آیا خرید انگشتر زنانه استیل میتواند انتخابی مناسب بجای طلا باشد؟
  • 2022-09-13

آیا خرید انگشتر زنانه استیل میتواند انتخابی مناسب بجای طلا باشد؟

در حقیقت امروزه خرید انگشتر زنانه استیل بسیار پرکاربردتر از طلا شده است، چرا که هم از لحاظ هزینه مقرون به صرفه است، هم اینکه بسیار جوان پسند بوده و اکثر افراد از استیل به عنوان زیورآلات خود استفاده می کنند، در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با آن لازم است ادامه مطلب را بررسی کنید.

آیا خرید انگشتر زنانه استیل می تواند انتخابی مناسب به جای طلا باشد؟

امروزه خرید انگشتر زنانه استیل یکی از انتخاب های اصلی خانم های جوان است، اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این انگشترهای استیل باید متناسب با انگشت و طراحی های موردعلاقه شما باشند. اما قبل از خرید، بیایید در مورد مزایا و معایب این زیورآلات پرکاربرد برای خانم ها صحبت کنیم:

- مزایای خرید انگشتر زنانه استیل 

به تعمیر و نگهداری کمی احتیاج دارد.

این فلز سبک است، بنابراین به راحتی روی انگشت قرار می گیرد.

بدون خوردگی، بدون کدر شدن و بدون خراش است.

حلقه‌های استیل ضد زنگ فوق‌العاده بادوام هستند و آنها را برای مراسم عروسی همیشه عالی می ‌سازد.

آنها نیاز به نگهداری زیادی ندارند و تمیز کردن آنها واقعا آسان است. فقط از آب گرم و صابون استفاده کنید!

حلقه های فولادی ضد زنگ نیازی به آبکاری رودیوم ندارند. رودیوم فلز سختی است که مقاومت خراش جواهرات را افزایش می دهد، اما فولاد ضد زنگ قوی تر است، بنابراین باعث صرفه جویی در زمان، هزینه و انرژی می شود.

خرید انگشتر زنانه استیل بیشتر به دلیل ضد حساسیت بودن شناخته شده است، بنابراین حتی برای تحریک پذیرترین پوست ها نیز عالی است.

قیمت آن در مقایسه با طلا، نقره و پلاتین به طور قابل توجهی پایین تر است. با وجود ارزان ‌تر بودن نسبت به فلزات دیگر، همچنان ظاهری شبیه به پلاتین دارد، بنابراین زیبایی و درخشندگی خود را حفظ می‌کند.

سازگار با محیط زیست است، دوستدار محیط زیست ترین گزینه مهمی در دنیای جواهرات است. در فرآیند تولید، میزان انرژی مصرف شده و ضایعات تولید شده به طور چشمگیری کمتر از تولید سایر فلزات دیگر است.

- معایب خرید انگشتر زنانه استیل 

پس از سال ‌ها  استفاده از انگشتر استیل ضد زنگ، ممکن است انگشتر درخشش و جلا خود را از دست بدهد و بنابراین ممکن است برای بازگرداندن درخشش براق به انگشترتان، نیاز به پولیش مجدد سریع داشته باشد. این در مقایسه با طلا (هر 6 ماه) یا نقره (چند بار در سال) برای حفظ آن در همان شرایط درخشان چیزی نیست.

فولاد ضد زنگ و کلر ترکیب بسیار بدی هستند، زیرا فولاد ضد زنگ به آن بسیار حساس است. بنابراین مطمئن شوید که حلقه های فولادی ضد زنگ خود را قبل از ورود به استخر کلر بردارید!

ا توجه به دوام فلز، اگر حلقه اندازه مناسبی نداشته باشد، احتمال تغییر اندازه حلقه می تواند دشوار باشد. تغییر اندازه حلقه استنلس استیل را نمی توان با دست انجام داد و باید با ماشین های تخصصی (مانند جوشکاری TIG یا جوشکار لیزری پرقدرت برای تطبیق با نقطه ذوب بالای فولاد ضد زنگ) کار کرد. بدون ماشین آلات تخصصی مورد نیاز، جواهرساز نمی تواند کاری انجام دهد.

 

 معایب خرید انگشتر زنانه استیل

 

نکات بسیار حائز اهمیت در بررسی خرید انگشتر زنانه استیل

به منظور خرید انگشتر زنانه استیل باید نکات مهمی را در نظر بگیرید که می تواند در حین خرید به شما کمک فراوانی کند:

1-استفاده از سایر لوازم جانبی

حلقه ‌های ساده‌ تر، می ‌توانند تا حد زیادی مکمل سایر لوازم جانبی باشند، زیرا می ‌توانند هم برای لباس ‌های غیررسمی و هم برای لباس ‌های رسمی استفاده شوند. این انگشترها را می توان به صورت تزیینی و یا حلقه های فلزی ساده و با حلقه های دیگر در همان دست ست کرد. 

2-انتخاب انگشت

برخی از انگشتان معانی خاصی را نشان می دهند  از حرفه شما تا وضعیت تاهل بنابراین جایی که حلقه خود را قرار می دهید می تواند چیزهای زیادی در مورد شما بگوید. بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد مکان و نحوه قرار دادن جواهرات یاد بگیرید که هر انگشت با چه چیزی مرتبط است.  

3-سبک شخصی خود را در نظر بگیرید

در خرید انگشتر زنانه استیل مدل‌ های انگشتر زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما استفاده از حلقه ‌هایی که استایل شما را منعکس می ‌کنند بسیار منطقی است. بنابراین اگر به مد مینیمالیستی علاقه دارید، حلقه ‌های کوچک و ظریفی را انتخاب کنید که بر خطوط تمیز تأکید دارند اما اگر چیزی دراماتیک ‌تر را ترجیح می ‌دهید، می‌ توانید به سراغ طرح ‌هایی بروید که جالب ‌تر و بزرگ ‌تر هستند. در هر صورت، به یاد داشته باشید که هیچ راه درست یا غلطی برای استفاده از انگشتر وجود ندارد. 

4-اندازه حلقه

در اینجا روش های مختلفی برای تشخیص اندازه انگشتر برای انگشتان شما وجود دارد:

- استفاده از اندازه حلقه 

در خرید انگشتر زنانه استیل باید بدانید که حلقه سایزر یک ورق پلاستیکی است که اندازه های مختلف را با جزئیات مشخص می کند. برای یافتن تناسب مناسب می توانید انگشت خود را به داخل آن بلغزانید. این ها همچنین در جواهرات فروشی ها موجود هستند، زیرا اغلب از آنها برای اندازه گیری حلقه ها استفاده می کنند. به خاطر داشته باشید که حلقه شما باید به راحتی جا بیفتد و به اندازه کافی شل باشد تا از بند انگشتان شما خارج شود اما باید به اندازه ای سفت باشد که روی انگشت شما بماند.   

- استفاده از خود اندازه گیری

حتما انگشتانتان را در پایان روز یا زمانی که گرم هستند اندازه بگیرید. اندازه انگشتان ما در طول روز به طور نامحسوسی تغییر می‌کند و این تغییرات به فعالیت‌ هایی که انجام می ‌دهید و همچنین نوع آب و هوا بستگی دارد. انگشتان دست معمولاً در اوایل صبح که هوا سرد است کوچکتر می شوند، بنابراین سعی کنید انگشتان خود را چندین بار در طول روز اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که دقیق ترین اندازه انگشتان خود را به دست می آورید. از استفاده از نوار یا رشته برای اندازه گیری اندازه انگشت خود اجتناب کنید، زیرا ممکن است نادرست باشد.   

- اندازه خود را پیدا کنید 

در اینجا اندازه های مختلف برای عرض انگشت شما در خرید انگشتر زنانه استیل وجود دارد:

اندازه 5 - 15.7 میلی متر

اندازه 6 - 16.5 میلی متر

اندازه 7 - 17.3 میلی متر

اندازه 8 - 18.2 میلی

اندازه 9 - 18.9 میلی متر

اندازه 10 - 19.8 میلی متر

اندازه 11 - 20.6 میلی متر

اندازه 12 - 21.3 میلی متر

اندازه 13 - 22.2 میلی متر

 

تشخیص اندازه انگشتر

 

اگر بعد از استفاده از سایز حلقه احساس کردید که بین دو سایز راحت تر هستید، همیشه سایز بزرگتر را انتخاب کنید. همانطور که گفته شد، بسیاری از حلقه ‌ها در اندازه ‌های نیمه هستند و شما معمولاً می‌توانید اندازه یک حلقه را تغییر دهید. 

 مهم ترین مواردی که باید در حین خرید انگشتر زنانه استیل باید بدانید

در حین خرید انگشتر زنانه استیل اگر حلقه شما به درستی جا نمی شود، بهتر است اندازه آن را تغییر دهید. اگر متوجه شدید که انگشتر شما به مرور زمان تنگ تر شده است، به یک جواهرساز حرفه ای مراجعه کنید. همچنین می توانید به فروشگاهی که آن را از آن خریداری کرده اید بازگردید، بنابراین می توانید اندازه آن را رایگان تغییر دهید. متأسفانه، حلقه های تنگستن و میلگرین در اکثر مواقع قابل تغییر نیستند. تنگستن به طور کلی برای تغییر اندازه بسیار سخت است، و اگرچه می توانید اندازه Milgrain را تغییر دهید، اما تغییرات قابل مشاهده خواهد بود.

- فضاهای حلقه

بهتر است حلقه ها را به طور یکنواخت در سراسر دست خود متعادل کنید تا به یکباره حلقه های زیادی استفاده نکنید. شما همچنین می خواهید آنها را روی انگشتان خود فاصله دهید. اگر همیشه از انگشتر استفاده نمی کنید، استفاده از آن به عنوان یک اکسسوری کوچک می تواند به شما کمک کند تا به استفاده از حلقه عادت کنید. همچنین می توان حلقه های متعددی را در حالی که هنوز شیک به نظر می رسند، استفاده کرد.

- لباس شما

هنگام تعیین اینکه چه حلقه ای برای استفاده مناسب است، باید آن را بر اساس لباس رسمی یا غیر رسمی خود قرار دهید. همچنین به بررسی سایر جواهراتی که استفاده می کنید و نحوه جفت شدن آنها با حلقه خود بپردازید. هر حلقه ای را که انتخاب کنید، باید طرح رنگ لباس شما را برجسته کند. همچنین باید به جواهرات خود حس یکپارچگی بدهید و از انگشترهایی با همان رنگ استفاده کنید، مانند حلقه های نقره با گردنبند نقره.

- حلقه و انگشت

کف ‌بینی یا مطالعه دست ‌های افراد، هنر جذابی است. در عین حال، نحوه قرار دادن و چیدمان حلقه‌ ها روی انگشتانشان سرنخ ‌های ظریفی در مورد شخصیت و ترجیحات آن ‌ها ارائه می‌ دهد. خرید انگشتر زنانه استیل می توانند برای نشان دادن وابستگی های خانوادگی، ارجاعات فرهنگی و حتی وفاداری استفاده شوند. افراد همچنین از حلقه های انگشت برای ساطع نوع خاصی از انرژی استفاده می کنند. به عنوان مثال، استفاده از انگشتر روی انگشت شست راهی برای بیان فردیت است.   به عبارت دیگر، جایی که حلقه های خود را روی انگشتان قرار می دهیم می تواند شخصیت ما را منعکس کند. 

چند نکته برای خرید انگشتر زنانه استیل

1. هر حلقه یک پیام مستقیم یا سابلیمینال را می فرستد. یک حلقه به راحتی می تواند ارتباطات شما را شناسایی کند، آنها همچنین می توانند برای نشان دادن قدرت و ثروت مورد استفاده قرار گیرند. 

2. حتما انگشتر را متناسب با دستان خود انتخاب کنید. اگر دست‌ های بزرگی دارید، بهتر است از انگشتر بزرگ ‌تری استفاده کنید. با این حال، اگر دست ‌های کوچک ‌تری دارید، باید با استفاده از یک حلقه کوچک ‌تر، نسبت را متعادل کنید. 

4. اینکه چگونه حلقه های خود را با سایر جواهرات متعادل کنید، نکته دیگری است که باید در حین خرید انگشتر زنانه استیل به آن توجه کنید. اگر قصد دارید حلقه های متعدد بپوشید، مطمئن شوید که آنها به طور مساوی در بین دستان شما توزیع شده اند. این به طور مشابه با سایر جواهرات کار می کند. اگر انگشتر عروسی در دست چپ دارید، به دست راست خود یک دستبند یا جواهرات دیگر بدهید. 

5. در مورد فلزات و اینکه چگونه با پوست شما مطابقت دارند فکر کنید. اگر رنگ پوست سردی دارید، به پوشیدن انگشتر نقره ای فکر کنید. اگر رگ های شما قابل رویت به نظر برسند، متوجه خواهید شد که پوست شما رنگ سردی دارد. برعکس، اگر رنگ پوست گرمی دارید یا اگر رگ هایتان مشخص نیست، از رنگ طلایی استفاده کنید. فراموش نکنید که لوازم جانبی خود را نیز با هم هماهنگ کنید، حلقه ها، سگک های کمربند و بند ساعت باید رنگ مشابهی داشته باشند. 

در حین خرید انگشتر زنانه استیل این موارد، تنها چیزهایی هستند که باید در مورد آن ها اطلاعات خود را تکمیل کنید. و اگر در بازار به دنبال یک انگشتر زیبا هستید، ابتدا طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب و بررسی کنید. قطعات شخصی سازی شده و دست ساز در نوع خود بی نظیر هستند. 

 

 خرید انگشتر زنانه استیل

 

سخن پایانی

در مجموع طلا در کنار سایر جواهرات طلایی عالی به نظر می رسد و حتی می توانید تمی برای پوشیدن انواع مختلف طلا ایجاد کنید.اما در کنار آن استفاده از انگشتر استیل می تواند گزینه خوبی برای استایل شما باشد. سعی کنید در حین خرید انگشتر زنانه استیل تمام نکات و مواردی که در بالا ذکر شده را بررسی کنید. می توانید از کارشناسان این حوزه در حین خرید و داشتن انتخابی مناسب کمک بخواهید. در ضمن قبل از خرید از جنس و کیفیت انگشتر خود مطمئن شوید و سپس اقدام به خرید نمایید. رعایت این موارد می تواند به شما در داشتن یک خرید عالی کمک فراوانی کند. پس تا می توانید دقت کنید.

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

انگشتر زنانه فیروزه

امروزه کارخانه های زیادی به وجود آمده است که به تولید انواع انگشتر فیروزه زنانه مشغول هستند. انگشتر فیروزه زنانه دارای جایگاه بالایی برای بانوان می باشد و میان آن ها بسیار پر طرفدار می باشد. یکی از جواهراتی که خانم ها علاقه بسیاری دارند از آن استفاده کنند انگشترهای فیروزه می باشد. از مهمترین نگین ها که در این دسته از جواهرات برای افرودن زیبایی، استفاده می شود نگین فیروزه نیشابور می باشد که در فروشگاه های جواهرات زیادی این نوع جواهرات به فروش میرسد.

راهنمای خرید انگشتر سولیتر

دنیای حلقه ها و انگشترهای زنانه بسیار متنوع است و مدل های متفاوتی با طرح های ظریف و زیبا در بازار وجود دارند. حلقه های پهن، انگشترهای کوکتل، انگشترهای تک نگین و حلقه های ساده که از جنس های طلا، نقره، پلاتین و سایر فلزات هستند، تنها برخی از مدل های رایج در دنیای گسترده زیورآلات می باشند.

ویترین آنلاین انگشتر مروارید ، گردنبند مروارید ، موارید سری 1

این نمایش که برخی از نفیس ترین، مجلل ترین و گرانبهاترین مرواریدها و جواهرات را به نمایش می گذارد

قیمت رکاب انگشتر طلا زنانه

قیمت رکاب انگشتر طلای زنانه بستگی به وزن، عیار و اجرت ساخت آن دارد که اجرت ساخت با توجه نوع آن متفاوت است. انواع رکاب انگشتر طلا وجود دارد که می توان ساده، چنگی یا فیلی را نام برد که هر کدام قیمت مشخصی دارد.

حکم پوشیدن انگشتر طلا و نقره برای زنان

حکم پوشیدن انگشتر طلا و نقره برای زنان چیست؟ آیا می توان بدون هیچ شرایطی از این جواهرات استفاده کرد؟

انگشتر دخترانه شیک ، فانتزی ، ساده

انگشتر یکی از زیورالات بسیار پر طرفدار است که دخترهای جوان بیشترین مخاطب آن هستند. انگشتر های فانتزی، شیک و ساده نظر بیشتر خانم های جوان را جلب می کند و در طرح های مختلف در بازار وجود دارد

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد