معرفی انگشتر تک نگین برلیان برای نامزدی
  • 2023-04-08

معرفی انگشتر تک نگین برلیان برای نامزدی

بدون اغراق، حلقه نامزدی تک نگینی برلیان محبوب ترین نوع حلقه برای خانم های جوان است. حلقه هایی با نگین های تک در بین عروس خانم ها طرفداران زیادی دارد. بنابراین،  این انگشتر بیشترین سفارش و بیشترین درصد خرید را دارد. یعنی با وجود اینکه سلیقه افراد مختلف متفاوت است و این یکی از ویژگی های افراد است، اما اکثر خانم ها در این مورد اتفاق نظر دارند و نمی توانند زیبایی یک انگشتر را با یک سنگ قیمتی انکار کنند.


با در نظر گرفتن این موضوع، تصمیم گرفتیم این مقاله را منحصرا به حلقه های نامزدی تک نگینی برلیان اختصاص دهیم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به انگشتر تک نگینی برلیان علاقه مند هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید. امیدواریم از این مطالب لذت ببرید و بتوانیم در انتخاب درست به شما کمک کنیم.


انگشتر تک نگین برای چه افرادی مناسب است؟


انگشتر تک نگینی یا سولیتر یکی از انواع انگشترهایی است که برای تمامی گروه های سنی قابل استفاده است. فرقی نمی کند جوان باشی یا پیر. انگشترهایی با سنگ های قیمتی تک زیبایی به دستان شما می بخشد.این روزها با توجه به ترندبودن انگشتر سولیتر و استفاده سلبریتی ها از سولیتر به عنوان حلقه نامزدی، اکثر آقایان دوست دارند برای همسرشان انگشتر تک نگین بخرند.

شاید فکر کنید که انگشتر تک سنگ قیمتی بیشتر برای عروس های جوان یا خانم های با سلیقه مناسب است. اما واقعیت این است که دختران جوان و کم سن تر می توانند از زیبایی این حلقه ها در دستان خود لذت ببرند.


آیا انگشترهای تک نگین مناسب افراد مجرد هستند؟


یکی از باورهایی که در مورد انگشترهای تک نگینی وجود دارد این است که این حلقه ها فقط برای افراد متاهل مناسب است. حتی برخی معتقدند اگر انگشتر در انگشت دوم باشد نشانه ازدواج است و اگر در انگشت سوم باشد نشانه نامزدی یا رابطه دختر است! به همین دلیل ممکن است برخی از دختران نوجوان و حتی مجرد با وجود اینکه علاقه زیادی به انگشترهای تک نگین دارند، این نوع انگشتر را نخرند.

اما توصیه می کنیم به حرف های مردم توجه نکنید و با توجه به شخصیت خود به زیبایی استایل خود توجه کنید. البته انگشتر های تک نگینی برای عروس خانم ها مناسب است و در روز عروسی زیبایی خاصی به استایل عروس می بخشد.اما این بدان معنا نیست که دختران جوان نمی توانند انگشتری با سنگ های قیمتی داشته باشند و از زیبایی آن لذت ببرند.

حلقه برلیان


حلقه نامزدی تک نگینی برلیان حلقه‌ای است که در آن یک نگین، معمولاً الماس، بر روی حلقه ازدواج فلزی بدون سنگ یا نگین قرار می‌گیرد. این نوع انگشترها به قدری زیبا و جذاب هستند که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. بنابراین اکثر خانم های جوان این نوع حلقه را برای نامزدی خود انتخاب می کنند.

 

حلقه برلیان

 


اگر در این صفحه هستید، احتمالا یکی از کسانی هستید که عاشق انگشترهای تک سنگ قیمتی هستید. این نوع انگشتر در عین حال بسیار شیک بوده و با هر نوع انگشتی سازگار است. در حالی که بیشتر انگشترها برای مدل انگشت خاصی طراحی و ساخته می شوند. اما انگشترهای تک نگینی در هر دستی زیبا هستند. خواه انگشت بلند و باریک باشد یا کوتاه و چاق. در هر صورت این انگشتر می تواند جای خود را در دستان شما باز کند و بر زیبایی آن بیفزاید. در ادامه مقاله به انواع انگشترهای تک نگینی می پردازیم. با ما همراه باشید.


 
 انواع انگشتر نگین تک


اگرچه مقاله ما در مورد حلقه نامزدی تک نگینی برلیان است.اما این می تواند شما را گمراه کند. ممکن است فکر کنید که تمام حلقه های سنگ های قیمتی برلیان هستند! یا حتی فکر می کنید که برلیان نوعی سنگ قیمتی است! جالب است بدانید که همه انگشترهای سنگ قیمتی برلیان نیستند! همچنین، برلیان نوعی سنگ قیمتی نیست!


در واقع برلیان نوعی تراش است که بر روی سنگ الماس استفاده می شود. این امکان وجود دارد که سنگ الماس را بتوان با برش های مختلف جلا داد و برلیان تنها یک مدل از آن تراش ها است. اما در این مقاله نه تنها در مورد انگشترهای نگینی تک صحبت می کنیم، بلکه انواع تراش برلیان در انگشترهای تک نگین را برای شما عزیزان بیان می کنیم.
 
به حلقه نامزدی تک نگینی برلیان حلقه تک نگینی ست الماس برلیان می گویند. این بدان معنی است که سنگ الماس موجود از طریق برش برلیان پرداخت شده است. این نوع سنگ الماس زیبایی، درخشندگی و استحکام بی نظیری دارد. در بین اشکال مختلف برش برلیان نوع گرد آن یکی از زیباترین و کلاسیک ترین مدل های جواهرات به حساب می آید.


این نوع تراش که به تراش برلیانت نیز معروف است، یکی از محبوب ترین برش ها برای انگشترهای تک نگینی محسوب می شود.این نوع تراش نه تنها الماس را زیباتر و براق می کند، بلکه استحکام آن را نیز افزایش می دهد. از سوی دیگر، اگر به این مدل سنگ الماس دقت کنید، می توانید متوجه رنگین کمان زیبایی شوید که در اثر شکست نور ایجاد شده است. حال می توانید دلیل محبوبیت و ارزش این نوع سنگ الماس را تصور کنید.


 
انگشتر تک نگین پرنس


در کنار حلقه نامزدی تک نگینی برلیان، حلقه تک نگینی پرنس نیز یکی از محبوب ترین حلقه ها است. این انگشتر انتخاب خانم های جسور است. این برش مدرن تر از برلیان است و افراد مدرن تمایل بیشتری به این مدل انگشتر دارند.


نگین شاهزاده،  مربع شکل و دارای گوشه های تیز است. معمولاً انگشتر شاهزاده با یک سنگ قیمتی مخصوص خانم هایی است که به سنت پایبند نیستند و می توانند با شجاعت خود قدم در دل رویدادهای جدید بگذارند. بنابراین، اگر شریک عاشقانه شما این نوع حلقه را انتخاب می کند، مطمئن باشید که شریک زندگی شما از هر نظر شجاع و قابل اعتماد است.


انگشتر تک نگین اشک


اگرچه انگشتر تک نگینی اشکی زیبایی و درخشش حلقه نامزدی تک نگینی برلیان را دارد، اما همان زیبایی اشکی را ارائه می دهد.البته این نوع برش الهام گرفته از اشک است و می تواند نظر هر بیننده ای را جلب کند. علاقه مندان به این مدل انگشتر باز، دوست داشتنی، احساساتی و سرشار از عشق هستند.

 

انگشتر تک نگین بیضی شکل


انگشتر تک نگین بیضی شکل


یک حلقه نگین بیضی شکل فوق العاده شبیه به یک حلقه نگینی گرد برلیان است. با این حال، در نوع خود خاص و منحصر به فرد است. این نوع انگشتر نیز زیبایی خاص خود را دارد و به شکل بیضی دیده می شود. طرفداران این مدل خانم های خاص و ریسک پذیر هستند.


انگشتر تک نگینی زمرد


انگشتر تک نگینی زمردی با حلقه نامزدی تک نگینی برلیان کاملا متفاوت است. شکل کلی این حلقه مستطیل شکل و دارای لبه های مستقیم و پلکانی زیادی است. این نوع انگشتر در بین افرادی که به هنر زیبایی شناسی دهه 1920 علاقه دارند، کلاسیک و محبوب است. این نوع نگین از نظر زیبایی کاملا منحصر به فرد بوده و طرفداران خود را دارد.


انگشتر تک نگین کاشن


انگشتر تک نگین کاشن ترکیبی از انگشتر گرد برلیان و انگشتر پرنس می باشد. این نوع حلقه دارای گوشه های گرد، صورت های بزرگ و شکل کلی مربع است. درخشش و زیبایی این نوع انگشتر می تواند هر بیننده ای را به وجد بیاورد.انگشتر کاشن از انواع انگشترهای کلاسیک است و کلاسیک پسندان و علاقه مندان به عتیقه جات عاشق چنین انگشترهایی خواهند شد.


انگشتر با یک نگین به شکل قلب


انگشتر تک نگین قلب به شکل قلب زیبا و براق تراش خورده است. این نوع انگشترها بیشتر مورد پسند خانم های عاشق پیشه و فداکاری است. حلقه ای به شکل قلب می تواند حلقه مورد علاقه خانم های عاشق باشد.


مزایای خرید حلقه ازدواج تک نگینی از فروشگاه ما


 به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی شناخته شده برای جلب رضایت مشتریان خود مزایای زیادی را ارائه می دهد که در ادامه به اختصار  آنها اشاره می شود.
• تمامی زیورآلات این مجموعه مانند حلقه ازدواج تک سنگ های قیمتی توسط صنعتگران ماهر ایرانی ساخته و طراحی شده است.
• اگر سبک خاصی از حلقه ازدواج تک نگینی را دوست دارید و مقرون به صرفه میخواهید، می توانید طرح مورد نظر را سفارش دهید.
• همچنین امکان ساخت طلا به سفارش با طرح و وزن به دلخواه مشتری وجود دارد.
• تحویل فاکتور رسمی با مهر و امضای پرداخت
• اصالت و کیفیت جواهرات خود را با ارائه شناسنامه معتبر گوهرشناسی تضمین کنید.

 

مزایای خرید حلقه ازدواج


مواردی که گفتیم از مهم ترین مزیت های خرید از فروشگاه ما است، مطمئناً مزیت های دیگری هم دارد که بعد از خرید زیورآلات متوجه آنها خواهید شد.


قیمت حلقه ازدواج با یک سنگ قیمتی


حلقه ازدواج تک نگین قیمت متفاوتی دارد و این تفاوت قیمت به عوامل مختلفی از جمله قیراط، هزینه ساخت، وزن طلا، مالیات، سود فروشنده و غیره بستگی دارد.برای دانستن نحوه محاسبه قیمت حلقه ازدواج با سنگ قیمتی فرمول زیر را به خاطر بسپارید.


قیمت یک گرم طلای 18 عیار کارمزد تولید * وزن طلا سود نمایندگی مالیات = قیمت نهایی
مبلغ هر یک از فاکتورهای فوق الذکر باید سریعاً استعلام شود. از آنجایی که احتمال نوسان آنها وجود دارد.
• معمولا مالیات همیشه 9 درصد است. اما درآمد فروشنده بین 7 تا 11 درصد متغیر است.
• هزینه ساخت نیز بسته به پیچیدگی طراحی محصول متفاوت است.
• وزن طلا و قیمت انگشتر نامزدی با یک سنگ قیمتی را از جواهر فروش بپرسید.


در پایان به عنوان نکته پایانی یادآور می شویم که برای اطمینان از اصالت جواهرات باید مجموعه های معتبر و فروشگاه های اینترنتی معتبر را انتخاب کنید.


روش های نگهداری  انگشتر با سنگ های قیمتی

 

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم دلایلی برای افتادن و گم شدن نگین انگشتر وجود دارد، اما راه نگهداری از نگین انگشتر چیست؟یا برای جلوگیری از افتادن یا گم شدن آن چه کنیم؟ در زیر این موارد را به اختصار توضیح خواهم داد. هنگام خرید این اکسسوری از محکم بودن نگین آن مطمئن شوید.
 
• هنگام انجام کارهای روزانه در خارج از منزل یا در منزل مانند شستن ظروف، انجام فعالیت های سنگین، جابجایی لوازم خانگی و غیره حلقه را از دست خود بردارید.
 
• اگر احساس کردید که انگشتر نگین شما گشاد یا شل شده است، آن را نیندازید و برای تعمیر به جواهر فروشی یا تعمیرگاه جواهر فروشی ببرید.
 
• اگر پایه انگشتر جواهر شما از نوع چنگکی است و حتی یکی از چنگک های آن آسیب دیده است، حتما آن را به تعمیر ببرید و مراقب باشید که نیفتد.
 
• برای حفظ هر چه بیشتر طلا و جواهرات سعی کنید از ضربه خوردن آنها جلوگیری کنید. به این ترتیب بهتر است از زیورآلات خود فقط در مراسم یا مهمانی های خاص استفاده کنید تا همیشه زیبایی و درخشش خود را حفظ کند.
 
• اگر قصد تمیز کردن انگشتر خود را دارید، مراقب باشید که به پایه انگشتر یا نگین آن آسیبی وارد نشود. بهتر است از روش های اولیه تمیز کردن طلا استفاده کنید.
 
• اگر حلقه گران بهای شما افتاد یا شل شد، سعی نکنید آن را در خانه تعمیر کنید زیرا ممکن است به آن آسیب بیشتری وارد کنید.
• در مراقبت و نگهداری از حلقه زرد دقت بیشتری داشته باشید. طلای زرد معمولاً به دلیل استفاده از طلای خالص تر در ساخت،  نرم تر است بنابراین احتمال کدر شدن آن بیشتر از طلای سفید است.

 

روش های نگهداری  انگشتر


رنگ انگشتر طلا با یک نگین سفید یا زرد؟


رنگ انگشتر طلا یکی از مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. بیشتر انگشتر ها با سنگ های قیمتی تک از طلای سفید ساخته شده اند. زیرا درخشندگی برلیان و سایر الماس های تراش خورده روی طلای سفید بیشتر به چشم می خورد. اما در نهایت اینکه طلای سفید یا زرد را انتخاب کنید به سلیقه شما بستگی دارد.

با این حال، از آنجایی که دختران و عروس های جوان بیشتر به درخشش طلا اهمیت می دهند، توصیه می کنیم یک انگشتر طلای سفید دوست داشتنی خریداری کنید. مهم ترین نکته این است که مدل ها و طرح های زیادی از انگشتر های تک نگینی را در صفحات خارجی و یا در گالری ها مشاهده کرده اید تا انتخاب خود را آسان کنید.


اخرین کلام


امیدواریم تا اینجا از مقاله لذت برده باشید. ما سعی کردیم تفاوت حلقه نامزدی تک نگینی برلیان و سایر حلقه های نگینی را به شما نشان دهیم و هنگام خرید گیج نشوید. چون همیشه افراد سود جو هستند که از بی اطلاعی ما برای پیشرفت خود استفاده می کنند. شاید افرادی باشند که هر گوهری را به جای برلیان به مردم می فروشند و سود زیادی از آن می برند. تمام تلاش ما بر این است که شما را از تفاوت انگشتر و نگین تراش آگاه کنیم و هرگز مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار نگیرید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

انگشتر پورتوفینو ( بررسی علت محبوبیت این مدل انگشتر جدید در سال ۲۰۲۲)

زمانی که تحولات اخیر طرح های ارائه شده برای انگشترها را بررسی می کنیم، دو ترند متمایز می شوند. دسته اول انگشترهای کوکتل و چانکی هستند که در بازه سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ میلادی دنیای مد را مجذوب زیباییخود کردند. دسته دوم نیز ترند انگشترهای خوشه ای یا لایه ای هستند که در سال گذشته، گوشه و کنار دنیای مد را به تسخیر خود درآورد.

خواص سنگ فیروزه در اسلام

سنگ فیروزه علاوه بر زیبایی خیره کننده ای که دارد از خواص زیادی نیز برخوردار است که در اسلام نیز به آن اشاره شده است در این مقاله به انواع خواص این سنگ زینتی میپردازیم.

انواع پایه انگشتر و اهمیت آن در زیبایی و محافظت از جواهر!

انگشتر یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع زیورآلات به خصوص در میان خانم‌هاست. البته که استفاده از انگشتر مرد و زن ندارد و تقریباً تمام افراد متأهل اگر از هیچ نوع زیورآلاتی استفاده نکنند حداقل یک انگشتر طلا به عنوان حلقه ازدواج در دستشان دارند.

آیا خرید انگشتر زنانه استیل میتواند انتخابی مناسب بجای طلا باشد؟

با توجه به گرانی قیمت طلا و جواهرات، امروزه مردم به زیورآلات با جنس نقره و استیل روی آورده اند، در این مقاله می خواهیم بدانیم آیا خرید انگشتر زنانه استیل میتواند انتخابی مناسب بجای طلا باشد؟

راهنمای انتخاب و خرید انگشتر طلا مردانه

اغلب خرید هدیه برای آقایان کاری دشوار است؛ برخی از مردان به جواهرات و طلا علاقه دارند، در این مقاله راهنمای انتخاب و خرید انگشتر طلا مردانه برای شما فراهم شده است.

راهنمای خرید انگشتر سولیتر

دنیای حلقه ها و انگشترهای زنانه بسیار متنوع است و مدل های متفاوتی با طرح های ظریف و زیبا در بازار وجود دارند. حلقه های پهن، انگشترهای کوکتل، انگشترهای تک نگین و حلقه های ساده که از جنس های طلا، نقره، پلاتین و سایر فلزات هستند، تنها برخی از مدل های رایج در دنیای گسترده زیورآلات می باشند.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد