج‌هایی را که نوک آنها در وسط است، نپوشید. زیرا چهره شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند.

این مدل تاج برای مراسم های عروسی و نامزدی استفاده می شود و با لباس عروس ترکیب  بسیار زیبا و خاصی را تشکیل می دهد.

در کشور ایران در شهر های مختلف مانند کشور های جنوبی و کشور کرمانشاه و خیلی دیگر از شهر های اصیل از این مدل تاج استفاده می کنند.

این مدل تاج برای مراسم های عروسی و نامزدی استفاده می شود و با لباس عروس ترکیب  بسیار زیبا و خاصی است.

 

سخن پایانی

در بیشتر کشور های دنیا عروس خانم ها در شب عروسی از تاج ساخته شده از طلا و نقره، گل طبیعی و مصنوعی، مروارید و جواهرات استفاده می کنند. بهتر است توجه داشته باشید که تاج عروس را متناسب با لباس و سرویس طلای او انتخاب می کنند.برای مشاهده نمونه های بیشتر به وب سایت مراجعه نمایید.

 

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

محصولات مرتبط

بیشتر

مقالات مرتبط

چگونه تاج طلا عروس را انتخاب کنیم؟

یکی از اکسسوری های جذاب برای عروس خانم ها تاج عروس است که در انتخاب آن باید موارد متعددی مانند آرایش عروس، فرم‌صورت، نوع لباس و زیورالات در نظر گرفته شود در این مقاله به نحوه انتخاب تاج طلا عروس می پردازیم

نکات انتخاب تاج طلای عروس و اهمیت آن

تاج طلا عروس یکی از اکسسوری های زیبا و جذاب برای عروس خانم هاست. تاج طلا ممکن است از طلای زرد یا طلای سفید و ترکیب آن با فلز گرانبهای نقره، ساخته شده باشد. تاج طلا مدل های مختلفی دارد که در این مطلب به آن ها پرداخته ایم.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد