آیا حلقه نامزدی و انواع آن را می شناسید؟
  • 2020-03-15

آیا حلقه نامزدی و انواع آن را می شناسید؟

سبک و ساختار رکاب حلقه نامزدی به اندازه سنگی که بر روی آن قرار می گیرد مهم و تاثیر گذار است. انگشتر باید سبک شخصی فرد را منعکس نماید: ممکن است بخواهید حلقه ای را انتخاب کنید که با جواهراتی در حال حاضر استفاده می­کنید هماهنگ باشد. همچنین حلقه می­بایست متناسب با شکل انگشتان باشد.به عنوان یک قاعده کلی ، حلقه های کوچکتر برای افراد جوان مناسب تر است ، در حالی که حلقه های بزرگتر روی دستان افراد جا افتاده بهتر به نظر می رسند. حلقه های با طرح های افقی گسترده و کشیده برای انگشتان بلند و باریک مناسب است ، در حالی کهانگشتان کوتاه تر خواستار طراحی هایی عمودی تر هستند. یک حلقه با ساختار هم راستا با طول انگشت و کشیده می تواند دستانی گشاده و جذاب تری را به نمایش بگذارد.

 

 حلقه های نامزدی برلیان

 

تراش برلیان محبوب ترین شکل الماس است و نیمی از الماس های فروخته شده امروزی را به خود اختصاص می دهد. برش گرد درخشان بیشترین میزان درخشش و طول عمر را نسبت به تمامی اشکال الماس داشته و بازتاب نوری مطلوب تر و درخششی بیشتر دارد.با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید.
 

چرا برلیان؟

 

الماس برلیان برای تمام حلقه های نامزدی مناسب است و کاملاً با تمامی روشهای چینش و تنظیم حلقه های نامزدی از یک فضای ساده کلاسیک گرفته تا یک محیط فانتزی و بسیار پیچیده تر سازگاری داشته و بخوبی کار می کند.برش درخشان برلیان به شکلی یکنواخت و کامل شكل گرفته است و به همین دلیل این الماس تنها شكل از الماس است كه در طی مراحل صدور گواهینامه توسط gemologists نسبت به نوع برش درجه بندی می شود.
 

آیا می­دانستید؟

 

حلقه نامزدی برش برلیان بیشتر از سایر شکل های الماس مشهور است و نیمی از الماس هایی که برای حلقه نامزدی به فروش می­رسند به این طرح هستند.

 

حلقه های نامزدی برش رادیان

 

الماس برش رادیان Radiant انتخابی عالی برای کسانی است که از حلقه نامزدی خود درخشش بسیاری انتظار دارند.با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید

 

چرا رادیان؟

 

این برش مستطیلی ساخته شده از ۷۰ وجه با حاشیه ها و لبه‌های نازک ، نور بیشتری نسبت به سایر شکل ها همانند لوزی و مربع دارد. به طور کلی برش رادیان ، در حضور دیگر برش های الماس برای انتخاب حلقه نامزدی ، دیدگاه ها را تحت تاثیر قرار می­دهد و حتی انتخاب های پیشین را دستخوش تغییر می‌کند.


آیا می‌دانستید؟

 

الماس برش رادیان یکی از مدرن ترین و تازه ترین انواع تراش در جهان الماس است – که منشا آن در دهه ۱۹۷۰ بود. برش رادیان با استفاده توسط افراد مشهوری چون کیم کارداشیان ، درو بری مور و ریس ویترسپون محبوبیت بیشتری پیدا کردند.

 

 

رادیان

 

حلقه‌های نامزادی برش پرنسس

 

برش پرنسس یکی از محبوب‌ترین شکل‌های الماس برای حلقه های نامزدی است.
برش پرنسس پراکندگی نوری بسیار بیشتری نسبت به سایر اشکال دیگر دارد، اما چهار گوشه آن ظاهر و احساس امروزی بودن و همگام با مد بیشتری به آن می‌دهند. یک پرنسس کوچک که به شکل هرم ساخته شده‌است ؛ چهار گوشه اریب دارد و نمای مربع یا مستطیل شکلی ایجاد می‌کند که هنگام رویارویی با آن به سمت پایین اشاره دارد.با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید.

 

چرا پرنسس؟

 

یک آرایش منحصر به فرد از وجوه الماس ، نور را به سمت مرکز الماس منعکس می‌کند که باعث ایجاد درجه بالایی از انعکاس نور می‌شود که سبب نور و درخشندگی زیادی سنگ می‌شود. این برش در دهه ۷۰ میلادی ساخته شد و به سرعت محبوبیت خود را به عنوان یک شکل لوزی شیک و جذاب افزایش داد.

 

آیا می‌دانستید؟

 

با مود توجه قرار گرفتن دقت برش و زوایای آن و همچنین افزایش توجه به نوع برش ، شهرت پرنسس نیز افزایش‌یافته است. افراد مشهوری مانند سارا میشل گلر، هیلاری داف و کندرا ویلکینسن همگی این مدل منحصر به فرد را به دست می‌کنند.

 

 

ساختار وجوه الماس

 

شکل لوزی معمولی دارای ۵۷ یا ۷۶ وجه است و می‌تواند به شکل مستطیل یا مربع نیز بریده شود

  

حلقه نامزدی برش زمرد

 

یک الماس برش زمرد ظاهری متمایز و زیبا خلق می کند که زیبایی بی مانندی دارد. این برش شیک ، وجه هایی مستطیل شکل در الماس ایجاد می کند که زیبایی های آن را به وضوح برجسته تر می کند.با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید.

 

چرا زمرد؟

 

برش زمرد با سطحی مستطیل شکل ، صاف و گوشه های ظریف ، مخاطب را به دیدن زیبایی های درونی خود دعوت می کند ، جنبه های برش پله ای اش کاملاً شکل یافته و تقارن با شکوهی دارد.
همانطور که از نام آن پیداست ، این برش در ابتدا برای تقویت زیبایی زمردها انجام شده بود ، اما خیلی زود کشف شد که این تکنیک حرف های زیادی در برش الماس برای گفتن دارد و از آن زمان به روشی رایج برای تقویت زیبایی الماس تبدیل شد.

 

آیا می­دانستید؟

 

برش زمرد به دلیل وضوح بالا و زیبایی اش همیشه مورد ستایش بوده و نمادی از ثروت و مقام است. این برش محبوب به دلیل شکل ظاهری کشیده اش شهره خاص و عام شده و ویکتوریا بکهام ، بیانسه و کیم کارداشیان همگی از آن استفاده کرده اند.

 

ساختار وجوه الماس

 

یک الماس برش زمرد معمولاً دارای 57 وجه است. نسبت مناسب آن نیز به طور معمول بسته به ترجیحات شخص کاربر بین 1.30 و 1.50 خواهد بود.

 

زمرد

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

راز استفاده از برلیان برای حلقه ازدواج و نامزدی چیست؟

حلقه ازدواج یکی از زیورالات مهم در نامزدی و ازدواج است که از قدیم تا به امروز در جوامع مختلف مرسوم بوده است. تزئینات حلقه ازدواج اغلب با سنگ برلیان است. برلیان علاوه بر زیبایی خاصی که به آن می بخشد تاریخچه دیرینه دارد و ارزش این انگشترها را بالاتر می برد.

حلقه های ازدواج سلطنتی

حلقه های ازدواج سلطنتی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و هر کدام از آن ها قیمت های مختلفی را به خود اختصاص داده اند. می توان اینطور بیان کرد که این دسته از حلقه ها بین گران ترین گزینه ها قرار گرفته اند و بسیاری از افراد سلبریتی استفاده کننده آن هستند. از این رو قصد داریم تا شما را با این افراد و محبوب ترین حلقه های سلطنتی آشنا کنیم. از این رو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

معنی انگشتر مردانه در انگشتان مختلف دست

انگشتر یکی از نمادی ترین جواهر هاست، زیرا بعضی از انگشتر‌ ها خاصه ازدواج هستند بسیاری از افراد ممکن است معانی انگشت های مختلف دست خود را ندانند. هر انگشت می تواند معنی مختلفی داشته باشد و با دانستن معانی آن هر فرد طبق شخصیتی که دارد انگشت مناسب را برای انداختن انگشتر انتخاب می کند.در این مقاله معانی انگشتر مردانه در انگشت های مختلف دست را بررسی کرده ایم. باید اضافه کرد که معانی انگشت های دست در کشورهای مختلف فرق می کند. برخی از کشورها ممکن است حلقه ی ازدواج خود را در دست چپ بیندازند و این در حالی است که در برخی فرهنگ ها دست چپ برای حلقه مناسب نیست. شما طبق فرهنگی که دارید باید از انگشت دست برای انگشتر استفاده کنید.

حلقه سولیتر چیست؟

تمام جواهرات و زیورآلاتی که فقط یک نگین دارند سولیتر نامیده می شوند. اگرچه سولیتر بودن به جواهرات خاص محدود نمی شود، حلقه سولیتر معروف ترین شکل آن است. مدل های مختلف سولیتر ، گردنبند سولیتر، دستبند سولیتر و گوشواره سولیتر را می توانید در فروشگاه ها مشاهده کنید.

معرفی حلقه ازدواج اروپایی

از آنجایی که حلقه همیشه همراه زوج ها است پس در انتخاب آن حساسیت دارند. این روزها انتخاب حلقه ازدواج اروپایی بسیار ترند شده است که در این مقاله به آن می پردازیم.

نکات مهم نگهداری حلقه ازدواج که باید بدانید!!

حلقه ازدواج یک جواهر مهم در زندگی هر فردی است که باید از آن خوب نگهداری کرد؛ در این مقاله نکات مهم نگهداری حلقه ازدواج که باید بدانید را می خوانید.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد