معرفی دستبند طلا مردانه
  • 2021-03-14

معرفی دستبند طلا مردانه

اگر به دنبال یک هدیه و کادو مناسب برای همسر، برادر، پدر و ... میگردید بهتر است که این پست را تا آخر مورد مطالعه قرار دهید چرا که بهترین دستبند های چرم مردانه را به شما دوستان عزیز معرفی می کنیم.اگر قصد خرید یک کادویی زیبا و مناسب را دارید یکی از بهترین هدایایی که میتوانید به یک مرد ارائه دهید، دستبند است.

 

معمولا برای هدیه دادن به افراد بهتر است که از کادوهایی استفاده کنید که مانند لباس نباشند چرا که ممکن است سایزشان نباشد و یا سلیقه آن ها را به خوبی در نوع طرح و رنگ آن ندانید.یکی از بهترین و ساده ترین هدایایی که میتوان به افراد داد دستبند است.دستبند طلا و یا دستبند چرم میتواند بهترین گزینه برای هدیه دادن به یک آقا باشد که در همه مناسبت ها میتواند از آن استفاده کند.

 

تهیه کادو و هدیه برای خانم ها معمولا ساده و آسان تر از تهیه هدیه برای آقایان است. هدیه ای که میتوان به آقایان داد کمی سخت است چرا که نمیتوان سلیقه و علایق آن ها را به سادگی متوجه شد. اما با این حال میتوان به جرات گفت که دستبند طلا و یا دستبند چرم یکی از بهترین گزینه ها است که هر آقایی با کادو گرفتن یک دستبند طلا خوشحال میشود.

 

شما میتوانید با شناخت کاملی که از فرد به دست می آورید متوجه بشوید که آیا به طلا و یا چرم علاقه دارد؟در صورت استفاده از دیگر جواهرات طلا و یا چرم میتوانید یک دستبند زیبا از آن جنس را برایش سفارش و هدیه دهید.یکی از مزیت هایی که دستبند طلا دارد این است که میتوانید بر روی طلای آن حکاکی کنید و هر عبارت و یا جمله ای را که دوست دارید بر روی آن بنویسید تا به یادگار بماند.البته برخی از آقایان هستند که علاقه چندانی به طلا ندارند که میتوانید در این صورت یک دستبند چرم زیبا و منحصر به فرد به آن هدیه دهید.

 

از قدیم الایام تا به امروز از طلا برای ساخت زیور آلات استفاده میشد و همه افراد به طلا علاقه بسیاری دارند به صورتی که اگر در بازار از جلوی ویترین یک طلا فروشی رد شوند ، زیور آلات طلا نظرشان را جلب خواهد کرد. از پر کاربرد ترین زیور آلات که هم برای مردان مورد استفاده قرار می گیرد و هم چنین بانوان به آن علاقه بسیاری دارند، دستبند می باشد.

 

لازم به ذکر است که دستبند می تواند تیپ و استایل شما را کامل کند و شما در کنار آن می توانید از دیگر اکسسوری ها مانند ساعت، انگشتر، گردنبند و ... استفاده کنید. البته باید بیان شود که استفاده از اکسسوری ساعت برای مردان در کنار دستبند طلا مردانه بسیار مرسوم است و می توان گفت استفاده از این دو کنار هم به استایل شما زیبایی خاصی می بخشد.

 

همان گونه که بیان کردیم، دستبند جزء زیورآلاتی می باشد که در بین هر دو جنس زن و مرد مورد استفاده گسترده قرار می گیرد و قدمت طولانی را نیز به خود اختصاص داده است. به گونه ای که در ایام قدیم تنها افرادی که زندگی اشرافی را دنبال می کردن توان تهیه دستبند طلا را داشتند. حال امروزه با دوری از نماد و برخی سنت ها، استفاده از زیور آلات بیشتر جنبه زیبا بخشی را به خود گرفته اند. به دلیل آن که شیک پوشی جزء جدا نشدنی از زندگی هر فردی است.

 

این روزها بیشتر از همیشه می بینید که آقایان زیادی دستبند طلا به دست دارند. با این که زیورآلات از گذشته به شکل سنتی اصولاً برای استفاده زنانه محسوب می‌شده، اما خوش ‌پوشی و آراستگی صرفا مختص به زنان نمی باشد و هر کسی می‌تواند با انتخاب بهترین دستبند طلا برای استایل منحصر به فردش جذاب به نظر برسد.

 

اکثر آقایان به خاطر راحتی استفاده، ترکیب چرم و طلا را بیشتر می‌ پسندند . اما شکل و مدل دستبند طلای مردانه تا حدودی به تیپ و استایل شخصی شما به عنوان یک مرد بستگی دارد. اگر معمولا کت و شلوار می‌پوشید، طلاهایی با استایل متالیک یا حتی طلای سفید ظاهری جدی و قدرتمندی به شما می دهد. اگر شما بیشتر اسپورت و شامل تی‌شرت و شلوارهای رنگی می پوشید چرم، طناب، کنف و سنگ های خاص و حتی بافته‌ های طلا برای شما بسیار فوق ‌العاده هستند و جذابیت شما را دو چندان خواهد کرد. در این مقاله از وب سایت کافه طلا به بررسی کامل دستبند طلا مردانه می پردازیم، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

نکات بسیار مهم در خرید دستبند طلا :

 

برای این که بتوانید با خرید دستبند طلا مردانه زیباتر و جذاب تر از هر لحظه ای بدرخشید، باید به یک سری نکات مهم و اساسی توجه ویژه ایی داشته باشید. هر کدام از این نکاتی که گفته می شود، یک امتیاز در شیک پوشی را برای شما محسوب می شود. خوشبختانه در این مقاله برای شما تمامی نکاتی که در هنگام خرید دستبند طلا مردانه اهمیت ویژه ایی دارد را جمع اوری کرده ایم که این نکات به صورت زیر می باشند :

 

  • بافت از رایج ترین نوع دستبند مردانه

بیشتر دستبند های مردانه به صورت بافت هستند. همین طور نوع تزئینی که بر روی آن به کار برده می شود از جنس طلا هستند. هم چنین به خاطر این که این نوع دستبند ها به راحتی وارد دست می شوند، نیاز به مراقبت و نگه داری خیلی زیادی ندارند، امروزه طرف داران بسیاری دارد. اگر به فکر خرید یک دستبند اسپرت و جذاب هستید، این نوع از دستبند ها را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

  • در هنگام انتخاب دستبند طلا به شغل خود دقت کنید

اگر از دسته افرادی هستید که همیشه از دستبند طلا مردانه استفاده می کنید، به نوع شغلی که دارید هم توجه داشته باشید. چراکه اگر سر و کار شما با کامپیوتر باشد، دستبند نامناسب علاوه بر این که می تواند صدای بدی را ایجاد کند، بلکه باعث آزار دیگران هم می شود. پس به این نکته توجه خیلی زیادی داشته باشید.

 

  • پیش از خرید دستبند طلا مردانه به دستان خود نگاهی بیندازید

وقتی یک زیورآلات مثل دستبند زیبا دیده می شود که آن را کاملا مناسب با دست هایتان انتخاب کرده باشید. اگر دستان لاغری دارید، دستبند طلای قطور نمی تواند درخشش خود را به شکل کامل نشان دهد. بلکه باید از یک دستبند ظریف استفاده کنید. به عنوان مثال وقتی اندام شما لاغر است، هیچ وقت به دنبال خرید لباس هایی با سایز بزرگ نمی روید. پس حواستان را به این موضوع باشد بسیار حائز اهمیت است.

 

  • برای چاق تر نشان دادن دست هایتان این نکات را رعایت کنید

هر چند در نکات بالا گفته شد که برای خرید دستبند به دست هایتان نگاهی بیندازید، ولی اگر می خواهید دستانتان دیگر جلوه لاغر بودن خود را نشان ندهد، می توانید تکنیک گفته شده را بر عکس انجام دهید. یعنی اگر دستان خیلی لاغری را دارید، از دستبند هایی استفاده کنید که قطور تر هستند. این مورد می توان به شما در چاق تر نشان دادن دستتان کمک بسیار زیادی کند.

 

  • به هیچ عنوان خودتان را در انواع زیورآلات غرق نکنید

اگر از دستبند طلا مردانه استفاده می کنید، سعی کنید  دیگر از زیورآلات دیگری استفاده نکنید. به دلیل آن که جلوه زیبایی برای شما نخواهد داشت و کم کم از شیک پوشی فاصله خواهید گرفت.

 

  • با کدام لباس ها می خواهید دستبند را ست کنید

وقتی می خواهید از دستبند طلا مردانه استفاده کنید باید کار خاص دیگری نیز انجام دهید. به عنوان مثال اگر شاغل هستید و باید سر کار تایپ نیز انجام دهید بهتر است از دستبند هایی که آویزدار استفاده نکنید. موارد اشاره شده در بالا همگی در انتخاب دستبند طلا مردانه مناسب تاثیر گذار هستند و نمی توان یک دستبند را برای همه مناسب دانست. توجه داشته باشید که دستبند از جمله زیورآلاتی محسوب می شود که بهتر است از انواع مختلف آن در گنجه ی زیورآلات خود داشته باشید تا بر اساس شرایط و موقعیت های مختلف دستبند مناسب را انتخاب و مناسب با لباس خود استفاده کنید.

 

انتخاب دستبند طلا مردانه روز دنیا

 

دستبند طلای مردانه روز دنیا در طرح های مختلفی نیز وجود دارند که از انواع آن می توان به طرح جدید پهن و نازک آن اشاره کرد که به صورت کامل از طلا بوده و از چرم و فلز خاص دیگر در آن استفاده نشده است، که البته جدید ترین طرح برای آقایان است. در انواع مدل های پهن و نازک موجود بوده و مدل دستبند طلای پهن مردانه را می توان یکی از پر طرفدار ترین طرح های دستبند در بین مردان نام برد.

 

در ساخت برخی از مدل دستبند های پهن فلزی مردانه از طلای سفید و طلای زرد استفاده می شود که این مدل دستبند ها جذابیت خاص خودشان را دارند. توجه به سایز دستبند یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد بهتر است دستبند های طلای مردانه را بیش از اندازه آزاد و یا کیپ انتخاب نکنید هم چنین بهتر است از مدل دستبند هایی استفاده کنید که فیت مچ دست شما هستند.

 

 

دستبندطلا| طلا

 

انواع قفل های دستبند طلا مردانه

 

دستبند طلا مردانه قفل های مخصوصی را برای خود دارند که هر کدام از آن ها می توانند سختی و یا راحتی را به هنگام باز کردن دارند. به علت اهمیت این موضوع قصد داریم شما را با انواع قفل های دستبند طلا مردانه آشنا کنیم.

  • قفل لابستر
  • قفل ضامن دار
  • قفل بشکه ای
  • قفل قلاب s شکل
  • قفل آهن ربایی

 

قفل لابستر از رایج ترین قفل هایی است که در انواع دستبند های زنانه و مردانه به کار برده می شود. مدلی که این قفل باز و یا بسته می شود، به صورت چنگ های لابستر می باشد. به همین خاطر است که آن را با این نام می خوانند. در قفل ضامن دار شاهد یک قلاب T شکل هستید که آن در درون یک دایره فرو می رود. خیلی ها با این نوع قفل در دستبند طلا مردانه راحت نیستند. از این رو گزینه های دیگری را برای خرید ترجیح می دهند.

 

اگر فردی هستید که دستبند طلا شما از قفل بشکه ای برخوردار است، باید گفت که حتما در این کار حرفه ای شده اید. زیرا این نوع از دو تکه فلز برای قفل تشکیل شده است که با چرخاندن به قول معروف در هم چفت می شوند و کار کردن با تنها یک دست سخت است. از این رو است که به شما لقب حرفه ای دادیم.

 

اگر به دنبال قفلی هستید که بتواند دستبند طلا مردانه شما را به خوبی در دستتان نگه دارد و به قولی بتواند امنیت بالایی برای دستبند شما داشته باشد، قلاب S شکل بهترین گزینه برای شما است که قدمت طولانی را نیز دارد. این نوع قفل در دستبند و همینطور در گردنبند بسیار رایج است و طریقه قفل شدن آن به این شکل است که یک طرف قفل که به صورت S شکل است در یک قلاب که حالت قلاب ماهیگیری دارد فرو می رود.در نهایت مجموعه اکسسوری شما می تواند بسیار محکم در دستتان قرار بگیرد.

 

سرویس طلا مردانه :

 

بسیاری از افراد به دنبال خرید یک سرویس طلا مردانه هستند که زیبایی خاصی داشته باشد. باید بیان شود که سرویس های طلا مردانه معمولا محدود هستند و تنوع سرویس های زنانه را ندارند اما شما می توانید اگر طرح دلخواهی دارید، آن را به طلا ساز ها سفارش دهید تا آن ها سرویس طلا مردانه را برای شما بسازنند. سرویس طلا مردانه شامل موارد زیر می باشد :

  • گردنبند طلا مردانه
  • دستبند طلا مردانه

 

گردنبند طلا مردانه :

 

امروزه استفاده از گردنبند های طلا برای آقایان بسیار ترند شده است اما نه به صورت آن که گردنبند کلا از طلا باشد. گردنبند هایی با مهره ها و سنگ های قیمتی وجود دارد که افراد می توانند پلاک مورد نظر و طرح دلخواه برای پلاک را سفارش دهند. این نوع گردنبند ها زیبایی خاصی دارد و در میان آقایان بسیار پر طرف دار  می باشد .

 

دستبند طلا مردانه چرم

 

دستبند های چرم در واقع ساخته ‌شده از جنس چرم هستند که از طلا در طرح ‌های مختلف روی آن استفاده‌ شده است. طرح‌ های به‌ کار رفته در دستبند های چرم معمولاً نام و یا لوگوی خاصی می‌باشد که در انواع فونت ‌های متفاوت مطابق با سلیقه مشتری ساخته و تحویل داده می‌شود.

 

جمع بندی

 

همیشه استفاده از زیورآلات حال خوبی را به فرد می دهد. زیرا هر شخصی به دنبال کشف زیباترین موارد می باشد و در مردان، دستبند همان چیزی است که آن ها به دنبال خاص ترین آثار ساخته شده می باشند. اگر می خواهید در نگاه همه بدرخشید، یک دستبند طلا مردانه می تواند انتخاب بسیار خوبی برای این کار باشد.

چونکه درخششی که در طلا وجود دارد، ناخوداگاه باعث روشنایی وجود شما نیز خواهد شد.پس با یک انتخاب عاقلانه تمامی افراد را به سمت خود جذب کنید. زیرا همانطور که زیورآلات می توانند به جلا دادن روح شما کمک کنند، به همان اندازه یک انتخاب نامناسب می تواند فرم ظاهری شما را غیر مطلوب نه تنها برای خودتان بلکه برای دیگران نیز خواهد کرد.

 

دستبندطلا| طلا

 

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

دستبند چرمی طلای زنانه

دستبند چرمی طلای زنانه یکی از دستبند های پر طرفدار است که امروزه توسط اکثر خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد، این دستبند ها در طرح های متنوعی ارائه می شود که توانسته نظر همگان را به خود جلب کند، زیبایی منحصر بفرد در کنار قیمت مناسب این نوع دستبند ها باعث استقبال بی نظیر از آن ها شده است.

پلاک های آویز مردانه

استفاده از زیورآلات به ویژه پلاک آویز طلا برای آقایان به ویژه در چند سال اخیر دیگر به عنوان ضد فرهنگ محسوب نمی شود و آقایان هم همانند بانوان به راحتی می توانند از زیورآلات استفاده کنند، پلاک آویز مردانه در شکل های مختلف در طلا فروشی ها یافت می شود و به راحتی قابل دسترسی می باشد

النگوی طلا (دستبند طلای زنانه)

النگوی طلا ریشه کلمه معروف جواهرات دستبند در اصطلاح "النگو" است که در لاتین به معنای مچبنداست.

راهنمای انتخاب و خرید انگشتر طلا مردانه

اغلب خرید هدیه برای آقایان کاری دشوار است؛ برخی از مردان به جواهرات و طلا علاقه دارند، در این مقاله راهنمای انتخاب و خرید انگشتر طلا مردانه برای شما فراهم شده است.

انواع دستبند طلا و اهمیت شناخت آن‌ها در ست شدن بهتر

انواع دستبند طلا که اغلب به عنوان یک اکسسوری شیک مورد توجه خانم ها است، از فلزات مختلف به همراه انواع سنگ‌ها ساخته می‌شود و در شکل‌ها و سبک‌های متفاوتی موجود است. با وجود این تنوع، سبک لباس و نوع سلیقه شما به هر شکلی باشد؛ دستبند متناسب با آن وجود خواهد داشت.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد