سرویس نقره
  • 2021-03-06

سرویس نقره

یک وجه اشتراکی که همه خانم ها ودختر خانم ها با هم دارندر این است که علاقه بسیار زیادی به طلا و جواهرات دارند. داشتن زیورآلات و جواهرات بسیار برای خانم ها لذت بخش است و بسیار دوست دارند که از طلا و جواهرات برای زیباتر به نظر رسیدن خود استفاده کنند.

 

در این پست میخواهیم توضیحات کاملی از سرویس طلا و نقره برای شما دوستان عزیز در اختیارتان قرار دهیم.برای مجالس و مهمانی ها همه خانم ها از سرویس های بسیار متنوعی استفاده می کنند تا زیبا تر به نظر برسند.به علت تقاضای بسیار زیاد خانم ها و مشتریان، سرویس های طلا و نقره با متنوع ترین شکل ها و طرح ها در بازار ارائه شده اند.اهمیت ویژه ای که سرویس ها دارند در جشن های عروسی مشخص میشود چرا که زیبایی و شکوهی که هر سرویس به شخص میدهد بسیار خیره کننده است.

 

یکی از تجهیزات و وسایلاتی که عروس به آن احتیاج دارد، سرویس است. سرویس ها انواع مختلفی دارند و از متنوع ترین طرح ها و جنس های مختلفی ساخته شده اند. سرویس ها میتوانند طلا، نقره باشند، که هر کدام عیار های متفاوتی دارند و با توجه به عیار و وزن خود، هزینه های متفاوتی دارند.

 

در این پست قصد داریم تا توضیحات کاملی از سرویس ها را در اختیارتان قرار دهیم و بگوییم که از چه سرویس هایی برای چه مناسبت هایی باید استفاده کنید. اگر به دنبال این هستید که هزینه های سرویس های طلا و نقره را مورد بررسی قرار دهید، این مطلب را تا آخر مورد مطالعه قرار دهید.

 

در طی چند سال اخیر و با توجه به افزایش تحریم ها علیه ایران، قیمت طلا نیز با سرعت سرسام آوری افزایش یافته است، به طوری که بسیاری از افراد دیگر نمی توانند مثل گذشته از زیورآلات ساخته شده از طلا استفاده نمایند. بنابراین در چنین شرایطی نقره می تواند جایگزین طلا باشد و حتی بیشتر از طلا بدرخشد. بیشتر خانم های جوان تمایل دارند به جای خرید طلا، از زیور آلات و سرویس های نقره استفاده کنند.

 

چرا که نقره در مقایسه با طلا از قیمت بسیار پایین تری برخوردار بوده و تنوع طرح های آن نیز بیشتر می باشد. همان طور که می دانید نقره، شباهت بسیار زیادی با طلای سفید دارد، که این شبیه بودن باعث شده، افراد برای خرید سرویس عروس و حلقه های ازدواج از نقره استفاده نمایند. در واقع علاوه بر قیمت پایین نقره، نقش و نگارهای جذاب و نوینی که بر روی انواع زیورآلات نقره خلق شده، در محبوبیت آن بی تأثیر نیست. 

 

تنوع طرح های سرویس نقره 

 

از سال ۲۰۱۹ تا کنون طراحان و سازندگان برتر زیورآلات در دنیا، در تلاش هستند که طرح های جذاب و زیبا را بر روی انواع سرویس های نقره حکاکی کنند چرا که نقره از خاصیت انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار بوده و به راحتی می توان بر روی آن نقش و نگارهای منحصر به فرد را طراحی نمود. امروزه بسیاری از زوج های جوان، دوست دارند برای خرید حلقه ازدواج و نامزدی خود حلقه های ساخته شده از نقره و با طراحی مروارید را انتخاب نمایند. 

 

در واقع دلیل اصلی تمایل افراد به استفاده از سرویس های نقره، تنوع بسیار بالای زیورآلات نقره می باشد. همچنین اغلب سرویس های نقره مانند انگشتر، سینه ریز، گوشواره، دستبند و ... با استفاده از سنگ های قیمتی و کمیاب تزیین شده اند که همین موضوع برای جذابیت و دلربا بودن یک سرویس نقره برای دختر خانم های جوان کفایت می کند. 

 

به جرات می توان گفت که تنوع سرویس نقره بسیار بیشتر از طلا می باشد. به طور مثال در سرویس های نقره می توان انواع سینه ریزها با طراحی برگ و ستاره و غیره را خریداری نمود، که این طرح ها را نمی توان بر روی طلا انجام داد. اما در ادامه می خواهیم دلیل تنوع سرویس های طلا را برایتان شرح دهیم. 

 

دلیل تنوع بالای طرح های نقره 

 

امروزه سازندگان و طراحان زیورآلات نقره، اقدام به طراحی و ساخت انواع سرویس های نقره با طرح های امروزی و جوان پسند نموده اند که در واقع این سرویس ها توانسته اند در بین دختر خانم های جوان محبوبیت فوق العاده بالایی را به دست آورند.

همان طور که اشاره شد، یکی از دلایل محبوبیت سرویس های نقره، علاوه بر قیمت پایین، تنوع بالای طرح های آن می باشد. در واقع بر روی فلز نقره می توان انواع اشکال زیبا و چشم نواز هندسی و همچنین حروف انگلیسی و غیره طراحی نمود. فلز نقره به دلیل دارا بودن دو ویژگی زیر توانسته در صدر محبوب ترین ها قرار گیرد: 

 

دلیل تنوع بالای طرح های نقره

 

1. قیمت پایین 

 

فلز نقره در مقایسه با طلا از قیمت بسیار پایین تری برخوردار است که همین ویژگی باعث شده تا سازندگان و طراحان ایده ها و طرح هایی که به ذهنشان می رسد را بر روی آن انجام دهند. در واقع قیمت پایین نقره، قدرت ریسک را به جواهرسازان می دهد که از خلاقیت و ایده های ذهنی خود به نحو احسن استفاده نمایند. 

 

2. انعطاف پذیری بالا 

 

خاصیت انعطاف پذیری و به اصطلاح چکش خواری نقره در مقایسه با طلا بسیار بیشتر است که این موضوع راحتی بیشتری برای طراحان و جواهر سازان به همراه می آورد. به طوری که بر روی نقره می توان انواع طرح های بسیار پیچیده را انجام داد، در حالی که پیاده سازی این طرح های سخت و پیچیده بر روی فلز نقره تقریباً غیر ممکن به نظر می رسد. 

 

آیا نمای اولیه سرویس های نقره پس از گذشت مدتی  از بین می رود؟

 

برخی از افراد بر این باورند که سرویس های نقره، پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، نمای اولیه خود را از دست داده و سیاه می شوند. در واقع باید بگوییم که این تصور کاملاً اشتباه بوده و این افراد احتمالاً در زمینه جواهر شناسی اطلاعات کافی ندارند و هنوز تفکرات قدیمی خود را بروز رسانی نکرده اند. 

 

در واقع، جواهرسازان با استفاده از نقره ۹۹۹ اقدام به طراحی و ساخت سرویس های نقره می نمایند. نقره ۹۹۹ از درخشنده ترین نوع نقره به شمار می رود. این مدل از نقره از لحاظ مقاومت و دوام بالا، کمتر از طلای سفید نیست. فلز نقره را می توان با استفاده از روکش رودیوم همانند طلای سفید طراحی نمود. روکش رودیوم همان روکش طلای سفید بوده، که اگر بر روی فلز نقره قرار داده شود، باعث درخشندگی چند برابری فلز نقره می گردد. 

 

جواهرات نقره مورد پسند خانم ها 

 

دستبند و گوشواره، در بین سرویس نقره، بیشتر از سایر اجزا نگاه بانوان را به خود جذب می کند. اگر سرویس مورد نظر با استفاده از فلز نقره ۹۹۹ و روکش رودیوم ساخته شده باشد، می تواند در زیبایی آن تأثیر بسزایی داشته باشد. همچنین اگر سرویس نقره، به وسیله مروارید و سنگ های قیمتی تزیین شده باشد، بدون شک به یکی از جذاب ترین شاهکارهای جواهر سازی تبدیل می شود.

 

در انواع مجالس و مهمانی های مختلف، خانم های جوان تمایل زیادی به استفاده از زیورآلات دارند. امروزه به دلیل افزایش قیمت طلا، بیشتر افراد دوست دارند از زیورآلات نقره در مهمانی های بزرگ و به خصوص مراسم عروسی استفاده نمایند. از مهم ترین ویژگی های سرویس نقره این است که با هر مدل لباس و هر نوع رنگ پوستی هماهنگ شده و جذابیت فوق العاده بالایی را برای فرد به ارمغان می آورد. به طوری که سرویس نقره هم برای پوست های روشن و هم برای پوست های تیره انتخاب مناسبی می باشد.

 

در واقع اگر شما لباس های شلوغ و یقه دار بپوشید، و همزمان از گردن آویز طلا استفاده نمایید، گردن آویز شما زیاد به چشم نمی آید و در بین یقه گم می شود. در حالی که اگر با همین لباس های شلوغ، از گردن آویز و سرویس نقره استفاده نمایید، سنگ های درخشان و قیمتی که بر روی نقره ایجاد شده، می تواند  در بین لباس های شما، همچنان درخشندگی و زیبایی خود را حفظ کند.

 

جواهرات نقره مورد پسند خانم ها

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

انتخاب دستبند نقره

دستبند نقره یکی از زیورالات مورد علاقه خانم ها است که این روزها با ارائه طرح های مردانه نظر اقایان را نیز جلب کرده است، استفاده از دستبند نقره اصل زیبایی منحصر به فردی به استایل خانم ها می بخشد و طرح های متنوع آن هر نوع سلیقه ای را راضی میکند.

حلقه نامزدی نقره

حلقه نامزدی می تواند در جنس ها و شکل های مختلف تهیه شود که از بهترین آن ها می توان به حلقه نامزدی نقره اشاره کرد. این حلقه توانسته ویژگی های مختلفی را از خود به نمایش بگذارد که در ادامه این مطلب به بررسی کامل تر آن خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید.

سرویس آینه و شمعدون نقره

در واقع امروزه استفاده از آینه و شمعدان جزو یکی از سنت های زیبای سفره های عقد و عروسی می باشد که بسیار پرکاربرد بوده و در رنگ ها و نمونه های مختلف موجود است؛ از جمله موارد شکیل آینه و شمعدان نقره و طلا می باشد.. استفاده از آینه و شمعدان سنتی دیرینه است که از دیرباز مورد استفاده افراد بوده و نمادی از خوش یمنی و برکت روی سفره می باشد.

جعبه جواهر نقره

طلا و نقره دو فلز بسیار گران بها و پر طرف دار برای ساخت زیور آلات می باشند. بسیاری از افراد به زیور آلات طلا و نقره علاقه دارند و شایان به ذکر می باشد که نگه داری از این زیور آلات بسیار مهم است. به همین دلیل است که جعبه های جواهر زیبا و شکیل به وجود آمده اند که شما بتوانید وسایل گران بها خود را در آن جا نگه داری کنید.

حلقه نقره

حلقه نقره یکی از زیورالات جذاب و دوست داشتنی در بین نسل جوان است که بدلیل تنوع طرح های ارائه شده بسیارمورد توجه قرار گرفته است.ثبات رنگ، زیبایی، قیمت مناسب و تنوع از جمله مزایای حلقه نقره است.

۷ دلیل برای خرید زیورآلات نقره

زیورالات نقره به دلیل تنوع و زیبایی و همچنین کاربرد فلز نقره در آن که از نظر جلا و ثبات رنگ بعد از طلا قرار دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است به گونه ای که امروزه با افزایش قیمت طلا بازار نقره بسیار گرم شده و توجه اکثر افراد به این زیورالات معطوف شده است.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد