جواهرات روز دنیا برای عروس خانم ها
  • 2022-09-10

جواهرات روز دنیا برای عروس خانم ها

جواهرات از جمله ابزاری است که برای درخشندگی و جلوه بیشتر زیورالات استفاده می شود. جواهرات در کشور های مختلف به سبک های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. در واقع  جواهر سنگ های قیمتی هستند که روی انگشتر، گوشواره، گردن بند، دست بند، سنجاق و .... برای زینت شخصی استفاده می شوند.

از جمله سنگ های قیمتی که برای ساختن زیور آلات مورد استفاده قرار می گیرند می توان به کهربا، مروارید، عقیق، الماس، یاقوت، زمرد اشاره کرد. این سنگ ها به دلیل کمیاب بودن و سختی بالا ارزش زیادی دارند و نسبت به دیگر سنگ ها قیمت زیادی دارند.

خرید جواهرات

 

جواهرات در کشور های مختلف به سبک های متفاوتی طراحی می شود. از جمله طراحان اصلی که در این صنعت پیش گام هستند می توان به کشور های اروپایی و هند اشاره کرد. برگزاری مجلس عروسی از دغدغه های افراد در تمام دنیا است که استرس و فشار زیادی را به عروس و داماد وارد می کند اما در عین حال بهترین و به یاد ماندنی ترین خاطرات آن ها را رقم می زند.

 آماده کردن عروس و متعلقات مربوط به او از وقت گیر ترین و مهم ترین مراحل آماده سازی و برگزاری برای جشن عروسی است. خرید لباس، انتخاب و خرید سرویس طلا، خرید حلقه، انتخاب آرایشگاه، انتخاب آتلیه و..... از جمله کار های مهم و ضروری برای برگزاری یک جشن عروسی است از بین همه این ها خرید سرویس طلا به دلیل هزینه زیاد و جلوه  خاصی که دارد یکی از مشکل ترین هاست که وقت و توجه بیشتری را می طلبد. از این رو بهتر است که طلایی انتخاب کنید که برای مدت های طولانی جلوه و زیبایی خود را حفظ کند برای این کار بهتر است با مدل های روز دنیا آشنایی داشته باشید. 

 

مناسب ترین جواهرات برای عروس خانم ها

 

جواهرات عروس یکی از دلایل درخشش و جذابی عروس در به یاد ماندنی ترین شب زندگی او است. عروس ها در هنگام خرید و انتخاب سرویس طلا باید به نکاتی توجه کنند که در ادامه به توضیح و بررسی آن ها می پردازیم.اولین نکته ای که عروس خانم ها باید در انتخاب سرویس طلای خود رعایت کنند این است که جواهرات عروس باید خاص باشد نه سنگین و گران قیمت. جواهرات ظریف جلوه ای زیبا به عروس می دهند در حالی که جواهرات سنگین نه تنها جلوه ای خاص به جز طلا بودنشان ندارند بلکه باعث گردن درد و بروز مشکلات دیگر نیز می شوند. از جمله نکات دیگری که باید در انتخاب جواهرات عروس به آن ها دقت کرد در ادامه به صورت مختصر بررسی شده اند.

حفظ کلاس و ظرافت و زیبایی

جواهرات علاوه بر زیبایی باید در حفظ کلاس و ظرافت عروس نیز موثر باشند. به عروس خانم هایی که اندام های ظریف دارند پیشنهاد می شود که از جواهرات ظریف استفاده کنند.

 

مناسب ترین جواهرات برای عروس خانم ها

 

توجه به مدل یقه لباس

یکی از عوامل تعیین کننده در انتخاب گردنبند توجه به فرم یقه لباس است. به طور کلی اگر یقه باز باشد استفاده از گردن بند بلند پیشنهاد می شود و هر چقد که یقه بسته تر می شود زنجیر گردن بند هم کوتاه تر می شود. اگر یقه طوری طراحی شده باشد که به صورت یک خط صاف بالای ترقوه قرار بگیرد بهتر است از گردن بند استفاده نشود و یا از گردنبندی استفاده شود که طول متوسطی دارد.اگر دور تا دور یقه با تزئینات زرق و برق دار تزئین شده باشد بهتر است  استفاده از گردن بند صرفه نظر شود زیرا در این مواقع استفاده از گردن بند نه تنها سبب جلوه بیشتر نمی شود بلکه از زیبایی و جلوه  لباس  نیز می کاهد.

 توجه به مدل لباس عروس

اگر لباس عروس ساده و بدون تزئینات سنگین باشد می توان در استفاده از زیور آلات تفریط کرد و از گردن بند و دست بند فاخر و بزرگ استفاده کرد البته فراموش نکنید که زیبایی در سادگی است. در صورتی که لباس عروس از تجملات و تزئینات زیادی برخوردار باشد استفاده از جواهرات ظریف می تواند سبب درخشندگی و ظرافت بیشتر شما شود.

توجه به مدل مو ها

امروزه برای شنیون و آرایش مو از مدل های زیادی استفاده می شود که در 3 دسته طبقه بندی می شوند: باز، نیمه باز، بسته. اگر مدل انتخابی توسط عروس خانم در دسته باز و نیمه باز قرار می گیرد باید توجه کند که گوشواره ها در بین انبوهی از مو ها پنهان نشوند در نتیجه باید از گوشواره های بزرگ تری استفاده کند که هم مشخص تر باشد و هم زیبایی مدل مو ها بیشتر دیده شوند.

توجه به رنگ پوست

رنگ پوست یکی از مواردی است که هنگام خرید جواهرات اهمیت زیادی به آن داده نمی شود اما پیشنهاد می شود اگر رنگ پوست سبزه ای دارید از سرویس طلا هایی به رنگ طلایی، دو رنگ، رزگلد استفاده کنید. برای افرادی که پوست گندم گون دارند مناسب است که از سرویس طلا هایی به رنگ زرد و رزگلد استفاده کنند زیرا این رنگ ها جلوه  بسیار زیبا و خاصی بر روی پوست ایجاد می کنند. افرادی که رنگ پوست سفید دارند استفاده از سرویس طلای سفید پیشنهاد می شود زیرا این رنگ سرویس طلا زیبایی پوست را دو چندان می کند و سبب درخشش بیشتر آرایش عروس خانم ها می شود.

توجه به سلیقه 

یکی از مهم ترین عواملی که در خرید و انتخاب هر چیزی باید به آن توجه کرد توجه به سلیقه و عقیده خود فرد است. اما بهتر است توجه داشته باشد که استفاده بیش از حد از طلا و جواهرات برای شب عروسی مناسب نیست و زیبایی چهره و لباس شما را تحت الشعاع قرار می دهد و مانع از بروز زیبایی آن ها می شود. به طور کلی شکوه و زیبایی عروس به جواهرات و سرویس طلا های بسیار بزرگ نیست بلکه یک سرویس ساده و ظریف هم می تواند باعت درخشندگی شما شود.

نکات کلی در انتخاب جواهرات

 

نکات کلی در انتخاب جواهرات

 

از استفاده از ساعت در این روز زیبا خودداری کنید زیرا شما نباید منتظر و نگران چیزی باشید و این دیگرانند که در انتظار شما هستند.

هنگام خرید دستبند باید به این نکته که به همه جا گیر نکند توجه کنید این مدل دستبند ها لباستان را خراب می کند و دائما باید نگران افتادن نگین ها یا آسیب رساندن بیشتر آن به لباستان باشید.

چک کردن قفل دستبند، گردن بند، گوشواره و .... در هنگام خرید نباید فراموش شود.

توجه کنید که دستبندتان نه زیادی تنگ باشد ن زیادی گشاد در صورت تنگ بودن دستان شما را تپل تر نشان می دهند و اگر گشاد باشند از دست شما در می آیند.

استفاده از جواهراتی که در ساخت آن ها از سنگ ها و نگین های رنگارنگ استفاده شده برای شب عروسی مناسب و برازنده نیست زیرا انتخاب این گونه جواهرات سبب از دست دادن جلوه آرایش چهره و لباس در میان رنگ های سرویس طلا می شود بنابر این بهتر است تا حد امکان از طلای یک رنگ استفاده شود.

 

سخن پایانی

 

در این محتوا تلاش کردیم نکاتی که در انتخاب و خرید سرویس باید رعایت کنید را به صورت کامل ارائه نماییم و امیدواریم بتوانید با استفاده از این نکته ها خرید خوب و مد نظر خود را انجام دهید. همچنین تعدادی از مدل های سرویس طلای روز دنیا را در اختیارتان قرار دادیم تا با توجه به آن ها و طبق نظر و سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

محصولات مرتبط

بیشتر

مقالات مرتبط

انواع نگین به کار رفته در جواهرات

جواهرات با انواع نگین ها زیبایی خیره کننده ای را به نمایش می گزارند. نگین های اصل مانند فیروزه، عقیق، و دیگر نگین ها برای تزیین جواهرات بکار می رود.

چگونه سرویس جواهر انتخاب کنیم؟

جواهرات در فرهنگ های مختلف بصورت های مختلفی استفاده می شود؛ مثلا در اروپا انواع انگشتر، گردنبند و گوشواره های ساده و سبک مرسوم بوده، درحالیکه در کشورهای آسیایی نظیر هند و کشورهای عربی، زیورآلات سنگین و پرکار و نیز زیورهای بینی و مچ پا کاربرد فراوای دارد.

سرویس کادویی جواهر

عمر استفاده از زیور و جواهر، در طول تاریخ چندهزار ساله بشریت ادامه داشته و اولین نشانه های استفاده از جواهرات به بیش از هزار سال قبل می رسد. در این زیورها از صدفها و دیگر سنگ های زینتی زیبا استفاده می شده که در کنار جنبه های زیبایی و زیوری، با اعتقادات پزشکی و حتی جادویی همراه بوده است.

فروش جواهر

امروزه به دلیل بالا رفتن نرخ اجناس، اغلب جامعه روی به خرید کالاهای مورد نیازشان در شبکه های اجتماعی و سایت های مختص به خرید و فروش می کنند، در این بین خرید و فروش جواهر دست دوم نیز مخاطبان زیادی دارد.

جعبه های کارشده طلا و جواهر

همواره نگهداری و حمل و نقل جواهرات و زیورآلات برای بانوان یک دغدغه همیشگی بوده است و استفاده از جعبه ها و باکس های متفاوت بهترین راهکار برای حل این دغدغه میباشد.

جعبه جواهر نقره

طلا و نقره دو فلز بسیار گران بها و پر طرف دار برای ساخت زیور آلات می باشند. بسیاری از افراد به زیور آلات طلا و نقره علاقه دارند و شایان به ذکر می باشد که نگه داری از این زیور آلات بسیار مهم است. به همین دلیل است که جعبه های جواهر زیبا و شکیل به وجود آمده اند که شما بتوانید وسایل گران بها خود را در آن جا نگه داری کنید.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد