عوامل تاثیرگذار بر قیمت انگشتر نقره
  • 2024-05-13

عوامل تاثیرگذار بر قیمت انگشتر نقره

اگر قصد خرید انگشتر نقره را دارید و از تنوع و تفاوت قیمت ها در بازار سردرگم شده اید، مجموعه ما پیشنهاد می کند مقاله زیر را به دقت مطالعه کنید تا به درک درستی از نحوه قیمت گذاری انگشتر نقره دست یابید.

مجموعه ما با رعایت سلیقه و در نظر گرفتن بودجه مالی مشتریان و ارائه متنوع ترین سنگ ها و همزن های انگشتری نقره با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت شما را در این سرمایه گذاری یاری خواهد کرد.

وقتی نگینی برای انگشتر خریده‌اید و می‌خواهید آن نگین را روی رکاب نقره سوار کنید، حتماً تعداد زیادی رکاب می‌بینید که نظر شما را جلب می‌کند. تجربه نشان داده است که اگر افراد عادی که هیچ تجربه ای در طراحی و ساخت انگشتر ندارند، انگشتر را خودشان انتخاب کنند، اغلب پس از قرار دادن نگین روی انگشتر، می بینند که انگشتر نه تنها جذاب است، بلکه آن چیزی است که می خواهند.

خوب، این دقیقاً همان چیزی است که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. بارها دیده می شد که نگینی زیبا روی یک رکاب معمولی سوار شده و آن رکاب نقره آن نگین زیبا را خراب می کند، برعکس، گاهی اوقات یک نگین ارزان قیمت و معمولی را می بینید که بر روی رکاب نصب شده است که باعث چند برابر شدن زیبایی می شود. نگین و ظاهر انگشتر را منحصر به فرد می کند.

حتما تا به حال متوجه شده اید که انتخاب رکاب مناسب برای هر نگینی نیاز به تخصص و تجربه دارد. به همین دلیل است که می بینید یک انگشتر زیبا و جذاب از انگشتری که ممکن است نگین مشابهی داشته باشد اما طراحی زیبا و جذابی نداشته باشد قیمت بیشتری دارد.

عوامل زیادی در بحث نحوه قیمت گذاری انگشتر نقره دخیل هستند که هر کدام به طور مستقیم بر ارزش انگشتر شما تأثیر می گذارد. آنچه در ادامه خواهید خواند:

• نوع رکاب و هزینه ساخت

• کیفیت و نوع سنگ – نحوه قیمت گذاری نقره

• ارزش نقره خام

• عیار نقره و نحوه قیمت گذاری نقره

• سود فروشنده

نوع رکاب و هزینه ساخت

بر اساس فرآیند تولید، انگشترهای نقره را می توان به سه دسته کلی تقسیم کرد که هر کدام تاثیر خاص خود را در روند قیمت گذاری انگشتر نقره دارند.

انگشتر های ماشینی تولید شده در مقیاس انبوه

انگشترهای ماشینی بدون دخالت نیروی انسانی در مقیاس بزرگ توسط ماشین آلات تولید می شوند و مشخص است که سنگ به کار رفته در این نوع انگشتر ارزش ریالی زیادی ندارد و وقتی صحبت از قیمت گذاری این انگشترها می شود فقط وزن کل آن را می گویند. نقره علاوه بر هزینه ساخت کمی محاسبه می شود.

انگشترهای ماشینی در تعداد محدود

انگشترهای ماشینی که توسط ماشین آلات و بدون دخالت انسان اما به تعداد محدود تولید می شوند و نسبت به گروه اول در بحث نحوه قیمت گذاری انگشتر نقره دارای هزینه تولید بالاتری هستند.

انگشترهای دست ساز

انگشترهای دست ساز در تعداد محدود و اختصاصی تولید می شوند. تفاوت هزینه ساخت آنها بسیار بیشتر از رکاب های درجه یک و دو است. قیمت این رکاب های دست ساز نیز بسته به طرح روی بدنه (اعم از آینه کاری، اره کاری، آبکاری و مشبک)، محل اتصال نگین به رکاب و به خصوص سازنده کار متفاوت است. اگر فرض کنیم که همان طرح توسط دو استاد کار "الف" و "ب" طراحی شده است.

«الف» صنعتگر معروف و خوشنام با سالها سابقه کار و «ب» صنعتگری با سابقه کمتر اما کیفیت کار قابل قبول است اما انگشتر «الف» ارزش بالاتری نسبت به «الف» دارد و حتی گاهی آثار تولید شده توسط استاد معروفی پس از یکی دو دهه عتیقه محسوب می شوند که ارزش آنها چندین برابر می شود.

 

انگشترهای دست ساز

 

کیفیت و نوع سنگ

البته کیفیت سنگ و نوع نگین استفاده شده تاثیری در قیمت گذاری انگشتر نقره ندارد، اما مبحث سنگ شناسی جزئی تر و تخصصی تر از آن است که در این مقاله گنجانده شود و ارزیابی سنگ ها باید محدود باشد. بنابراین برای اطمینان از خرید خود سعی کنید فقط به فروشگاه های معتبر و دارای سابقه طولانی اعتماد کنید.

ارزش نقره خام

ارزش نقره خام متاثر از قیمت جهانی نقره است و بر اساس دلار آمریکا قیمت گذاری می شود و همیشه نوسان دارد، اما از آنجایی که در این بازار حباب وجود ندارد، میزان زیان و سود نقره به اندازه مورد انتظار نیست.

استفاده از این فلز در صنعت و رشد فعالیت های صنعتی نیز باعث افزایش قیمت نقره خام می شود و در نتیجه خرید نقره در مقایسه با طلا مقرون به صرفه تر و ریسک کمتری دارد.

بنابراین، با تبدیل دارایی های خود به نقره، نه تنها از ارزش آن حمایت کرده اید، بلکه می توانید در طول زمان شاهد رشد شگفت انگیز آن باشید. قیمت انگشترهای نقره تا حد زیادی به قیمت جهانی این فلز محبوب بستگی دارد.

عیار نقره

نقره خالص نیز مانند سایر فلزات گرانبها درجه خلوص متفاوتی دارد و عیار نقره به کار رفته در انگشتر در قیمت نهایی آن تاثیر دارد، زیرا می توان گفت که بین عیار نقره و قیمت گذاری آن رابطه مستقیمی وجود دارد. حلقه. انگشتر نقره.

نقره خالص یا نقره 999 را نمی توان در ساخت زیورآلات نقره استفاده کرد، زیرا بسیار نرم و شکننده است، بنابراین عیار نقره مورد استفاده در ساخت زیورآلات نقره 925 است که درصد کمی از فلزات دیگر برای افزایش سختی آن وجود دارد. و چکش خواری

تاثیر عیار نقره بر قیمت گذاری انگشترهای نقره

حتما به اعداد حک شده روی جواهرات خود دقت کرده اید. این اعداد نشان دهنده نوع نقره ای است که در ساخت آن استفاده شده است و شما ممکن است بیشتر اوقات متوجه عدد 925 روی جواهرات خود شده باشید که به معنای نقره عیار یا 925 است. یعنی 92.5 درصد از فلزی که در ساخت این چیز استفاده شده خالص است. نقره و 7.5% فلز است، از جمله مس، نیکل، قلع و غیره. اما این فقط یک علامت خارجی است و احتمال تقلب در آن وجود دارد و بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل مشورت با کارشناسان قبل از خرید انگشتر نقره است.

نحوه محاسبه قیمت یک گرم نقره

در روش قیمت گذاری انگشتر نقره ابتدا قیمت روز نقره خالص یا نقره 999 را در عیار نقره استفاده شده در جواهرات خود ضرب کنید و بر 999 تقسیم کنید مثلاً فرض کنید قیمت یک گرم نقره خالص 20000 تومان است. این عدد را در 925 ضرب کنید و حاصل را بر 999 تقسیم کنید.بنابراین قیمت هر گرم نقره استرلینگ برابر با 1850 است.

انگشتر نقره مردانه

انگشترهای نقره مردانه امروزه به عنوان یکی از زیورآلات ضروری برای مردان به حساب می آیند هنگام انتخاب انگشترهای نقره ای که انگشتان مردانه را با طرح های ظریف و درخشان می آرایند، توصیه هایی را به شما ارائه می دهیم.

اول از همه در انتخاب انگشتر باید توجه داشته باشید که برای شما مناسب است. جدای از این، اگر قصد استفاده مداوم از انگشتر خود را دارید، به نفع شماست که انگشترهایی را انتخاب کنید که در زندگی روزمره شما مشکلی ایجاد نکند و سهولت استفاده را فراهم کند.

انگشترهای نقره مردانه با استفاده از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی طراحی و تولید می شوند. توجه به سنگ های به کار رفته در انگشترهای نقره ای که خریداری می کنید، جزییات مهمی است. انگشتر نقره اونیکس یکی از رکابناس عالی برای آقایان است.

بسیاری از شرکت ها برای کاهش هزینه ها از سنگ های زیرکون در جواهرات استفاده می کنند. این سنگ نسبتا فاسد شدنی و بی مصرف است به همین دلیل به شما توصیه می کنیم در انتخاب انگشتر نقره به کیفیت مواد استفاده شده توجه کنید. جدای از این، توجه به محدوده گارانتی جواهراتی که خریداری کرده اید بسیار مهم خواهد بود.حلقه زودیاک یا ماه تولد

حلقه های زودیاک زیورآلات بسیار محبوبی برای افراد علاقه مند به طالع بینی است. همانطور که مشخص است، هر نشانه سنگ خود را دارد. زیورآلات طراحی و تولید شده با این سنگ ها طرح های بسیار شیکی هستند.

به عنوان یک توصیه برای گرفتن انگشتر نقره زودیاک، اولین پیشنهاد ما به شما این است که باید سنگ زودیاک خود را بشناسید، سنگی که متعلق به زودیاک شماست حال شما را خوب می کند و به درد شما می خورد. حلقه های زودیاک با استفاده از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی طراحی و تولید می شوند.

هر کدام از سنگ های طبیعی خواص و مزایای متفاوتی دارند. فواید این سنگ ها از فردی به فرد دیگر متفاوت است. سنگی که برای اکثر افراد مفید است، می تواند تاثیر بدی بر روی برخی افراد بگذارد، به عنوان مثال، سنگ هایی که اثرات محافظتی در برابر استرس و چشم بد دارند، می توانند باعث ایجاد استرس و تحریک در برخی افراد شوند طرح های زینتی آن به نفع شما خواهد بود.

 

انگشتر نقره مردانه

 

مدل های انگشتر سنگ

مدل انگشترهای سنگی از انگشترهای رایجی هستند که در هر دوره ای بسیار محبوب هستند.مدل های انگشتر سنگ نقره در روزها و شب های خاص مورد تحسین خانم ها و آقایان قرار می گیرد که با در نظر گرفتن زندگی روزمره و محیطی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان توصیه هایی برای انگشتر نقره با سنگ اشاره می کنیم.

این طرح‌ها که با شکل‌های شیک و جذاب خود همواره مورد تحسین خانم‌ها و آقایان قرار می‌گیرند، با توجه به سنگ‌های مورد استفاده قیمت‌گذاری می‌شوند و ما در هنگام خرید انگشترهای سنگی طراحی شده با سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و تولید شده از منابع و فروشگاه‌های معتبر توصیه می‌کنیم.

گارانتی حلقه ها نیز از نکات بسیار مهم است. دانستن جزئیاتی که شامل گارانتی در هنگام خرید است برای شما مفید است. مدل های انگشتر سنگی یکی از اکسسوری هایی است که شما عزیزان را در مناسبت های خاص شاد و شیک می کند شما می توانید از میان این طرح ها همسرتان را در مناسبت های خاص مانند سالگرد یا تولد مادرتان در روز مادر خوشحال کنید و باعث خوشحالی عزیزانتان شوید.

موارد استفاده و ترکیبات نقره

حدود 10 درصد از نقره تولید شده در ایالات متحده در سکه،جواهرات و هنر استفاده می شود.یکی از روش های استفاده از نقره در شمش طلا است.طلا در سکه و جواهرات بسیار مطلوب است.

اما استفاده از آن به صورت خالص بسیار نرم است. با این حال،افزودن نقره به طلا آلیاژ بسیار قوی‌تر و بادوام‌تری ایجاد می‌کند.اکثر اقلام "طلا" امروزه در واقع شمش هستند که اغلب حاوی نقره و آلیاژهای طلا هستند.

اما برخی دیگر از فلز نقره ای بسیار بیشتری استفاده می کنند. حدود نیمی از نقره تولید شده در ایالات متحده در فیلم های عکاسی استفاده می شود. نقره خالص ابتدا به یک ترکیب تبدیل می شود: کلرید نقره، برمید نقره یا یدید نقره. سپس از این مخلوط برای ساخت فیلم عکاسی استفاده می شود.

دومین کاربرد مهم نقره در تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی است.حدود 20 درصد از کل نقره تولید شده برای این منظور استفاده می شود. نقره در واقع محبوب ترین فلز برای تجهیزات الکتریکی است.

 خواص آنتی باکتریال

نقره به دلیل خواص ضد باکتریایی قوی و استفاده از آن در صنعت پزشکی شناخته شده است.این ماده به عنوان بخشی از لباس های مخصوص برای جلوگیری از انتشار باکتری ها و بوی نامطبوع استفاده می شود. نقره همچنین در نوک انگشتان دستکش های مخصوص تولید شده برای جلوگیری از رشد باکتری ها یافت می شود.

تاثیر نقره بر سلامتی

نقره یک عنصر تا حدودی سمی است. هنگامی که فلز یا ترکیبات آن با پوست تماس پیدا می کند، می تواند باعث ایجاد لکه های آبی به نام پیگمانتاسیون یا رنگدانه شود. استنشاق طولانی مدت گرد و غبار نقره نیز می تواند عواقب جدی برای سلامتی داشته باشد.

چگالی نقره ای

نقره یک فلز گرانبها با چگالی بالا است. چگالی نقره 10.5 گرم بر سانتی متر مکعب است. چگالی بالای نقره، جعل سکه های نقره را برای جعل کنندگان دشوار می کند.

اگر اندازه سکه درست باشد اما از نقره ساخته نشده باشد، به راحتی می توان آن را از روی وزن آن تشخیص داد. به همین ترتیب، اگر سکه از فلز معمولی با وزن مناسب ساخته شده باشد، اندازه آن نادرست است. همانطور که نقره خالص یک فلز بسیار نرم است.

 

مدل های انگشتر نقره

 

مدل های انگشتر نقره

    سبک کلاسیک: حلقه های کلاسیک معمولاً ساده و زیبا هستند. آنها معمولاً از نقره ساخته می شوند و می توانند با هر لباس و مدلی مطابقت داشته باشند.

    سبک مدرن: حلقه های مدرن دارای طرح های خلاقانه و منحصر به فرد هستند. آنها ممکن است شامل الماس، سنگ های قیمتی یا طرح های هنری باشند. این سبک ها برای استفاده در مهمانی ها و مراسم های خاص مناسب هستند.

    سبک قومی: برخی از مناطق و کشورها سبک های خاص خود را در تولید انگشتر نقره دارند.این سبک ها اغلب از فرهنگ و هنر محلی الهام گرفته شده و به عنوان نماد هویت فرهنگی استفاده می شود.

    سبک طبیعی: برخی از حلقه های نقره دارای الگوهای عناصر طبیعی مانند گل، برگ، حیوانات و غیره هستند. از این سبک ها به عنوان نماد زیبایی و ارتباط با طبیعت استفاده می شود.

    سبک هنری: برخی از طراحان جواهرات انگشتر نقره را یک اثر هنری می دانند. آنها از هنر و طراحی خلاقانه برای خلق انگشترهایی با جذابیت و سبک خاص استفاده می کنند.

آخرین کلام

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد قیمت انگشتر نقره خود می توانید با مشاوران صبور و مجرب ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

 

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

عیار نقره چیست و چگونه آن را تشخیص دهیم؟

عیار نقره نشان دهنده درصد خلوص این فلز است بالا ترین عیار نقره 999 است که نشان دهنده بیشتر ین خلوص یعنی 99 درصد است اما به طور کلی در ساخت اشیاء و زیورالات و دیگر لوازم نقره از عیار پایینتری استفاده می شود چرا که فلز نقره بسیار نرم است و برای ساخت این وسایل باید با دیگر فلزات ترکیب شود و به این صورت عیار نقره کمی پایینتر می آید. عدد 925 روی اکثر زیورالات نشان دهنده عیار نقره است.

نقره چیست؟

نقره یکی از فلزهای ارزشمند یافت شده در طبیعت است که تاریخچه پیدایش ان به قرنها قبل بازمی گردد. کاربرد این فلز در صنایع مختلف همچنین در تولید انواع زیورالات باعث شد انسان ها از گزشته تا به امروز توجه ویژه ای به این فلز داشته باشند.

بررسی انواع رکاب انگشتر نقره

انواع مختلفی از رکاب انگشتر نقره وجود دارد که هر کدام زیبایی خلص خود را دارند، از آن جمله می توان رکاب فیلی، خورشیدی، اشکی و ... را نام برد.

رکاب انگشتر نقره

یکی از قسمت های مهم انگشتر ، رکاب انگشتر نقره است، رکاب انگشتر در طرح ها و شکل های مختلفی ساخته می شود که می توان طرح فیلی، قلم زنی، مخراج کاری، طرح صفوی و.. را نام برد که با سوار کردن نگین های زیبا روی انواع رکاب انگشتر زیبایی آن چند برابر می شود.

انگشتر نقره مردانه دست ساز

انگشتر نقره مردانه دست ساز به دلیل زیبایی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد می باشد. همچنین نقره از جمله فلزاتی می باشد که توانسته ویژگی های متعددی را به خود اختصاص دهد که در ادامه این متن به صورت کامل تر آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انگشتر نقره زنانه

انگشتر نقره زنانه یکی از اکسسوری های پر طرفدار خانم ها است که در طرح های مختلف ارائه می شود، تزیین این انگشتر ها با سنگ های زینتی می تواند زیبایی خیره کننده ای را به آن ها ببخشد.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد