انگشتر دخترانه شیک ، فانتزی ، ساده
  • 2021-03-03

انگشتر دخترانه شیک ، فانتزی ، ساده

انگشتر یا حلقه  دست حالت نواری از جنس فلز دارد، که به عنوان زینت دست دورتادور انگشت قرار می گیرد، انگشتری یکی از جواهرآلات است زیرا بعضی از انگشترها یا به شکل حلقه ی ازدواج هستند و یا به شکل ها و مدل های دیگر ویا میراث خانوادگی هستند که از مادر یا پدر به ارث رسیده اند. برخی از انگشترها بسیار بزرگ ویا درشت هستند که نوع دخترانه آن به شکل فانتزی و ساده در بازار وجود دارد که در طرح ها و مدل های متفاوت می باشد.

 

هر کسی که حتی علاقه ی مختصری به زیور آلات دارد هرگز نمی تواند از انگشتر به عنوان تنها ترین تزئین انگشت خود چشم بپوشد. در اکثر کشورها ازجمله کشور خودمان ایران ، انگشتر محبوبیت خاصی در بین دختران با سلیقه دارد ، حال می خواهد این نوع انگشتر ها طلا ، نقره، بدل باشد و دختران جوان انگشترها را در طرح ها و مدل های متنوع با توجه به ست کردن با لباس خود انتخاب و خرید کنند.

انواع انگشتر دخترانه به شکل فانتزی و ساده :

 

انگشتر طلا

 

این نوع انگشتری از فلز طلا ساخته شده ، این فلز گران بها و زیبا که زنگ نمیزند و وقتی در تماس با آب قرار بگیرد ، براق و درخشنده تر می شود، چون این فلز زیبایی خاصی به دست می دهد، اکثر مردم به خصوص دختران جوان به آن علاقه دارند و بیشتر به شکل انگشتری استفاده میکنند تا زیبایی انگشت خود را دو چندان کنند اما چون این فلز بسیار کمیاب بوده و برای به دست آوردن آن هزینه زیادی صرف شده ، لذا عده ای توان خرید انگشتر را ندارند .زرگرها طلا را با عیار های مختلف مثل 17،18،24 عیار می سازند. 

انگشتر نقره:

 

این نوع انگشتر هم از جنس فلز کمیاب و گران قیمت ساخته شده که اگر به شکل تقلبی نباشد و از نقره خالص در آن استفاده شده باشد زنگ نمی زند و طراحی به شکل براقی دارد، دختران جوان هم به این نوع انگشتری علاقه دارند چون  این مدل انگشتری در عین اینکه ظریف است از زیبایی فوق العاده ی برخوردار است که به همین منظور به دلیل ظرافت خاص به کار رفته در آن ،ازجمله دختران علاقه ویژه ای در خرید این نوع انگشتر دارند ، این نوع انگشتر قیمت پایین تری نسبت به طلا دارد.

انگشتر پلاتین:

 

این نوع انگشتر که از این جنس فلز ساخته می شود نیز به خاطر کمیاب بودن فلز به کار رفته در آن گران تر می باشد، این فلز هم حالت ضد زنگ دارد و نه تنها در زمان های طولانی رنگش تغییر می کند بلکه براق تر و در خشنده تر به نظر می رسد ، این نوع انگشترها هم در طرح ها و مدل های متنوع ساخته شده که زیبایی انگشت شما رو دو چندان میکند و برای دختران با سلیقه انتخاب زیبا و خاصی است.

مدل های انگشتر طلای فانتزی ساده دخترانه:

 

1-انگشتر به صورت بند انگشتی

 

زیباترین بند انگشتی و حلقه های انگشتی فانتزی و مجلسی انگشتر بند انگشتی است که به حلقه های انگشتی هم شناخته می شود. برای برخی سلیقه ها در دنیای جواهرآلات مناسب است. دختران جوان که علاقه ای به استفاده از انگشتر را ندارند بیشتر از این سبک حلقه ها استفاده می کنند. حلقه ای که در سبک های فانتزی و مجلسی مدل های واقعا زیبایی دارند، انگشتر های بند انگشتی جز زیورآلات مورد علاقه دختران جوان هستند و آنها را به صورت تکی و چند تایی استفاده می کنند، این سبک از انگشتر دخترانه در انواع طلا و نقره وجود دارند.

 

بند انگشتی ها امروزه بیشتر مورد پسند دختران هستند ، دختران امروزه به صورت روزانه و با هر مدل لباس   و هر مراسمی که در آن حضور پیدا می کنند ، از بند انگشتی ها استفاده می کنند، این انگشترها به صورت ظریف و کوچک و در عین حال زیبا هستند و در طراحی آنها بیشتر توجه به ظرافت شده است .

 

انواع انگشتر دخترانه به شکل فانتزی و ساده

2- انگشتر طلا ظریف فانتزی دخترانه :

 

این انگشترها در مدل ها و طرح های متنوعی در بازار طلا فروشی موجود است ، این انگشترها دارای ظرافت خاصی هستند که هم ظریف و ساده می باشند و هم مناسب دختران با سلیقه است  که زیبای انگشت دستشان را دو چندان می کند، از این انگشتر ها در مراسم های غیر رسمی  و استایل های ساده و اسپرت استفاده می شود که مختص دختران با سلیقه و شیک پوش است.

 

طراحی این انگشتر به صورتی است که می توان  آن را با هر مدل لباس که در طول روز برای هر مراسمی که می پوشید ست کنید، این انگشتر به صورت ساده است که امروزه نسبت به دیگر انگشتری ها پر فروش تر است، و در عین حال سادگی این نوع انگشترها ، مهمترین عامل جذابیت و فروش است.

انتخاب انگشتر نقره فانتزی ساده دخترانه :

 

یک انگشتر نقره گزینه ی خوبی می تواند برای علاقه مندان به این محصول باشد ، این جواهر زیبا و ارزشمند در کنار سنگ های قیمتی درخشش فوق العاده و ارزش بالایی پیدا میکند. دوام ، مقاومت  و به صرفه بودن ، نقره را به جواهری محبوب تبدیل کرده است. نقره به راحتی با پارچه ضخیم تمیز و براق می شود که البته خاصیت ضد عفونی و ضد میکروبی دارد.

متناسب بودن انگشتر در میان انگشتان :

 

1-انگشت های بلند :

 

انگشتر هایی که به صورت ساده و نگین گرد هستند گزینه ی خوبی برای انگشت کشیده شماست چرا که خود را بهتر نشان می دهد و زیبایی انگشت شما را دو چندان می کند.

2- انگشتر انگشتان کوتاه:

 

افرادی که انگشتان کوتاه دارند بهتر است از انگشترهایی استفاده کنند که نگین آن به شکل لوزی ویا اشکی و مستطیلی است

 

3- انگشتان تپل :

 

دختران خانم هایی که انگشتان تپل دارند می توانند از نگین گرد و لوزی استفاده کنند.

 

4- انگشتر دست های بزرگ:

 

چون انگشت دست بزرگ است باید انگشتری را انتخاب کنند که بزرگ باشد و به دست زیبایی ببخشد.

 

5- انگشتان باریک :

 

دختر خانم هایی که انگشتان ظریف و باریک دارند می توانند انگشتری ساده و نگین کوچک انتخاب کنند تا انگشتشان زیبا تر شود. 

 

6- انگشتر دستان کوچک :

 

اگر در عین سادگی بتوانید انگشتری انتخاب کنید که به شکل قلب و یا ساده و گرد باشد بهتر است 

 

نحوه استفاده از انگشتر فانتزی ساده دخترانه:

 

1- به عنوان حلقه ازدواج و انگشتر نامزدی

2- انگشتر برای میهمانی خاص

3- انگشتر برای کاربردی های روزمره

4- انگشتر برای جمع های دوستانه

 

 راهنمای خرید انگشتر فانتزی ساده دخترانه :

 

1-جنس انگشتر

 

1-طلا ، نقره ، پلاتین جز فلزات گران بها ست و بسیار کمیاب می باشد ، با توجه به افزایش قیمت این فلزات در بازه های بلند مدت می توانید به خرید آنها به عنوان سرمایه گذاری نگاه کنید، با این حال اگر پول کافی برای خرید آنها را ندارید می توانید از انواع بدل با روکش طلا استفاده نمایید . خوشبختانه با توجه به پیشرفت های به کار رفته در این صنعت ، انواع اصل و بدل آن با یکدیگر هیچ تفاوت ظاهری ندارد و کمتر کسی است که با نگاه کردن به انگشت شما متوجه بدلی بودن انگشتر شما شود.

2-جنس و نوع نگین انگشتر فانتزی دخترانه :

 

در میان بسیاری از انگشترها ، با توجه به فانتزی بودن و ساده بودن آن انگشتر می تواند یک نگین ساده داشته باشد، که نگین این نوع انگشتری می تواند بدل باشد یا نگین ان قیمت بالایی داشته باشد هر چند که انگشتری ساده به نظر رسد.

 

3-نحوه ساخت انگشتر فانتزی دخترانه :

 

علاوه بر زیبایی و ظرافت انگشتری که شما می خواهید خرید کنید که سازنده این مدل انگشتری کیست و از این رو در صورتی که به دنبال خرید انگشتری فوق العاده خاص و ماندگاری هستید می توانید به سراغ کارهای اساتید برجسته ایرانی و یا خارجی بروید ، هر چند در این میان انواع تقلبی هم به چشم می خورد.

4-نحوه عرضه انگشتر فانتزی ساده دخترانه :

 

باید دقت کنید که مغازه ای که می خواهید خرید کنید در کدام قسمت از شهر قرار دارد، مغازه های لوکس که در مجتمع های تجاری شیک و گران قیمت که در مکان های و خیابان های گران قیمت قرار دارد برای تأمین هزینه های سربار خود نظیر اجاره ، .... قیمت جواهرات را افزایش می دهند.

 

5-سایز انگشتری فانتزی دخترانه :

 

برای خرید انگشتر باید به اندازه آن توجه زیادی کنید تا خیلی گشاد ویا تنگ نباشد که اگر مناسب انگشتتان نباشد هر لحظه ممکن است بیافتد ویا اگر خیلی تنگ باشد به انگشتتان آسیب برساند به همین دلیل انگشتری مناسب با سایز انگشتتان انتخاب و خرید کنید .

 

6-طرح و شکل انگشتر فانتزی دخترانه :

 

ساخت و عرضه ی زیورآلات طلا و نقره و بدلیجات از جمله انگشتر دخترانه دارای تنوع طرح و اشکال گوناگون است که دختر خانم های با سلیقه می توانند متناسب با انگشت ، تیپ ، استایل خود خریداری کنند.

 

انگشتر فانتزی ساده دخترانه

 

7-انگشتر ساده یا ترکیبی :

 

انگشتر های طلا و نقره گاهی به صورت ساده تولید می شوند و زمانی هم با ترکیب و اتصال به سنگ های قیمتی ، شما می توانید با توجه به سلیقه و ذوق خود انگشتری خرید کنید حال چه برای خود ویا به عنوان هدیه به عزیزانتان بدهید

   

8-رکاب انگشتر :

 

انگشتر برای پوشش یک بند انگشت طراحی شده است باید طوری باشد که مفصل انگشت بتواند به راحتی حرکت کند. رکاب یا همان حلقه انگشتر است که با توجه به سلیقه تان برای خرید یا طلاست یا نقره ویا دیگر بدلیجات  است که اگر از جنس طلا باشد گران تر می باشد و اگر رکاب از جنس نقره باشد قیمت آن بالاست ولی نسبت به انگشتر که جنس رکاب آن طلاست قیمت پایین تری دارد و نسبت به زیورالات دیگر از جنس بدلیجات  قیمت بالایی دارد

9-مناسبت های آیین خاص :

 

یک انگشتری به تناسب استفاده در آیین ها و مناسبت های مختلف می تواند دارای سنگ های قیمتی خاص ، خاتم کاری  و قلم زنی باشد، یک انگشتر روکش شده قادر است درخشش لازم را برای مجالس مختلف داشته باشد. در مجالس و مهمانی ها بیشتر از انگشتر های پر زرق و برق استفاده می شود و  بعضی هنگام حضور یافتن کنار دوستان از انگشتر های ساده که هم ظریف باشد و هم با رنگ لباس ست باشد استفاده می کنند.  

 

خرید اینترنتی انگشتر فانتزی ساده دخترانه:

 

علاوه بر خرید حضوری که با حضور یافتن در بازار و مشاهده کردن مدل ها و طرح های انگشتر دخترانه خرید می کنید ، می توانید از طریق خرید اینترنتی نیز اقدام به خرید انگشتر کنید که در این روش از نظر فرصت و هزینه نیز به صرفه تر است، قبل از خرید و سفارش ،بودجه خود را بررسی کنید و همه مدل ها و طرح های انگشتری را مشاهده کنید و با صرف زمان خیلی کم می توانید تمام طرح ها و مدل های را ببینید و با توجه به سلیقه ، بودجه و داشتن سایز انگشتتان اقدام به سفارش انگشترمورد نظر خود کنید.

 

وجه تفاوت اصلی اکثر بدلیجات عرضه شده در این فروشگاه الگو برداری کامل از نمونه های اصیل طراحی شده توسط  دیزاینرهای مطرح دنیا ست . از این رو با پرداخت هزینه ای بسیار کم در جمع دوستانتان می درخشید و با خیال راحت از فروشگاه های معتبر خرید کنید و سفارش خود را ثبت کنید این روش خرید وقت و زمان کمتری از شما می گیرد و هم از ترافیک های پر دردسر که در خیابان های شهرتان جریان دارد راحت می شوید و دیگر نیاز نیست برای خرید بیرون از خانه بروید.

خرید اینترنتی با حضور یافتن در بازار :

 

 با حضور فیزیکی هم می توانید با وقت گذاشتن کنار بقیه کارها  که در طول روز دارید به  مغازه  مراجعه کنید و اقدام به خرید کنید.

 

چطور به فروشگاه های اینترنتی اطمینان کنیم؟

 

از فروشگاه های معتبر خرید کنید و تضمین ها ، گارانتی ، شیوه ارسال و مواردی از این دسته است که فروشنده می بایست نسبت به ارائه آن اقدام نماید تا خریدار هم بتواند با مطالعه کردن آن نسبت به خرید خود از فروشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کند، در خرید اینترنتی هم مانند فیزیکی فاکتور فروش به نام شما که خریدار انگشتر و جواهر آلات هستید صادر می شود وبه دستتان می رسد.

 

برای خرید طلا آنلاین به سایت کافه طلا مراجعه کنید.

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

محصولات مرتبط

بیشتر

مقالات مرتبط

راهنمای خرید انگشتر سولیتر

دنیای حلقه ها و انگشترهای زنانه بسیار متنوع است و مدل های متفاوتی با طرح های ظریف و زیبا در بازار وجود دارند. حلقه های پهن، انگشترهای کوکتل، انگشترهای تک نگین و حلقه های ساده که از جنس های طلا، نقره، پلاتین و سایر فلزات هستند، تنها برخی از مدل های رایج در دنیای گسترده زیورآلات می باشند.

آیا خرید انگشتر زنانه استیل میتواند انتخابی مناسب بجای طلا باشد؟

با توجه به گرانی قیمت طلا و جواهرات، امروزه مردم به زیورآلات با جنس نقره و استیل روی آورده اند، در این مقاله می خواهیم بدانیم آیا خرید انگشتر زنانه استیل میتواند انتخابی مناسب بجای طلا باشد؟

انواع پایه انگشتر و اهمیت آن در زیبایی و محافظت از جواهر!

انگشتر یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع زیورآلات به خصوص در میان خانم‌هاست. البته که استفاده از انگشتر مرد و زن ندارد و تقریباً تمام افراد متأهل اگر از هیچ نوع زیورآلاتی استفاده نکنند حداقل یک انگشتر طلا به عنوان حلقه ازدواج در دستشان دارند.

دلیل محبوبیت انگشتر سولیتر چیست؟

با شنیدن واژه “سولیتر الماس” بدون شک بسیاری از ما به یاد انگشترهای تک نگین ظریف و زیبا می افتیم. اما جالب است بدانید که سولیتر الماس به تمامی زیورآلاتی که در طراحی آن ها تنها از یک تک الماس استفاده شده باشد، اتلاق می شود.

معرفی انگشتر تک نگین برلیان برای نامزدی

بدون اغراق، حلقه نامزدی تک نگینی برلیان محبوب ترین نوع حلقه برای خانم های جوان است. حلقه هایی با نگین های تک در بین عروس خانم ها طرفداران زیادی دارد. بنابراین این انگشتر بیشترین سفارش و بیشترین درصد خرید را دارد. یعنی با وجود اینکه سلیقه افراد مختلف متفاوت است و این یکی از ویژگی های افراد است، اما اکثر خانم ها در این مورد اتفاق نظر دارند و نمی توانند زیبایی یک انگشتر را با یک سنگ قیمتی انکار کنند.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد