قیمت انگشتر تک نگین زنانه
  • 2021-02-28

قیمت انگشتر تک نگین زنانه

خرید و هدیه دادن انگشتر تنها مختص دوران عقد و نامزدی نیست. در میان جواهرات و زیورآلات خانمها بیشتر به خرید انگشتر علاقه دارند ، انگشتر ها در طرح و مدلهای مختلفی ست .بعضی از آنها ساده و در عین حال شیک و بعضی نگین دار می باشند ، انگشتر نگین دار هم در طرح های مختلف یا تک نگینی و یا چند نگینی است.

انگشتر تک نگین با  نگین  قیمتی مانند برلیان یا الماس  درخشش و زیبایی منحصر به فردی دارد که می تواند خیره کننده باشند. قیمت انگشتر تک نگین میتواند تحت تاثیر نوع نگین ان باشد.

قیمت انگشتر تک نگین زنانه برحسب جنس :

 

انگشتر تک نگین  طلا:

 

همه انگشتر ها از نظر جنس و نگین با هم فرق دارند. انگشتری که از طلا ساخته شده دوام بیشتری نسبت به دیگر انگشتر ها دارد که فلز به کار رفته در آنها به غیر از طلا است. به دلیل کمیاب و گران بها بودن این نوع فلز این نوع انگشتر قیمت بالاتری دارد و قدرت خرید این محصول به خاطر قیمت بالای آن کم است.

 

قیمت انگشتر تک نگین زنانه بر حسب سنگ قیمتی :

 

1-انگشتر با نگین عقیق

2-انگشتر با نگین زمرد

3-انگشتر با نگین یاقوت

4-انگشتر با نگین حدید

5-انگشتر با نگین شرف شمس

6-انگشتر با نگین یشم

 

هر کدام از سنگهای نام برده و بسیاری از سنگهای دیگر توسط جواهرسازان تراش داده می شود و به عنوان نگین روی انگشترهای زنانه کار می شود. نوع سنگ و قیراط سنگ بکار رفته در انگشتر میتواند قیمت آن را تحت تاثیر قرار دهد . البته گاهی نیز از نگین های تقلبی استفاده میشود که هیچ قیمتی ندارد و شما فقط پول فلز بکار رفته در انگشتر را می پردازید.

 

قیمت انگشتر تک نگین پلاتین :

 

فلز ساخته شده در این نوع انگشتر از جنس پلاتین که همان طلای سفید است.این فلز هم مانند طلا کمیاب می باشد، انگشتر با جنس پلاتین هم قیمت بالایی دارد و در موارد خاصی مانند خرید عروسی به کار می رود، این نوع انگشتر همانند انگشتر طلا قیمت بالایی در بازار دارد.

 

قیمت انگشتر تک نگین نقره :

 

این نوع انگشتر نسبت به انگشتر طلا و انگشتر پلاتین قیمت پایین تری دارد. و به خاطر اینکه به اندازه طلا و پلاتین کمیاب نیست  و زیبایی خاص خودش را هم دارد در ساخت زیورآلات به کار می رود علاوه بر انگشتر نقره انگشترهایی هم هستند که از مس و استیل ساخته شدند. همه این انگشتر ها که از این چند نمونه فلز ساخته شده اند و نگین زیبایی روی آنها کار شده است جلوه زیبایی به انگشتان شما می دهند.

 

عوامل تأثیر گذار در قیمت انگشتر تک نگین زنانه :

 

رکاب یا همان حلقه ای که نگین روی آن قرار می گیرد، جنس و وزن متفاوتی دارد که بعضی انگشتر ها وزن سبک یا وزن سنگین  دارند، جنس رکاب انگشتر که از طلا یا پلاتین  ساخته شده باشد هم قیمت بالاتری دارد.عامل دیگر نگین  انگشتر است ، نگین قیمتی باعث می شود که این نمونه انگشتر ها قیمت بالایی داشته باشند، در مقابل نگین هایی با قیمت کمتر نیز وجود دارد که می تواند زیبا نیز باشد.

 

 نکات کلیدی در انتخاب انگشتر تک نگین زیبای زنانه:

 

1-سایز انگشتر تک نگین زنانه:

 

هنگام خرید انگشتر برای خود و یا برای دیگران باید توجه کنید که انگشتری که قصد خرید آن را دارید ، اندازه انگشت دستتان باشد ،به طوری که از انگشتتان به راحتی نیفتد و نه تنگ باشد که به سختی آن را وارد انگشتتان کنید، چون باعث آسیب جدی به مرور زمان به پوست دستتان می شود.

 

2-جنس انگشتر تک نگین زنانه:

 

در خرید انگشتر دقت کنید که اگر قصد خرید انگشتر طلا را دارید از مغازه طلا فروشی معتبر خرید کنید و یا اگر می خواهید اینترنتی سفارش دهید از فروشگاه های معتبر خرید کنید که انگشتری به شما بدهد که در آن طلای اصل به کار رفته باشد.

 

3-قیمت انگشتر تک نگین

 

انگشتری نگین دار اگر سنگ قیمتی در آنها بکار رفته باشد قیمت بالایی  نسبت به بقیه انگشتر ها دارند. با توجه به میزان بودجه ای که دارید می توانید اقدام به خرید زیور آلات کنید. توحه نمایید اگر قصد خرید انگشتر تک نگین زنانه که در آن سنگ قیمتی بکار رفته است دارید از مراکز معتبر خرید کنید.

 

4-طرح انگشتر

 

مدل های متنوعی از انگشتر در بازار و فروشگاه های اینترنتی وجود دارد که با توجه به سلیقه خود و دیگران میتوانید اقدام به خرید انگشتر کنید.

 

 انگشتر طلا  نگین دار

برق انداختن انگشتر طلا نگین دار

 

مقداری مایع یا صابون بچه را با آب مخلوط کرده سپس حوله را برداشته و آن را با محلول آغشته کنید و در آخر طلا را با حوله به خوبی تمیز کنید. لازم است که دستمال تمیز دیگری بردارید و آن را با آب خیس کنید سپس با دستمال دوباره پاک کنید تا اثری از مایع روی آن باقی نماند، برای اینکه قسمت نگین انگشتر به خوبی خشک شود و موقع خشک کردن آن را با شیب رو به بالا قرار دهید تا آب به نگین و سنگ انگشتر برخورد نکند و باعث شل شدن آن نشود.

 

روش های درست مراقبت از طلا و جواهر نگین دار 

 

١ـ اگر در حال آشپزی هستید زیورآلات و جواهرات را از خود دور کنید چرا که گرمای زیاد و پاشیده شدن روغن به نگین آن آسیب می رساند . 

٢ـ بعد از اتمام آرایش و عطر زدن جواهرات خود را استفاده کنید . 

٣ـ جواهرات و زیورآلات به دلیل حساسیت و ظرافت خاص باید از نورمستقیم خورشید و گرمای زیاد و مواد شیمیایی دور بمانند . 

4ـ وقتی که مشغول شستشوی لباسها و ظروف هستید یا قصد رفتن به استخر را دارید قبل از شروع کار جواهرات و زیورآلات خود را در بیاورید چرا که کلر موجود در مواد شوینده و استخر سبب تغییر رنگ و کدر شدن و حتی شل شدن نگین ها می شود.

5ـ برای اینکه جواهرات و زیورآلات صدمه نبینند و خط و خشی روی هم نیندازند بهتر است که به صورت جدا از هم نگهداری شوند. 

6ـ اگر جواهر و زیورآلات نقره دارید و نمی خواهید آنها کدر شده و شفافیت خود را از دست بدهند پس بهتر است که آنها را در یک کیسه در بسته قرار دهید اما از قرار دادن جواهراتی که دارای مروارید است در درون کیسه خود داری کنید . 

 

چگونه از سیاه شدن انگشتر نگین دار نقره مواظبت کنیم

 

هر فلزی بالاخره کمی سیاه یا به‌اصطلاح اکسید می‌شود این اتفاق بیشتر از همه‌ی فلزات برای نقره  می‌افتد برای به تعویق انداختن فرآیند سیاه شدن نقره روش زیر مفید است:

وقتی از زیورآلات نقره خود استفاده نمی‌کنید، آن‌ها را در محفظه‌ای بسته نگه دارید حتی یک کیسه پلاستیکی یازیپ کیپ هم کفایت می‌کند. فقط جایی باشد که از نفوذ هوا به داخل جلوگیری شود. وقتی اکسیژن نباشد فلزات اکسید نمی شوند یا لااقل فرآیند اکسیدشان کند می‌شود.

 

خواص انگشتر تک نگین زنانه

 

خداوند سنگ های قیمتی را با خواص منحصر به فرد نازل کرده ، سنگ های قیمتی باید با  انگشت دست در تماس باشد، به همین دلیل است که در طرح این انگشتر ها  زیر نگین باز است که باعث می شود پرتو از گوهر و خواص آن از طریق پوست نفوذ کند و بدن را قادر می سازد تا از انرژی و خواص بی نظیر آن استفاده کند.

 

انگشتر تک نگین شرف شمس

 

نگین این انگشتر عقیق زرد است که پشت آن دعای شرف شمس که منصوب به حضرت علی است حکاکی می شود. این دعا در ساعت و روز خاصی حکاکی میشود. انگشتر تک نگین شرف شمس مزایای متعددی دارد از جمله مزایای آن رفع چشم زخم، افزایش رزق و روزی، ایمنی در سفر، براورده شدن حاجات، آرامش، گشایش امور، دفع بلا، درمان جسم و روح و افزایش قدرت بدنی است.

خواص انگشتر تک نگین یاقوت

 

1-از کم خونی جلوگیری می کند

2-از طریق حواس به صاحب آن در برابر خطر کمک می کند.

3-بهبود بینایی با نگاه کردن به آن

4-فقر و تنش را رفع می کند

5-یاقوت مشکل را آسان می کند.

 

خواص انگشتر نگین عقیق

 

1-شادی در قلب

2-غم و عصبانیت را از بین می برد

3-در هنگام مسافرت ایمنی می بخشد

 

خواص انگشتر نگین فیروزه:

 

1-در برابر جادو و چشم بد محافظت می کند

2-در برابر مشکلات قلبی ، مالاریا، و افسردگی محافظت می کند.

 

خواص انگشتر نگین حدید:

 

1- دور نگه داشتن شیطان

2- عزت نفس

3- موجب ایجاد تمرکز می شود.

 

مزیت خرید اینترنتی انگشتر تک نگین زنانه :

 

در خرید اینترنتی شما می توانید بدون هیچ محدودیتی در هر زمان و هر مکانی از شبانه روز نسبت به خرید اقدام کنید بدون اینکه نگران مسیرهای پر ترافیک و شلوغ باشید .در خرید اینترنتی شما راحت تر می توانید طرحها و مدلهای شیک از انگشتر نگین دار را ببینید و در ضمن می توانید با جستجو کردن در سایت های مختلف اطلاعات لازم را در باره خرید خود داشته باشید. در این نوع خرید فروشگاه های اینترنتی تخفیف بیشتری و قیمت مناسبتری کالای خود را می فروشند.در خرید اینترنتی اگر شما قصد خرید برای عزیزان خود دارید ، می توانید خرید کرده تا در زمان کوتاه برای آنها ارسال شود.

 

انگشتر تک نگین زنانه

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

انواع نگین انگشتر مردانه و زنانه کدام است؟

انواع نگین انگشتر

انگشترها برای زیباتر شدن به نگین نیاز دارند که البته انتخاب این نگین ها کاملا سلیقه ای است و در انواع مختلف مانند الماس،زمرد،لاجورد ،لعل و غیره موجود است.ما در این مقاله سعی داشته ایم انواع نگین با خصوصیات ظاهری اش را به شما معرفی نماییم همراه ما باشید.

راهنمای خرید انگشتر سولیتر

دنیای حلقه ها و انگشترهای زنانه بسیار متنوع است و مدل های متفاوتی با طرح های ظریف و زیبا در بازار وجود دارند. حلقه های پهن، انگشترهای کوکتل، انگشترهای تک نگین و حلقه های ساده که از جنس های طلا، نقره، پلاتین و سایر فلزات هستند، تنها برخی از مدل های رایج در دنیای گسترده زیورآلات می باشند.

آیا خرید انگشتر زنانه استیل میتواند انتخابی مناسب بجای طلا باشد؟

با توجه به گرانی قیمت طلا و جواهرات، امروزه مردم به زیورآلات با جنس نقره و استیل روی آورده اند، در این مقاله می خواهیم بدانیم آیا خرید انگشتر زنانه استیل میتواند انتخابی مناسب بجای طلا باشد؟

انواع پایه انگشتر و اهمیت آن در زیبایی و محافظت از جواهر!

انگشتر یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع زیورآلات به خصوص در میان خانم‌هاست. البته که استفاده از انگشتر مرد و زن ندارد و تقریباً تمام افراد متأهل اگر از هیچ نوع زیورآلاتی استفاده نکنند حداقل یک انگشتر طلا به عنوان حلقه ازدواج در دستشان دارند.

دلیل محبوبیت انگشتر سولیتر چیست؟

با شنیدن واژه “سولیتر الماس” بدون شک بسیاری از ما به یاد انگشترهای تک نگین ظریف و زیبا می افتیم. اما جالب است بدانید که سولیتر الماس به تمامی زیورآلاتی که در طراحی آن ها تنها از یک تک الماس استفاده شده باشد، اتلاق می شود.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد