النگوی طلا (دستبند طلای زنانه)
  • 2022-02-06

النگوی طلا (دستبند طلای زنانه)

النگوی طلا ریشه کلمه معروف جواهرات دستبند در اصطلاح "النگو" است که در لاتین به معنای مچبنداست.

 

ذکر دستبند در زبان فرانسه به نام بارسل است. استفاده و سنت پوشیدن در مردان و زنان به دوران باستان باز می گردد. رومی ها اولین کسانی بودند که به عنوان نمادی از شجاعت نظامی خود، النگوهای طلای گرد ساده را روی مچ دست چپ خود می پوشیدند. از امپراتوری روم تا رنسانس، این النگو ها (دستبندها )همچنان یکی از جواهرات محبوب برای هر دو، نه تنها زنان، بلکه برای مردان نیز هستند.

النگوی طلا

دستبند، عنصری که قدرت و نقش را در زمان‌های گذشته متمایز می‌کند، اکنون به عنوان زیورآلاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به طور فزاینده‌ای با طرح‌ها و سبک‌های جدید، بر اساس مد و روند در هر عصر، غنی‌تر می‌شود. در تاریخ، موفقیت دستبندها ارتباط تنگاتنگی با مد داشته است، اما در عصر امروز، دستبندهای جواهرات به یکی از زیور آلات مورد علاقه تبدیل شده اند که به عنوان منبع ضروری گرایش های جدید در مد معاصر شناخته می شود.

کافه طلا طیف انحصاری از دستبندهای طلا را برای زنان به صورت آنلاین ارائه می دهد که یکی از بالاترین جلوه های صنعت بی بدیل ما را در سراسر قاره ها نشان می دهد. ما النگوهای طلایی فوق‌العاده‌ای را برای زنان در طیفی پیچیده و ظریف از سبک‌ها و طرح‌های بی‌پایان ارائه می‌دهیم. طرح های النگوی سنتی تا معاصر النگو یکی از جواهرات ظریفی است که هرگز نباید از کیف جواهرات زنانه کم شود. النگو یک جواهر ظریف، همه کاره و جاودانه است که نمادی از کلاس و ظرافت به بهترین شکل است.

ست النگوی طلا

طیف گسترده ای از طرح های النگوکافه طلا را می توان به راحتی به صورت آنلاین در دسترس قرار داد و ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا با استفاده از پورتال خرید آنلاین بسیار امن و ساده، النگوطلا را به صورت آنلاین خریداری کنند.

النگوهای طلای ما جواهراتی عالی برای شب و روز هستند که به همان سادگی یک لباس شب شیک و رسمی مطابق با لباس های معمولی هستند. هر تکه النگوطلای زنانه ما با سادگی و مهارت بسیار پیچیده خود قهرمان بی چون و چرای شیک بودن، ظرافت و جذابیت است. دستبند طلای ما را آنلاین بخرید ما درکافه طلا جواهرات الماس زیبایی را برای زنان با استفاده از صنایع دستی پیچیده روی طلا ایجاد می کنیم تا به آنها کمک کنیم تا یک سبک شخصی ایجاد کنند که تابع روند مد نیست. تنها با انجام چند مرحله ساده، می توانید به راحتی جواهرات و طلا را از خانه خود با استفاده از درگاه خرید آنلاین ما خریداری کنید. ما پورتال خود را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که داده‌های شما ایمن بماند و دیدی خیره‌کننده از طیف بی‌پایانی از طرح‌ها و سبک‌ها داشته باشید.

همکاران ما همیشه برای راهنمایی و مشاوره جهت انتخاب یا طراحی و سخت مناسب تریت النگوی طلا برای شما آماده هستند.

 

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

محصولات مرتبط

بیشتر

مقالات مرتبط

طلای زرد بهتر است یا سفید ؟

طلای زرد و طلای سفید هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و دلیل تفاوت رنگ در آنها نوع آلیاژی است که در آن بکار میرود انتخاب طلای سفید و زرد متناسب با سلیقه و میزان حساسیت افراد و رنگ پوست آنها به این فلز دارد.

معرفی دستبند طلا مردانه

امروزه استفاده از دستبند طلا برای آقایان بسیار ترند شده است و آن ها سعی دارند که با هر تیپ یا استایل خود از دستبند طلا مردانه استفاده کنند. انتخاب یک دستبند مناسب برای آقایان کمی پیچیده می باشد و لازم است که در هنگام خرید به نکات مهمی توجه کنید. در این مقاله تمامی نکاتی که برای خرید یک دستبند مردانه نیاز دارید ،جمع آوری شده است.

چگونگی ست کردن طلا با لباس

برای جلوه بیشتر طلا بهتر است هنگام استفاده آن را با لباس خود ست کنید برای مثال برای لباسهای یقه باز میتوانید از گردنبندهای بلندتر و بزرگتر استفاده کنید در این متن چگونگی ست کردن طلا با لباس را برایتان شرح میدهیم.

انواع دستبند طلا و اهمیت شناخت آن‌ها در ست شدن بهتر

انواع دستبند طلا که اغلب به عنوان یک اکسسوری شیک مورد توجه خانم ها است، از فلزات مختلف به همراه انواع سنگ‌ها ساخته می‌شود و در شکل‌ها و سبک‌های متفاوتی موجود است. با وجود این تنوع، سبک لباس و نوع سلیقه شما به هر شکلی باشد؛ دستبند متناسب با آن وجود خواهد داشت.

النگوی طلای زنانه

النگوی طلای زنانه دارای تنوع بسیاری است و محبوبیت فراوانی بین دیگر انواع طلای زنانه دارد.

معرفی دستبند النگویی طلا

دستبند طلا در واقع یکی از پرکاربردترین و در عین حال محبوب ترین زیورآلات در بین خانم ها و آقایان است. علاوه بر مهمانی های رسمی، بسیاری از افراد به صورت روزانه از برخی مدل های دستبند طلا در محل کار، مجالس دوستانه و حتی در خانه استفاده می کنند. در این راهنمای خرید دستبند النگویی شما را با یکی از جدیدترین انواع دستبند آشنا می کنم.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد