چگونگی فهمیدن سایز النگوی طلا
  • 2023-04-11

چگونگی فهمیدن سایز النگوی طلا

النگو  به عنوان یکی از اکسسوری های جواهرات، از گذشته مورد توجه بانوان و دختران بوده و هنوز هم به خصوص در کشور ما و کشورهای آسیایی مانند هند مورد توجه است. علاقه خانم ها به النگو  فقط داشتن مدل های زیبا و شیک نیست، بلکه باید با توجه به اینکه النگو  مدام در دست است و قابل برداشتن نیست، النگو  متناسب با مچ دست داشته باشند که راحت باشد و آسیب نبیند. در این مقاله سعی شده است سایز های استاندارد و رایج النگو ها را با توضیحات کامل در اختیار شما قرار دهیم تا پاسخ مناسبی برای این سوال باشد که چه سایز النگو برای من مناسب است؟


نکات مهم در خرید النگو طلا


جنس اصلی: اولین نکته در هنگام خرید هر نوع زیورآلات طلا مانند خرید النگو طلا، توجه به اصل بودن جنس کالا و همچنین درجه آن است.خانم ها یا آقایان عزیزی که قصد خرید یک النگو  اورجینال و زیبا برای خانم های خود را دارند، توجه داشته باشند که راه های زیادی برای تشخیص طلای واقعی از طلای تقلبی در بازار وجود دارد که شاید بهترین آن ها خرید از فروشگاه باشد.
کیفیت کار: نکته بعدی در خرید النگو طلا توجه به کیفیت کار و روکش مناسب و همچنین روکش مناسب طلای مورد استفاده در ساخت این زیورآلات محبوب بانوان است.
به یاد داشته باشید که داخل النگو ها باید بدون برآمدگی یا جوش باشد تا در مچ دست شما ناراحتی ایجاد نشود.
سایز مناسب: مهم ترین فاکتور در خرید النگو  طلای اصل و مرغوب، توجه به سایز آن است.برای این که بتوانید مچ دست خود یا شخصی که این مدل جواهرات طلا را برای او خریداری می کنید، اندازه گیری کنید، پیشنهاد می کنیم دست خود را ببندید و انگشت شست خود را در قسمت داخلی انتهای انگشت کوچک یا کنار آن قرار دهید و سپس بزرگ ترین را اندازه بگیرید.

شکل ممکن روی دست خود را با یک نوار کاغذی یا یک سانتی متر پارچه.به یاد داشته باشید که اگر النگو  از اندازه مچ شما کوچکتر باشد، باعث فشرده شدن و حتی کمبود خون در آن قسمت از بدن شما می شود و اگر خیلی بزرگ باشد، مدام سر می خورد و حتی از مچ شما می افتد. ما در ادامه این مقاله بطور دقیق به این موضوع خواهیم پرداخت.
سن مناسب: نکته دیگر در مورد مناسب بودن طرح النگو ، سن دختر یا خانمی است که قصد استفاده از آن را دارد.
لطفا به این نکته توجه کنید. زیرا تنها استفاده درست از یک طرح زیبا و متناسب با سن شما می تواند در یک مهمانی رسمی یا یک مراسم دوستانه بدرخشد.
انتخاب رنگ: همان طور که می دانید امروزه جواهرات طلا به طور کلی در سه رنگ طلایی، نقره ای و رزگلد در بازار موجود است. از این نوع زیورآلات طلا استفاده کنید.
ضد حساسیت: عنصر بعدی که البته خیلی مهم نیست اما طبق گزارشات مجبوریم در این مقاله به آن اشاره کنیم، ضد حساسیت بودن النگو  مورد نظر شما است و ممکن است شما را یکی از آن ها بدانند. از این زنان در نتیجه استفاده کوتاه مدت از النگو  در حد مشخصی، پوست دست شما حساس و دچار خارش می شود.
قیمت النگو طلا : قیمت النگو طلا مانند سایر زیور آلات طلا در بازار ثبات چندانی ندارد و قیمت خرید آن کاملاً شناور بوده و دائماً در حال افزایش یا کاهش است و برای سرمایه گذاری برای کسانی بسیار مناسب است. کسانی نیستند که به قصد سود به خرید طلا می روند. مگر اینکه طلای مورد نظر دسته دوم باشد و هزینه ای نداشته باشد.


چگونه اندازه النگو  مناسب برای مچ دست خود را پیدا کنیم؟


راهنمای اندازه ما برای کمک به شما در یافتن بهترین سایز النگو  و النگو طراحی شده است. تمام النگو ها با قطر داخلی آن ها اندازه گیری می شوند، به این معنی که می توانیم به سادگی از یک خط کش استفاده کنیم و داخل آن را بر حسب میلی متر اندازه گیری کنیم. توصیه می کنیم اگر النگو  متناسب با خود در خانه دارید، قطر داخلی آن را اندازه بگیرید و در اینجا راهنمای کاملی برای کمک به شما در یافتن سایز مورد نیازتان وجود دارد.

 

چگونه اندازه النگو  مناسب برای مچ دست خود را پیدا کنیم؟


اندازه های خاص النگو در ایران


در اینجا شما را با دو روش به دست آوردن سایز مناسب النگو  آشنا می کنیم و در نهایت با توجه به جداول مربوط به دو روش می توانید به راحتی سایز النگو  مناسب سایز مچ خود را پیدا کنید.


1. روش اول


برای اندازه گیری اندازه دست خود به یک متر نوار یا یک کاغذ و یک خط کش نیاز دارید.
    یک نخ نازک ببرید.
    انگشت شست و انگشت کوچک خود را به هم نزدیک کرده و اندازه گیری کنید که دست شما پهن تر است.
    نقطه اتصال نخ را مشخص کنید.
    طول نخ را با خط کش اندازه بگیرید.


2. روش دوم


قطر داخلی النگو ی را که از قبل دارید و مناسب شماست اندازه بگیرید. قطر این النگو  را بر حسب میلی متر اندازه بگیرید. این روش معمولا برای بررسی مجدد نتایج به دست آمده با روش قبلی استفاده می شود.
    النگو ی را که از قبل دارید بردارید و روی یک سطح قرار دهید.
    قطر داخلی را با خط کش اندازه بگیرید.
    برای تعیین سایز النگوی خود از نمودار های موجود در سایت ها استفاده کنید.

اندازه النگو  در کشورهای دیگر


در کشور های دیگر با توجه به سایز مچ النگو ها سایزهای بسیار کوچک، کوچک، معمولی، بزرگ و بسیار بزرگ با اعداد زیر می باشد، البته سایز النگو ها نیز در سایت فروشگاه ها درج شده است. به این ترتیب
    النگو  کوچک سایز کوچک: قطر داخلی 57 میلی متر
    النگو  اندازه کوچک: قطر داخلی 60 میلی متر یا 61 میلی متر
    النگو  سایز معمولی: قطر داخلی 63-65 میلی متر، این سایز برای مچ دست خانم ها مناسب است.
    النگو  سایز بزرگ: قطر داخلی 67 میلی متر یا بیشتر
    النگو  سایز بزرگ: قطر داخلی 71 میلی متر
به طور کلی، النگو ها در سه گروه اندازه استاندارد جهانی زیر عرضه می شوند:
    اندازه کوچک، قطر آن 60 میلی متر / محیط 18.9 سانتی متر است.
    اندازه متوسط قطر 65 میلی متر / محیط 20.4 سانتی متر است.
    اندازه بزرگ قطر 70 میلی متر / محیط 22 سانتی متر.

 

اندازه النگو  در کشورهای دیگر


سایز النگو   مناسب برای کودکان

تقریباً اندازه های زیر برای کودکان مناسب است:


اندازه دست کودک 6 ماهه تقریباً 10 سانتی متر است
اندازه دست کودک 12-6 ماهه: تقریباً 11.5 سانتی متر
اندازه دست کودک 12 تا 24 ماه: تقریباً 13 سانتی متر
اندازه دست کودک 2 تا 5 سال: تقریباً 14 سانتی متر
اندازه دست کودک 6-8 ساله: تقریباً 15 سانتی متر
اندازه دست کودک 9-13 ساله: تقریباً 16.5 سانتی متر


نکاتی که در اندازه گیری سایز النگو  باید به آن ها توجه کرد


اطمینان حاصل کنید که قسمت داخلی النگو  مورد اندازه گیری با لبه بیرونی النگو  تماس نداشته باشد. سپس نزدیک ترین اندازه (بزرگتر) را از بین گزینه های جدول انتخاب کنید.
    در روش استفاده از نوار اندازه گیری، انگشت شست خود را تا حد امکان در دست خم کنید. زیرا در این حالت النگو  را در دست می گیرید یعنی با قرار دادن انگشت شست در کنار انگشت کوچک دست خود را در آن قرار می دهید.
    نوار اندازه گیری را دور پهن ترین قسمت بازوی خود بپیچید. بند را محکم نگه دارید، نباید گشاد باشد و باید اندازه بگیرید که النگو  بزرگ و در دست شما شل باشد.
    هنگام انتخاب سایز خود، به یاد داشته باشید که می خواهید سایز بعدی را بالا انتخاب کنید، نه نزدیک ترین سایز را. اگر اندازه‌گیری درستی دارید، باید دور بازو کوچک‌ترین را داشته باشید، بنابراین هر اندازه کوچک‌تر از آن ممکن است اشتباه باشد. اگر از اندازه خود مطمئن نیستید یا به عنوان هدیه می خرید، توصیه می کنیم از قطر متوسط 65 میلی متری استفاده کنید که برای اکثر افراد مناسب است و رایج ترین اندازه در انگلستان است. این سایز در کشور ما سایز 5 زنانه است که معمولا برای همه مناسب است.


خرید اینترنتی النگو طلا


شاید یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود از خرید خود حداکثر رضایت را داشته باشید، انتخاب یک النگو  مناسب با سلیقه شما باشد.اما شاید زمانی که به صورت حضوری النگو  طلا می خرید این کار چندان راحت نباشد و باید از بین مدل های بسیار محدودی النگو  مورد نظر را انتخاب کنید.


یکی از مزیت های بزرگ خرید اینترنتی النگو  طلا این است که می توانید در خانه بنشینید و از بین هزاران مدل و برند مختلف النگو  مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین به تمامی اطلاعات و جزئیات مربوط به هر محصول دسترسی داشته باشید و مناسب ترین النگو  طلا را از مقرون به صرفه ترین فروشنده خریداری کنید.

 

خرید اینترنتی النگو طلا


علل شکستن یا خم شدن النگو


همراه با توضیحات در مورد راهنمای خرید النگو ، دلایل شکستگی آن را نیز بیان کنیم. در واقع خم شدن یا شکستن النگو  یکی از دغدغه های بسیاری از افراد است، اما قبل از اینکه راه های جلوگیری از شکستن النگو  را توضیح دهیم، به طور خلاصه دلایل شکستن النگو  را توضیح می دهیم.این زیورآلات معمولاً به دلیل ضربه و استفاده طولانی مدت برای همیشه تغییر یا شکسته می شوند. از مهم ترین دلایل شکستن النگو  یا تغییر شکل آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.


    جنس النگو  به اندازه کافی محکم نیست
    اعمال فشار بیش از حد به خصوص هنگام بیرون کشیدن دست
    ظرافت زیادی در النگو
    اندازه النگو  برای دست مناسب نیست
    ضربه خوردن یا رگ به رگ شدن به دلیل فعالیت های مختلف
    گذر زمان و فرسودگی


راه های جلوگیری از شکستگی و نکات مهم مراقبت از النگو


تا این قسمت از راهنمای خرید النگو  نکات مهم خرید آن را توضیح داده ایم حال روش های جلوگیری از شکستن النگو  را بیان می کنیم. در زیر برخی از مهم ترین راه های جلوگیری از شکستن یا خم شدن این زیور آلات را شرح خواهیم داد.


هنگام کار احتیاط کنید

راه دیگر برای جلوگیری از شکستن یا خم شدن النگو  این است که در حین کار مراقب باشید. برای کارهای سنگین بهتر است این زیورآلات را از روی دست بردارید تا النگو  در اثر فشار یا ضربه آسیب نبیند.

هنگام ورزش و فعالیت های بدنی سنگین و یا رفتن به استخر و همچنین هنگام شستن ظروف با مواد شوینده قوی و اسیدی حتماً النگو  را از دست خود بردارید زیرا این مواد باعث تغییر رنگ النگو  و یا کدر شدن آن می شود. پس از آن النگو  را در جای مشخصی قرار دهید تا پس از اتمام کار دوباره از آن استفاده کنید.


  هنگام درآوردن النگو  مراقب باشید


از جمله موارد دیگری که برای جلوگیری از شکستن النگو  باید به آن توجه کرد، دقت در برداشتن النگو  است. هنگام برداشتن النگو  از دست خود، حتما این کار را به آرامی و با احتیاط انجام دهید و فشار زیادی به النگو  وارد نکنید تا آسیبی نبیند و یا حالت تغییر نکند.

 

تعداد مناسب النگو  برای استفاده


تعداد مناسب النگو  برای استفاده


با توجه به راهنمای خرید النگو  طلا، بسیاری از افراد این سوال را دارند که از چند النگو  یا یکی استفاده کنیم؟ اگر از النگو های پهن یا تکی استفاده می کنید بهتر است یک النگو  داشته باشید زیرا این مدل ها با عرض و ضخامتشان فضای بیشتری روی دست شما اشغال می کنند اما اگر از مدل های ظریف النگو  استفاده می کنید، النگو های بیشتری بیندازید مثلاً 3 تا 6 النگو  ظریف که با هم زیباتر خواهند شد.
در کنار هم قرار گرفتن النگو ها بسیار زیبا هستند اما در دنیای مد و فشن که امروزه جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است، افراد زیادی از چندین مدل النگو  در کنار هم استفاده می کنند.


النگو  در کدام دست بهتر است؟


سوال دیگری که در بحث راهنمای خرید النگو  بهتر است گفته شود و برای بسیاری از خریداران النگو  پیش می آید این است که النگو  را روی کدام مچ بیاندازم، راست یا چپ؟ این سوال در درجه اول به شخصی بستگی دارد که النگو  در کدام بازو برای شخص راحت تر است.


اما معمولا افرادی که از ساعت یا النگو  استفاده می کنند باید النگو  را در دست راست و ساعت یا النگو  را در دست چپ قرار دهند.البته بسیاری از افراد برای ساعت های خود از النگو  استفاده می کنند.
علاوه بر این، برای راست دست ها بهتر است النگو  را به دست چپ و برای چپ دست ها بهتر است النگو  را در دست راست قرار دهند تا آسیبی به دست نرسد و یا شکسته نشود.


کلام آخر:


ما در این مقاله ابتدا به معرفی النگوی طلا پرداختیم و ویژگی های آن را توضیح دادیم. در ادامه سعی کردیم در مورد چگونگی فهمیدن سایز النگوی طلا مطالب جامع و کاملی ارائه کنیم.

 

: اشتراک

ارسال نظر

تنها کاربران عضو میتوانند بررسی خود را بنویسند.

امتیاز :

مقالات مرتبط

معرفی دستبند النگویی طلا

دستبند طلا در واقع یکی از پرکاربردترین و در عین حال محبوب ترین زیورآلات در بین خانم ها و آقایان است. علاوه بر مهمانی های رسمی، بسیاری از افراد به صورت روزانه از برخی مدل های دستبند طلا در محل کار، مجالس دوستانه و حتی در خانه استفاده می کنند. در این راهنمای خرید دستبند النگویی شما را با یکی از جدیدترین انواع دستبند آشنا می کنم.

النگوی طلای زنانه

النگوی طلای زنانه دارای تنوع بسیاری است و محبوبیت فراوانی بین دیگر انواع طلای زنانه دارد.

النگوی طلا (دستبند طلای زنانه)

النگوی طلا ریشه کلمه معروف جواهرات دستبند در اصطلاح "النگو" است که در لاتین به معنای مچبنداست.

النگو

النگو از جمله زیورآلاتی می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. عیار آن ۱۸ است و به صورت پهن و باریک در طلا فروشی ها به فروش می رسد. هنگام تمیز کردن آن نباید با آب گرم آن را بشوییم یا از بنزیین استفاده کنیم

نکاتی برای انتخاب و خرید النگو

النگو یکی از زیورآلاتی است که از گذشته تا کنون مورد توجه بوده است. در گذشته مردان از النگو در بازوهای خود و زنان در دست خود استفاده می کردند. این زیور آلات از فلزات گرانبها ساخته می شوند و می توانند بسیار گران قیمت و یا ساده باشند. شما می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید تا روی النگو برای شما حکاکی کنند. در این مقاله تلاش کردیم برای شما نکاتی را بیان کنیم که در هنگام خرید و انتخاب النگو لازم است به آن ها توجه کنید. النگو می تواند یک کادوی بسیار مناسب برای شما باشد. سعی کنید در روزهای خاص و شلوغ به خرید نروید و قبل از خرید تصمیم خود را گرفته باشید که چه نوع طلایی می خواهید. در هنگام خرید سعی کنید به عیار طلای خود دقت نمایید نه داخلی و خارجی بودن آن. همچنین رنگ پوست دست و این که بیشتر از چه نوع لباس ها و چه رنگ هایی استفاده می کنید می توانند از نکاتی باشند که برای انتخاب و خرید النگو باید به آن ها توجه کنید.</p>

برای جلوگیری از شکستن یا خم شدن النگو چیکار کنیم؟

خم شدن و شکستن النگو طلا یکی از دغدغه های اصلی برای خانم ها می باشد. اگر از قطعات طلای خود به خوبی مراقبت کنید، جواهرات شما طول عمر بیشتری خواهند داشت و جلوه و زیبایی خود را حفظ خواهند کرد. در نتیجه، دوام و ماندگاری بیشتری خواهند داشت

کافه طلا یک محیط مناسب و حرفه‌ای جهت ارایه خدمات طلا، جواهر، نقره و سنگهای قیمتی شامل مشاوره حرفه ای رایگان خرید و فروش در محیطی سریع، آسان و امن در راستای پاسخ به نیازهای شماست. کافه طلا در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد و مطمئناً با مشارکت و اعتماد شما به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد. جواهرات طلای بعدی خود را در کافه طلا پیدا کنید در صورتیکه از عملکرد کافه طلا راضی هستید، می‌توانید آن را به سایر دوستان خود نیز پیشنهاد کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.



آدرس فروشگاه های فروش ما: 1- تهران - پانزده خرداد - مسجد امام - پاساژ شناور - فروشگاه فتحیان

ساعت کاری : 08:30 تا 17:30
روزهای پاسخگویی :شنبه تا پنجشنبه

cofeTala
تماس با ما

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کافه طلا می باشد