ویترین آنلاین انگشتر مروارید ، گردنبند مروارید ، موارید سری 1
  • 2022-05-08

ویترین آنلاین انگشتر مروارید ، گردنبند مروارید ، موارید سری 1

نمایشگاه آنلاین کافه طلا
 
  کافه طلا وعده می دهد که یکی از بزرگترین و دیدنی ترین نمایشگاه های پایی آنلاین باشد. این نمایش که برخی از نفیس ترین، مجلل ترین و گرانبهاترین مرواریدها و جواهرات را به نمایش می گذارد، تاییدی بر این است که مرواریدها تا گروه کارشناسان کافه طلا بیشترین تلاش را برای مخاطبین خود کرده است.  مرواریدها که از زمان های بسیار قدیم توسط پادشاهان، ملکه ها، افراد مشهور و همچنین سایر کلکسیونرهای وفادار تحسین و آراسته شده اند، همیشه جذابیت و عرفان خاصی داشته اند که مجذوب خود می شود.متصدیان نمایشگاه، مرواریدهای خرد خود را در مورد این زیبایی های رنگین کمانی آشکار می کنند. او توضیح می دهد که «هیچ جواهر دیگری به اندازه مروارید پوشیده نشده است. چیزی جادویی در مورد (آنها) وجود دارد. زیبایی آنها در کمال فرم و بیشتر از همه درخشش آنها نهفته است. آنها به شکلی متولد می شوند که طبیعت آنها را با درخششی طبیعی ساخته است. این منظره بصری نفیس، تاریخچه مرواریدها را که از قرن اول پس از میلاد در طول امپراتوری روم تا به امروز بازمی‌گردد، بررسی می‌کند. مجموعه تماشایی جواهرات این اشیاء آرزو را با شکوه و شکوه تمام نشان می دهد.
 
 

این جواهر ارگانیک براق در میان نرم تنان مانند صدف و صدف زمانی تشکیل می شود که یک تکه ریز شن داخل پوسته نرم تنان قرار می گیرد. ماده ای براق و درخشان به نام ناکر در اطراف جسم ترشح می شود تا از سطح نرم داخلی موجود محافظت کند. با پوشاندن دانه های ماسه و پوشاندن آن با مارچوبه، یک مروارید تشکیل می شود.

 

 

گردنبند مروارید

انگشتر مروارید

انگشتر مروارید

دستبند مروارید

گردنبند مروارید

دستبند مروارید

گوشواره مروارید

گوشواره مروارید

گوشواره مروارید

 

گوشواره مروارید

 

انگشتر مروارید

 

انگشتر مروارید

 

گردنبند مروارید

 

انگشتر مروارید

 

گوشواره مروارید

 

انگشتر مروارید

گردنبند مروارید

 

مروارید

گردنبند مرواریدانگشتر مروارید

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

آیا خرید انگشتر زنانه استیل میتواند انتخابی مناسب بجای طلا باشد؟

با توجه به گرانی قیمت طلا و جواهرات، امروزه مردم به زیورآلات با جنس نقره و استیل روی آورده اند، در این مقاله می خواهیم بدانیم آیا خرید انگشتر زنانه استیل میتواند انتخابی مناسب بجای طلا باشد؟

انواع پایه انگشتر و اهمیت آن در زیبایی و محافظت از جواهر!

انگشتر یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع زیورآلات به خصوص در میان خانم‌هاست. البته که استفاده از انگشتر مرد و زن ندارد و تقریباً تمام افراد متأهل اگر از هیچ نوع زیورآلاتی استفاده نکنند حداقل یک انگشتر طلا به عنوان حلقه ازدواج در دستشان دارند.

انواع گردنبند جواهر را بشناسیم

انواع گردنبند جواهر زیبا هستند ، گردنبند زیبا به زنان زیبایی و جذابیت بیشتری می بخشد.مواد استفاده شده برای گردنبند ،طلا، نقره، سنگ های گران قیمت، کریستال و شیشه هستند. اغلب مدل جواهرات عناصر مختلفی از اشکال و اندازه ها دارد که در وسط آن بزرگتر هستند. محبوبترین جواهرات گردنبندهای طلا همراه با الماس، یاقوت، زمرد، یاقوت کبود و مروارید هستند.

دلیل محبوبیت انگشتر سولیتر چیست؟

با شنیدن واژه “سولیتر الماس” بدون شک بسیاری از ما به یاد انگشترهای تک نگین ظریف و زیبا می افتیم. اما جالب است بدانید که سولیتر الماس به تمامی زیورآلاتی که در طراحی آن ها تنها از یک تک الماس استفاده شده باشد، اتلاق می شود.

همه آنچه باید درباره مروارید بدانید

همه آنچه باید درباره مروارید بدانید را در این مقاله بخوانید.

معرفی انگشتر تک نگین برلیان برای نامزدی

بدون اغراق، حلقه نامزدی تک نگینی برلیان محبوب ترین نوع حلقه برای خانم های جوان است. حلقه هایی با نگین های تک در بین عروس خانم ها طرفداران زیادی دارد. بنابراین این انگشتر بیشترین سفارش و بیشترین درصد خرید را دارد. یعنی با وجود اینکه سلیقه افراد مختلف متفاوت است و این یکی از ویژگی های افراد است، اما اکثر خانم ها در این مورد اتفاق نظر دارند و نمی توانند زیبایی یک انگشتر را با یک سنگ قیمتی انکار کنند.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد