خرید نقره
  • 2021-01-23

خرید نقره


 امروزه نقره بیشتر از طلا در بازار وجود دارد. خانم ها بیشتر به سمت نقره می روند و دوست دارند که از نقره به جای طلا استفاده کنند. فروشگاه های متفاوتی وجود دارد که انواع مختلف نقره را برای مشتریان عرضه می کنند. فروشنده های این فروشگاه ها سعی می کنند انواع مختلف نقره جات را متناسب با سلیقه های مشتریان در فروشگاه خود داشته باشند تا همه افراد زمانی که به فروشگاه می آیند بتوانند به راحتی خرید کنند.


خرید و فروش  مستقیم اینترنتی جواهرات نقره 

 

امروزه برای رفاه حال مشتریان برخی فروشنده ها فروشگاه های مجازی راه اندازی کرده اند تا بتوانند محصولات خود را به همه نقاط مختلف ارائه دهند و افراد بدون اینکه هزینه رفت و آمد بپردازند یا در ترافیک بمانند می توانند در خانه بمانند و در زمان کمی در هر ساعت از شبانه روز که بخواهند به این فروشگاه ها سر بزنند و انواع نقره ها را با قیمت های مختلفی مشاهده و خرید کنند.

 

در واقع شما می توانید هر نوع نقره را انتخاب کرده و آن را با هزینه ای معقول خرید کنید. بعد از پرداخت هزینه می توانید در زمان کمی آن را درب منزل تحویل بگیرید یا اینکه پس از اینکه مامور پست محصول را درب منزل آورد هزینه را بپردازند و بعد محصول را دریافت کنند. 

 

خرید مستقیم اینترنتی باعث می شود مشتریان هزینه کمتری را بپردازند زیرا اگر بخواهند به صورت حضوری و در بازار خرید کنند علاوه بر صرف وقت بیشتر می بایست هزینه بیشتری را بپردازند. بنابراین توصیه می شود که افراد سعی کنند خرید خود را به صورت اینترنتی و مجازی انجام دهند.


تشخیص دادن نقره اصلی از تقلبی هنگام خرید

 

جواهرات نقره ، زیبا  بوده و دارای طرفداران زیادی  هستند. بسیاری از افراد از نقره به جای طلا استفاده می کنند. اما متأسفانه بسیاری از فروشندگان متقلّب نقره تقلبی را به جای اصل در مغازه های خود در کنار نقره های اصل به مردم می فروشند و سود زیادی را از این راه به دست می آورند. برای اینکه بتواینم تشخیص دهیم نقره اصل است و نگران تقلبی بودن آن نباشیم نیاز است مواردی را بدانیم تا با اطمینان بیشتری بتوانیم جواهرات اصلی نقره را خریداری کنیم.

به فروشگاه های معتبر برای خرید جواهرات نقره برویم. زیرا این فروشگاه ها بسیار معتبر هستند و بهترین نقره ها را برای مشتریان خود  به نمایش می گذارند تا مشتریان بتوانند انتخاب درستی کنند. بو کردن

 

جواهرات نقره: اگر بوی قوی حس کردید یا به مشام شما بوی قوی برخورد کرد احتمال دارد در این جواهرات بیشتر از حد معمول مس استفاده شده باشد. بنابریان این جواهرات نقره اصلی نیستند.

 


 خم کردن: جواهرات نقره که دست ساز هستند را خم کنید اگر این جواهرات نقره اصل نباشند هرگز خم نمی شوند یا به ندرت  خم می شوند. زمانی که گفته می شود نقره را خم کنید، به این معنا نیست که به هر طریقی باید آن را خم کرد به گونه ای که جواهرات نقره تان شکسته شود. این مرحله سخت است و توصیه می شود از این روش استفاده نشود مگر کسانی که ماهر هستند از این روش استفاده کنند تا جواهراتشان آسیب نبیند.

 

تشخیص دادن نقره اصلی از تقلبی هنگام خرید

 

آزمایش کردن جواهرات نقره با اکسیداسیون:

 

برای تشخیص دادن نقره اصل از تقلبی می توان از پارچه ای روشن یا سفید رنگ استفاده کرد. پارچه را روی جواهر بگذارید. بعد به پارچه نگاه کنید اگر علامت های سیاهی یا کثیفی در پارچه مشاهده کردید می توانید بگویید که این انگشتر نقره استرلینگ است.


استفاده کردن از آهنربا برای تشخیص اصل بودن نقره:

 

جواهرات نقره خود را نزدیک آهنربا ببرید اگر جواهر به آهنربا چسبید این جواهرات نقره نیستند چون که جواهرات اصل و خالص هرگز به آهنربا نمی چسبند. این از آسان ترین راه ها برای تشخیص نقره اصل و خالص است و مشتریان به راحتی می توانند در خانه انجام دهند یا زمانی که به فروشگاه های نقره فروشی مراجعه می کنند آهنربایی با خود ببرند تا بتوانند موقعی که نقره خرید می کنند به راحتی نقره اصل را از تقلبی تشخیص بدهند.

 

توجه کردن به  نشانه ها و علائم:

 

سازنده های نقره نشانه های نقره اصل را روی دستبند، گردنبند ، آویز و داخل انگشتر نقره  به صورت ریز حک می کنند ولی این نشانه ها به راحتی قابل مشاهده هستند. زمانی که شخص جواهرات نقره خریداری می کند می تواند درون آنها نگاه کند و این نشانه های حک شده را ببیند. اگر جواهرات نقره دارای نشانه نبود این نقره اصل نیست. افراد با استفاده از عیار نقره نیز می توانند اصل بودن نقره را تشخیص دهند. عددهایی که بر روی نقره حک شده درصد نقره اصل را نشان می دهد.. پس به عددهای روی جواهرات نقره باید دقت کرد تا به راحتی بتوان نقره اصل را از تقلبی تشخیص داد.

 

به وسیله صدا نقره اصل را تشخیص دهیم:

 

مشتریان با استفاده از صدا می توانند نقره اصل را از تقلبی تشخیص دهند. البته باید دقت کرد استفاده از صدا برای تشخیص زیورآلات سنگین، روش راحتی است. اگر با تکه ای از فلز به جواهرات نقره ضربه بزنید صدایی شنیده می شود که ۱ تا ۲ ثانیه طول می کشد که این صدا نشان می دهد این جواهرات نقره اصلی هستند. در صورتی که بقیه فلزها دارای صدایی گرفته و بم  هستند. این روش آسان است و کمک زیادی برای تشخیص جواهرات نقره در مقابل جواهرات تقلبی به مشتریان می کند.

 

بررسی وزن نقره:

 

برای تشخیص اینکه نقره اصل است می توان وزن آن را مورد ارزیابی قرار داد. طلا و نقره از فلزاتی مانند برنج و سرب ، وزن زیادتری دارند. برای تشخیص دادن نقره اصل باید آن را روی ترازویی قرار داد و وزن کرد. وزنی که به دست آمده را باید نوشت. بعد بایستی نقره را داخل  یک ظرف آب مقطر ریخته شود و روی ترازو گذاشت. نقره را به طور کامل باید داخل آب گذاشت و آن را وزن کرد. با تقسیم عدد اول به عدد دوم، نتیجه تقسیم باید ۱۰.۴۹ باشد که در این صورت تشخیص می دهیم نقره اصل است یا تقلبی و در نهایت نسبت به خرید نقره اصل اقدام کنیم.

 

تشخیص دادن نقره اصلی از تقلبی هنگام خرید

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

حلقه نقره

حلقه نقره یکی از زیورالات جذاب و دوست داشتنی در بین نسل جوان است که بدلیل تنوع طرح های ارائه شده بسیارمورد توجه قرار گرفته است.ثبات رنگ، زیبایی، قیمت مناسب و تنوع از جمله مزایای حلقه نقره است.

انتخاب دستبند نقره

دستبند نقره یکی از زیورالات مورد علاقه خانم ها است که این روزها با ارائه طرح های مردانه نظر اقایان را نیز جلب کرده است، استفاده از دستبند نقره اصل زیبایی منحصر به فردی به استایل خانم ها می بخشد و طرح های متنوع آن هر نوع سلیقه ای را راضی میکند.

آلیاژ نقره و طلا و اثرات آن روی بدن انسان

آیا کسی کاملاً اهمیت انرژی و تأثیر آن بر بدن را درک می کند؟ آیا کسی هنگام سازگاری بدن با اشکال، الگوها و نیروهای مختلف انرژی، به اهمیت و انشعابات معنوی، ذهنی و جسمی آن پی می برد؟ در نسل های گذشته، تکنیک ها و فلسفه های سلامتی، همراه با آزمایش انرژی های مختلف و تأثیر آنها بر بدن بود. بررسی اثرات ترکیباتی هم چون آلیاژ نقره و طلا و عملکردهای آن ها را روی بدن انسان نتایج خوبی به همراه داشت.

عیار نقره چیست و چگونه آن را تشخیص دهیم؟

عیار نقره نشان دهنده درصد خلوص این فلز است بالا ترین عیار نقره 999 است که نشان دهنده بیشتر ین خلوص یعنی 99 درصد است اما به طور کلی در ساخت اشیاء و زیورالات و دیگر لوازم نقره از عیار پایینتری استفاده می شود چرا که فلز نقره بسیار نرم است و برای ساخت این وسایل باید با دیگر فلزات ترکیب شود و به این صورت عیار نقره کمی پایینتر می آید. عدد 925 روی اکثر زیورالات نشان دهنده عیار نقره است.

نقره چیست؟

نقره یکی از فلزهای ارزشمند یافت شده در طبیعت است که تاریخچه پیدایش ان به قرنها قبل بازمی گردد. کاربرد این فلز در صنایع مختلف همچنین در تولید انواع زیورالات باعث شد انسان ها از گزشته تا به امروز توجه ویژه ای به این فلز داشته باشند.

اعداد حک شده روی طلا و نقره به چه معناست؟

اعداد حک شده روی طلا و نقره روشی مطمئن برای تشخیص طلا و نقره از اجناس تقلبی و غیر اصل می باشد. بسیاری از خانم ها و آقایان به خرید طلا و جواهرات بسیار علاقه مند می باشند اما گاهی اوقات فروشنده های این طلا و جواهرات، اجناس تقلبی را به جای اجناس اصل به مردم می فروشند. در نتیجه مردم به ویژه علاقه مندان به طلا و جواهرات باید با روشی برای تشخیص طلا و نقره ی اصل از اجناس غیر اصل و تقلبی آشنا باشند. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با روش های تشخیص طلا و نقره ی اصل از غیر اصل و همچنین اعداد حک شده روی طلا و نقره آشنا کنیم.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد