النگوی طلای زنانه
  • 2023-03-30

النگوی طلای زنانه

همه ما النگوی طلای زنانه را می شناسیم، دایره های طلایی که قفل ندارند و برای استفاده از آن باید آن را بین دستان خود و بین انگشتان رد کنید تا روی مچ دست قرار گیرد. آن را می توان به صورت تکی یا جفت استفاده کرد. لنگوی طلا و الماس از رایج ترین النگوهای دنیا هستند. البته در سال های اخیر بسیار محبوب تر از گزینه های کلاسیک هستند. در اینجا به منظور آشنایی با آن بیشتر لازم است ادامه مطلب را بررسی و دنبال کنید.

نکات مهم در خرید النگوی طلای زنانه

النگوی طلای زنانه بسیار چشم نواز و کلاسیک هستند. سادگی آن ها می تواند هر مجموعه ای را جذاب تر جلوه دهد. آن ها امروزه با طرح ‌های بسیار پیچیده عرضه می‌ شوند. در اینجا نکات مهمی برای خرید آن آورده شده است که باید بررسی کنید:

اندازه مچ دست را اندازه بگیرید: نکته حرفه ای این است که اندازه ای بخرید که نیم یا سه چهارم سانت بزرگتر از اندازه مچ دست شما باشد. به این ترتیب، وسط مچ شما باقی می ‌ماند و زیاد نمی ‌لغزد. برای جلوگیری از دردسر، از قبل مچ دست خود را اندازه بگیرید. همچنین می توانید به تنظیمات قابل تنظیم در دستبند خود توجه کنید. به خاطر داشته باشید که هنگام اندازه گیری النگوی طلای زنانه برای بررسی اندازه، گیره را روی مچ خود قرار ندهید.

در مورد نوع النگوی خود تصمیم بگیرید: همیشه بهتر است به جای اینکه ساعت ها در مغازه ها گیج شوید، در مورد نوع النگوی مورد علاقه خود تحقیق کنید. در حالی که النگو محبوب ترین گزینه است و برای هر نوع مچی مناسب است، لذا در بین دختران جوان محبوبیت بیشتری دارند.

میزان خلوص طلای مصرفی را تعیین کنید: خلوص طلا بر حسب عیار اندازه گیری می شود. معمولاً در ساخت النگو از طلای 22، 18 یا 14 عیار استفاده می شود. النگوی شما باید دارای علامت مشخصه توسط آژانس های معتبر برای تضمین خلوص باشد.

یک فروشنده معتبر جواهرات بیابید: همیشه توصیه می شود برای دریافت بهترین کیفیت، النگوی طلای زنانه را از یک فروشنده مطمئن خریداری کنید. فروشنده ای را انتخاب کنید که بتواند گواهینامه خود را ارائه دهد. یک جواهر فروش معتبر مدت زمان ضمانت و سیاست بازگشت را ارائه می دهد. اگر النگو بسیار گران است یا دارای عیار طلای بالاتری است، بهتر است مطمئن شوید که در صورت بروز هر گونه آسیب، بهتر است آن را تعویض کنید. همچنین، از جواهرفروشی خرید کنید که طرح ‌های متنوع ‌تری از جمله طرح‌ های شخصی ‌شده ارائه می‌ دهد.

هنگام خرید النگو طلا، در واقع باید تفکر، تحقیق و مقایسه زیادی انجام دهید تا بتوانید در نهایت به یکی از انتخاب های خود برسید. النگوی طلای زنانه با توجه به موقعیتی که قرار است در آن استفاده شوند، در سبک ‌های مختلفی تولید می ‌شوند. با در دست داشتن این راهنما، مطمئناً هنر خرید یک النگوی طلا را برای خود خواهید داشت. 

طلا به عنوان یک دارایی با ارزش در طول تاریخ شناخته شده است و به دلیل کمیاب بودن فلز، سرمایه گذاری بزرگی به حساب می آید. آیا می دانستید که قیمت طلا دائما در حال افزایش است؟ با در نظر گرفتن این موضوع، جای تعجب نیست که افراد بیشتری از همیشه بخواهند بدانند چگونه در جواهرات طلا بالاخص النگوی طلای زنانه سرمایه گذاری کنند. در واقع، هر ماه بیش از 1000 نفر در وب برای «چگونه در طلا سرمایه‌گذاری کنیم» جستجو می‌کنند. به دنبال تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی، سرمایه‌گذاری ‌های بازار سهام دیگر مانند گذشته امن نیستند. این امر سرمایه گذاران را وادار کرده است که سهام خود را در منابع سرمایه گذاری جایگزین و قابل اعتمادتر افزایش دهند.

بررسی قیمت النگوی طلای زنانه 

در مقایسه با سایر سرمایه‌گذاری‌ های بلندمدت محبوب، طلا برای مدت طولانی به عنوان یک گزینه قابل اعتماد در نظر گرفته شده است. دلایل زیادی برای این وجود دارد، اما در درجه اول به این دلیل که قیمت النگوی طلای زنانه به ندرت کاهش می‌یابد و بر خلاف بسیاری از سرمایه‌گذاری ‌های دیگر، در مواقع سختی اقتصادی افزایش می ‌یابد. به همین دلیل، سرمایه گذاران اغلب طلا را در پرتفوی خود قرار می دهند و از این فلز گرانبها به عنوان پوششی در برابر تورم استفاده می کنند. قیمت النگوی طلای زنانه در طول بحران مالی افزایش یافت و این مورد مشابه در طول همه گیری جهانی سال 2020 بود. حداقل خرید برای جواهرات طلا نیز به میزان قابل توجهی کمتر از زمانی است که بخواهید سایر سرمایه گذاری های بلندمدت قابل اعتماد مانند املاک و مستغلات را خریداری کنید. 

 

بررسی قیمت النگوی طلای زنانه

 

- چگونه النگوی طلای زنانه را با قیمت مناسبی بخریم

هنگامی که به دنبال سرمایه گذاری در جواهرات طلا مانند النگوی طلای زنانه هستید، مهم است که قطعه ای را انتخاب کنید که سرمایه شما را با سود بازگرداند. از اطمینان از اصالت گرفته تا ارزیابی حرفه ای، در اینجا مهمترین راه ها برای اطمینان از خرید مناسب وجود دارد. 

1. به اصالت آن فکر کن

در مرحله اول، و مهمتر از همه، اطمینان از اینکه جواهرات سرمایه گذاری خود را از یک تامین کننده معتبر و قابل اعتماد خریداری می کنید، بسیار مهم است. بسیاری از برندهای کمتر معتبر برای ارائه جواهرات شناخته شده اند. خرید قطعات غیراصیل یک اشتباه آسان برای سرمایه گذاران جوان است و اشتباهی که اغلب اتفاق می افتد. به منظور اطمینان از صحت تامین کننده خود، سعی کنید برخی از نظرات مشتریان را از یک وب سایت بررسی واقعی مانند Trustpilot بیابید. همه جواهرات آنلاین مورد اعتماد باید گواهی Assay Assured داشته باشند یا در فهرست راهنمای خرده فروش جواهرات آنلاین Assay Assured ذکر شده باشند. در نهایت، ما همیشه خرید از جواهرفروشی را توصیه می کنیم که بازدهی خوبی را ارائه می دهد.

2. ارزیابی حرفه ای در مورد ارزش جواهرات

یکی از اولین قدم ها برای خرید النگوی طلای زنانه، محاسبه ارزش آن است. می ‌توانید تعیین کنید که چقدر باید برای قطعه خود بپردازید تا آن را ارزشمند کنید. اگر تا به حال از خود پرسیده اید که «النگوی من چقدر ارزش دارد؟» بهتر است با کارشناسان و متخصصین این حوزه مشورت کنید تا بتوانید محصولی عالی و منحصر به فرد خریداری کنید.

مراحل خرید النگوی طلای زنانه

عجله برای خرید طلا با بهترین نرخ، یک اشتباه بسیار رایج است. با این حال، به خاطر سپردن میزان خرید جواهرات طلا می تواند تضمین کند که ارزش سرمایه گذاری خود را به دست می آورید.

خلوص را بررسی کنید: اولین قدم در خرید النگوی طلای زنانه این است که خلوص طلای مورد استفاده برای ساخت جواهراتی را که به آن نگاه می کنید بررسی کنید. بهترین روش برای بررسی خلوص طلا، یافتن علامت مشخصه روی قطعه جواهرات است. علامت مشخصه نشان دهنده نسبت رسمی طلای استفاده شده است. بنابراین، هنگام خرید طلا، همیشه به دنبال طلای دارای گواهی BIS باشید. 

اصول اولیه را بشناسید: اکنون که می دانید باید علامت مشخصه BIS را بررسی کنید، چگونه آن را بخوانید؟ هر جواهراتی با یک علامت مشخص همراه با شماره خاصی است که معمولاً با مهر BIS حک می شود. همچنین دارای سال مشخصه و علامتی برای شناسایی جواهرساز است. برای درک اینکه کاراتاژ چیست، حرف "K" را پیدا کنید. این نشان دهنده قیراط یا درصد خلوص است. به عنوان مثال، اگر النگوی طلای زنانه 22 عیار می‌خرید، به این معنی است که 91.6 درصد طلای خالص دارند. شما اغلب 916 را در جواهرات حکاکی شده با این کاراتاژ پیدا خواهید کرد. زیور آلات سنگی و زیورآلات طلای سفید و رزگلد معمولاً از طلای 18 عیار برخوردار هستند که حاوی 75 درصد طلای خالص است.

بررسی متقاطع قیمت: به همان اندازه که بررسی علامت مشخصه مهم است، بررسی متقاطع قیمت هم مهم است. خلوص طلا قیمت آن را تعیین می کند. قیمت فلز زرد گرانبها هر روز بسته به نرخ حاکم بر بازار تغییر می کند. جواهرات فروشی ها در سراسر کشور نرخ روزانه شمش را برای مصرف کنندگان خود نمایش می دهند. برای اینکه در مورد نحوه محاسبه قیمت طلا به شما ایده بدهیم، خلوص طلا را از قیمت شمش کاهش دهید.

 

مراحل خرید النگوی طلای زنانه

 

مذاکره در مورد هزینه های ساخت: یکی دیگر از مراحل مهم در هنگام خرید النگوی طلای زنانه، مذاکره در مورد هزینه های ساخت است. ساخت جواهرات مستلزم هزینه نیروی کار است که جواهرسازان آن را به خریداران منتقل می کنند. هزینه ساخت متفاوت است، زیرا به طور کلی درصدی از قیمت فعلی طلا است. شما تمام حقوق چانه زدن برای دریافت بهترین قیمت جواهرات انتخابی خود را دارید.

به رنگ و طرح جواهرات توجه کنید: ضروری است که زیورآلاتی را انتخاب کنید که به خوبی با لباس شما و موقعیتی که برای آن لباس می پوشید ترکیب شود. یک انتخاب خوب رنگ می تواند کاملا با مجموعه شما هماهنگ باشد و ارتباط احساسی را با طرح های جواهرات ایجاد کند. رنگ های پاستلی مانند آبی ملایم، سبز، طلایی و نقره ای می توانند ظاهری پیچیده به شما ببخشند. النگوی طلای زنانه حکاکی شده با سنگ های قیمتی در این فصل محبوب هستند و می توانند بدون دردسر رنگی به لباس های شما اضافه کنند. همچنین می توانید تزئینات طلایی را  انتخاب کنید که با فلزات دیگری مانند الماس، زمرد، یاقوت و غیره ترکیب شده اند. 

مطمئن شوید که با فرم صورت و رنگ پوست شما مطابقت دارد: انتخاب جواهراتی که به خوبی با ته رنگ شما هماهنگ باشد، یک راه حل مفید برای یافتن جواهرات ایده آل شماست. شما می توانید رنگ پوست خود را با تجزیه و تحلیل رنگ رگ های خود تعیین کنید. اگر رگ ‌های شما آبی است، تن سرد دارید، در حالی که رگ ‌های سبز نشان می ‌دهند که ته رنگ گرمی دارید. سنگ های قیمتی قرمز مانند یاقوت سرخ، تورمالین و گارنت می توانند برای افرادی با ته رنگ سرد ایده آل باشند و قرار گرفتن آن ها روی النگوی طلای زنانه  بسیار چشم نواز است.

خرید اقساطی النگوی طلا

خرید اقساطی النگوی طلا امروزه در بسیاری از مراکز و فروشگاه های جواهرفروشی رایج است. سعی کنید به مراکزی معتبر در این حوزه مراجعه کنید که محصولی با کیفیت به شما عرضه کنند. بسته به بودجه پیشنهادی خود می توانید النگوی خود را قسطی کنید و ماه به ماه مبلغ تعیین شده را برای جواهرفروش پرداخت کنید.

مهم ترین مزیت خرید قسطی النگوی طلای زنانه  این است که به راحتی می توانید به خرید النگویی با کیفیت دست پیدا کنید، در کنار آن هم مبلغ تعیین شده را در تاریخ مقرر پرداخت کنید. این امر در سرمایه گذاری روی طلا بسیار موثر است.

نکات مهم در خرید النگوی طلای زنانه

اغلب ما از جواهرات برای جذاب تر به نظر رسیدن استفاده می کنیم. النگوها جواهرات بسیار رایجی هستند که افراد در هر سنی ممکن است از آن استفاده کنند. آنها جواهرات شیکی هستند که در انواع مختلفی وجود دارند و گاهی اوقات انتخاب یکی از آنها دشوار است. النگوها با مواد مختلفی ساخته می شوند و بنابراین می توانید در هر مناسبتی و با هر سبکی یکی را  استفاده کرد. اما سوالات مربوط به رنگ، جنس و اندازه ای که برای هر دست مناسب است، مهم هستند. در اینجا راهنمای انتخاب النگوی طلای زنانه آورده شده است که از طریق آن به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ داده خواهد شد.

 

- راهنمای انتخاب النگو

 

- راهنمای انتخاب النگو

زمانی که قصد انتخاب النگو را دارید ممکن است با سوالات زیادی مواجه شوید. مثلاً برای خرید یک النگو چقدر باید هزینه کرد؟ یا از کجا بخریم؟ در این راهنما به شما کمک می کنیم هنگام خرید یک النگو  بهترین انتخاب را داشته باشید. با توجه به این راهنمای انتخاب النگو، قبل از شروع خرید، باید به چند سوال مهم پاسخ دهید.

اندازه مچ دست شما چقدر است و چه اندازه النگو برای شما مناسب است؟

چه رنگی از النگو متناسب با رنگ پوست شماست؟

چه مدل النگو بر روی مچ دست شما خوب به نظر می رسد؟

پاسخ به این سوالات، کلید اصلی برای خرید النگوی مناسب برای شما است.

سخن پایانی

اندازه النگوی طلای زنانه از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید آن را بدیهی انگاشت. یک سایز النگو مناسب نه تنها زیبا به نظر می رسد، بلکه استفاده از آن برای شما ایمن تر است. اگر النگوی شما بزرگتر از مچ دستتان باشد، ممکن است از دستتان بیفتد و حتی متوجه نشوید. از طرف دیگر، اگر النگوی شما بسیار کوچکتر از مچ دست شما باشد، ممکن است اثری روی مچ دست شما باقی بگذارد و حتی گردش خون را مختل کند. بنابراین، اولین نکته ای که این راهنما بر آن تاکید دارد این است که باید مچ دست خود را به دقت اندازه گیری کنید.

برچسب ها : سایز النگو
: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

النگوی طلا (دستبند طلای زنانه)

النگوی طلا ریشه کلمه معروف جواهرات دستبند در اصطلاح "النگو" است که در لاتین به معنای مچبنداست.

النگو

النگو از جمله زیورآلاتی می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. عیار آن ۱۸ است و به صورت پهن و باریک در طلا فروشی ها به فروش می رسد. هنگام تمیز کردن آن نباید با آب گرم آن را بشوییم یا از بنزیین استفاده کنیم

نکاتی برای انتخاب و خرید النگو

النگو یکی از زیورآلاتی است که از گذشته تا کنون مورد توجه بوده است. در گذشته مردان از النگو در بازوهای خود و زنان در دست خود استفاده می کردند. این زیور آلات از فلزات گرانبها ساخته می شوند و می توانند بسیار گران قیمت و یا ساده باشند. شما می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید تا روی النگو برای شما حکاکی کنند. در این مقاله تلاش کردیم برای شما نکاتی را بیان کنیم که در هنگام خرید و انتخاب النگو لازم است به آن ها توجه کنید. النگو می تواند یک کادوی بسیار مناسب برای شما باشد. سعی کنید در روزهای خاص و شلوغ به خرید نروید و قبل از خرید تصمیم خود را گرفته باشید که چه نوع طلایی می خواهید. در هنگام خرید سعی کنید به عیار طلای خود دقت نمایید نه داخلی و خارجی بودن آن. همچنین رنگ پوست دست و این که بیشتر از چه نوع لباس ها و چه رنگ هایی استفاده می کنید می توانند از نکاتی باشند که برای انتخاب و خرید النگو باید به آن ها توجه کنید.</p>

برای جلوگیری از شکستن یا خم شدن النگو چیکار کنیم؟

خم شدن و شکستن النگو طلا یکی از دغدغه های اصلی برای خانم ها می باشد. اگر از قطعات طلای خود به خوبی مراقبت کنید، جواهرات شما طول عمر بیشتری خواهند داشت و جلوه و زیبایی خود را حفظ خواهند کرد. در نتیجه، دوام و ماندگاری بیشتری خواهند داشت

چگونگی فهمیدن سایز النگوی طلا

النگو به عنوان یکی از اکسسوری های جواهرات، از گذشته مورد توجه بانوان و دختران بوده و هنوز هم به خصوص در کشور ما و کشورهای آسیایی مانند هند مورد توجه است. علاقه خانم ها به النگو فقط داشتن مدل های زیبا و شیک نیست، بلکه باید با توجه به اینکه النگو مدام در دست است و قابل برداشتن نیست، النگو متناسب با مچ دست داشته باشند که راحت باشد و آسیب نبیند. در این مقاله سعی شده است سایز های استاندارد و رایج النگو ها را با توضیحات کامل در اختیار شما قرار دهیم.

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد